Tefal Ice Force messenblok met 5 messen - K232S5

Sets keukenbestek & -messen
Vaatwasserbestendig
Diepte verpakking
215 mm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Ice Force messenblok met 5 messen - K232S5 op Kieskeurig.be.

Amarens 18-05-2020

Mooie degelijke messenset

Geschreven voor: Tefal Ice Force messenblok met 5 messen - K232S5

Sinds 3 weken staat dit messenblok op mijn aanrecht te shinen. Ik ben er erg tevreden over! Het is een mooie complete set, en ik gebruik alle messen regelmatig. Dus er zitten geen overbodige exemplaren tussen. Ze zijn serieus vlijm-scherp! Klein minpuntje…. op de verpakking staat dat ze in de vaatwasser mogen. Maar na een paar keer zag ik toch dat de handvatten wat dof werden en wat wittig uitslaan. Dus ik kies ervoor om ze direct na gebruik af te spoelen en weer veilig weg te zetten! Maar: een echte aanrader is dit messenblok van Tefal zeker wel!

Pluspunten

• Vlijmscherp
  • Degelijk
  • Compleet

076jefe 13-05-2020

Hele goede set!

Geschreven voor: Tefal Ice Force messenblok met 5 messen - K232S5

Ik ben erg blij met de set. Het ziet er mooi uit op mijn aanrecht en neemt niet te veel ruimte in. Daarbij heb je voor elke taak in de keuken wel een geschikt mes. Tot slot is de kwaliteit echt top, ze snijden ontzettend soepel! Zeker een aanrader dus!!

Pluspunten

• Kwaliteit

MarcoHeidie 06-05-2020

Vlijmscherpe messen

Geschreven voor: Tefal Ice Force messenblok met 5 messen - K232S5

Messen zijn van goede kwaliteit en vlijmscherp. Het santokumes is zeer geschikt voor het hakken (ik heb er zelfs chocolade mee gehakt en dat ging zeer goed omdat het mes vlijmscherp is). De handvatten van de messen liggen allemaal goed in de hand. De messen kunnen veilig opgeborgen worden in het houtblok, zodat ze niet beschadigen en direct gepakt kunnen worden indien nodig. Handig in gebruik, Fraai design, Goede kwaliteit, Vlijmscherp

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Goede kwaliteit
  • Vlijmscherp

Revelations 06-05-2020

Volwaardige messenset

Geschreven voor: Tefal Ice Force messenblok met 5 messen - K232S5

Heel mooie messenset van Tefal. De messen zijn vlijmscherp, dus doe voorzichtig. Je snijdt overal met gemak en precisie doorheen. Het is een volwaardige messenset, omdat de messen voor ieder moment geschikt zijn. In mijn ogen heb je daarom geen ander mes nodig. Het design is aantrekkelijk en de messen zijn makkelijk te reinigen doordat ze geschikt zijn voor de vaatwasser. Overigens doe ik dat zelf nooit en was ik de messen handmatig.

Pluspunten

• Vlijmscherp
  • Volwaardige messenset voor ieder moment
  • Makkelijke schoon te maken

Noor 06-05-2020

Super kwaliteit

Geschreven voor: Tefal Ice Force messenblok met 5 messen - K232S5

Super fijne messenset! De messen zijn super scherp, dus pas goed op de vingers! Het is een goed assortiment aan messen, dus voor elke snij-klus heb je een goed mes ter beschikking, Het messenblok neemt niet enorm veel ruimte in beslag en is ook fijn om de messen in te bewaren. Ik kan nu al niet meer zonder de Messen.

Pluspunten

• Scherp
  • Kwalitatief