Siemens CT636LES1 - Reviews

espresso machine
Soorten koffie
americano, espresso, latte macchiato

Siemens koffiezet app inbouw 07-08-2016 Product maand in bezit

Siemens koffiezet app inbouw

Mooie inbouw koffie machine, zet lekker koffie en is met presets in te stellen naar ieder wens van de verschillende gebruikers.

Rob Kragt 01-10-2016 Product paar maanden in bezit

Praktisch en stijlvol

Past prachtig bij inbouwoven die ernaast zit en maakt heerlijke Latte Macchiato's. Eenvoudig in onderhoud en bediening met mooi touch display.
Lekbak wat onhandig van vorm maar goed schoon te maken.
Nu drie maanden in gebruik dus nog niet alle mogelijkheden ontdekt maar nu al blij mee.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Stijlvol Design
  • Intuitieve bediening

F. Boogaard 19-08-2016 Product paar maanden in bezit

Heerlijke koffie, ruime keuze aan variaties

Dit apparaat zet zeer goede koffie, ruime instelmogelijkheden zoals temperatuur, hoeveelheid, verhouding koffie en melk, etc. Zetgroep en onderdelen zeer eenvoudig te reinigen. Enige minpuntje is dat de lekschalen relatief snel vol zijn en het apparaat hier regelmatig een melding over geeft. Erg handig is ook het meegeleverde melkkannetje wat de koude melk nog vier uur koel houdt. Verder erg stille werking en makkelijk te bedienen met het intuïtieve touchscreen. Al met al een aanrader!

Pluspunten

• Smaak is perfect
  • Eenvoudige bediening
  • Veel variaties
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Lekschalen snel vol

Mark 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, lekkere koffie

Apparaat nu een paar dagen in bezit, heerlijke koffie, eindeloze mogelijkheden m.b.t. aantal drankkeuzes en variaties binnen die drankkeuze (sterkte, temperatuur water, hoeveelheid koffie etc.)

Het lekkerste bakje koffie van Siemens 22-07-2016 Product maand in bezit

Het lekkerste bakje koffie

Een super mooi design apparaat. Veel mogelijkheden simpel te bedienen en te onderhouden. Naar je eigen persoonlijke smaak te programmeren. Heerlijke koffie. Duurzaamheid kunnen we nog niet invullen maar gezien onze ervaring met Siemens apparatuur zou dit zeker een 9 moeten zijn.

Ron 17-07-2016 Product maand in bezit

Lekkere koffie uit een handig product

Op eenvoudige wijze de lekkerste koffie of espresso maken, dat is mijn ervaring tot nu toe! Daarnaast is de machine makkelijk schoon te maken en is de vormgeving erg mooi!

Jos van Zijl 21-02-2016 Product half jaar in bezit

Ook na 6 maanden zijn we nog steeds tevreden over smaak vormgeving en gebruiksgemak. Een nadeel dat we echter wel willen noemen is het feit dat onderhoud van het apparaat best arbeidsintensief is. 1x per week een half uur voor schoonmaken. Verder regelmatig de lekbak legen

Remco B 30-11-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat, heerlijke koffie, vol aroma met gefilterd water. Klein aandachtspuntje: afvoerbak is snel vol, ondanks we een kopje onder schenktuit plaatsen.

Barista 29-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie machine die heerlijke koffies zet. Eenvoudig te bedienen en toch veel mogelijkheden. Had ik veel eerder moeten kopen.

Jacqueline Theeuwen 17-10-2015 Product maand in bezit

Erg tevreden over ons koffiezetapparaat, zeer veel mogelijkheden en erg gebruiksvriendelijk.Ook schoonhouden is geen langdurige en ingewikkelde bezigheid.

Jeebo 07-04-2015 Product kwartaal in bezit

Smaak:

De smaak ligt natuurlijk aan de instellingen en de bonen die je gebruikt. Maar ik ben zeer tevreden over de smaak, koffie is heet en de crème laag ziet er goed uit. Voor koffie waarbij gebruikt wordt gemaakt van melk, het schuim is stevig en smaakt prima.

Mogelijkheden:

De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid. Elke koffieliefhebber kan zijn favoriete kopje zetten. Elk optie is apart in te stellen. Denk hierbij aan hoeveelheid, sterkte en temperatuur. Erg ideaal.

Gebruiksgemak:

Na het instellen van het eerste gebruik is het apparaat zeer gebruiksvriendelijk. Bij het zetten van koffie hoeft u enkel op start te toetsen. Mits u de instellingen niet wilt veranderen naar eigen smaak. Wilt u dit wel gaat dit gemakkelijk met het touchscreen. Voor de producten met melk, bv. cappuccino, hoeft u enkel het reservoir binnen in het koffie apparaat aan te sluiten. Dit is gemakkelijk en gaat door middel van een buisje en 2 slangetjes. Een bijkomend voordeel van dit apparaat is dat na gebruik van melk producten je de slangetjes kan laten doorspoelen. Zodat je ze zo goed als schoon weer kan terug hangen in het apparaat. De algemene schoonmaak is de eerste keer even lastig. Je moet even weten hoe je alles uit en in elkaar zet. Als je dat éénmaal weet is het niet moeilijk, daarnaast gaat schoonmaak geheel automatisch.

