GoSmooth IPL Kit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de GoSmooth IPL Kit op Kieskeurig.be.

Maxime 02-06-2019

Ik ben blij

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Het is echt een heel mooi ogend artikel. Ik heb hem mogen ontvangen in huis met alle mooie benodigde artikelen in de Gosmooth kit. De Gosmooth kit is echt mijn grote maatje geworden in het ontharingsproces. Mijn been, oksel en bakkebaarden zijn erg verminderd. Het gezichtshaar is wel iets dat een vrouw natuurlijk erg in de weg kan zitten (vrouwen onder elkaar begrijpen dit).

Verder wil ik mededelen dat ik tevreden ben over het resultaat en dat deze kit een hoop andere vrouwen kan helpen. De Gosmooth kit is helemaal niet duur en ontspannend om te doen op een lekker luie dag. De Gosmooth gaat 8-10 jaar lang mee wat het een erg duurzaam apparaat maakt. Ohja en nog iets, er zit zelfs automatische flits modus bij!;)

Al om al top ervaring & kit.

Pluspunten

• Uitstekende kwaliteit
  • Heerlijke Gel
  • Duurzaam
  • Niet duur

Ivy 05-11-2019

Al van je gezicht-, oksel- en beenhaar af?

Ivy 05-11-2019

Al van je gezicht-, oksel- en beenhaar af?

Zou dit graag willen weten.

Gr,

Ivy

Maxieme 16-12-2019

Hey Ivy. Ben inderdaad van al de ongewenste haren af. Ik heb nog minuscule haartjes hier en daar maar deze zijn amper zichtbaar. Het oksel haar was ''hardnekkiger'' dan de rest maar na 2 keer opdezelfde plek flitsen hadden de haren daar ook geen kans..

Top apparaat Ivy! Ik raad het je zeker aan :)

Marleen 16-07-2019

Goedkoper dan klinieken!

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Eerder had ik al behandelingen gedaan bij een kliniek. Werkte goed maar haalde niet alles 100% weg maar het haar groeide langzamer en dunner terug en vele plaatsen waren kaal. Daarentegen kostte het behandelen heel veel geld 7-9 behandelingen van meer dan 2 uur van €180-190 per behandeling. Iedere twee weken moest ik hiervoor terug komen. Kost veel tijd en geld dus.

Na een jaar kwamen de haren weer terug en ik as op zoek naar iets anders, ik was natuurlijk niet weer van plan zoveel geld te spenderen om haarvrij te zijn.. Ik kwam deze kit op internet tegen en de prijs/kwaliteit was heel aantrekkelijk. Ik besloot het proberen en de resultaten zijn hetzelfde al dan niet beter dan bij een kliniek. Voor meer resultaat flitste ik 2x op dezelfde plek om de haarwortel echt te raken met de lichtimpulsen. Mijn huid op de benen en oksels is echt 70% meer glad na 8-10 behandelingen. Ook kan je het apparaat opbergen en opnieuw gebruiken mochten de haren terug komen. Het apparaat gaat immers meer dan 10 jaar mee in flitsen geloof ik. In de bijsluiter staat wel dat het verstandig is om 1 keer in de 1 á 2 maanden te blijven flitsen om het terugkeer van haar te voorkomen.

Hopelijk helpt deze review een beetje :) Duimpje omhoog voor mij :D

PS: ik heb van mezelf erg blond haar en ik gebruikte lichtstand 4-5 voor optimaal resultaat.

Pluspunten

• Werkt heel erg goed
  • Vrij snel resultaat (na 3-4 behandelingen)
  • Apparaat bevat een automatische flits
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Mag wat kosten
  • Werkt aan het stroom netwerk

Halima 27-03-2019

Niet alleen mooi design maar doet ook zijn werk

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Het apparaat werkt zeer effectief en je krijgt hem in een zeer elegante ''kit''. Het apparaat is makkelijk te bedienen en het is echt leuk om te doen. Inmiddels heb ik deze kit al 8 weken in bezit en heb ik 70-80% minder haargroei, indrukwekkend. Ik blijf lekker door behandelen tot alles weg is. Dit is zeker een aanrader.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • automatische flits (vlottere behandelingen)
  • Gaat lang mee (>8 jaar)

