Virtufit iConsole HTR 2.1 Ergometer Hometrainer - Inclusief Gratis DVD - Reviews

Aantal weerstanden
Gewicht vliegwiel
20 kg
Remsysteem/weerstand
magneet

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

9,4

Emstelon 13-12-2016 Product paar dagen in bezit

Compact, geruisloos en mooi design

Na lang zoeken voor vervanging van mijn oude Tunturi uitgekomen bij dit merk. Vandaag ontvangen. De montage was vrij eenvoudig met de duidelijke stappenplan. Hij is lekker compact en geruisloos. Verder heeft het een mooi design. Duurzaamheid weet ik natuurlijk niet maar ik heb er de volste vertrouwen in met de 3 jaar service aan huis.
De app Iconsole+ moet ik nog gaan uitproberen.

Pluspunten

• Compact
  • Geruisloos

emstelon 16-12-2016

Inmiddels ook de Iconsole+ app gebruikt en ik moet zeggen: geweldig, maakt het nog leuke, uitdagender om visueel op een willekeurige plek in de Wereld te fietsen. Je ziet via Iroute je route zoals op Maps, maar je kunt er ook voor kiezen om het straatbeeld te zien in de desbetreffende stad.

bertfri 29-03-2016 Product maand in bezit

Goede prijskwaliteit

Na een maand in mijn bezit toch maar een review.
Fietst net zo soepel als hometrainer van de sportschool. Niet zo robuust maar wel zo prettig. Heb hem ook zonder stroom geprobeerd en dan met eigen hartslagmeter en dat fietste ook soepel.

Iconsole app heb ik me niet in verdiept omdat ik liever tv kijk via tablet op de tablethouder.

Peter 18-07-2017 Product paar weken in bezit

Geruisloos en makkelijk in elkaar te zetten

De hometrainer maakt weinig tot geen geluid en ik train er drie x per week een uurtje op. Bevalt goed. Ze vertelden me dat monteren niet moeilijk was en dit is juist. grootste gedeelte zit al in elkaar. Via de video op de site kreeg ik een goede indruk, en de hometrainer komt precies overeen. Tevreden klant erbij

Pluspunten

• Soepel en geruisloos
  • Montage makkelijk
  • eigenschappen in video kloppen en werken goed

Jesper 17-07-2017 Product paar weken in bezit

Stevig en stabiel

Stevige en stabiele hometrainer waar je lekker op kan fietsen. Zadel zit comfortabel en een lange fietstocht is goed vol te houden. De programma's doen wat ik er van had verwacht. Ik ben er erg tevreden mee.

Pluspunten

• Fietst lekker
  • Stevig
  • Goede programmas

Terhalle 01-09-2016 Product paar weken in bezit

Super om te trainen via de ipad

Voelt erg robuust aan en de vele programma's die je kan kiezen zijn erg fijn.
Duurzaamheid moet nog blijken, heb het apparaat net een paar weken in bezit

AKMP1968 29-02-2016 Product paar weken in bezit

door het mooie uiterlijk en de dingen die er allemaal op zitten (veel programma's, iConsole+, 32 weerstanden etc) zijn wij geinteresseerd geraakt in deze hometrainer. We hebben hem daarna geprobeerd in de winkel en toen waren we helemaal overtuigd! Het zadel zit heerlijk en hij fierst ook fijn. Het display is makkelijk te bedienen maar ook erg mooi met de verlichting en ipadhouder. iConsole hebben we een gezien in de winkel maar nog niet geprobeerd thuis. Wij zijn heel blij met deze aanschaf! (goede prijs- kwaliteit verhouding)