Siemens CT636LES1 - Reviews

espresso machine
Soorten koffie
americano, espresso, latte macchiato

van den Hoogen 29-11-2016 Product paar maanden in bezit

vele mogelijkheden en handig in gebruik

dit is onze derde volautomatisch koffiezetapparaat van Siemens en we zijn erg tevreden over dit model inclusief de smaaksensatie en mogelijkheden. ook is het design erg fraai

Pluspunten

• schoonmaken en ontkalken is zeer gemakkelijk
  • mooie grafische weergave display
  • lekkere koffie

Wouter Komdeur 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriedelijk

- Het apparaat belend de koffiebonen goed.
- Goede temperatuur
- Goed schoon te houden.
- Veel opties

Pluspunten

• Goede temperatuur
  • Veel Opties
  • Gebruiksvriendelijk

Wilco 18-11-2016 Product paar weken in bezit

Lekker bakkie

Met dit apparaat maak je heerlijke koffie met 1 druk op de knop. Ideaal en zeer gemakkelijk. Er zitten grote reservoirs in zodat je niet steeds hoeft bij te vullen en wat ook heel fijn is; de lek bak is makkelijk te legen door een extra onderdeel dat er bovenop zit. Dit voorkomt het morsen als je hem uit het apparaat haalt.

Inbouw koffiezetapparaat 18-11-2016 Product paar maanden in bezit

Inbouw koffiezetapparaat

In onze vorige woning hadden wij een bonen apparaat, na het verhuizen naar een nieuwe woning en het uitzoeken van een nieuwe keuken hebben wij gekozen voor de siemens inbouwkoffie apparaat. Eerlijk is eerlijk, tot nu toe is deze koffiezetapparaat het einde. Mijn vriendin drinkt sinds kort heerlijke cappuccino's en overheelijke late macchiato's ikzelf ben meer van de espresso's en sterkere koffie's. met bonen voor zowel cappuccino's als espresso zet dit apparaat heerlijke kopjes. Het apparaat is makkelijk schoon te houden, en het waterreservoir is lekker groot waardoor je deze niet snel bij hoeft te vullen. Het enige minpunt van het apparaat is dat er net geen 500 gram bonen in past.

Pluspunten

• groot waterreservoir
  • makkelijk schoon te houden
  • goeie warme koffie
  • veel opties
  • makkelijk cappuccino's zetten

Minpunten

• past net geen 500gram bonen in

Rob Kragt 01-10-2016 Product paar maanden in bezit

Praktisch en stijlvol

Past prachtig bij inbouwoven die ernaast zit en maakt heerlijke Latte Macchiato's. Eenvoudig in onderhoud en bediening met mooi touch display.
Lekbak wat onhandig van vorm maar goed schoon te maken.
Nu drie maanden in gebruik dus nog niet alle mogelijkheden ontdekt maar nu al blij mee.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Stijlvol Design
  • Intuitieve bediening

Geert de Witte 17-09-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design met meerdere studio line apparaten

We genieten elke dag weer van een heerlijk bakje koffie. Het fijne van deze koffiemachine is dat er veel mogelijkheden op zitten zodat iedereen zijn eigen koffie heeft die hij lekker vind.

Pluspunten

• veel koffie mogelijkheden
  • makkelijk in onderhoud
  • melkbeker is ideaal
  • makkelijke bediening

Minpunten

• krappe koffiebonen houder

dees 11-09-2016 Product paar weken in bezit

VOOR DE LEKKERSTE KOFFIE

prachtig groot kleurenscherm. verteld precies wat en wanneer je wat moet doen. keuze menu voor verschillende soorten koffie is erg uitgebreid.

Pluspunten

• melkkan achter deurtje
  • hete koffie
  • maakt weinig lawaai
  • denkt met je mee

CW 08-09-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie .....

Met een draai aan het wiel bepaal je welke koffie je wilt en een druk op de knop een heerlijke kop koffie in een mum van tijd. Mooie strakke vormgeving en zelf de tijd bepalen wanneer hij uit moet schakelen. Regelbare display.Top!

