Bosch MUM54A00 wit, zilver, zwart - Reviews

4 liter
Aantal snelheden
Kleuren
wit, zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Astrid 05-06-2017

Mooie krachtige machine

Omdat mijn oude MUM4405 na meerdere jaren intensief gebruik ermee ophield, werd het zoeken naar een ander apparaat. Het was eigenlijk een eenvoudige keuze: weer een Bosch! Het is een mooi compact apparaat die doet wat ie moet doen. Dit keer voor een wat krachtigere motor en luxere uitvoering gekozen zodat hij nog beter broodmixen aankan, en ook nog mooi staat op het aanrecht. Hij wordt zo vaak gebruikt dat hij niet meer in de kast wordt gezet! Ik maak er van alles mee: slagroom, cakebeslag, opgeschuimde eiwitten, biscuitdeeg, brooddeeg, pizzadeeg.. noem maar op. Het gaat allemaal prima. Wel opletten bij aanzetten dat je rustig opbouwt naar hogere stand anders spettert ie. En tussendoor een keer langs de bodem schrapen, want daar blijft soms wat plakken. (dat voorkom je volgens mij nooit anders zou de mixer tegen de kom aan schrapen). Dus ik ben erg blij met mn keuze! (een nog wat grotere kom zou wel mooi zijn geweest, deze is prima voor de meeste recepten, ook voor 2 brooddegen tegelijk, maar soms is ie net te klein)

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Krachtige motor
  • Makkelijk te openen (1 druk op de knop)
  • Klopt goed luchtig
  • Veel verschillende standen, + pulse stand

W. 20-01-2018

Fijn apparaat

Veelzijdig apparaat. Je kunt het voor veel verschillende gerechten gebruiken. Fijn dat de arm licht is. Ook prettig dat de mix onderdelen van RVS zijn en in de vaatwasser kunnen.

Pluspunten

• RVS mix onderdelen
  • Lichte arm

Mo 16-01-2018

Compleet, krachtig en compact

Complete, krachtige en compacte keukenmachine die past in elke kleine keuken. Handig in gebruik en makkelijk schoon te maken. Geen overbodige onderdelen, maar kan alles wat een keukenmachine moet kunnen.

Bosch MUM54A00 Keukenmachine 09-01-2018

Bosch MUM54A00 Keukenmachine

Prachtig apparaat, past prima in mijn keuken en staat niet in de weg. De 900 watt merk je ook erg goed. Kan wat stuggere deeg prima aan! Onwijs blij mee.. Heb hiervoor ook een Bosch gehad en nu een stapje hoger.

W.Huisbrink 03-01-2018

Handzame kom en prima in gebruik!

Het is een geweldig fijn apparaat! In weinig tijd kun je de heerlijkste baksels klaarmaken. Het beslag is snel gemengd het kost geen inspanning.

Minpunten

• Het beslag blijft aan de rand van de kom plakken

M. de Jezus 28-12-2017

Mooi en degelijk apparaat

Ik vind dit apparaat super mooi en hij werkt uitermate stil. Fijn om je lekkerste recepten te mixen en alle soorten taarten mee te bakken. Alleen een beetje groot voor op mijn aanrecht. Verder prima apparaat!

Jos 22-12-2017

Pefecte appeltaart gebakken

Vanmorgen gekocht, vanmiddag meteen appeltaartdeeg gemaakt. Perfect zonder kleverige vingers. Het deeg werd prachtig, nog nooit zo'n mooie taart gemaakt qua korst.

Impelen 20-12-2017

compacte samenstelling

Door mijn handicap kan ik niet meer gebruik maken van een mixer, met de keukenmachine van Bosch kan ik toch met kleinkinderen koekjes blijven bakken en pannenkoeken maken.
makkelijk in gebruik en goed schoon te maken. Alles ( van de hulpstukken natuurlijk) kan in de vaatwasser

Pluspunten

• compact
  • makkelijk in gebruik

Sylvia 09-11-2017

Echte aanrader!!!

Perfekte keukenmachine; het deeg is super snel klaar en precies zoals ik het wil hebben. De machine maakt minder geluid dan ik gedacht had en ik heb echt spijt dat ik hem niet eerder heb aangeschaft. Niet echt goedkoop maar elke euro zeker waard. Het handige is ook dat je altijd nog andere accessoires aan kunt schaffen zoals bv. een blender. Niet langer wachten en kopen deze keukenmachine!!!!