Nora 09-07-2019

Goed apparaat

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Niets om bang voor te zijn. Dit was ik overigens wel op het begin! De flitsen beschadigen je huid niet en doen geen zeer. Dit idee had had ik voordat ik het apparaat ooit gebruikt had. Wat ben ik blij dat ik de GoSmooth geprobeerd hebt. Het werkt heel goed en verminderd na een aantal behandelingen al haar groei. Je moet een volledige schema voltooien van 12-16 behandelingen. Door middel van het volbrengen van dit schema heb je aanzienlijk haar verminderd of ben je compleet haar vrij! Beide zijn voor mij echt een goede reden om tot aankoop over te zijn gegaan. Scheren kan erg duur zijn op de lange termijn en kan veel tijd kosten. Dit is een mooi alternatief voor het constante scheren probleem en op het moment scheer ik mijn benen 1 keer per 2 weken ipv elke 3-4 dagen! Dit is voor mij al een groot verschil. Ook ziet het apparaat er netjes uit en gaat het lang mee. Er zijn geen bijkomende kosten voor het (her)aankopen van flitsen want je hebt genoeg flitsen voor meer dan 10 jaar!

Pluspunten

• effectief
  • Goede prijs
  • hele goede kwaliteit
  • fijn in gebruik
  • Lekkere gel inbegrepen!

Minpunten

• Moest even uitvinden hoe automatische flits werkt

Lisa 12-07-2019
  • Product gekregen

Iedere week flitsen!

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Als cadeau ontvangen van mijn lieftallige man. Hij besloot dit voor mij te kopen omdat ik graag van mijn haargroei af wilde. Laser klinieken vond ik altijd wat te duur..

Mijn man vond dit online en besloot het vanwege de positieve feedback van het product en de prijs te kopen voor me. Ik ben heel blij met het cadeau omdat het echt doet wat het moet doen! Het is een heel degelijk apparaat waarmee ik mijn oksels al bijna haar vrij heb geflitst. Iedere week nam mijn haar groei beetje bij beetje af. Ik scheer eens per 3 weken nog eens voor de paar dunne haartjes die nog doorkomen. Het is heel leuk om te doen ook overigens! En bovendien krijg je er een gladdere huid voor terug! Ik vind dit een subliem initiatief voor de mensen die zich niet scheel willen betalen aan klinieken. En ohja van de customer service vernam ik dat het apparaat meer dan 10 jaar mee gaat. Dus mochten de haartjes ooit terug komen dan flits ik ze lekker weer weg!

Pluspunten

• Heel effectief!
  • Comfortabel in de hand
  • Leuk om te doen (fijne routine)
  • Heel leuk als cadeau! :D

Minpunten

• Kost wel wat geld

Nesh 07-06-2019

Fijne maniervan ontharen

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

De gosmooth heb ik nu 7 maal gebruikt en ik merk al dat er echt verschil is met het apparaat. Door het regelmatig te gebruiken, netjes iedere week, merk ik dat het haar vanaf behandeling 2-3 echt minder en minder wordt. Dit is echt heel leuk om te zien omdat ik nogal veel last heb van haargroei. De oksels en bovenlip is iets waar ik nu op het moment mee bezig ben. De ''how it works'' was duidelijk en hierdoor is het apparaat ook simpel in gebruik. De glide mode functie zorgt er ook voor dat behandelen leuk is! je hoeft niet constant op de ''flits knop'' te drukken.

ik heb de Lumea nu drie maal gebruikt en merk al iets verschil echter moet je het apparaat vaker gebruiken voor ik echt kan beoordelen hoe het apparaat werkt. Wel is het apparaat gemakkelijk in gebruik. Op plekken van bikinilijn en oksel vind ik het wel pijnlijker maar het is zo klaar dus even doorbijten

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • glide mode functie
  • leuk uiterlijk
  • erg goede prijs/kwaliteit
  • Veel goedkoper dan klinieken

