Bosch MCM3200W wit - Reviews

Kleuren
wit

Lida de Kloe 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch Multi Talent 3 Foodprocessor

Prima geschikt voor het snijden van al onze groenten vooral de boerenkool. Kneden en mengen, idiaal! Vele mogelijkheden

Sujanto 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

verschillende functies

ik heb deze blender gekocht omdat: ze verschillende functies heeft. je kunt, naast smoothy maken ook voor andere dingen voorbereiden,bijv. malen van
specerijen. Qua prijs is ook niet duur

l.v eijk 27-11-2016

goede en makkelijke bediening

het product is makkelijk inelkaar te zetten voor de verschillende doeleinden en ook weer makkelijk uit elkaar te halen om schoon te maken of de onderdelen te verwisselen !

lele 23-06-2016 Product paar dagen in bezit

Foodprocessor

Dit product heeft een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Een krachtig product met zeer veel mogelijkheden en is bij gebruik niet lawaaierig.

Keuken kok 06-05-2016 Product paar weken in bezit

Goed apparaat

6,3
Ik heb de apparaat met minder mogelijkheden maar genoeg voor wat ik ermee wil doen. Je hebt dezelfde apparaat met meer mogelijkheden. Het is een prachtige apparaat en zeer goed in gebruik. Het is snel en makkelijk schoon te maken. Ik gebruik het meer voor maken van bijvoorbeeld hummus. In dit apparaat is veel makkelijker dan de blender en in een handomdraai klaar. Ik heb de rasp ook een keer gebruikt voor rode bieten. Ik was zeer tevreden over de rasp. Ik heb geprobeerd om knoflook in te raspen maar dat is te klein voor de messen. Ik ben zeer tevreden en dit apparaat maakt veel voor mij makkelijker in de keuken. Ik heb spijt dat ik het niet eerder aangeschaft heb.

van mierlo 01-05-2016 Product paar dagen in bezit

heel fijn apparaat met veel mogelijkheden. mooie prijs kwaliteit verhouding

een erg gebruiksvriendelijk apparaat. goed schoon te krijgen en mooie uitvoering. goede aankoop geweest

Elke 25-04-2016 Product paar dagen in bezit

Super handig, wel minder design

Het gebruik van het apparaat is perfect, tenminste tot nu toe dan. Alleen ben ik minder fan van het design. Ik zet hem wel graag weer terug in mijn kast, het zal nooit langer dan dat ik hem nodig heb op het aanrecht staan.

Maureen 27-01-2016 Product paar dagen in bezit

Is een veelvuldig, vriendelijk apparaat. Goed te gebruiken bij gezinnen die beginnen met bakken of het leuk vinden te bakken. Het is een mooie aanwinst in de keuken en een aanrader.

de Dromenvanger 07-01-2016 Product paar weken in bezit

Ik heb de foodprocessor al voor verschillende toepassingen gebruikt en ben zeer tevreden. Hij hakt, mixt en maalt naar behoren en is makkelijk schoon te maken. Daarnaast kun je het snoer makkelijk in het apparaat schuiven, zodat die niet uitsteekt en zijn de accessoires gemakkelijk in de kom op te bergen. Ideaal.

crunch 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

een krachtige en betaalbare bosch foodprocessor. Goed in het dagelijks gebruik, makkelijk te bedienen. Een krachtige 850w motor, gebruiksvriendelijk en makkelijk te reinigen. Compact.

G Verweij 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Eerste ervaringen positief. Simpel en snel verwisselbare onderdelen. Alles in vaatwasser ++. Ruime / grote hoeveelheid in opvangbak.

Rene 13-12-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer handig en kwalitatief goed apparaat. Zeer tevreden! Heel veel mogelijkheden door alle verschillende hulpstukken.

John Tsang 08-12-2015 Product paar weken in bezit

Veel accessoires en een behoorlijk vermogen voor weinig geld, echter, de kunststof klikdelen (wat makkelijk en gebruiksvriendelijk is) lijkt mijn inziens niet degelijk

Leny Veltman 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

Bosch is een vertrouwd merk Waar je op kan rekenen bij problemen Service staat voorop. Het merk is al zo oud als ik mij kan herinneren. Mijn Man heeft alle gereedschappen van Bosch.