Bosch MUM58720 rood - Reviews

4 liter
Aantal snelheden
Kleuren
rood

Beoordeling op basis van 23 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Ellen 18-05-2017 Product paar dagen in bezit

Goed apparaat

Na vele jaren gebruik heeft mijn bosch multiprakticum het begeven, dus er moest een nieuwe komen.
Ik heb voor deze gekozen omdat de duurdere apparaten te zwaar en te groot zijn. Maar deze doet wat hij moet doen, ging mijn oude nog aan de wandel bij zwaar deeg, deze blijft keurig staan! Prachtig deeg, snijbonen goed gesneden, blender makkelijk schoon te maken, sneller dan mijn oude blender.
Wel was het een puzzel om de kom goed te plaatsen, de uitsparing moet achter, dat is niet duidelijk in de beschrijving. Ik heb ook de citruspers erbij besteld, die is wel erg hoog, gelukkig ben ik lang, maar voor kleine personen is dat niet handig.

• Voldoende power met 1000 Watt

Minpunten

• Summiere beschrijving

Nicole Goes 15-05-2017

Mega gelukkig mee.

Snel, krachtig en erg makkelijk in gebruik. Zoveel apparaten ineen en ben zeker van plan om 'm uit te breiden. Wat een oneindige mogelijkheden.
Oorspronkelijk gepost op www.bosch-home.nl

Wilco 14-05-2017 Product paar dagen in bezit

Handige veelzijdige machine

Deze machine kan (bijna) alles wat je wilt bij een keukenmachine. Bijgeleverde accessoires zijn handig. Wij gebruiken hem veel voor het bakken (kneden van deeg). Hierbij is het motorvermogen van 1000 watt wel handig.

Pluspunten

• Motorvermogen
  • meegeleverde accessoires

Tineke51 06-05-2017

Ontzettend makkelijk apparaat

Erg handig in gebruik. Blender, kom, garde etc. zij makkelijk te bevestigen. Bovendien past de kleur prima in de keuken.
Oorspronkelijk gepost op www.bosch-home.nl

L. Hendriks 04-05-2017 Product paar weken in bezit

Compacte zeer complete keukemachine!

Een super mooie elegante keukenmachine die niet veel ruimte in neemt. Het snoer kan in het apparaat opgeborgen worden (helaas niet automatisch, moet handmatig). Veelzijdig apparaat met drie snij - schijven, een blender, een deeghaak en twee kloppers.

Pluspunten

• Compact
  • Elegant
  • Veelzijdig
  • gemakkelijk uit te breiden

Minpunten

• handmatig snoer oprollen
  • dure uitbreidingen

Marco 15-01-2017 Product paar weken in bezit

geweldig

veelzijdig apparaat met goede prijs-kwaliteitverhouding. Design is ook top. De eerste indrukken zijn goed.

Pluspunten

• veelzijdig
  • design
  • stevig

Netty 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi design

Mooie degelijke machine- laag geluidsnieveau en eenvoudige bediening en werkt perfect. Handig accessoire tasje

Pluspunten

• mooi
  • degelijk

Sophie 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

Rode keuenmachine .

Ik heb deze keuken machine gekocht voor zn 1000 w vermogen .Maar met 350 gr broodddeeg ,ging de bovenkap hevig tekeer .Ik ben hier niet gerust over hoe lang dit goed gaat ,zeker met grotere hoeveelheden deeg !! Voor de andere handelingen cake beslag, citrus pers ,is apparaat goed.

• Mooie kleur rood
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Kap beweegt erg mee met brood beslag

Bep 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig rood!

Wilde al lang een keukenmachine met veel mogelijkheden en kwam uit bij deze MUM58720. Vandaag ontvangen, maar tot nu toe ziet het er veelbelovend uit!

Esther 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi en handig in gebuik

Een aanwinst voor mijn keuken. Voor een keukenmachine vrij compact doorhandig gebruik te maken van mogelijkheden.

Pluspunten

• vele funkties
  • mooieuitvoering
  • compact

Minpunten

• accecoires hadden 'n passender kleur gemogen

Jurgen 05-01-2017 Product paar weken in bezit

keukenmachine

Veelzijdig apparaat dat door simpele handelingen om te bouwen is naar een andere functie met de juiste toebehoren.

Pluspunten

• Degelijk
  • Veelzijdig
  • makkelijk te bedienen

Gea 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne keukenmachinge

Na oriëntatie gekozen voor de Bosch. Ook familie heeft goede ervaringen. Het is een mooie machine om te zien en het kneden van deeg gaat goed. De rest nog niet uitgeprobeerd.