Minpunten

• Eenmalige investering

Qianne 19-05-2019

Goede kit

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Heel erg blij met deze aankoop. Als vrouw had ik erge last van been en oksel haar. De GoSmooth kit bevatte alles wat ik nodig had dus ik besloot het te kopen. Na 5 weken zag ik de eerste resultaten (5 behandelingen). Vervolgens merkte ik op de 10e dat haar groei uitbleef en dat de haren heel dun begonnen te worden. Persoonlijk na 15 behandelingen stond ik echt versteld. Mijn huid is glad en zacht. De haartjes die nog groeien zijn erg dun en minimaal. Ik blijf echt 2-3 weken smooth en ben hier dolblij mee. Ik behandel mijzelf alleen nog eens per maand om de haar wortel niet opnieuw te laten ontwikkelen. De kit ziet er uitstekend uit.

Pluspunten

• Goede kwaliteit apparaat
  • Mooie uiterlijk kit
  • Duurzaam (gaat jarenlang mee)

Irene 11-06-2019

Goed merk!

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Met het starten voelde ik wat spanning maar met behulp van de goede ''how it works'' was het mij veel duidelijker en minder spannend. Het merk heeft ook een website met een Super fijne customer service, die op verschillende manieren te benaderen is (E-mail, Whatsapp, 24/7 Livechat, contact formulier). Ze reageren snel met een zo goed mogelijk advies!

Na het scheren was ik snel gestart met dit mooi apparaat. Eerste paar behandelingen waren nog spannend en merkte ik een klein verschil, vanaf behandeling 4 werk ik zelfverzekerder en zag ik aanzienlijk haargroei verminderen. Fantastisch om te zien dat ik nu tegen de 10e behandeling aan zit en mijn haar voor 70% verminderd is. Je moet het in totaal 12-14 gedaan hebben maar ik ben nu al ontzettend happy met het resultaat!

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Leuk om te doen
  • effectieve flits
  • Geen hoge prijs
  • Gel is lekker na gebruik

Indy 29-07-2019

Fijne gel en de kit is heel moooi

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Heb wel resultaten geboekt na 5 behandelingen en het valt mij op dat er inderdaad minder haar groeit bij mijn schaamstreek. Op mijn bikinilijn werkt het iets minder goed. Verder wel blij met de aankoop! Het is een leuke routine om te hebben en het loont doordat je echt ziet dat er steeds minder haar terug groeit. Lekker blijven flitsen en op een gegeven moment zijn (bijna) alle haartjes weg zeg ik maar!

Het was een verassing dat het apparaat aan het stroomnetwerk werkte. Ik dacht dat je het apparaat op accu/batterij kon gebruiken. Persoonlijk vind ik dit niet erg maar als het storend is, is dit iets om mee te nemen.

Pluspunten

• Fijn in gebruik en om te doen
  • Zichtbare haarvermindering
  • Artikel van goede kwaliteit

Minpunten

• Gehele kit is moeilijk mee te nemen op vakantie

Stephanie 13-08-2019

Verbazingwekkend

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Om het heel simpel en duidelijk te stellen: SUPER EFFECTIEF. Had geen grote verwachtingen en wou slechts wat haarvermindering bereiken op mijn oksels/benen. Na 7 behandelingen heb ik nog amper haargroei. Het haargroei dat ik nog heb, groeit zo langzaam dat ik eens per 2-3 weken nog scheer. Ik vind de kit er echt heel erg mooi uitzien en de gel na de behandelingen is een hele goede additief. Zeer blij met de aankoop en ik raad dit echt aan om je haar te verwijderen!

Pluspunten

• Makkelijk t gebruiken en leuk om te doen
  • Duurzaam (8-10 jaar aan flitsen)
  • Uitstekende kwaliteit

Minpunten

• Niet te gebruiken voor het zonnen
  • Moeilijk mee te nemen op vakantie

Boutaina 05-08-2019

Erg tevreden over dit product

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Ongeveer 10 weken geleden heb ik deze kit gekocht en ben erg tevreden met de resultaten (tot nu toe). Ik heb 2 x vergeten te flitsen dus heb in totaal 8 behandelingen gedaan en ben verbaast over de resultaten (Vandaar dat ik ook deze review schrijf!!). Wat een uitvinding zeg haha. Ik zou dit product dus zeker aanraden, maar ik weet alleen nog niet hoe lang me haar zal wegblijven. Ik blijf nog even een aantal weken flitsen en daarna stop ik. Ben beniewd!

