Bosch MUM5 Start Line universal wit, oranje, zilver, transparant

Best Reviewed jan 2019 Bosch MUM5 Start Line universal wit, oranje, zilver, transparant
Best Reviewed - januari 2019
Inhoud mengbeker
3,9 liter
tile-Aantal standen
4 snelheden/standen
Functies
kloppen en mixen, kneden, blender, sapcentrifuge

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM5 Start Line universal wit, oranje, zilver, transparant op Kieskeurig.be.

Marrie 03-01-2017

Happy kitchen

Geschreven voor: Bosch MUM5 Start Line universal wit, oranje, zilver, transparant

Ik heb een Bosch keukenmachine gekocht en word daar helemaal blij van. Niet allerlei aparte apparaten, maar één machine met hulpstukken waarmee ik alles kan: van slagroom kloppen tot brood bakken, van smoothies malen tot milkshakes kloppen, heerlijke sapjes persen en op een eenvoudige manier salades maken.
Een semi-professioneel apparaat dat stoer staat te glimmen in mijn keuken voor een uitstekende prijs. Zeker met zo'n refund actie er bovenop.
Daar wordt een keukenprinsesje helemaal happy van!

Pluspunten

• Staat goed stevig, zeker met zuignappen.
  • Veel mogelijkheden

VPE-WHY 24-11-2018

Fijne stabiele machine

Een geweldig apparaat. De motor is krachtig, maakt niet teveel lawaai en de bediening super eenvoudig. Ook fijn: schoonmaken is heel snel gedaan omdat het apparaat niet overal kleine hoekjes heeft waar vuil in blijft zitten.

Conny 14-01-2020

Keukenmachine

Mooie vormgeving. De machine doet wat hij moet doen. Gemakkelijk in gebruik en gemakkelijk schoon te maken.

kritische klant 25-12-2019

mooi, handzaam apparaat

Apparaat 1 dag in huis. Kan in ieder geval goed smoothies maken, en voor de rest moet ik het nog even afwachten, maar dat is logisch nietwaar.

Pluspunten

• mooi
  • handzaam

Minpunten

• nog niet ontdekt
  • nog niet ontdekt

geen foto 14-11-2019

Redelijk

Bij het maken van een volkorendeeg (500 gr. meel en 350 ml. water 70%) beweegt het apparaat redelijk heftig heen en weer, er ontstaat dus behoorlijk wat frictie en kan mij niet voorstellen dat dit gezond is voor de machine
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Donna 04-06-2019

Makkelijk in gebruik!!

Het is net of ik deze machine al jaren in gebruik heb. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Onderhoud snel en makkelijk.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

R. Wagenaar 14-01-2019

Veelzijdige keukenmachine

Hele fijne machine die veelzijdig inzetbaar is. Hij heeft een vaste plek op het aanrecht omdat hij erg weinig ruimte inneemt en dagelijks wordt gebruikt. Alles is ook erg makkelijk weer schoon te maken. Er zijn erg veel accessoires, (ook los) verkrijgbaar maar deze vindt ik in verhouding erg duur. Na jaren gebruik was mijn mengbeker stuk en heb ik om die reden besloten de gehele machine nieuw aan te kopen weliswaar in de standaard uitvoering omdat ik de overige accessoires natuurlijk gewoon kan blijven gebruiken. Heb daardoor ook ontdekt dat er possitieve verbeteringen zijn gedaan aan de machine. Ik raad deze machine zeker aan!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden in 1 machine
  • Weinig ruimte nodig op aanrecht

Minpunten

• Losse accessoires zijn duur

AvH 11-01-2019

handige keukenmachine

De prijs,kwaliteit en functionaliteit is prima. Makelijk in gebruik en onderhoud. Neemt niet veel ruimte inbeslag. Stevig exemplaar.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Functionaliteit

Sylvia 08-01-2019

Veelzijdige en degelijke machine!

Mijn moeder had vroeger al een Bosch Keukenmachine. Ik wilde dus zelf ook al jarenlang een Bosch Keukenmachine en ben er net zoals zij superblij mee! De machine voldoet echt aan alle verwachtingen en eindelijk krijg ik mijn beslag luchtig!
Het is een mooie compacte machine met de nodige accessoires.

Pluspunten

• Compact en mooie vormgeving
  • Staat stevig
  • Stevige rvs kom
  • Vele accessoires

Sandra 29-12-2018
  • Product gekregen

Mooie design keukenmachine een aanwinst in de keuken

Mooie keukenmachine een sieraard voor in de keuken, eenvoudig te bedienen, stevig en solide materiaal. Multifunctioneel een machine die voor vele doeleinde te gebruikten. Nu alweer zin om te gaan bakken.

