Bosch CMG636BS2

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CMG636BS2 op Kieskeurig.be.

Andirem 18-09-2015
  • Product kwartaal in bezit

Voor de aankoop perfect geïnformeerd over de mogelijkheden.
Ziet er zowel van binnen als buiten erg goed uit.
Het apparaat doet wat het moet doen, niets dan lof!
Achteraf toch veel spijt van deze aankoop!
Bij het gebruik van de magnetron gedurende 15 sec (bijv. voor het ontdooien van enkele sneden bevroren brood) wordt de interne elektronica dermate opgewarmd dat de ingebouwde ventilator ca. 13 minuten nodig heeft om e.e.a. af te koelen. De naloop van de ventilator is dan ook duidelijk hoorbaar.
Bij eerdere oudere combi magnetrons (Siemens 1994 / Sharp 1994) bleek dit totaal niet het geval te zijn.
Uit navraag bij Bosch blijkt dat het apparaat zo is ingesteld.
Bij bakken of braden gedurende een wat langere periode kan ik me een langere looptijd voorstellen, maar 15 sec?

Hans 02-02-2017

Degelijke en fraaie combi-magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Mooi apparaat, gemakkelijk te plaatsen. We hebben deze aangeschaft ter vervanging van 13 jaar oude combi-magnetron (ook Bosch). Ovenruimte is erg ruim, dus ook goed te gebruiken voor pizzas of grote schalen. Bediening Is gemakkelijk, wel moet je het apparaat eerst aan zetten.

Pluspunten

• Ovenruimte
  • Bediening
  • Gemakkelijk in te bouwen

Minpunten

• Irritant deuntje bij inschakelen
  • Sleuf van 3mm aan onderzijde
  • Lucht blaast in je gezicht

Arthur 22-11-2015
  • Product kwartaal in bezit

6,2
De draaiknop om temperatuur en tijd te regelen is niet erg handig, beter zou zijn knoppen met toetsen

Leon 25-09-2020

Complete Combi

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Slimme standen, strakke stijl, mooi muzikale noten; een complete combi. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fons 16-09-2020

Topmachine

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Wij zijn ontzettend tevreden met deze oven! Makkelijk schoon te houden, prima werkende funcites en super makkelijk in bedienen. Echt een top machine! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

HansvB 03-08-2020

Kan niet meer zonder

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Zowel als oven en als magnetron een toppertje. De oven verwarmt gelijkmatig en constant. De bakresultaten zijn dan ook heel goed. De magnetron, zonder draaischijf, werkt ook super. De bediening is eenvoudig en intuitief.
Deze Bosch is echt een alleskunner. Een aanrader dus. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mark 24-07-2020

Prima oventje

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Mooi voorgegeven en stylish design combi oven en magnetron. Lekker ruim door de brede én diepe inhoud. Heel geschikt voor mijn grotere schalen en pannen. Bedieningspaneel laat toch iets te wensen over, en de deur valt niet altijd automatisch dicht. Nadat hier een monteur voor terug gekomen is, zijn dat zaken die ik zelf ook kan (schoon-)maken. Maar lastig dat dit toch redelijk vaak voorkomt. Verder komen er héérlijke gerechten uit dit machientje! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Koen 17-06-2020

Ruime Magnetron / oven combinatie

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Lekker ruime combi oven/magnetron, met diverse handige functies [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kimm 12-05-2020

Heel tevreden

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Super tevreden. Alle functies die we tot nog toe hebben getest werken heel fijn. Ook goed te reinigen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Henny 30-01-2020

Beste koop ooit!

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Mooie vormgeving, Fijne bediening, en die assist is geweldig en ook nog aanpasbaar! Makkelijk schoon te houden. en met de BTW actie een hele redelijke prijs.

Pluspunten

• Heel mooi en duidelijk scherm
  • Fijne bediening

Andy 13-01-2020

Perfecte oven

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Heb de oven nu een aantal maanden in gebruik. Makkelijke bediening. Al weet ik nog lang niet wat je er allemaal mee kunt doen. Er zitten zoveel mogelijkheden op dat het verstandig is de handleiding er af en toe op na te slaan. Tot heden is het allemaal zeer naar wens gegaan. Zeker een aanrader. Vrienden van mij hebben er ook al een aangeschaft. Ook zij zijn zeer tevreden. Wisselen dus regelmatig tips uit. Makkelijk schoonmaken ook niet geheel onbelangrijk. Al met al. Zeer mooie en uitgebreide oven met magnetron functie. In een woord. Topper !!!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Celaudia 24-10-2019

Veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Zou eigenlijk een online cursus moeten hebben. Er is zoveel mogelijk, weet nog lang niet alles. Enige nadeel is het zeer stroeve wiel op de display.

Elian 12-07-2019

Bosch combi-oven

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Perfecte oven, met ontzettend veel mogelijkheden
makkelijk in onderhoud. Gerechten gauw klaar.
Sinds de aankoop twee weken geleden, al bijna iedere dag gebruikt om te bakken en braden.
Klein minpuntje, draaiknop om alles in te stellen, draait niet goed met droge vingers. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 10-02-2019

Bijna perfect

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Fijne oven met veel mogelijkheden, alleen het keuze wieltje werkt heel stroef. Misschien is het de nieuwigheid, maar hij reageert niet heel constant.

Ernst 05-02-2019

Zeer mooie vormgeving en handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Prachtig apparaat om te zien. Eenvoudige bediening met heel veel mogelijkheden.
Werkt naar behoren.

Reno 24-01-2019

Werking

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Zou snel opwarmen de oude deet het sneller.
Kan niet gelijk naar magnetron.
Staat veel te ventileren met een hoop wind.

keukenleek 01-01-2019

fijn geholpen en super service

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

moet wel even alles goed lezen en afstemmen op mijn producten, de teksten op het scherm zijn voor een leek in de keuken erg moeilijk te begrijpen. maar met wat hulp van ervaren keuken prinsessen komt dit wel in orde..

Peter 25-09-2018

Uitstekende combimagnetron

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

De combimagnetron is zeer gebruikersvriendelijk door zijn adviezen die het apparaat geeft als je de keuzeoptie selecteert. Het apparaat is stijlvol en een aanwinst voor de keuken. Niet te vergeten natuurlijk is dat hij zeer goed functioneert.

Rudi Wijnen 17-05-2018

Duidelijk en overzichtelijk

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Het display is duidelijk en wat die moet doen doet die goed, waarschijnlijk ga ik hem meer gebruiken, maar nu doe ik voornamelijk voorgebakken broodjes afbakken, en met het onder en boven warmte gaat dat heel goed.
klein puntje van kritiek, het draaiwiel ging in het begin erg stroef, misschien komt het omdat ik de gebruiksaanwijzing niet of nauwelijks had gelezen maar dat ik met mijn nagels onder het wiel ging, ik dacht misschien moet die er iets uit, maar dat was niet zo, uiteindelijk gingham wiel er helemaal af en nadat die weer is teruggeplaatst ging het een stuk beter dus nu gaat het wel soepel.

tot nu toe een top apparaat.

Jonas 14-04-2018

juweeltje

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

een heel mooi apparaat past perfect in de inbouwkast.
een klein minpuntje is de draaikeuze menu deze glijd onder je vinger weg.
Een holletje of een paar ribbeltjes zou dit probleem oplossen.
dit heb ik gedaan door er een ringetje op te plakken. zie foto