Siemens CT636LES6

Soort apparaat
gemalen koffie
Soorten koffie
americano, caffe latte, espresso, hete melk, koffie, latte macchiato
Verlichting

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CT636LES6 op Kieskeurig.be.

John 02-05-2018

Mooi apparaat, goede koffie en wifi

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Prima koffie apparaat, heerlijke koffie (ligt ook aan de bonen natuurlijk). Goed via wifi te bedienen maar wel oppassen natuurlijk. Het apparaat nu een jaar in bezit en we zijn tevreden over de kwaliteit, er is nu wel één handicap en dat is dat de lekbakjes snel vol zijn volgens het apparaat. Het glaasje in de machine over de lekbak goed gereinigd maar dit lost het probleem niet op.

Pluspunten

• Mooie machine
  • Veel mogelijkheden
  • Goed te reinigen
  • Met de juiste bonen een heerlijk koffie
  • Wifi bediening

Minpunten

• Lekbakjes snel vol (sinds kort)

Habib 06-02-2019

Mooi uitstraling

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mooi uitstraling lekker koffie een min punt wil graag dat die verbeterd wordt en dat is de home connect als je van afstand de machine aanzet dan krijg je spoelwater in de kopje mischien kan dat intern spoeling en in de kopje alleen koffie komen anders heeft het geen waarde de home connect functie

Fam H te Vianen 11-04-2018

SIEMENS CT636LES6

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Prima apparaat . We zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de koffie. Prima smaak en veel instelmogelijkheden.
Echter de lekbak is snel vol dus ook het waterreservoir snel leeg !
Volgens mij komt er ook water niet via de vulleiding in de lekbak.

Pluspunten

• smaak
  • kwaliteit

Minpunten

• lekbak snel vol
  • waterunit snel leeg.

Emmy0501 21-01-2018

Dan heb je ook wat!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mee aangeschaft met onze nieuwe keuken. Geweldig apparaat. Krijgen alleen maar complimenten over de koffie. Veel keuzemogelijkheden. Aan te passen naar ieders wensen. En voor te programmeren op naam. Cappucino en latte machiato zijn heerlijk. Gebruik wel volle melk. Zo het pak er in zetten of met de bijgeleverde bus. Super apparaat! Maar hou hem wel goed schoon

Martin 13-11-2019

Altijd snel en lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Uitgebreide opties om de koffie te personaliseeren (ook via de app) . Makkelijk schoon te houden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lieke 06-09-2019

Strak design, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Een fijne koffiemachine die er mooi uitziet. Er zijn diverse keuzes waaruit men kan kiezen en zo nodig kun je je eigen voorkeur opslaan en een gepersonaliseerd kopje koffie zetten.
Het apparaat is makkelijk in gebruik en ook het vullen van het waterreservoir, aanvullen van de bonen en het legen van opvanglade en -bak is makkelijk.
De nadelen zijn dat het apparaat, zolang het niet daadwerkelijk helemaal uit staat, vrij regelmatig spoelt waardoor je frequent de opvanglade moet legen. Daarnaast moet je het melkreservoir daadwerkelijk uit het apparaat verwijderen wil je het apparaat helemaal uit kunnen zetten en dat zou, wat ons betreft, niet nodig hoeven zijn.
Verder verwarmen wij de kopjes voor met kokend water. Anders koelt de koffie erg snel af.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Genoeg keuze uit diverse soorten koffie
  • Een gepersonaliseerd kopje koffie is mogelijk

Minpunten

• Het apparaat spoelt frequent
  • Voorverwarmen van je kopje is aan te bevelen

RemcoB 07-07-2019

Heel makkelijk in gebruik en mooie uitstraling

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Ik had al de stoomoven in mijn bezit en heb nu de combimagnetron en de koffieautomaat erbij genomen. Mooi strak geheel en super easy in gebruik.