Angela0511 06-11-2018

Mooie machine

Super machine met vele opties
Niet geheel geleuidloos ,maar maakt stuk minder lawaai als mijn vorige machine
Echt een aanrader ook een mooi model trouwens

fiederelsje 22-06-2018

prachtige keukenmachine voorzien van handige snufjes

De keukenmachine is niet alleen mooi maar ook heel handig. Even wat in de blender of sinaasappels uitpersen is nu ook in een handomdraai gedaan en heel weinig afwas achteraf. Hij staat stevig door de antislib onderkant. Ik ben blij dat ik hem heb

Pluspunten

• meerdere functies
  • antislib
  • ruime kom
  • veel snelheids standen
  • spatdeksel

Minpunten

• best groot van stuk

Bosch keukenmachine MUM50123 21-05-2018

goede solide keukenmachine

Makkelijk te gebruiken keukenmachine met voldoende accessoires.
Mooi design. Gemakkelijk te bedienen, voldoende mogelijkheden en mooie rvs kom.
Staat goed vast op aanrecht.

Pluspunten

• stevige RVS kom

Ben harkema 14-05-2018

Toch iets minder degelijk dan gedacht

Ik heb hem op 24-01-2018 gekocht en was/ben erg enthousiast, maar helaas begint de binnenbak van de citruspers al barstjes te vertonen. Toch minder degelijk dan gedacht, Verder vind ik het een heel fijn apparaat.

Marloes 11-05-2018

Mooie, multifunctionele en goede keukenmachine

Op deze keukenmachine uitgekomen na de test van de Consumentenbond begin dit jaar. Inmiddels gekocht en erg tevreden! De keukenmachine ziet er mooi uit en is niet onwijs groot waardoor die goed op het aanrecht kan staan en werkt super goed! Mooie accessoires erbij waardoor die ook multifunctioneel is.

Pluspunten

• Compact en mooi design
  • Multifunctioneel door accessoires
  • Stevig, ook door zuignappen aan onderkant

Ben Harrkema 24-01-2018

Fijn stabiel en compact apparaat

Ik heb het gekocht omdat onze mixer en citruspers het begeven hadden. We zochten een apparaat dat kon mixen, deeg kneden en sinaasappels persen. Het was even zoeken hoe de deegkom vastgeklikt moest worden. het leek of het apparaat meteen al stuk was, maar dat bleek een mijns inziens terechte beveiliging. We hebben hem nu twee weken in gebruik en hij bevalt ons prima. Brooddeeg, cake en taartdeeg, slagroom kloppen en sinaasappels persen gaat heerlijk. Het appraat is gemakkelijk om te bouwen en staat erg stabiel. Het maakt niet veel herrie en het is gemakkelijk goed schoon te maken. Kortom een prima aanwinst. Wij bergen hem op, maar als je hem op je aanrecht wilt laten staan, ka ndat ook prima: het is mooi vorm gegeven.

Pluspunten

• stabiel
  • goed schoon te maken

Minpunten

• snoer gaat wat lastig naar binnen

Rianne 07-01-2018

Prachtige vormgeving, fijn in gebruik

Ik ben erg blij met de aankoop van deze MUM50123.
Hij is prettig in gebruik, ik heb er inmiddels enkele malen gebruik van gemaakt voor het maken van taart, oliebollenbeslag (zwaar beslag) en het opkloppen van slagroom. In alle gevallen ben ik er erg tevreden over.
Het apparaat staat stabiel, is eenvoudig bedienbaar, maakt geen grote herrie en is ook nog eens prachtig van uiterlijk!

Pluspunten

• Eenvoudig bedienbaar
  • Maakt geen herrie

Mum50123 03-01-2018

Mum50123

Een zeer uitgebreide keukenmachine.
Ideaal voor het maken van shakes met bevroren fruit, het maken van deeg etc.
Alles is makkelijk schoon te maken en eenvoudig in gebruik maar kwalitatief erg goed.

Pluspunten

• Meerdere opties op 1 apparaat
  • Uitstraling

Tiny Smelt 02-01-2018

Goede, stevige, gemakkelijk te bedienen machine.

Ik vind het een goede machine. We hebben de machine net gekocht en al voor een aantal klusjes gebruikt. Het maken van oliebollendeeg ging goed. Cakedeeg maken ging goed. Er komen heerlijke smooties uit.
Waarom we deze machine hebben gekocht? Hij kwam goed uit een test van de Consumentenbond: 7,9.
De machine werkt heel plezierig. Hij doet zijn werk goed. Het enige "negatieve" puntje wat ik zou kunnen bedenken is, dat de kom wel iets groter zou mogen zijn.

Pluspunten

• Prettig in gebruik
  • Goede prestaties in de diverse taken

Minpunten

• Kom mocht iets groter (is bijna 4 liter)

Marjan Heidstra 28-12-2017

Mooie compacte, strakke vormgeving

Voor het eerst van mijn leven de perfecte slagroom geklopt, heb met spanning gekeken hoe dat ging. Met kerst stand het prachtig op het toetje. Het restant is mooi tot nu 2 dagen na de kerst en smaakt het heerlijk op mijn welverdiende kopje koffie. De citruspers werkt ook heel goed. Enne alles nu in één met mijn oude blender en citruspers weer een ander blij gemaakt.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • werkt goed

Minpunten

• het was even uitzoeken hoe alles in elkaar stak.