Bosch MUM5XW20 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM5XW20 wit op Kieskeurig.be.

Priscilla 10-10-2020

Veelzijdig en stijlvol apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Het uiterlijk van het apparaat vind ik mooi en stijlvol. Het is wel groot en neemt veel ruimte in, maar met alles wat het kan, heb je ook niet veel anders nodig op het aanrecht. De tekeningen in de handleiding zijn fijn en duidelijk. Het snoer zit handig opgerold in het apparaat, waardoor het snoer niet lomp eroverheen hangt of in een hoek gepropt zit. Stil in gebruik en de ingebouwde weegschaal is ook van toegevoegde waarde. Het apparaat is veelzijdig en je kan ook gemakkelijk wisselen met de onderdelen. Groente snijden ging met dit apparaat ook snel en de stukken werden niet verpulverd. Het snijvlak was scherp genoeg om de groente in fijne stukken te raspen. Het werkte ook met ui en knoflook, echter ging het wat moeilijker om kleine groenten erin te gooien.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Veelzijdig
  • Grote kom
  • Ingebouwde weegschaal

Minpunten

• Groot apparaat

Marita 05-10-2020

ideale keukenmacine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Helemaal blij met deze keukenmachine. Deze mogen testen.
Keukenmachine heeft een handige kantelarm waardoor je meerdere accessoires er op kan klikken. Daardoor is het apparaat niet te groot.
Handige stekker, die net als bij een stofzuiger verdwijnt in het apparaat, dus geen los snoer.
Ideaal is ook de geïntegreerde weegschaal. Zo hoef je niet alles los meer te wegen.
Voor de hobby koker\bakker is dit echt een ideaal apparaat.

Pluspunten

• stekker verdwijnt in het apparaat
  • veel verschillende accessoires
  • kantelarm
  • geïntegreerde weegschaal

Gerard 02-10-2020

Mooi en stijlvol apparaat dat niet misstaat in de keuken

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Het apparaat is gemakkelijk in gebruik en werkt behoorlijk intuïtief.
De meegeleverde hulpstukken en accessoires bieden al veel mogelijkheden.
Doordat een weegschaal is ingebouwd, kun je sneller ingrediënten toevoegen, tussen de stappen van de bereiding.
Ook een timer is aanwezig, wat het makkelijk maakt om de tijd in de gaten te houden.
De mixer mixt en klopt snel en luchtig. Met wat dikker brooddeeg, heeft ‘ie het weliswaar duidelijk moeilijker, maar is het resultaat nog altijd prima.
Het snoer kan automatisch inrollen, waardoor je het snel opgeruimd hebt. Het is wel wat aan de korte kant.
De blender maakt natuurlijk heerlijke smoothies, en verpulvert ook ijsblokjes.
Zonde dat de blender-kan en de afdek-deksel van plastic zijn uitgevoerd.
Bovendien sluit dat deksel niet helemaal goed af aan de achterzijde waardoor er nog inhoud kan ontsnappen.

Al met al een fijn apparaat.

Pluspunten

• mooi design
  • inrolbaar snoer
  • ingebouwde weegschaal
  • veelzijdig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• kan van blender is van plastic
  • deksel voor afdekken, dekt niet volledig af

Marita 01-10-2020

Ideale keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden over deze keukenmachine.
Door de kantelarm is de keukenmachine erg multifunctioneel en het zorgt ervoor dat hij niet veel beslag neemt in je keuken.
Mooi design ook.
Ideaal is de geintergreerde weegschaal en de stekker die net zo werkt als bij een stofzuiger. geen losse onderdelen.
Het apparaat doet zijn werk. Je hebt niet meer allemaal losse apparaten meer nodig. Je kan er smoothies mee maken. mixen. raspen, snijden.
Ik raad dit product zeker aan