Pluspunten

• mooi design
  • veelzijdig

Minpunten

• nog niet ontdekt

bladak 01-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig uitgevoerd

Het is werkelijk een superapparaat. Alle functies werken zeer gemakkelijk. het is zo eenvoudig dat je de gebruiksaanwijzing niet nodig hebt.

Pluspunten

• geruisloos
  • gering bodemoppervlak
  • van mooi materiaal gemaakt

A.Mutsters 21-12-2016 Product paar weken in bezit

Ruime RVS kom; handige opbergzak en eenvoudige bediening.

Uitermate gunstige prijs/kwaliteit met veel oog voor de ergonomische uitvoering: verdient een bijzondere plaats in de keuken!!!

Pluspunten

• Ergonomie
  • Veel accessoires
  • Gebruiksvriendelijk

Cleo 18-12-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksgemak

Mooi, makkelijk apparaat. Het concept is geweldig: je koopt alleen de spullen die je nodig hebt. Je zit dus niet met een giga doos rommel die je nooit gebruikt. De kwaliteit is zeer goed.

Pluspunten

• Degelijkheid, mooie afwerking
  • Zelf bijkopen van hulpstukken

Minpunten

• Beetje gedoe met menger en deksel

Stijn 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Modern, simpel en veelzijdig!

Gekozen vanwege z'n vele functies, hij kan veel meer dan alleen mixen en kneden! Daarnaast is hij ook prachtig om te zien en staat hij als een plaatje op het aanrecht.
Je kunt zelf accessoires bijbestellen, zodat je alleen die dingen hebt die je ook echt gebruikt!
Super kwaliteit = prijs verhouding!

• Veelzijdigheid

Bosch Mum 58720 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

mooi, design apparaat met luxe uitstraling

ik heb voor dit product gekozen, omdat ik Bosch een fijn en betrouwbaar merk vindt met goede service.
De reviews zijn lovend en Kieskeurig heeft het apparaat als beste koop aangemerkt.
Ik ga vandaag een bananentoetje maken van bevroren bananen met pecannoten en ahornsiroop, heb er zin in om de mogelijkheden van dit apparaat uit te proberen. Ze staat in ieder geval prachtig in de keuken;-)

Martina 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruikersvriendelijk, krachtig en mooi design

Ik heb de mum gekozen na uitvoerig onderzoek naar ook andere modellen en merken maar het design, de kleur, de krachtige motor en de naam gaven voor mij de doorslag. Het apparaat is zeer gebruikersvriendelijk (ook zonder handleiding), mooi, krachtig en gebruik ik nu al regelmatig voor zoveel mixen als snijden van bv groenten. Na jaren gestuntel met handraspen (en vingers in de pleisters), is dit een verademing.

Pluspunten

• krachtige motor
  • weinig geluid
  • kleur
  • vele toepasbaarheden
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• nog niet gevonden

Robbert 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fraai vormgegeven compacte keukenmachine

Van de week deze zeer fraai vormgegeven en compacte keukenmachine binnengekregen. Uiteraard even snel de functies getest :D Zeer gemakkelijk in gebruik en sterk genoeg voor volkoren en roggebrood! Prijs is voor hetgeen er allemaal standaard bijkomt zeer goed.

Pluspunten

• Fraai vormgegeven
  • Veel accessoires (ook ijsmachine van te maken)
  • Compact
  • Easy in gebruik en ombouw
  • Mooie prijs

Minpunten

• snoer kan niet weg gewerkt

Efish 15-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooie machine

In de vergelijking van de keukenmachine viel product op, door zijn goede prijs/kwaliteit verhouding en voor hetgeen er bijzat. De 3,9 ltr schaal en de blender waren de grootste pluspunten maar ook het merk Bosch en het design. De prijs en de 75 euro refund gaven de doorslag. Deze machine makkelijk in gebruik en stabiel. De onderdelen zien er stevig uit en de machine doet alles perfect. Alleen bij een dik deeg (taartbodem) gaat de kop behoorlijk mee bewegen. Dat schijnt normaal te zijn, maar geeft geen prettig gevoel. Als engineer vraag ik me af of dit niet wat degelijker had gekund. De onderdelen op de machine klikken verder elkaar. Gisteren 1,2 liter slagroom geklopt, binnen 2 minuten klaar.
Blij dat we geen logge Kitchen Aid, met een zwakke motor (300W, deze Bosch is 1000W) Princess rommel of hele dure apparaten hebben gekocht. Wellicht zijn de dure heel goed voor zeer grote gezinnen, of profesionals, maar deze voldoet ruimschoots.

Pluspunten

• design
  • deugdelijk
  • makkelijk
  • sterk

Minpunten

• kop beweegt met dik deeg, niet mooi wel normaal?