Siemens HB675GBS1

Inbouwhoogte
58,5 cm
Inbouwbreedte
56 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HB675GBS1 op Kieskeurig.be.

hester 11-02-2017

Oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Apparaat is snel voorverwarmd, mooie grote oven. Minder prettig is de onduidelijkheid tussen de wekker "tijd" en de duur "tijd". Deze moeten beide worden ingesteld, als deze niet goed zijn ingesteld, bakt het de oven niet. Hetgeen erg vervelend is.

Pluspunten

• groot
  • snel voorverwarmd

Minpunten

• wekker/ duur "tijd"

Meester Ad 12-01-2017

Mooi design, prachtige resultaten

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Ik heb deze bakoven sinds december 2016 in gebruik, samen met de iQ700 compacte varioSpeed bakoven met magnetron. Ik heb voor deze combinatie gekozen, omdat ik graag gebruik wil maken van de mogelijkheid om tegelijkertijd te kunnen bakken en/of gebruik te kunnen maken van de magnetron. Ik ben blij met deze keuze, het is al verschillende keren voorgekomen dat ik tegelijkertijd beide apparaten in gebruik had (kerstdiner!)
De bakoven is makkelijk in het gebruik. De bediening is intuïtief en je hoeft niet persé de (overigens duidelijke en uitgebreide) handleiding te bestuderen (al heeft het je wel meer info). Door het 'toutch-screen' en de grote draaiknop kom je snel bij het programma dat je wenst. Ook de temperatuur is goed instelbaar en deze is ook betrouwbaar! Er zijn veel programma's die je kunt kiezen (tot bijv. het voorverwarmen van het servies!)
De oven wordt geleverd met een rooster, een braadslede en een bakplaat. Als je wilt, zou je op meerdere niveaus tegelijkertijd kunnen bakken (hete lucht), zeker als je ook nog de bakplaten van de combi bakoven/magnetron daarbij betrekt).
Door de mooie binnenafwerking (geëmailleerd) is de oven uitstekend schoon te maken.
En dan het design: ik weet het, het is een kwestie van smaak, maar ik vind beide ovens boven elkaar in mijn keuken echt een plaatje!
Wat mij betreft een dikke aanrader!

Arjan 16-10-2019

uitgebreide mogelijheden

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Naast een mooie vormgeving een veelzijdige oven met een hoger vermogen dan bij de meeste ovens. BV zelf pizza's maken op een temp hoger dan 200C is geen probleem en een vereiste bij onze keuze net zoals een pyrolyse stand. Warmt in 9 minuten op naar 200C!

Pluspunten

• pyrolyse
  • hoog vermogen
  • uitgebreid
  • makkelijk in gebruik

Fam Çakir 30-07-2019

Top oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

We hebben deze oven pas een maand, hij bevalt ons prima doet zijn werk perfect mooie design en heeft ook een zelfreinigende functie al met al een prima aanwinst, zeker een aanrader.

Pluspunten

• Mooie design
  • Digitaal menu&Timer
  • Zelfreinigende functie
  • Voldoende ruimte

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Anoniem 02-05-2019

Geweldig apperaat

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

We hebben deze nu 2 weken, hij doet wat hij doen moet. Na wat aan passingen in de keukenkast schoven wij hem er in.

Metin 27-04-2019

Groter dan gedacht

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Bij het aanschaffen van dit product dacht ik dat ik niet veel mee kon doen. Ik zat helemaal mis. Alle soorten schalen en bakvormen passen erin en het reinigt zichzelf ook.

Pluspunten

• Groot
  • Zelfreinigend

Drost 08-04-2019

Gebruiksvriedelijk in gebruik prisma apparaat

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Ik heb alle functies gebruik allemaal gemakkelijk in te stellen en er zitten al vele voorgeprogemeerde functies op heel handig

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Handig schoon te maken

Edwin 12 22-06-2017

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

We hebben deze ingebouwd in onze nieuwe keuken. We hebben gezocht naar een oven die zuinig is , veel ruimte heeft en veel mogelijkheden. Deze oven is de perfecte keuze. En ook handig dat hij zelfreinigend is .
Ook bij hoge temperaturen blijft de buitenkant van de deur lauw , ideaal met rondlopende kleinkinderen. Een echte aanrader.

sanderq 03-06-2017

mooi design

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

1 week in huis en nu al drie heerlijke taarten gebakken in deze perfecte oven. gemakkelijk te bedienen

Dennis 16-03-2017

Top Oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Fijne oven makkelijk in te bouwen,stil,snel op temperatuur en ziet er stijlvol uit, helemaal happy mee

Pluspunten

• stil
  • stijlvol

Ralph1973 13-10-2016

Geweldige oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

nu twee weken in huis en erg tevreden. De oven is gemakkelijk te bedienen en ziet er qua vormgeving heel strak uit. Daarbij komt te kijken dat hij enorm veel functies heeft welke je met alle gemak in kunt stellen. In deze oven kan het niet verkeerd gaan. Dan als laatste nog het schoonmaken. Ik heb daar altijd al een hekel aan gehad, maar bij deze oven is het een genot. Alleen as uitvegen, meer niet. Kortom echt een aanrader.

Marcel 24-09-2016

Stille Oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Deze mooie stille Oven heeft de juiste programma's voor mij en meer. En heel handig is de schoonmaak functie die de oven beschikt.

• Schoonmaakfunctie

Juci 06-09-2016

Mooi goede oven.

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Nog niet zoveel in gebakken, alles wat gedaan is ging goed en smaakte goed. Ook gaat het erg snel. Makkelijk schoon te houden. Ook geeft hij aan of hij nog warm id dmv een rood balkje. Een plaatje in de keuken

ZEYZEY 03-07-2016

Super Oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Dit is echt de oven waar ik van droomde.
Staat mooi in mijn keuken,en is makkelijk te bedienen.
En de barkresultaten zijn uitstekend.
Wat duurzaamheid betreft verwacht ik ook geen problemen. In een woord suuuuuupergoed,dank u wel Siemens.

Sjeff 15-02-2016

Prima oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

We zijn zeer tevreden met deze oven. In onze nieuwe keuken zit hij op ooghoogte en dat is sowieso erg prettig.
verder is hij lekker stil en snel op temperatuur.

JanB 15-01-2016

Super makkelijk en perfect resultaat!

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Sinds 3 maanden in gebruik. Zeer tevreden, bediening is super makkelijk en het resultaat is perfect. Zowel taarten, pizza (home made..) als ovengerechten komen er prima uit. Af en toe de zelfreiniging aan, en hij is weer brandschoon. Top apparaat!

HOZAN05 09-06-2015

Ik heb heel erg tevreden.ik heb heel erg lekkere broodjes gemaakt.mooie grood ovens tot nu ik heb.ik advieser mijn alle familie en vriendenen ook

AndreK68 27-05-2015
  • Product maand in bezit

We hebben reeds enkele malen de oven gebruikt met zeer goede resultaten. De vormgeving is zeer goed met een mooie uitstraling en het vlees komt en goed uit en smaakt lekker!