Bosch MUM58720 grijs, rood, roestvrijstaal - Reviews

Aantal snelheden
Kleuren
grijs, rood, roestvrijstaal

Stijn 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Modern, simpel en veelzijdig!

Gekozen vanwege z'n vele functies, hij kan veel meer dan alleen mixen en kneden! Daarnaast is hij ook prachtig om te zien en staat hij als een plaatje op het aanrecht.
Je kunt zelf accessoires bijbestellen, zodat je alleen die dingen hebt die je ook echt gebruikt!
Super kwaliteit = prijs verhouding!

• Veelzijdigheid

Bosch Mum 58720 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

mooi, design apparaat met luxe uitstraling

ik heb voor dit product gekozen, omdat ik Bosch een fijn en betrouwbaar merk vindt met goede service.
De reviews zijn lovend en Kieskeurig heeft het apparaat als beste koop aangemerkt.
Ik ga vandaag een bananentoetje maken van bevroren bananen met pecannoten en ahornsiroop, heb er zin in om de mogelijkheden van dit apparaat uit te proberen. Ze staat in ieder geval prachtig in de keuken;-)

Martina 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruikersvriendelijk, krachtig en mooi design

Ik heb de mum gekozen na uitvoerig onderzoek naar ook andere modellen en merken maar het design, de kleur, de krachtige motor en de naam gaven voor mij de doorslag. Het apparaat is zeer gebruikersvriendelijk (ook zonder handleiding), mooi, krachtig en gebruik ik nu al regelmatig voor zoveel mixen als snijden van bv groenten. Na jaren gestuntel met handraspen (en vingers in de pleisters), is dit een verademing.

Pluspunten

• krachtige motor
  • weinig geluid
  • kleur
  • vele toepasbaarheden
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• nog niet gevonden

Robbert 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fraai vormgegeven compacte keukenmachine

Van de week deze zeer fraai vormgegeven en compacte keukenmachine binnengekregen. Uiteraard even snel de functies getest :D Zeer gemakkelijk in gebruik en sterk genoeg voor volkoren en roggebrood! Prijs is voor hetgeen er allemaal standaard bijkomt zeer goed.

Pluspunten

• Fraai vormgegeven
  • Veel accessoires (ook ijsmachine van te maken)
  • Compact
  • Easy in gebruik en ombouw
  • Mooie prijs

Minpunten

• snoer kan niet weg gewerkt

Efish 15-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooie machine

In de vergelijking van de keukenmachine viel product op, door zijn goede prijs/kwaliteit verhouding en voor hetgeen er bijzat. De 3,9 ltr schaal en de blender waren de grootste pluspunten maar ook het merk Bosch en het design. De prijs en de 75 euro refund gaven de doorslag. Deze machine makkelijk in gebruik en stabiel. De onderdelen zien er stevig uit en de machine doet alles perfect. Alleen bij een dik deeg (taartbodem) gaat de kop behoorlijk mee bewegen. Dat schijnt normaal te zijn, maar geeft geen prettig gevoel. Als engineer vraag ik me af of dit niet wat degelijker had gekund. De onderdelen op de machine klikken verder elkaar. Gisteren 1,2 liter slagroom geklopt, binnen 2 minuten klaar.
Blij dat we geen logge Kitchen Aid, met een zwakke motor (300W, deze Bosch is 1000W) Princess rommel of hele dure apparaten hebben gekocht. Wellicht zijn de dure heel goed voor zeer grote gezinnen, of profesionals, maar deze voldoet ruimschoots.

Pluspunten

• design
  • deugdelijk
  • makkelijk
  • sterk

Minpunten

• kop beweegt met dik deeg, niet mooi wel normaal?

Hein Schopen 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteit / Design

Uitstekende keukenmachine van oerdegelijke kwaliteit en een prima design. Heel gemakkelijk in gebruik en heel compact. .

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Compact
  • Gebruiksvriendelijk

Conny 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

MUM58720 Creationline rood

Wij zijn al in bezit van een Bosch keukenmachine, MUM4- serie, maar wilden meer vermogen en een kleurtje. Het is echt een mooie kleur!!! En een krachtige motor. Daar waar je het snij/raspopzetstuk moet zetten, is een degelijker afsluiting dan bij de 4-serie, daar was al snel iets afgebroken, waardoor je het niet meer af kunt sluiten. Het apparaat is zeer gebruikersvriendelijk en kan ook kneedwerk gemakkelijk aan. Nu hebben we er ook een citruspers bijgenomen, alles in één apparaat! Wij zijn zeer tevreden.

Rachel 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super fijn apparaat

Ik heb nu een paar dagen mijn nieuwe Bosch MUM en kan niet anders zeggen dan joepie, blij dat ik hem in huis heb! Alles wat ik nodig heb zit erop , hij is makkelijk te bedienen en lang niet zo groot als ik had gedacht dus past prima op het aanrecht. Gebruiken, hop in de vaatwasser met de vieze spulletjes en weer klaar voor de nieuwe klus :-)