Philips Avance Collection HR777800 roestvrijstaal - Reviews

Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Yvonne 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Zeer veelzijdig!

Werkelijk alles kun je er mee bewerken en maken. Zeer eenvoudige bediening en gebruik wijst zich eigenlijk vanzelf.
De vele hulpstukken zijn ook een beetje een nadeel; hoe ruim je dit overzichtelijk op.... De meegeleverde opruimcassette helpt wel enorm!

Pluspunten

• veelzijdig
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• de vele hulpstukken

Lies 20-11-2016 Product paar weken in bezit

Top Product

Het is een aanrader en het doet wat het moet doen. Ik ben er zeer blij mee. Wij gebruiken de juicemaker elke dag en genieten van een gezond drankje.

Erik 17-11-2016

Fantastisch apparaat

Wat een feest om het apparaat in je keuken te hebben. Wel erg groot maar erg handzaam en alle hulpstukken aanwezig
Wouter 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Keukenmachine HR7778

Gebruiksvriendelijk, stevig, makkelijk schoon te maken en heel veel bruikbare accessoires. Dubbele (grote en kleine) vulopening is makkelijk.

Pluspunten

• Stevig
  • Makkelijk schoon te maken
  • Dubbele vul opening
  • 12 snelheden
  • Hoeveelheid accessoires

Minpunten

• Grote

Clementine 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Net gekregen, maar nu al dik tevreden!!

Ik heb hem net binnen. De citruspers, blender uitgeprobeerd, noten gehakt, eieren geklopt en plakjes gemaakt van groente. Blender is fijn groot, waardoor er meer inkan. Mijn vorige was maar 1 liter en deze 1,5 liter. Is net wat fijner. De motor is lekker sterk en kan je goed veranderen in sterkte. Ik ben al helemaal blij ermee.

Lis 10-11-2016 Product paar weken in bezit

Zeer compleet

Super apparaat, voldoet aan al mijn verwachtingen. Handige opbergbox voor alle scherpe onderdelen. Fijn dat er speciale functie knop is voor brood, room en ijs.
In tegenstelling tot review van een ander zit er wel een frietsnijder bij en kun je ook heel makkelijk cakebeslag maken met snijmessen. Zit een duidelijke handleiding bij waar dit in te lezen is.
Pluspunt dat er zuignappen onder zitten waardoor het apparaat goed blijft staan.

Pluspunten

• vele mogelijkheden aan opzetstukken.
  • Zuignappen onder apparaat
  • Alles te reinigen in vaatwasser
  • Duidelijke handleiding
  • Handige opbergbox

Melanie 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Alles in één!

Voldoet prima aan de verwachting. Van alle gemakken voorzien. Niet teveel lawaai en scherpe mesjes. Alles in een van hetzelfde merk is prettig. Handig is het opbergbakje voor de mesjes.

Pluspunten

• Alles bij elkaar
  • Scherpe mesjes

oktober2016 15-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

hoe kan dit een philps zijn....

Gekozen voor deze keukenmachine gezien eerder een goede blender van philips, de goede merknaam en goed beoordeeld door de consumentenbond. Wat een tegenvaller. De kannen zijn allemaal van een slechte kwaliteit plastic waardoor ondanks sporadisch gebruik de blenderkan al na 8 maanden stuk is. Commentaar van philips is dat de motor expres sterker gemaakt is dan de kan zodat de motor niet stuk gedraaid wordt. Daarbij wordt de kan niet vergoed want dat is een gebruiks voorwerp en mag je zelf opnieuw aanschaffen. De motor draait in dit geval de kannen stuk en zonder kan heb je niets aan de motor... Klantenservice kan alleen zeggen dat het niet onder de garantie valt, niet erg meedenkend of klantgericht.

Verder is het een zeer groot apparaat dat door de veelzijdigheid veel keukenruimte inneemt. De snijfunctie van plakjes en raspen is teleurstellend omdat de afstand tussen de messen en waar je de groente of wat je ook wil snijden/raspen in doet te groot is en je dus grote brokken overhoud. Plakjes niet van 1 dikte van door druk van boven wordt de snijdikte groter.

deegfunctie werkt slecht omdat het deeg aan de randen blijft plakken.
De onderdelen kunnen in de vaatwasser, maar zijn zo ontworpen dat er altijd een hele plas met water in blijft staan zodat je het erna alsnog moet afspoelen en afdrogen.
De keukenmachine functie ansich werkt prima aangezien de motor krachtig is, maar dat is dan ook gelijk het enige waar ik tevreden over ben.

Pluspunten

• veelzijdig
  • keukenmachinefunctie werkt goed

Minpunten

• kannen binnen notime stuk vlt niet onder garantie
  • deegfunctie werkt niet goed
  • slechte service philips
  • raspen/plakjes grote brokken over

Marjan 01-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Philips Avance Collection HR77780roestvrijstaal

Na verloop van tijd brokkelen onderdelen, van de onderkant, van de grote kan en de blender spontaan af. Bij mij brokkelde elke keer kleine stukjes af na gebruik uit de vaatwasser. Hierdoor blijft de 'mixer' niet meer vastzitten. Bijzonder want de blender is vaatwasser bestendig.

Vervelende is dat door hetzelfde probleem nu ook bij mijn tweede blender stuk is. Toch maar even bellen met Philips om van hun kant een nieuwe blender te ontvangen. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat de klant elke keer een nieuwe blender moet aanschaffen voor zijn/haar rekening toch?!

Helaas komt Philips de klant niet tegemoet omdat dit buiten de garantie valt.

Kortom: ik zou dit apparaat niet aanschaffen omdat na de garantieperiode het apparataat te wensen overlaat.