Jolien 29-09-2020

Veelzijdig keukenapparaat

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

De keukenmachine is echt een blikvanger in mijn keuken. Hij is wel iets te groot voor onze kleine keuken, maar desondanks vind ik het een fantastisch apparaat. Je kan er zoveel mee. Mixen, blenden, kneden, groentes in kleine stukken snijden en nog veel meer. Ook fijn dat je er nog losse hulpstukken bij kunt kopen. Zo hoef je niet steeds een nieuw apparaat te kopen, maar kun je dit apparaat uitbreiden. Ook fijn dat er een tasje bij zit om de verschillende hulpstukken in op te bergen zodat het stofvrij blijft. Dit tasje kun je dan weer handig opbergen in de mengkom. Erg fijn is dat het snoer net als bij een stofzuiger in het apparaat verdwijnt. Normaal hangt dit er altijd maar een beetje bij of heb je moeite om het er weer netjes in te stoppen, maar je kan er licht aan trekken en dan gaat het snoer vanzelf naar binnen. Bijna alles kan ook in de vaatwasser wat natuurlijk erg fijn is. Je wil niet na het gebruik van het apparaat alles nog met de hand afwassen. Over de geintegreerd weegschaal ben ik ook erg tevreden. Handig om zo niet eerst alle ingredienten appart te moeten afwegen, maar dit kan direct in de mengkom. Scheelt ook weer afwas.

Pluspunten

• hulpstukken los bij te kopen
  • gemakkelijk uit te breiden
  • meeste kan in de vaatwasser

CvWBL 27-09-2020

Fijne keukenhulp

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu al een paar weken in het bezit van dit mooie apparaat.
De keukenmachine ziet er mooi uit en is heel compleet. Het fijne aan deze machine is dat er een weegschaal in geïntegreerd zit, wel een nadeel is dat deze per 5 gram weegt en dus niet heel nauwkeurig is.
Het snoer rolt op in de machine. Dus geen onhandige snoeren waarvan je niet weet hoe je ze op moet bergen.

Bij de machine zitten veel onderdelen, verschillende snijschijven/raspen. Een mengbeker en natuurlijk verschillende kloppers.
Het maken van een deeg zoals voor brood of pizza, wat langer moet kneden gaat heel goed met deze machine. Wat je dan wel ziet is dat alles beweegt, maar dit stoort niet.
Tijdens het kloppen of mixen heb je je handen vrij. Door de timer zie je precies hoe lang er al gemixt wordt.

Voor deze machine zijn nog verschillende extra opties te koop.

Ik vind het een fijne machine die zeer vaak gebruikt wordt in mijn keuken.

Annie35 26-09-2020

Veelzijdig en makkelijk

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Mooi design, om mee te beginnen.
Het apparaat wordt geleverd met een blender, een mengkom met haken en een groenterasp met meerdere schijven. Elke functie wordt bediend met de zeven standen knop en elke accessoire is makkelijk en snel vast te klikken.
De stekker zit opgerold in het apparaat en kan je uittrekken. Na gebruik kan je hem weer helemaal terug laten rollen, net zoals bij een stofzuiger. Super handig! Geen gedoe meer met losse snoeren.
Er zijn vele opties om het apparaat uit te breiden, zoals een citruspers en een pastamaker.
De geïntegreerde weegschaal werkt bij elke functie en is zeer praktisch. Extra schalen zijn niet meer nodig.
Al met al een zeer fijn apparaat wat goed en simpel werkt.

Pluspunten

• geïntegreerde weegschaal
  • stekker die oprolt in apparaat
  • vele uitbreidingen mogelijk

Minpunten

• trilt redelijk hard op hoogste stand

Anke 25-09-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben als beginner in de keuken helemaal enthousiat. De keukenmachine staat mooi in mijn keuken, maar is ook eenvoudig in gebruik. Ideaal dat ik kan zien hoe lang ik bezig ben (timer) maar helemaal handig vind ik de weegschaalfunctie. Wat een uitkomst!

Betty 23-09-2020

Heel complete keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een zeer mooie compacte keukenmachine. De accessoires zijn erg handzaam en makkelijk in gebruik, alleen het plaatsen van de afsluitdeksel is even puzzzelen. Zowel het kneden mixen als snijden geeft een uitstekend resultaat.Wat ook fijn is dat er een opergtasje voor de schijven bij zit. Het schoonmaken is geen probleem doordat er geen gekke of ongemakkelijke randen aan zitten. De geintegreerde weegschaal en timer maar deze keukenmachine comleet.

JackieChan 22-09-2020

Wat een erg fijne eerste ervaring

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een ding! Bovenal al mooi, maar ook de opties zijn erg bijzonder te noemen. Aankomend weekend maar eens iets moeilijkers er mee proberen zoals een beslag maken!