Pluspunten

• Zoals boven aangegeven, goed resultaat
  • Gemakkelijk te gebruiken
  • Niet pijnlijk

Minpunten

• Tot nu toe nog niks

Fenna 30-05-2019

Erg fijn in gebruik

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

De Gosmooth kit is erg fijn in gebruik. Ik gebruik de Gosmooth apparaat nu 2 maanden en zie al een enorm verschil. Je merkt wel echt dat de Gosmooth je haren ''weg flitst''. Ik scheer nu om de 2 weken ipv elke 2 dagen. Mijn bikini en benen worden echt mooi glad. Het apparaat ligt comfortabel in de hand en ziet er geweldig uit. Je hebt genoeg flitsen om jezelf jarenlang te kunnen behandelen. Een aankoop die niet duur is en je geld waard is.

Gr Fenna

Pluspunten

• Werkt goed
  • leuk om te doen
  • Goed geprijsd

Daisy 24-09-2019
  • Product gekregen

Alles wat je nodig hebt!

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Super cadeau! Ik heb dit mogen ontvangen van mijn mooie lieve vriend. Alles wat je nodig hebt zit in de kit. De scheermes om je haren 24 uur voor een behandeling weg te halen (ik gebruik overigens mijn eigen venus scheermes), een bril ter bescherming van je ogen tijdens het behandelen, de gel voor na een behandeling om je huid heerlijk te voeden. En niet te vergeten het IPL apparaat dat je haren letterlijk laat verdwijnen. Op het moment heb ik 14 behandelingen gedaan en ben ik haar vrij bij mijn oksels (paar dunne haartjes alleen nog) en op mijn benen heb ik heel grote plekken zonder haargroei. De plekjes waar nog wat haar terug komt is het heel licht en dun. Opmerkelijk is dat je gaande weg het behandelen merkt dat je haargroei extreem langzaam begint te groeien. Vooral als je rond de 6-8 behandelingen gedaan hebt. Heel leuk om te krijgen zoiets als dit (zekr als vrouw). Ik geef deze kit een 10/10

Pluspunten

• Werkt super
  • Niet te duur
  • Jarenlang flitsen (10 jaar)
  • Kit is heel mooi
  • Apparaat ligt lekker in de hand

Minpunten

• Kit past niet in je koffer
  • Kit is kwetsbaar (beetje schade met levering)

Yoke 25-11-2019

Nagedacht over design van de kit

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Super mooi design van de kit. Toen ik de kit ontving en uitpakte stond ik even stil bij de design van de kit. Het bevat alle benodigdheden en het apparaat werkt super.

Het is echt een ''ervaring'' dit te ontvangen en uit te pakken. Dubbel dik mijn geld waar! Mijn haar groeit veel langzamer en dunner terug. Ik heb over mijn benen en grote vlakken waar geen haar meer groeit en mijn bikini is vrijwel ''smooooth''.

Goede aankoop en ook leuk om cadeau te doen!

10/10

Pluspunten

• Design is strak en mooi
  • Effectieve flits
  • Van goede kwaliteit
  • Aloe Vera Gel inbegrepen

Minpunten

• Werkt met kabel

Anelotte 24-10-2019

Beter resultaat na advies GoSmooth, Goede service!

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Na aanschaf gebruikte ik het apparaat niet optimaal. Ik moest mijn lichtintensiteit blijkbaar verhoogd hebben omdat mijn huid inmiddels wel gewent was aan laser ontharing.

Ook kreeg ik te horen hoe ik de automatische flits aan kon zetten. Dit zorgde ervoor dat mijn haar nog sneller dunner werd en verdween, en waardoor de behandelingen korter zijn geworden.

Goed product dus en top service. 24/7 livechat op hun website!

Pluspunten

• Flitsen voor 8-10 jaar
  • Werkt goed
  • Service waar velen van kunnen leren

Marlon 17-08-2019

Hoort thuis in ieder huishouden!