Andy 20-06-2019

super uitstraling,super smaak

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

De koffieautomaat heeft een erg mooi en strakke uitstraling en de koffie is super lekker. Ook de mogelijkheid om koffie's vanuit de hele wereld te drinken is super. We hebben met Flat White nu een nieuwe favoriet.
Hen enige is het onderhoud. De koffieautomaat vraagd vaak om lekschalen te legen, of het waterreservoir is bijna op, of het bonenreservoir. Ook heb ik het gevoel dat men vaak moet reinigen of ontkalken, wat opzich goed is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

ChristaB 17-06-2019

Super mooi design!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

We hebben dit apparaat vorige week gekocht en we zijn er heel blij mee. Dit stond al langere tijd op ons lijstje, maar de prijs hield ons toch steeds tegen. Nu toch overstag en erg blij met de lekkere koffie en de diverse mogelijkheden van het apparaat.
Het geluid van het malen van de bonen valt trouwens heel erg mee vergeleken bij andere apparaten.
Een verbeterpunt zou kunnen zijn, dat er een vaste aansluiting op de waterleiding komt.

Kalmoua 29-05-2019

Mooi multifunctioneel apparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mooi apparaat dat perfect werkt en allerlei soorten koffie serveert .
Veel mogelijkheden en variaties .
Heel erg tevreden

Vincent 01 13-04-2019

style volle koffieautomaat.

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Super makkelijke bediening en goed af te stellen op persoonlijke smaak.
Een persoonlijk menu met eigen koffie recepten.

Fam vh vds 28-02-2019

Super apparat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

We hebben hem in once Nieuwe keuken sands December en het is echt een geweldig ding. Heerlijke koffie makkelijk in gebruik

MarjanT 10-02-2019

Geweldig apparaat voor echt heerlijke koffie!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Met veel plezier en gemak zet dit apparaat heerlijk, op maat gemaakte, koffie(-varanten).
Voor ieder wat wils!

MvdKolk 28-01-2019

Pure verwennerij!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Ik moest kiezen tussen een heetwaterkraan of een koffieautomaat. De keuze was snel gemaakt! Makkelijk in gebruik, stijlvolle look en heerlijke koffie! Ik ben blij!

Buurman 23 25-01-2019

Top machine

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

De koffie is erg lekker alles is naar wens in te stellen onderhoud is zeer goed te doen koffie zetten via de app is ook erg makkelijk.

Siska 23-01-2019

Mooi apparaat Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Lekkere koffie en niet onbelangrijk goed van temperatuur. Apparaat met veel opties dus ja, dat vraagt om meer onderhoud. Gewoon s’ avonds even vers water bijvullen en lekschalen legen. Dan is het s’morgens genieten.

Pluspunten

• Opties voor diverse koffie
  • Temperatuur
  • Uitstraling
  • Gadgets

Minpunten

• Spoelt altijd bij het aanzetten.
  • Koffie

Siemens superkoffiezetter 25-05-2018

Modern koffieapparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Elke ochtend een heerlijke warme koffiegeur komt mij tegemoet wanneer ik naar beneden loop. Via de WIFI geef ik opdracht voor een kopje koffie terwijl ik mijn make-up aanbreng op de badkamer. Wij zijn zeer trots dat dit apparaat in onze nieuwe keuken de industriële en moderne look geeft.

Pluspunten

• WIFI
  • Hete koffie/anderen dranken

Minpunten

• Lekschaal moet regelmatig worden leeggemaakt

Sabina 05-03-2018

Mooi apparaat en zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mooi apparaat, zeer gebruiksvriendelijk. Je kan met koffiebonen en gemalen koffie werken. Sterkte, hoeveelheid alles is instelbaar.

Flyingdocter 19-02-2018

Perfecte coffemaker

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Sinds 2 weken in gebruik : we zijn bezig met testen van diverse koffiebonen maar nu al heerlijke koffie

deborah71 23-01-2018

topper!!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

super apparaat. ervaren het als een luxe. alle soorten koffie met melk komen er prachtig uit. (cappuchino, latte machiato ) het beste is houdbare volle melk te gebruiken, dit geeft het meest stevige schuim. Maar Halfvolle melk doet het ook prima. Apparaat heeft wel wat onderhoud nodig, wekelijks haal ik hem uit elkaar (15 min) en dagelijks lekbakken en melksysteem reinigen (5-10 min) We gebruiken hem met pubers in huis wel zeer intensief. ik heb het er graag voor over.