Ankjes 21-09-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Ik ben een beginner in de keuken maar dit apparaat is echt een uitkomst! Ideaal dat je alles goed kan timen en ook kan afwegen in de kom. Het biedt veel opties voor vele bereidingen. Maar daarbij vind ik ook dat het mooi staat op het aanrecht. Het is een strak design wat geen doorn in het oog is.

Pluspunten

• Weegschaal
  • Timer
  • Snoer die oprolt

Minpunten

• Niet heel groot

Linda 21-09-2020

De ideale mixer

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Ik ben erg tevreden met deze keukenmachine. Het is enorm veelzijdig en het doet perfect wat ie moet doen. De mixer beweegt dusdanig goed, dat zelfs kleine beetjes kloppen of mixen geen probleem is. De blender is makkelijk te bevestigen, het is binnen no-time gemixt en makkelijk schoon te maken. Het enige minpuntje vind ik dat de blender van plastic is, wat vrij snel kapot kan gaan. De schijven zijn ook ideaal, een appel of kaas is zo geraspt. De geïntegreerde weegschaal en timer is een uitkomst, dat scheelt echt! En het snoer rolt zich perfect op na gebruik. Het design vind ik zeer mooi, de machine heeft dan ook een blijvend plekje in de keuken gekregen. Kortom: een aanrader!

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Mixt luchtig en snel
  • Geïntegreerde weegschaal en timer
  • Oprolbaar snoer

Minpunten

• Blender van plastic

alfawoman 21-09-2020

Wat een mooie, veelzijdige en handige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Er is goed nagedacht over het design, want vooral de omhoog beweegbare bovenkant waar ik dan de blender op kan zetten vind ik perfect. Nog beter is het oprolbare snoer, dat ben ik nog niet eerder tegengekomen behalve bij een stofzuiger.

Het meten kunnen wegen van je ingrediënten in de kom vind ik erg prettig en handig. De blender is van kunststof en dat vind ik een voordeel ten opzichte van andere zwaardere glazen blenders.

Wat ik minder handig vond was de CD, veel laptops hebben geen CD speler meer, dus daar kon ik helaas niets mee doen.

Maar voor mij is het een aankoop die ik zeker niet zal betreuren.

Pluspunten

• veelzijdigheid
  • hoeveelheid hulpstukken
  • ingebouwde weegschaal

Minpunten

• prijs

Germa 21-09-2020

Perfecte combinatie

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een plaatje op mijn aanrecht door de mooie ronde vormen, en daarbij is ie ook nog eens heel prettig in het gebruik. Je moet het wel even leren hoor, want het is een veelzijdige alleskunner. Want hij kan een smoothie maken, hij kan broodmix kneden, is perfect in het maken van een cakemix en dan ook nog eens groenten snijden.

Maar voor mij is het een aankoop die ik zeker niet zal betreuren.

Ria. 21-09-2020

Krachtig en mooi design

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Ik zocht een keukenmachine die zowel kan mixen en kneden als snijden en hakken van producten. Bij deze zit zelfs nog een blender. Deze doet goedkoop aan aangezien hij van plastic is maar het formaat past wel fijn in de koelkastdeur. De machine werkt prima en kan zelfs het zwaarste deeg aan. Dit heb ik niet op volle snelheid gedaan want dan schud en tilt hij mij teveel. Dunner beslag schraapt de mixer goed van de kom af en ook snijden en hakken is geen probleem met de bij geleverde schijven. Nog vele accessoires zijn verkrijgbaar. Echt een aanwinst voor de keuken en ik heb meer plek op mijn aanrecht omdat ik andere apparaten niet meer nodig heb. Handig zijn de automatische oproller van het snoer en de weegschaal/timer.

Pluspunten

• Snoer oproller
  • krachtig
  • design
  • weegschaal

Minpunten

• goedkope blender
  • bewegelijk bij hoge snelheid en zwaar product

JenCdR 21-09-2020

Mijn ervaringen met deze prachtige en complete keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Prachtige keukenmachine met veel accessoires, handig dat het snoer in het apparaat oprolt, gemakkelijk in gebruik door weegfunctie en timer, voldoende vermogen met 1000 Watt, eerste ervaringen met mixen, mengen en snijden zijn prima.

