Bosch CTL636ES6

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CTL636ES6 op Kieskeurig.be.

agnes plak 21-03-2018

expresso volautomaat rvs

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

fantastische koffiemachine die heerlijke verschillende soorten koffie zet.
super makkelijk in gebruik. prachtig design.
1 nadeel: bij intensief gebruik veel reiniging nodig. gelukkig gaat dit erg makkelijk

Lisette 26-02-2020

Goede koffie automaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te bedienen apparaat.
Veel keuzemogelijkheden
Handig melk toevoegen
Snel reinigingsprogramma
Goed schoon te maken

Enig minpuntje is de temperatuur van de melk. Deze is niet heel warm waardoor je een lauw warme latte machhiato uit het apparast krijgt.

Isabella Waasdorp 17-06-2019

wereld apparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

een nieuwe keuken een droom van iedere vrouw na lang wachten heb ik mijn droom keuken met 4 Bosch apparaten waaronder een koffiezet apparaat een wereld apparaat oneindig veel variatie duidelijk bedieningspaneel helder super snufjes waaronder wifi en het allerbelangrijkste een heerlijk bakkie koffie dank je wel Bosch voor dit geweldig apparaat.

Pluspunten

• duidelijk paneel
  • heerlijke koffie

Robin 24-12-2018

Top apparaat!

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Na 13 jaar genoten te hebben van zijn voorganger, deze machine aangeschaft. Top apparaat en heerlijke koffie. Ook mooi compacte maar luchtige melkschuim voor capu of latte.

Jolanda 15-04-2021

Makkelijk te bedienen, en ziet er ook mooi uit.

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Heel blij met dit apparaat, binnen een paar seconden een heerlijke kop koffie. heel veel keuze.
makkelijk te bedienen en ziet er ook nog heel mooi uit.

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • heerlijke koffie
  • mooi om te zien

Aanrader. 08-04-2021

Fijne machine

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Makkelijk in gebruik handig schoon te maken. De draaischijf is wat lastig verdraaien soms. Maar als je je vinger beetje nat maakt geen probleem. Super lekkere koffie.

D.A.M. 07-04-2021

Koffiemachine inbouw

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Zet heerlijke koffie. Spoelt alleen wel enorm vaak waardoor een kopje koffie zetten soms langer duurt. Mooi display menu.

Pluspunten

• Mooi display
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Spoelt vaak

Kan geen wigomat tegenop 04-04-2021

Beter dan verwacht

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voorheen zette we koffie met een snelfilterapparaat. Maar na aanschaf van deze inbouw Bosch is er voor ons geen betere machine

Nicky 04-04-2021

Prima koffiemachine

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn apparaat. Als je het goed onderhoud blijft de koffie fantastisch

Anoniem 02-04-2021

Uitstekend koffiezetapparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] in combinatie met een oven uit dezelfde serie uitgezocht. Staat heel mooi bij ons in de keuken. Het koffiezetapparaat is makkelijk te bedienen (ook op afstan via de app) en je hebt veel keuze. Ook het favorieten programma is fijn... klein minpuntje is toch het schoonmaken, maar dit is voor alle inbouw koffiezetapparaten hetzelfde werk.

Jaja 31-03-2021

Veelzijdig in gebruik, prima smaak

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na ongeveer een half jaar dagelijks vele kopjes latte en espresso ben ik nog steeds erg tevreden over dit apparaat qua functies en smaak van de koffievarianten. Wat erg fijn is dat de sterkte en de temperatuur precies te regelen is. Ook het melksysteem werkt handig en is makkelijk schoon te houden. Enige smetje was de bonenmaler die er na twee maanden al de brui aan gaf, maar die is kostenloos vervangen door een Bosch monteur aan huis.

Jammer 14-03-2021

Ouder model was beter.

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

De instellingsschijf gaat stroef. je moet alles van het apparaat afhalen om de water en afval te vullen of te ledigen. een nieuwer model is niet altijd beter. jammer

Frans 11-03-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 25 jaar gebruiker van een koffie machine van een bekend merk(M) hebben we uiteindelijke de keuze gemaakt voor een Bosch CTL636ES6.
Na een week ervaring moeten wij toegeven dat wij zeer enthousiast zijn. Uiterlijk: mooie voorgeving. Technisch: t.o.v. vorig model, bij koffie malen beduidend zachter geluid. Programma keuze zeer uitgebreid en het voornaamste lekkere koffie.Temperatuur uitstekend. Hopelijk gaat het apparaat jaren mee.Wij gebruiken een koffie merk van D.E. Espresso no 7 en Delicaat en rond no 7.

GerdienL 08-03-2021

Verslavende koffiemachine!

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Een superfijne koffiemachine met veel keuzes! Heel handig dat je persoonlijke keuze ingevoerd kan worden.
De app functie is een leuk extraatje!

Mijn apparaten van bosch 01-03-2021

Goed omdat ik altijd al bosch heb gehad

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ja wat zal ik zeggen. Ik vond de koffie uit de andere koffiemachine lekkerder smaken terwijl ik dezelfde bonen heb. Instellingen staan het zelfde maar toch smaakt hij anders. Misschien moet het apparaat nog ff wennen

Glenmetsumatsu 28-02-2021

uitsekende menu keuze en vaiatie

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer gebruiksvriendelijk door aantrekkelijk display menu sturing

Jessie 23-02-2021

Lekkere koffie mooi design

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met deze keuze . Wij hebben een 'gat ' in onze inbouw opgevuld met dit apparaat! Super blij mee vooral door de vele opties en zelfs diverse warmtes thee. Heerlijk. Onderhoud is een dingetje bij al die apparaten maar het systeem geeft aan wanneer je onderhoud moet doen en waarmee.
Heel handig. Mooi design.

Nono 16-02-2021

Bosch koffiezetapparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastisch apparaat zijn er super blij mee

vervanging 15-02-2021

volautomaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat geeft lekkere koffie. Heel fijn om hem op verschillende sterktes en hoeveelheden in te kunnen stellen. Nadeel vind ik dat hij nogal luidruchtig de bonen maalt en dat de toesen voor aan en uit zetten niet echt tip toetsen zijn, je moet ze echt wel stevig aanduwen.

IEKE WILLEMSEN 05-02-2021

TOP APPARAAT MET GEWELDIGE DISPLAY

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

ONTZETTEND FIJN EN MOOI APPARAAT.
HEERLIJKE KOFFIE, ALLE SOORTEN EN MATEN.
FANTASTISCH MOOIE DISPLAY MET PLAATJES.
ECHT SUPER MOOI EN MEERWAARDE IN DE KEUKEN