Marjan 28-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Philips keukenmachine HR7778

Helaas komt Philips de klant niet tegemoet omdat dit buiten de garantie valt.

Sandra 29-01-2016 Product jaar of meer in bezit

5,7
Nadat de HR7775 na 1,5 jaar stuk is gegaan, de HR7778 van Philips ontvangen. Het maken van het apparaat was blijkbaar niet meer mogelijk. De machine deed helemaal niks meer. De HR7778 is helaas binnen 2 jaar met het persen van sinaasappels ook stuk gegaan. Aangezien de garantie van 2 jaar voorbij is, doet Philips hier helemaal niks mee. Erg zonde doordat je met een doos vol onderdelen zit waar je niks meer aan hebt. De kwaliteit van Philips is niet meer wat het geweest is. Ik raad dit product af om te kopen. Ik geloof in dit geval niet dat het toeval is.

Misskiss 22-01-2016 Product paar weken in bezit

4,3
Ik ben al jaren philips-klant en heb mijn woning vol staan met hun apparatuur. Dat was dan ook precies de reden dat ik voor deze keukenmachine heb gekozen. Ik rekende op goede philipskwaliteit en natuurlijk ook goede service!

Wat een spijt heb ik daar van gehad zeg!
De eerste keer dat ik mijn nieuwe machine wilde gebruiken heb ik de garderunit volgens handleiding geïnstalleerd op de machine. Ik wilde zachte roomboter (kamertemperatuur), die ik ook nog eens in heel kleine stukjes had gesneden, luchtig gaan kloppen. Appeltje-eitje zou je denken toch? Nou niet dus! Gelijk bij het aanzetten van het apparaat op de laagste snelheid schoot een van de twee garders los/brak af, waardoor de andere garder ook helemaal verboog. Ik heb geschrokken gelijk de machine uitgezet.
Uiteraard heb ik gelijk (via twitter) contact opgenomen met de klantenservice van Philips. Nadat ik met 4 verschillende medewerkers contact heb gehad (met steeds weer enkele dagen wachttijd op een reactie) kreeg ik te horen dat het niet mogelijk is om boter luchtig te kloppen met de garder, maar dat je boter alleen kan snijden met de mesunit. Nou vraag ik je, wat heb je daar nou aan? De boter was al gesneden, en een mes kan boter nooit luchtig kloppen! De schuld van het kapot gaan van het onderdeel werd bij als klant neergelegd.
Vervolgens werd ik doorverwezen met een artikelnummer naar de HANDYMAN om -tegen betaling- een nieuw onderdeel daar te bestellen. Waarom kan Philips dit niet zelf leveren? En betalen? De machine heb ik slechts enkele weken in huis!

Ik ben zeer teleurgesteld in de kwaliteit van de machine (durf hem niet meer te gebruiken, voor hetzelfde geld breekt een ander onderdeel waardoor ik mezelf of een ander verwond), maar nog meer in de waardeloze service van Philips.

De keukenmachine gaat nu in zijn geheel retour en ik koop er een ander merk voor terug. Voor mij geen Philips meer.
Dus, wil je een keukenmachine? Kijk dan rustig nog even verder, maar sla deze machine over als je er zeker van wil zijn dat je een veilig en bruikbaar apparaat in huis haalt.

Guido 21-11-2015 Product paar dagen in bezit

Alles wat ik zoek. De machine neemt ontzettend veel werk uit handen en maakt van iedere kooksessie een feest.

Ricardo 18-11-2015 Product paar dagen in bezit

Hele fjjne machine met heel veel gebruiksmogelijkheden.
1300 watt is krachtig, maar dit is ook wel nodig!

Hans Schaap 16-11-2015 Product paar dagen in bezit

dit apparaat kan werkelijk alles. zelfs ice crushen is geen probleem. deeg kneden en snijden van nootjes lukt ook. wij zijn blij met de aankoop

annette 14-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb al de blender van avance en dat is ook een toppertje. Heb goed gekeken op internet en besloten deze aan te schaffen. Het is een apparaat met veel mogelijkheden en de opbergdoor is razend handig.

Jeroen 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

We gebruiken deze machine bijna dagelijks. En zijn er zeer tevreden over. Helaas werken de hulpstukken van het oudere model niet op deze machine, terwijl ze wel passen.

We hadden hiervoor de HR7775. De kommen gingen veel te snel kapot. Hopelijk is deze degelijker.

marjoh27 07-11-2015 Product paar dagen in bezit

Vandaag eerste dag, een paar functies uitgeprobeerd met prima resultaat. Eenvoudig te bedienen. Stevig apparaat.

MK2010 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

We zijn blij met onze aankoop. Het is een machine die veel mogelijkheden bied in wat je er allemaal mee kan doen. Het is wel wat moeilijk schoon te maken. Vandaar deze beoordeling.

Antje70 02-08-2015 Product jaar of meer in bezit

6,7
Op zich een fijn apparaat. Helaas weinig degelijkheid. Eerste keer terug gestuurd omdat de motor het niet meer deed. Is keurig gerepareerd. Tweede keer was de onderkant blender (waar de messen vastgedraaid worden) dolgedraaid. Weer op laten sturen en een nieuwe kan ontvangen. Wederom top opgelost. Gisteren helaas plastic tandjes aan de onderkant van de blenderkan afgebroken, waardoor de mesjes in de blender niet meer ronddraaien. Zit nu in dubio om het apparaat een derde keer op te laten sturen. Geef wel een pluim voor de zaak waar de machine is gekocht en voor de service van Philips. Dat mag ook gezegd worden. Ik vind alleen de kwaliteit van sommige plastic onderdelen van de machine niet geweldig. Verder prima apparaat met oneindig veel mogelijkheden.