Pluspunten

• design
  • veel hulpstukken
  • snoer rolt op in apparaat
  • timer en weegfunctie

Minpunten

• raspen en messen mogen niet in vaatwasser

Betty 20-09-2020

Zeer complete keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Het is een mooie en compacte keukenmachine. De meegeleverde accessoires zijn erg handzaam en makkelijk in gebruik, alleen het plaatsen van de afsluitdeksel is even puzzelen ivm met de meenemer welke je er goed in moet schuiven. De resultaten van zowel het mengen als kloppen en snijden zijn uitstekend. Wat ook fijn is, is een opbergtasje voor de schijven. Schoonmaken is geen probleem omdat er geen gekke of ongemakkelijke randen aan zitten.
De geïntegreerde weegschaal en timer maakt de keukenmachine echt compleet.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veel accessoires
  • Opberg tasje voor de schijven

Minpunten

• Opzetstukken erin klikken is even puzzelen

Annie35 19-09-2020

Fantastisch en mooi

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met dit apparaat haal je de basis in huis, en krijg je een mooi design erbij cadeau. De kom is makkelijk in- en uit te klikken. De werkarm is makkelijk te verstellen zodat je de verschillende opzetstukken kunt gebruiken. De stekker werkt net als bij een stofzuiger: uittrekken wanneer je hem nodig hebt, en bij het opbergen verdwijnt deze weer in het apparaat.

De accessoires worden geleverd in een opbergtas, zodat je deze stofvrij kan opbergen en altijd bij het apparaat in de mengkom hebt.

En misschien het allermooiste, is dat je naar eigen inzicht het apparaat kan uitbreiden met losse opzetstukken.

susa 18-09-2020
  • Product gekregen

handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

Handig dat alle mogelijkheden op hetzelfde apparaat kan, terwijl er tegelijkertijd een zo compact mogelijk apparaat is. Fijn dat het snoer in het apparaat verdwijnt (net zoals bij een stofzuiger). De onderdelen zijn makkelijk aan te brengen en te reinigen. Tijdens het gebruik van de deeghaak ook het apparaat wel instabiel, deze beweegt dan behoorlijk heen en weer. Ik heb pitabroodjesdeeg gemaakt wat er luchtig was. Erg handig is dat je de weegschaal telkens weer opnieuw aan kan zetten . Ook is het fijn dat het apparaat bijhoud hoe lang je al aan het mixen bent. Het apparaat reageerd vertraagd als hem aanzet. Ik had het al ontdekt, echter toen mijn partner hem ging gebruiken had hij dit niet door en dacht dat het apparaat stuk was. Toen het apparaat vervolgens ging mixen vloog het beslag door de keuken. Ook heeft de deeghaak een witte plastic beschermdop erbij die eraf valt als je de deeghaak wil instaleren. Onduidelijk waarom deze er los opzit.

Pluspunten

• oprolbaar snoer
  • alles in 1 apparaat
  • luchtig deeg

Minpunten

• apparaat beweegt behoorlijk tijdens het mixen

Ria. 18-09-2020

Prachtige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5XW20 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een mooi complete keukenmachine en doet wat het beloofd. De blender werkt uitstekend en er loopt een timer mee zodat je weet hoelang je de blender aan hebt. Deze werkt ook voor de gehele keukenmachine. De kan voelt wel goedkoop aan maar door zijn ranke vorm past hij mooi in het frisdrank vak van de koelkast. Met het mixen van brooddeeg vind ik de keukemachine erg hard trillen en bewegen. Bijna alsof de kom van de machine af wil lopen. Ik hoop dat deze bewegingen de levensduur niet verkort. Het snijden van harde en zachte groentes met de schijven gaat super goed en makkelijk. Kloppen van zachte creme en mixen van cake is geen enkel probleem. Het grootste nadeel vind ik wel de scherpe rand van de kom. Als je zwaar deeg uit de kom schept dan is deze erg scherp aan de handen. En ondanks de deksel had ik het aanrecht vol met cakemeel toen deze iets te hard rond draaide.
Al met al een prachtige en complete keukenmachine met veel toepassingen. Mooi design en kleur gebruik. Ik ben zeer tevreden met de machine.