Siemens CT636LES6

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CT636LES6 op Kieskeurig.be.

Habib 06-02-2019

Mooi uitstraling

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mooi uitstraling lekker koffie een min punt wil graag dat die verbeterd wordt en dat is de home connect als je van afstand de machine aanzet dan krijg je spoelwater in de kopje mischien kan dat intern spoeling en in de kopje alleen koffie komen anders heeft het geen waarde de home connect functie

John 02-05-2018

Mooi apparaat, goede koffie en wifi

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Prima koffie apparaat, heerlijke koffie (ligt ook aan de bonen natuurlijk). Goed via wifi te bedienen maar wel oppassen natuurlijk. Het apparaat nu een jaar in bezit en we zijn tevreden over de kwaliteit, er is nu wel één handicap en dat is dat de lekbakjes snel vol zijn volgens het apparaat. Het glaasje in de machine over de lekbak goed gereinigd maar dit lost het probleem niet op.

Pluspunten

• Mooie machine
  • Veel mogelijkheden
  • Goed te reinigen
  • Met de juiste bonen een heerlijk koffie
  • Wifi bediening

Minpunten

• Lekbakjes snel vol (sinds kort)

Fam H te Vianen 11-04-2018

SIEMENS CT636LES6

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Prima apparaat . We zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de koffie. Prima smaak en veel instelmogelijkheden.
Echter de lekbak is snel vol dus ook het waterreservoir snel leeg !
Volgens mij komt er ook water niet via de vulleiding in de lekbak.

Pluspunten

• smaak
  • kwaliteit

Minpunten

• lekbak snel vol
  • waterunit snel leeg.

Emmy0501 21-01-2018

Dan heb je ook wat!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mee aangeschaft met onze nieuwe keuken. Geweldig apparaat. Krijgen alleen maar complimenten over de koffie. Veel keuzemogelijkheden. Aan te passen naar ieders wensen. En voor te programmeren op naam. Cappucino en latte machiato zijn heerlijk. Gebruik wel volle melk. Zo het pak er in zetten of met de bijgeleverde bus. Super apparaat! Maar hou hem wel goed schoon

Robin1967 05-01-2018

Veel beter dan zijn voorganger

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mijn oude siemens koffie automaat was helaas overleden dus het werd tijd voor een nieuwe. Dus op zoek naar een vervange inbouw koffie automaat en kwam toch weer bij Siemens uit. De invouw was al eenvoudiger dan de voorganger, zo ook de bereikbaarheid van water en zetgroep. Grote verbetering nu gewoon aan de voorkant. En dan het meeat belangrijke de koffie smaakt ook veel beter en wordt ook stiller gezet. Dus alleen maar positief aan het genieten van mijn bakkie leut.

Rita 24-03-2021

Onze eerste was beter

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk zelf te installeren en makkelijk schoon te maken. Koffie smaakt goed. Minpunten: koffiebonenreservoir is klein. De lekbak is snel vol, omdat de koffie "nadruppelt". De koffie is gereed en vervolgens sijpelt er nog koffie uit.

Robin 23-03-2021

Zeer goed koffie apparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Overzichtelijk makkelijk te bedienen goede koffie eigenschappen veel instel mogelijkheden om een lekker bakkie koffie te maken of een van de andere koffie specialiteiten

Pier Bergsma 14-03-2021

Mooi apparaart

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Het apparaat is mooi en gemakkelijk te bedienen, met veel opties. Echter het apparaat welke ik hiervoor had is na 12 jaar al stuk gegaan. Eigenlijk mag je voor een dergelijk aankoopbedrag wel een lagere levensduur verwachten.

Pluspunten

• Mooi
  • gemakkelijk te bedienen
  • super koffie

Minpunten

• Levensduur?

Pim S. 09-03-2021

Koffiezetter van formaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijke koffie in allerlei varianten. Ieder wat wils. Met weinig moeite snel lekkere koffie, eventueel met gebruik van app.
Onderhoud is simpel de stappen volgen op het display. Zo gaat het apparaat prbleemloos jaren mee.

Dennis 07-03-2021

Gebruiksvriendelijk en veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit apparaat s erg gebruiksvriendelijk,. Gemakkelijk in onderhoud en door de vele mogelijkheden heb je voor iedereen een heerlijke kop koffie beschikbaar.

Janet 18-02-2021

Goede koffie!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zet een lekkere bak koffie en is eenvoudig naar persoonlijke voorkeuren in te stellen.
Wel zijn de lekbakken snel vol, maar dit heeft ook als voordeel dat je tegelijk de boel goed schoon houd. Ontkalkingsprogramma is eenvoudig en snel uit te voeren .

Gerard 10-02-2021

1Q700 Koffie volautomaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit apparaat draait ondertussen een klein half jaar en heeft probleemloos al meer dan 2200 koppen koffie gegeven. Wij zijn zeer tevreden. Als er al iets aan te merken is, dan is het dat de frequentie van het reinigings en ontkalkingsprogramma lager zou mogen. Met de hoeveelheden koffie die wij verbruiken draaien deze programma's wel heel vaak.

WimL 01-02-2021

Heerlijke koffie, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kwaliteit van de koffie is aanzienlijk beter dan onze vorige machine. Ook gaat onderhoud en schoonmaken een stuk makkelijker

Pauline 28-01-2021

Heerlijke koffie, makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

De koffie die uit de machine komt is erg lekker. De bediening is makkelijk en heeft veel opties. Vooral het goed kunnen instellen van de hoeveelheid en sterkte indik een hele fijne optie. Het apparaat heeft echter ook twee minpunten. Ten eerste is de sensor voor het detecteren van de vulling van de lekbak veel te gevoelig. Als er namelijk een korrel drab blijft plakken geeft het apparaat aan dat het bakje vol is. Dit kan al gebeuren bij een lege bak en het tweede kopje. Het tweede minpunt is dat na korte tijd het verschil in hoeveelheid koffie tussen twee kopjes groot kan zijn wanneer je twee kopjes tegelijk zet.

HarrySteZ 24-01-2021

Altijd koffietijd

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een geweldige machine. Hij vertelt je precies wat je wanneer moet doen en de koffie die hij geeft is van en zeer goede en constante kwaliteit

Alina 03-01-2021

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben heel blij met mijn aankoop. Kan niet meer zonder. Mijn koffie is zo lekker. Krijg altijd opmerkingen van mijn visite dat de koffie zo lekker is. Is prijzig maar is het geld echt waard. Normaal dronk ik mijn koffie altijd buiten de deur maar heb nu gewoon dezelfde koffie in huis. Echt een aanrader voor de koffiedrinkers. Apparaat moet je wel goed schoonmaken.

Fam. Jansen 01-01-2021

Iedereen geniet van de heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor elk wat wils, ieder zijn favoriete koffie.
Mijn man heeft vanuit zijn werk diverse apparaten ingebouwd en wilde voor onze keuken ook een koffie-apparaat. Goede aankoop. Ieder van ons heeft zijn favoriete koffie ingeprogrammeerd, hoe makkelijk is dat ?

Arzu 19-11-2020

Lekker koffie maar wel elke x veel moeite

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Iedereen thuis geniet van de koffie alleen ik vind het lastig dat de lekschaal snel vol zit en ik de melkslangetjes steeds moet schoonspoelen. Verder super apparaat en lekkerste koffie!

Fam brands 17-10-2020

Top

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudige bediening, chique uitstraling

nicolina 23-09-2020

Super

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig, makkelijk in gebruik je kunt overal goed bij om bij te vullen
En om goed schoon te maken
En Geweldige koffie
Ben er super blij mee