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Onthaart heel fijn en zonder pijn! Elke week merk je steeds minder en verdunning van haargroei op. Mijn dochter en ik gebruiken het, zij op haar benen en ik voor mijn oksels op het moment. Volgens mij zitten we op behandeling nummer 8 en merken beide grote plekken waar geen haar meer groeit. Op de plekken waar nog wel wat haar groeit is het lichter en dunner. Wat wel duidelijk moet zijn is dat het apparaat NIET DRAADLOOS werkt! Dit dachten wij wel na het zien van een aantal filmpjes op Instagram. De snoer is overigens lang en daarom geen probleem met behandelen. Verder geen op of aanmerkingen. We kochten het voor een gladde(re) huid en dit laat het apparaat ook echt wel zien!

Duimpje omhoog als deze review je helpt :)

Pluspunten

• Tevreden over kwaliteit
  • Heel leuk om te doen!
  • 400.000 flitsen (10 jaar aan flitsen)
  • Automatische flits inbegrepen

Minpunten

• Werkt met kabel
  • Kost wat (eenmalig)

Ltotheisa 17-07-2020

Ook goedkopere IPL-apparaten gehad

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Hiervoor heb ik goedkopere IPL-apparaten gehad. MIJN ADVIES LUIDT, ''!!!NIET DOEN!!!''. Na het aankopen van een beter merk ben ik al na een aantal behandelingen resultaat gaan zien. Ik wil graag middels mijn review laten weten dat je hiervoor moet gaan en voor geen enkel ander merk. De resultaten die ik heb ontvangen van de Gosmooth zijn echt subliem. Mijn haar groeide al met de helft minder na het doen van 8 behandelingen. Dit werkte motiverend waardoor ik meer ging behandelen en niet kan wachten tot ik mijn laatste behandelingen heb afgerond!!

Pluspunten

• Werkt goed
  • Het apparaat werkt lang. Iets van 10 jaar.
  • Snel geleverd

Minpunten

• niet draadloos

Esje22 28-05-2020

Ontharing in gang

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Tegen een vast bedrag kan je dit apparaat jarenlang gebruiken en praktisch gezien heel je lichaam ontharen en onderhouden. Dit is natuurlijk top gezien je deze prijs betaald voor één behandeling van één specifiek lichaamsdeel bij een kliniek, kortom: onhoudbaar dus. Zeker als de haren na jaren weer terug kunnen komen. Hier geeft geen enkele kliniek immers garantie op. Dit apparaat ligt lekker in de hand en is makkelijk te bedienen. Alles zit er bij inbegrepen, als je wilt ontharen met een goed apparaat zou ik zeggen, neem deze.

Pluspunten

• Snelle levering

Safea81 25-03-2020

Besloten om te kopen

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Gosmooth flits machine werkt goed. Mijn haren zijn aan het verdwijnen, best gek om te zien dat deze met de week verminderen. Met één aankoop kun je je gehele lichaam eindeloos behandelen. Het apparaat bevat meer dan genoeg flitsen hiervoor.

Het aankoop bedrag staat gelijk aan 1 behandeling in een kliniek.. Je hebt dus eigenlijk niks te verliezen. Mocht het niet aanslaan, wat een kleine kans is, dan heb je het toch geprobeerd! Het merk verdient van mij een 10 voor dit mooi initiatief ;D

Pluspunten

• Effectief
  • Goede kwaliteit en prijs verhouding

Minpunten

• Werkt met kabel
  • Kit kwam beetje beschadigd, inhoud was intact

Jaimy 21-02-2020

Werkt met kabel maar daardoor werkt de flits goed

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Het apparaat is voorzien van een sterke flits. Dit komt denk ik omdat het apparaat gebruikt wordt met kabel. De kit bevat alles wat je nodig hebt om te starten met ontharen. Ik ben super blij met deze aankoop omdat ik zo mijzelf glad maak voor de zomer. Al om al leuk en goed product!

Pluspunten

• Mooie prijs
  • 10+ jaar aan flitsen
  • Snelle levering

Minpunten

• Werkt met kabel