Jerry 04-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede koffie maar veel onderhoud

Dit koffiesetapparaat maakt van verse bonen en verse melk heerlijk koffie, espresso, cappuccino, latte en dergelijke. Helaas is het wel heel arbeidsintensief. Je moet het apparaat en vele interne onderdelen na gebruik grondig schoonmaken. Daarnaast kun je het apparaat niet rechtstreeks aansluiten aan een waterleiding en zal je dus elke keer weer het water reservoir moeten vullen. Ik vind door het schoonmaken en het water reservoir dat dit product niet zo goed is als de andere producten. Dit kan veel slimmer en gemakkelijker voor de klant.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • Verse bonen
  • Verse melk

Minpunten

• schoonmaken
  • water reservoir

Rumble 02-09-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte koffie

Een hele verbetering met het oude model. Veel mogelijkheden. Espresso smaakt zoals espresso moet zijn. Ook veel mogelijkheden met melk zoals latte etc.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • smaak

Minpunten

• prijs

F. Boogaard 19-08-2016 Product paar maanden in bezit

Heerlijke koffie, ruime keuze aan variaties

Dit apparaat zet zeer goede koffie, ruime instelmogelijkheden zoals temperatuur, hoeveelheid, verhouding koffie en melk, etc. Zetgroep en onderdelen zeer eenvoudig te reinigen. Enige minpuntje is dat de lekschalen relatief snel vol zijn en het apparaat hier regelmatig een melding over geeft. Erg handig is ook het meegeleverde melkkannetje wat de koude melk nog vier uur koel houdt. Verder erg stille werking en makkelijk te bedienen met het intuïtieve touchscreen. Al met al een aanrader!

Pluspunten

• Smaak is perfect
  • Eenvoudige bediening
  • Veel variaties
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Lekschalen snel vol

Siemens koffiezet app inbouw 07-08-2016 Product maand in bezit

Siemens koffiezet app inbouw

Mooie inbouw koffie machine, zet lekker koffie en is met presets in te stellen naar ieder wens van de verschillende gebruikers.

Mark 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, lekkere koffie

Apparaat nu een paar dagen in bezit, heerlijke koffie, eindeloze mogelijkheden m.b.t. aantal drankkeuzes en variaties binnen die drankkeuze (sterkte, temperatuur water, hoeveelheid koffie etc.)

Ednes 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super koffiemachine!

Een fantastisch en gebruiksvriendelijk apparaat. De koffie is geheel naar eigen smaak in te stellen en deze kan nog op naam worden opgeslagen. Makkelijk te reinigen.

Rosco 28-07-2016 Product kwartaal in bezit

Prima apparaat zet erg lekkere koffie zelfs met goedkope bonen van de Lidl.

Mooi ingebouwd koffiezet apparaat, erg gemakkelijk in gebruik.

koffie erg lekker en ook het schuim is top!

Het lekkerste bakje koffie van Siemens 22-07-2016 Product maand in bezit

Het lekkerste bakje koffie

Een super mooi design apparaat. Veel mogelijkheden simpel te bedienen en te onderhouden. Naar je eigen persoonlijke smaak te programmeren. Heerlijke koffie. Duurzaamheid kunnen we nog niet invullen maar gezien onze ervaring met Siemens apparatuur zou dit zeker een 9 moeten zijn.

Ron 17-07-2016 Product maand in bezit

Lekkere koffie uit een handig product

Op eenvoudige wijze de lekkerste koffie of espresso maken, dat is mijn ervaring tot nu toe! Daarnaast is de machine makkelijk schoon te maken en is de vormgeving erg mooi!

Asif 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens koffiemachine

Fijne koffiemachine, maakt elke koffie met de druk op 1 knop. En heerlijk uiteraard! Reinigen en spoelen doet hij automatisch, en waterreservoir is lekker groot, hoeft deze niet continue bij te vullen.

Pel 15-07-2016 Product maand in bezit

Superkoffiemachine

Na 6 weken te hebben gebruikt kunnen wij niets anders zeggen dan dat dit een superkoffiemachine is. Voor ieders smaak de heerlijkste koffie. Zeer gebruikersvriendelijk en daarnaast is het een sieraad in je keuken. Echt een aanrader, niet twijfelen maar kopen !

abby 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

top,prima aankoop

Geweldig,heerlijke koffie enz,makkelijk in bediening en schoonmaak.
Aanwinst in onze nieuwe keuken.
prachtige uitstraaling.