Kenwood FDM313SS zilver

• Best Reviewed sep 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood FDM313SS zilver op Kieskeurig.be.

L. Egmond 30-04-2020

Strakke krachtige foodprocessor

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

Mooie vormgeving en handig dat er een weegschaal in verwerkt zit. Veel verschillende opties voor hakken, snijden etc. Hij is vrij krachtig, soms zelfs iets te. bijvoorbeeld tomaten in stukjes maken voor een salsa resulteert al snel in een tomaten puree pulp.
Alsnog blij met onze aankoop. Makkelijk schoon te maken ook omdat alles los gemaakt kan worden en het onder de kraan mag. Hoewel sommige hulpstukken er een beetje fragiel uitzien door de plastic stukken: citrus pers.
Al met al voor de prijs een goede deal denk ik.

Pluspunten

• veel opties
  • weegschaal
  • makkelijk schoonmaken
  • mooie vormgeving

Minpunten

• soms te krachtig
  • sommige hulpstukken minder stevig

Roos 12-01-2020

Lekker compact!

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

Heel erg fijn dat er nu een compacte foodprocessor is, met een glazen blender kan. Enorm blij dat ik hem nu eindelijk gekocht hebt. Ook zitten er voldoende nuttige accessoires bij, niet teveel onzin dingen.

Pluspunten

• glazen kan

Minpunten

• geen warme soepen mogelijk in de glazen blender

F.Otten 03-04-2021

Multifunctionele keukenmachine voor de hobbykok

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

Prima product, deze is namelijk makkelijk in gebruik. De opzetstukken zijn makkelijk te bevestigen en werken naar behoren. Voorheen had ik o.a. een blender, staafmixer, hakker, mandoline en citruspers in de keuken staan. Deze heb ik nu kunnen vervangen en het levert meer ruimte op. De machine is wel een beetje luid en de bevestiging voor o.a. de mesjes lijkt een beetje instabiel tijdens het plaatsen. Overigens werkt alles gewoon naar behoren en vind ik dat dit product een goede prijs/kwaliteitsverhouding heeft.

Pluspunten

• Glazen kan
  • Makkelijk in gebruik
  • Weegschaal

Minpunten

• Vrij luid
  • bevestiging opzetstukken instabiel

Ank Kok 22-03-2021

Word ik gelukkig van.

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

Ik ben erg blij met de aanschaf van dit apparaat, het maakt verse produkten bereiden een stuk gemakkelijker. Ik maak bloemkool- en broccolirijst elke keer vers. Het bespaart geld en je hebt een goed, vers produkt om te bereiden. Evenzo met witte kool en rode kool snijden, nu een makkie met dit geweldige apparaat. Dit zijn nog maar enkele gebruiksgemakken, er zijn er veel meer.Ik heb het apparaat nu 4 maanden en ik zou het niet meer willen missen.

Review: 2-12-2020
Ik heb voor deze machine gekozen, omdat het een complete machine is met alles erop en eraan wat ik wilde.
Voor deze prijs en kwaliteit een goede aankoop. (Met tijdelijk: Leuke cashbackactie van € 15,--.)
De machine is makkelijk in gebruik, snel schoon te maken en doet wat er beloofd is!
Er zit een duidelijke gebruiksaanwijzing bij met meerdere bruikbare tips. Kortom: DOEN!

Pluspunten

• compleet, makkelijk in gebruik.
  • altijd verse produkten

Minpunten

• nog niet gevonden

Isuru 14-01-2021

Je hebt alles wat je wilt

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

Je hebt alles wat je wilt in één product, het is echt efficiënt. Ik zou dit product zonder enige aarzeling willen aanbevelen.

Kenwood foodprocessor FDM313SS 02-01-2021

mooi compact, kan gewoon op het aanrecht blijven staan

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

ik maak er mijn eigen boemboes mee en dat gaat uitstekend en .... natuurlijk smaakt het dan veel lekkerder. En dit model gekozen omdat er ook nog een aparte kleine molen bij zit.

Pluspunten

• compact
  • onderderdelen kunnen in vaatwasser

Minpunten

• mis de opbergdoos voor de raspen

Lia 23-12-2020

Als een kind zo blij

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

Er kwam geen einde aan het uitpakken van alle onderdelen die erbij zitten en toch heb ik meer ruimte over in mijn keukenkastjes om ik meerdere apparaten de deur heb kunnen doen. De onderdelen zelf kon ik makkelijk opbergen. Het apparaat zelf ziet er strak uit het aanrecht. Ideaal dat er een ingebouwde weegschaal inzit. Omdat ze nog maar heel kort in mijn bezit is heb ik nog niet alles kunnen uitproberen. Ik heb een 9 gegeven i.p.v. 10 omdat je jammer genoeg niet items kunt kopen om uit te breiden.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Ingebouwde weegschaal

Minpunten

• geen sapcentrifuge

moakraan 23-12-2020

Compact, solide

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

Eens een Kenwood, altijd een Kenwood.
Ik heb onlangs mijn Kenwood Chef uit 1974! met vele hulpstukken, wegens verhuizing en kleiner wonen de deur uitgedaan. Hij werkt nog steeds!!