• Maakt snel perfekt deeg

Wietse 22-05-2017

Krachtige machine die alles aan kan!

onze eerste mum stond onder onze cv in de bijkeuken door lekage in de cv heeft onze mum hierdoor waterschade opgelopen en deed hierna niets meer.
Omdat de machine ons zo goed bevalt hebben wij gelijk weer een nieuwe gekocht.
Het is een ideaal apparaat vooral als je veel bakt of een smoothies maakt rauwkost snijden het gaat allemaal zonder probleem.
Onze mum is de bosch mum 54A00

Vriendelijke groet
Wietse

Pluspunten

• 7 snelheden
  • Staat zeer stabiel
  • Is goed doordacht

Minpunten

• Het schoonmaken van het sijgedeelte is even werk

Elles 15-05-2017

Mooie compacte keukenmachine

De keukenmachine heb ik gekocht voor het bakken van ons eigen brood.. Ik vind dat die dat goed doet. Op stand 1 en 2 krijgt die het brood aan een mooie bol. Heb er ook al diverse andere dingen mee gemaakt.. Wil hem absoluut niet meer missen. Hij maakt wel wat geluid maar ik niet storend. En vind dat dit apparaten ook horen te doen. Tevens heeft het een mooie uitstraling zodat die ook mooi op het aanrecht kan blijven staan. En absoluut niet zwaar als je het wil verplaatsen.

Pluspunten

• Compact

paul 27-04-2017

goed maar niet perfect

Goed, krachtig en relatief stil.
Maar niet perfect: het opbergen en uithalen van het aansluitsnoer is onhandig en als je beslag maakt voor bv pannenkoeken ontstaat een dikke kleverige laag op de bodem van de mengkom omdat er net even teveel ruimte is tussen de garde en de kom

Pluspunten

• krachtig
  • relatief stil
  • staat stabiel door zuignapjes

Minpunten

• snoer is niet makkelijk op te bergen
  • niet goed geschikt voor bv pannenkoekenbeslag

Corina 26-01-2017

fijne mixer

nog niet heel veel gebruikt maar bevalt tot nu toe goed.
haalt niet alles van de bodem, of ik moet er nog aan wennen....

Marlene 18-01-2017

Bosch mixer

Ik mixer gekocht en ik ben er heel tevreden mee. Hij mixt goed en maakt weinig lawaai. Ook de standenkeuze is prettig voor het gebruik bij het maken van beslag van cake

keukenprinces Lea 15-01-2017

degelijke multifunctionele machine

doet alles wat ik wil en meer! prijs kwaliteit verhouding is goed. alleen de zuignapjes aan de onderkant blijven niet op ieder oppervlak zitten. veel dingen zijn niet mechanisch maar software matig, dat kan wellicht gevoelig zijn maar er is nog niet kapot gegaan.

Pluspunten

• prijs kwaliteit verhouding
  • veel accessoires
  • goed uit te breiden
  • hoge kracht

Minpunten

• zuignappen plakken niet op ongelijk oppervlak

Alice 08-01-2017

Mooi apparaat met handige bediening

Stevig apparaat met zuignappen waardoor hij niet wegschuift bij verwijderen kom.
Klein genoeg om niet in de weg te staan op mijn aanrecht en groot genoeg voor de heerlijke broodjes die ik maak en waarbij het deeg goed en soepel gekneed wordt

Paul 06-01-2017

stil en krachtig!

Wat een stil en krachtig apparaat. Ook de grote mengkom van Roestvast staal is goed. Mijn kinderen hebben hem al vaak gebruikt in de par weken dat hij nu bij ons in huis is.
Erg blij mee

• Mengkom van RVS

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Mw. Lynn La Quanda 03-01-2017

Compacte compleetheid

Heel blij en tevreden met nieuwe compacte BOSCH keukenmachine. Fantastisch in meerdere opzichten:
* praktisch design (past permanent op het aanrecht dus altijd onder handbereik)
* Handig geplaatse bedieningsknoppen van de mixerarm en snelheidsregelaar.
* Zachtzoemend motorgeluid, krachtige motor, tot 7 snelheden regelbaar.
* Neemt al 't zware roer-en kneedwerk over en doet waarvoor hij bedoeld is uitstekend!
* RVS deegkom mét spatdeksel zeer praktisch en snel schoon.
* Fijne uitbreidingsmogelijkheden, naar wens allerlei accessoires toe te voegen zodat de machine ook voor hak en snijwerk, blender en citruspers geschikt is.
* Volwaardige machine voor jarenlang keukenplezier en gebruiksgemak!

Pluspunten

• Compact en mooi design
  • Zeer praktisch (ook met reumaklachten)
  • Krachtige motor
  • Alles snel en goed schoon te maken
  • Veel accessoires / uitbreidingssets

Inie 02-01-2017

degelijk apparaat

Makkelijk te bedienen. Staat stevig door de zuignappen. Levert voldoende krachtig. Kan hem uitbreiden met allerlei accessoires. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• staat stevig door zuignappen
  • uit te breiden met accessoires

Minpunten

• nog niet ontdekt

Zayra Richards 31-12-2016

uitstekend keukenmachine

Na aankoop, MUM54A00, direct uitgeprobeerd. Makkelijk te gebruiken. Lekker snel, makkelijk schoon te houden. Ik ga zeker t.z.t. de toebehorende apparaten kopen. Mooie design keukenmachine. Staat mooi op mijn aanrecht.

Pluspunten

• mooie design
  • snel en makkelijk te gebruiken
  • makkelijk schoon te maken
  • kan extra apparaten toevoegen