Siemens CT636LES6 - Reviews

gemalen koffie
Type
espresso machine
Soorten koffie
americano, caffe latte, espresso, hete melk, koffie, latte macchiato

Beoordeling op basis van 20 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

dejong 10-11-2017

Lekkere koffie maar erg veel onderhoud nodig.

Ik heb dit product nu dik een half jaar in gebruik. Ik het begin was de maler erg stil. Maar naar een tijdje is dit een van de lawaaierigste machines geworden die ik ooit heb gehad. Volgens Siemens is dit normaal en die willen er dan ook niks aan doen. De wifi is een leuke toevoeging. Maar eigenlijk alleen om even te showen aan het bezoek. Je bent altijd druk om o.a. de lekbak te legen die erg snel vol zit. Ook schakelt hij automatisch uit zonder waarschuwing dat de melkkan er nog inzit. Waardoor je makkelijk vergeet de kan te verwijderen. Zet je hem handmatig uit dan krijg je wel een waarschuwing of je de melkkan niet bent vergeten. Zou mooi zijn als ze hier een softwareupdate voor maken.
Door de lawaaierige koffiemaler en een te kleine lekbak zal ik dit product niet snel aanbevelen. De koffie en koffiespecialiteiten zijn daarnaast erg lekker!

Jarig65 01-11-2017

Makkelijk apparaat

Eenvoudig te bedienen en veel keuze aan de soorten koffie. Wat ik wel opvallend vind is dat er toch veel koffieprut achterblijft buiten de opvangbakjes. Dus er ligt koffieprut die dan flink is aangekoekt. Jammer.

Jasmeen 24-10-2017

Perfect kopje koffie

Geweldig koffie!! Recepten zijn aan te passen naar eigen smaak. Kan ook geheel eigen recepten invoeren. Makkelijk schoon te maken. Duidelijke handleiding. Appeltje eitje. Elke dag genieten van koffie!! Ook thee is perfect hiermee te maken in verschillende graden.

DorisDay 08-05-2017

Heerlijke koffiemachine

Sinds een week of drie gebruiken wij deze volautomatische koffiemachine en wij willen nu al niet meer anders! Een heerlijke kop koffie naar eigen keuze en sterkte. Apparaat is ook eenvoudig schoon te houden en geeft zelf aan wat er gedaan moet worden.

bremerdijk 29-03-2017

Heerlijke koffie

Bij de aanschaf van onze nieuwe keuken, deze inbouw koffiemachine gekocht. Heerlijke koffie, die vooral ook heet is, wat bij andere machines nog wel eens een probleem is.

Margreet 21-03-2017

Heerlijk eenvoudig in gebruik

Ik zocht een koffiezet inbouw apparaat, welke in gebruik niet al te moeilijk is. Het display is heel duidelijk in de handelingen die je moet verrichten. Geeft goed aan wanneer je lekbakken moet legen, mocht je dit een keer zelf vergeten, bonen bij moet vullen, of het waterreservoir. Het is super eenvoudig om de te gebruiken koffiesoort naar eigen smaak aan te passen. De bereidde koffie is dan echt heerlijk van smaak. Tot nu toe ben ik echt SUPERBLIJ met deze aanschaf. Het is ook qua uiterlijk een mooi item in onze nieuwe keuken

Pluspunten

• super gebruiksvriendelijk
  • heerlijke koffie's
  • mooi strakke vormgeving

Minpunten

• geen aansluiting op waterleiding, maar dat weet je

van de rijt 18-03-2017

gebruikers gemak en top kwaliteit

Dit apparaat overtreft onze verwachting !!
elk te bereiden kopje kun je instellen op : hoeveelheid / sterkte / temperatuur .
het apparaat geeft precies aan wat je moet doen en is heel attent in gebruik .
Het was even slikken van de investering maar achteraf gezien zou ik het direct weer doen .
Het heeft een super luxe uitstraling , groot gebruikers gemak ,maar het belangrijkste van alles is de kwaliteit van de koffie of latte macchiato en alles wat er voor of tussen valt. Een TOP kwaliteit.
Er wordt relatief veel aandacht gevraagd aan reiniging , maar we zien dit als een positief punt .
Op deze wijze zijn we verzekerd van kwaliteit en hygiëne . Let op bij de keuze van de koffie bonen en grofheid van het malen ,deze hebben invloed op de smaak van het eind product.
Kort samen gevat : als je jezelf en anderen wilt verwennen een ZEER goede aanrader.

