Bosch CTL636ES6

Soort apparaat
koffiebonen
Aantal kopjes per keer
Koffiesterkte instelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CTL636ES6 op Kieskeurig.be.

agnes plak 21-03-2018

expresso volautomaat rvs

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

fantastische koffiemachine die heerlijke verschillende soorten koffie zet.
super makkelijk in gebruik. prachtig design.
1 nadeel: bij intensief gebruik veel reiniging nodig. gelukkig gaat dit erg makkelijk

Isabella Waasdorp 17-06-2019

wereld apparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

een nieuwe keuken een droom van iedere vrouw na lang wachten heb ik mijn droom keuken met 4 Bosch apparaten waaronder een koffiezet apparaat een wereld apparaat oneindig veel variatie duidelijk bedieningspaneel helder super snufjes waaronder wifi en het allerbelangrijkste een heerlijk bakkie koffie dank je wel Bosch voor dit geweldig apparaat.

Pluspunten

• duidelijk paneel
  • heerlijke koffie

Robin 24-12-2018

Top apparaat!

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Na 13 jaar genoten te hebben van zijn voorganger, deze machine aangeschaft. Top apparaat en heerlijke koffie. Ook mooi compacte maar luchtige melkschuim voor capu of latte.

Remon 06-08-2020

Super lekkere koffie!

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Deze koffiemachine al enige tijd in huis, maar wat een supergoed apparaat! Hij zit mooi in de keuken ingebouwd, is makkelijk schoon te maken en zet heerlijke koffie in alle soorten en maten die zelf in te stellen zijn. Ook nieuwe soorten koffie zijn toe te voegen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

N. RADVANSZKY 01-07-2020

VERY GOOD

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

THIS COFFEE MACHINE IS THE PERFECT APPLIANCE TO HAVE. THE SMELL AND TASTE OF THE COFFEE AND CAPPUCCINO IS JUST PERFECT AND THE DESIGN INTEGRATES NICELY IN THE KITCHEN

Robin 22-06-2020

Gewoon top!

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Aangezien we al jaren met een ingebouwde koffie apparaat werken en deze aan vervanging toe was hebben we gekozen dit prachtige apparaat!
Heerlijke koffie en genoeg keus kwa soorten.

Robin 22-06-2020

Gewoon top!

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Heerlijke koffie en genoeg keus kwa soorten.
Werkt prima met de app dus koffie zetten wanneer je nog in bed ligt en net wakker bent. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jaap 06-05-2020

eenvoudig te bedienen koffiezetapparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Makkelijk in gebruik en eenvoudig schoonmaken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mario 03-05-2020

Lekbak error

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Prima koffie inbouw heb deze nu 1,5 jaar in gebruik veel keuze in een overzichtelijk menu.
Nadeel veel error op de lekschalen legen terwijl deze wel leeg zijn shoongemaakt ook op de sencor onderdlen van de koofie afvalbakje en in het apparaat. alles terug zetten in fabrieksinstellingen had ook geen zin. De enige oplossing is apparaat nag 30 min. weer op start drukken en in de meeste gevallen doet hij het weer.
wellicht heeft BOSCH de juiste oplossing van dit probleem.

Maar ondakt alles goed apparaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bosch CTL636ES6 13-04-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

na 15 jaar begaf de oude bosch inbouw koffiemachine het, de ctl636 aangeschaft en laten inbouwen na wat strubelingen in het begin die overigens soepel door bosch zijn opgelost evht een perfect apparaat . [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Carla 06-04-2020

Mooi apparaat met vriendelijke bediening

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Oude koffie apparaat heeft het na (!!) 11 jaar begeven dus nieuwe versie gekocht en die is mooier, bediening makkelijker en vooral de deur is veel praktischer. Het bevalt tot nu toe prima!

Pluspunten

• Deur
  • Alles aan de voorkant is gemakkelijk

Minpunten

• kleiner waterreservoir
  • kleinere legschaal

Lisette 26-02-2020

Goede koffie automaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Makkelijk te bedienen apparaat.
Veel keuzemogelijkheden
Handig melk toevoegen
Snel reinigingsprogramma
Goed schoon te maken

Enig minpuntje is de temperatuur van de melk. Deze is niet heel warm waardoor je een lauw warme latte machhiato uit het apparast krijgt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Loesje 14-02-2020

goede koffie, slechte machine

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Apparaat geeft geregeld, ongeveer 1 x per 2 weken een error E053 en de functie lekschaal legen werkt ook niet naar behoren. Ook na reparatie dezelfde problemen. Half uur bezig om een bakje koffie te zetten. Waardeloos. Ik ga nu weer een klacht indienen en weer een reparatieafspraak, maar eigenlijk zie ik daar het nut niet van in.... [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Peter 13-01-2020

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Wij hadden al een inbouw koffiezetapparaat van Bosch, waar we 12 jaar lang van genoten hebben. Toen dit apparaat aan vervanging toe was, hebben we deze gekocht. We zijn er erg blij mee. Nu kunnen we ook koffie met opgeschuimde melk zetten in een hele eenvoudige manier en erg lekker. Ook maakt dit apparaat nog eens erg weinig geluid.

Pluspunten

• veel keuzes
  • weinig geluid
  • opgeschuimde melk. direct uit apparaat

Minpunten

• toch een duur apparaat

Anita 12-01-2020

Super koffiemachine

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Perfect mooie en goede koffiemachine. Makkelijk te bedienen en geeft heel duidelijk aan wanneer iets schoongemaakt of bijgevuld moet worden!
Heerlijk koffie naar eigen smaak te zetten door de mogelijkheden die je aan kan geven! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 01-01-2020

Koffie volautomaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Uitstekende keuze. Veel variatie in soorten koffie en sterktes. Goed warm. Hadden jaren eerder dit apparaat moeten aanschaffen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Helga 16-12-2019

super koffiezet apparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Het mooiste apparaat dat ik ooit heb aangeschaft. Makkelijk in gebruik en legio opties. Heel erg blij mee [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MjO1974 01-12-2019

Prima koffie in alle varianten

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Prima machine, zet een lekkere koffie. Simpel in onderhoud, zo veelzijdig als het maar kan. Strakke look, staat geweldig in onze keuken

Mina 16-10-2019

Lekkere tjof

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Dit product maakt de lekkerste tjofseltjes, als je de juiste koffie bonen / sterkte hebt ontdekt. Dit apparaat is een in het begin een uitdaging maar doen de wijs is hij vrij duidelijk. De melkskum van de cappucino/ latte is sublime.

Pluspunten

• Lekkere tjof (koffie)
  • Gebruiksvriendelijk
  • Home connect
  • Kinderbeveiliging

Minpunten

• Veel onderhoud, maar onderhoud is behoud.
  • Traag met opstarten

beenak 09-10-2019

BETROUWBAAR APPARAAT MET HEERLIJKE KOFFIE

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Zeer betrouwbaar en degelijk apparaat. Het apparaat is eenvoudig in onderhoud met juise onderhoudsmiddelen en ook voor dagelijk gebruik makkelijk bruikbaar. lekker koffie!