Vormgeving:

Ik vind de vormgeving strak en chique. Past perfect in mijn keuken.

Michel Hazevoet 19-02-2017 Product paar weken in bezit

Espressomachine

Senseo vervangen voor Siemens espressomachine.
Dit hadden wij veel eerder moeten doen, koffie was nog nooit zo lekker. Bedienings gemak zeer goed.
Machine is mooi stil tijdens het malen van koffiebonen,en spoelen van leiding.
Koffiesterkte,hoeveelheid water, temperatuur is perfect in te stellen en op te slaan in geheugen.
Kortom een geweldige aanwinst in de nieuwe keuken.
Vriendelijke groet Michel.

koffie liefhebber 15-02-2017 Product paar maanden in bezit

Super makkelijk in gebruik en heerlijke soorten koffie!

Het beste apparaat in huis zeg ik tegen vrienden als ze in ons nieuwe huis komen! Met de draaiknop en touchscreen kies ik gemakkelijk uit de heerlijkste dranken in elke gewenste sterkte, temperatuur en inhoud. Koffie, latte macchiato, koffie verkeerd, ristretto, espresso, cappuccino, heet water, warme melk, melkschuim alles is mogelijk in een handomdraai!
Makkelijk te reinigen, bij te vullen en een super mooi design in huis!
Op ieder moment van de dag geniet ik van de lekkerste dranken met onze Siemens koffie . Een echte must voor iedere koffie liefhebber!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • ruime keuze mogelijkheden
  • mooi design
  • makkelijk te reinigen
  • groot waterreservoir

Topklasse koffiemachine 23-01-2017 Product paar weken in bezit

topklasse koffiemachine!

Wij hebben -weer- voor deze koffiemachine gekozen omdat we hele goede ervaringen met een deze machine van Siemens in onze vorige keuken hebben. Ook in onze nieuwe keuken dus weer een Siemens Koffiezetter. Prachtig design en heel eenvoudig te bedienen. Grote keuze uit diverse koffiebrouwsels; voor ieder wat wils. Handig is dat de inhoud van de kopjes heel eenvoudig aan te passen is. Ook melk schuimen is écht waar in een handomdraai gebeurd. Het apparaat is niet goedkoop, maar voor een sieraad in je keuken en goede koffie is het ons het geld wel waard. Je moet echter wél de discipline opbrengen om de machine iedere week goed te reinigen! Het apparaat betaald zich de aanschafprijs in duizenden heerlijke verse kopjes koffie terug!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • design
  • heel goed maalwerk
  • zeer goede servicedienst

Minpunten

• wekelijks onderhoud
  • prijzig

Peter 22-01-2017 Product paar weken in bezit

een goed koffieapparaat lijkt wel een restaurant

Ik vind dit een prima apparaat met vele instel mogelijkheden . een lekkere cappuccino een prima persoonlijk ingesteld bakkie zwart

Michel 18-01-2017 Product paar maanden in bezit

Heerlijk genieten met een lekker bakkie koffie

Mooi apparaat, erg makkelijk te bedienen en het belangrijkste: lekkere koffie. Verschillende koffies mogelijk van espresso tot heerlijke cappuccino

Aangeschaft om samen met de oven en magnetron een mooi geheel te vormen in onze keuken en totaal geen spijt van gehad.

Pluspunten

• uiterlijk
  • bedieningsgemak
  • aantal verschillende koffie keuzes

Minpunten

• lekbak snel vol, ondanks dat deze best groot is

Jelle 16-01-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige koffie

Dit apparaat geeft echt een geweldige koffie smaak, het LCD scherm is overzichtelijk en erg makkelijk in gebruik, kortom een geweldig apparaat voor de echte koffie liefhebber

Pluspunten

• Geweldige smaak
  • Makkelijk in onderhoud
  • Prachtige gebruiksinterface

M. van de Weg 30-12-2016 Product paar maanden in bezit

Mooi Apparaat

Heerlijke koffie en gemakkelijk in gebruik, Goed en snel schoon te makken en bij te vullen. Sieraad voor in de Keuken

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • makkelijk schoon te maken
  • Goed en fijn in onderhoud

Huber 23-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie koffiemachine, makkelijk in onderhoud

Fijne machine, makkelijk schoon te maken, mooi design, makkelijke bediening. Voor ons een uitstekende keuze. Voor iedereen aan te raden.

Rob 15-12-2016 Product paar maanden in bezit

compleet koffie apperaat

De koffie automaat werkt goed en degelijk, de koffie en espresso komt er goed en lekker eruit.
Na het lezen van de handleiding is machine eenvoudig te bedienen. ben dus blij met de aankoop

Pluspunten

• eenvoudig bediening
  • mooi desgin

Minpunten

• schoonmaken