Pluspunten

• koffie kwaliteit
  • gebruikers gemak
  • reiniging
  • uitstraling
  • indien gewenst wifi

Jorri 17-03-2017

Lekker Koffie

Perfect apparaat, ik had al een Siemens stand alone, maar deze is nog luxer. Echt goede koffie, veel instelmogelijkheden, en schitterende uitstraling/ontwerp.

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • Alles demontabel voor schoonmaak

Minpunten

• vrij aan de prijs

Pimmus 17-03-2017

Geweldige koffiezetter

Wat een heerlijk apparaat. Zet in een handomdraai overheerlijke koffie. Naar ieders wil en smaak. Aanrader!

Marietta 25-01-2017

Super apparaat

De Siemens inbouw koffieapparaat werkt boven verwachting goed. De ingebouwde WiFi zorgt voor extra smaken en is voor ons echt een pre. Het apparaat is makkelijk te bedienen. Een kind kan de koffie doen!!!

Pluspunten

• WiFi
  • Bediening
  • Automatische reiniging

Minpunten

• Geen signaal als de melk op is
  • Lekbak is wat klein

bart 23-01-2017

lekkere koffie / makkelijk bedienen

Lekkere koffie, leuke gadget via app bedienen. Uiteindelijk bepaald ook de juiste koffieboon wel de smaak van het kopje, maar deze machine maakt er wat moois van!

Pluspunten

• smaak
  • app

Jeroen 22-12-2016

Prachtig design

Schitterend apparaat, gemakkelijk in te bouwen en daarna heerlijk genieten van de grote diversiteit aan mogelijkheden om een lekker bakkie te zetten

Richard en Karin 04-12-2016

Prachtig apparaat en heerlijke koffie

We waren met een Jura al heel verwend maar met de nieuwe keuken kwam dit apparaat. We missen de Jura geen seconde. Heerlijke koffie en ook de melkproducten zijn top. Schoonmaken is een eitje.
Ik heb de uitvoering met Home Connect. Leuk om alles te volgen op je app.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Gemak
  • Groot reservoir (water en bonen)

Linda 06-11-2016

Veel werk

Als ik het nog eens had moeten doen, had ik dit apparaat niet aangeschaft.
Ontzettend veel werk met schoonmaken, wel een paar keer per dag.

arno 05-09-2016

mooi design

supermooi design, makkelijke bediening middels mooi lcd scherm. 1 nadeel maar daar ga ik nog voor bellen; de melk bij bv een capuccino is maar lauwtjes

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak

Minpunten

• lauwe melk

Arno 24-12-2016

Na contact te hebben gehad met Siemens werd een monteur gestuurd. Volgens hem is de melk 50 graden en dat zou goed zijn. Ik vind hem echt maar lauwtjes, niet goed. Maar we doen het er dus maar mee, echter een siemens? Nooit meer

Rachelle Eliza 29-08-2016

Mooie machine, lekkere koffie

Dit is een erg mooie machine en dankzij het grote display ook gemakkelijk te bedienen.
De koffie is erg lekker en heeft een goede temperatuur.

Het is wel wat moeite om de machine schoon te maken, ik moet er nog achter komen wat helemaal de meest praktische manier is om het melksysteem te reinigen, want de clean functie "melksysteem reinigen" is niet afdoende.

Lidia 17-08-2016

Fantastisch apparaat, zeer gebruiksvriendelijk.

Heerlijke koffie vele keuzes van espresso tot koffie verkeerd, zelfs je eigen favoriete kopje koffie kan je opslaan onder je naam. Mooi design, makkelijk schoon te houden.
Echt een aanrader!

Vince 30-07-2016

Compleet in alle opzichten

De Siemens koffie volautomaat machine zier er fantastisch uit. Uitgevoerd met de HomeConnect maakt deze machine nog leuker.
Nu begint het avontuur om nog andere bonen smaken te gaan proberen.

Erik 15-06-2016

Heerlijke koffie

Fijn apparaat, zet prima koffie. Enige minpuntjes, snelheid zetten van een cappu of latte, gebruiksgemak, melk bevindt zich achter de deur, hierdoor wordt de melk vaak vergeten en je kunt niet zien hoeveel melk nog aanwezig is waardoor je vaak een leeg spuitende melkopschuimer hebt. Verder top apparaat!

miro031977 17-05-2016

Heel veel functies!

Heel mooi toestel met veel mogelijkheden.
Ik heb dit apparaat nu 2 weken in gebruik en het werkt niet alleen perfect, het staat ook nog eens prachtig in onze moderne keuken met z'n strak design. Overheerlijke koffie. Enig minpuntje misschien is de lekbak die vrij snel vol is. De wifi-functie voor besturing via de app is echt leuk.