Peter 22-12-2020

Heerlijke machine

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

Ik ben erg tevreden over deze food processor. In de paar dagen dat ik hem nu heb heeft hij al goede diensten bewezen. Gemakkelijk te bedienen met een prima resultaat. Ik kan eigenlijk maar één ding zeggen: ik had deze al jaren geleden moeten kopen!

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • erg goed resultaat
  • alles mag in de vaatwasser

R 10-12-2020
  • Product gekregen

Fijn apparaat

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

Fijn apparaat. Je hebt heel veel mogelijkheden en eigenlijk kan je al je andere keukenapparaten de deur uit doen. Helaas was een van de rubbertjes al kapot en kan je zelf geen extra's kopen voor dit apparaat. Wat erbij zit is dus wat je ermee kan.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Compact

Minpunten

• Bij levering al kapot
  • Geen mogelijkheid om extra's bij te kopen

Heleen 21-11-2020

Uitgebreid en handig

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

Deze machine is zeer veelzijdig door alle attributen maar toch redelijk compact zodat hij makkelijk op te bergen is. De ingebouwde weegschaal is een hele grote plus!

Pluspunten

• veelzijdig
  • ingebouwde weegschaal

ted winkels 28-09-2020

Kenwood FDM313SS compacte alleskunner +ingebouwde weegschaal

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

De Kenwood FDM313SS is een heerlijk compacte alleskunner met zelfs een ingebouwde weegschaal. Ik heb deze gekocht vanwege de vele positieve reviews en ook de vele accessoires die er al standaard bij zitten. Waar ik hem voor gekocht heb, het snijden, raspen. mixen en koffiebonen malen doet hij uitstekend. De ingebouwde weegschaal is een handig hulmiddel en kan mijn oude weegschaal naar de kringloop zodat ik weer ruimte overhoud en andere mensen een plezier kan doen.

Pluspunten

• compacte alleskunner
  • hoeveelheid accessoires
  • ingebouwde weegschaal

Lia 08-09-2020

Groot en toch compact

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

Een handig compact mooi uitgevoerd foodprocessor met veel diverse mogelijkheden. De bijbehorende blender is een topper. Ook de sinaasappel pers is super.

Alien 01-09-2020

Fijne foodprocessor

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

Fijne foodprocessor met veel mogelijkheden en een strak design. Werkt naar behoren, ik ben er erg blij mee

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Krachtig

Coby 16-06-2020

foodprocessor

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

geweldig apparaat raad het iedereen aan. de foosprocessor doet wat er beschreven staat en dat voor niet teveel geld

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • goede beschrijng

prima 11-06-2020

ideale foodprocesser

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

partner kan alleen gemalen voedsel eten.is een uitkomst voor het maken van gerechten.is snel om te bouwen naar nieuwe gerechten.

Pluspunten

• functioneel
  • geschikt voor vaatwasser

Yilmaz 19-05-2020

Veelzijdig

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

(Bijna) Alles zit erbij. Zeer uitgebreide accessoires. Degelijk materiaal. Gemakkelijk schoon te maken. Krachtige motor.

J. Kaspersma 14-05-2020

Compacte keukenmachine

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

In verband met Indonesische achtergrond is een goede keukenmachine een must. Deze machine is compact heeft een goede keus aan messen en raspen.

Pluspunten

• Compact apparaat met veel keuzemogelijkheden
  • Goede keuze uit messen en raspen

Minpunten

• nog niet ontdekt

Ilse 11-05-2020

Robuust en stijlvol

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

Ik zocht een machine die snel dingen kan raspen, snijden en hakken. Deze machine werkt super snel, is robuust en staat stijlvol op het aanrecht

Pluspunten

• snelheid
  • scherp

Blije gebruiker 21-04-2020

Compact en veelzijdig

Geschreven voor: Kenwood FDM313SS zilver

Product is compact, maar is groot genoeg voor een gezin. Staat stevig vast en makkelijk schoon te maken. Erg veelzijdig. Weegschaal is een fijne extra product.
glazen hakmolen en blender ja wat mij heeft overgehaald om voor kenwood te kiezen.