Miele CVA 7440

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele CVA 7440 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,5

m***********@g******** 18-04-2022

Prima koffie maar te regelmatig klachten

Geschreven voor: Miele CVA 7440

Heb het apparaat nu 5 maanden in gebruik.
Apparaat geeft prima koffie als het werkt, en in dat laatste zit het probleem van dit apparaat. Reeds 3 keer na ontkalken een foutmelding die alleen weggaat nadat een monteur langskomt. Na aanmelden van de "storing duurt het 1 week voordat een monteur langskomt; in die tijd is het toestel niet te gebruiken. Klacht hierover door Miele wordt met een standaard mailtje afgedaan zonder oplossing te bieden.
Kortom: als je ruim € 2.500 wilt uitgeven voor een apparaat dat 75% van de tijd te gebruiken is en waarbij je afhankelijk bent van een bovenmatig arrogante firma voor gebruik, zou ik dit apparaat zeker kopen.
Als je liever iets betrouwbaars hebt van een betrouwbare firma is het wellicht handig elders te kijken

Pluspunten

• prima koffie

Minpunten

• te vaak storing
  • waardeloze service van MIele