Virtufit iConsole HTR 2.1 Ergometer Hometrainer - Inclusief Gratis DVD - Reviews

Best Reviewed apr 2018 Virtufit iConsole HTR 2.1 Ergometer Hometrainer - Inclusief Gratis DVD
Best Reviewed april 2018
Aantal weerstanden
Gewicht vliegwiel
20 kg
Remsysteem/weerstand
magneet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 35 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Emstelon 13-12-2016

Compact, geruisloos en mooi design

Na lang zoeken voor vervanging van mijn oude Tunturi uitgekomen bij dit merk. Vandaag ontvangen. De montage was vrij eenvoudig met de duidelijke stappenplan. Hij is lekker compact en geruisloos. Verder heeft het een mooi design. Duurzaamheid weet ik natuurlijk niet maar ik heb er de volste vertrouwen in met de 3 jaar service aan huis.
De app Iconsole+ moet ik nog gaan uitproberen.

Pluspunten

• Compact
  • Geruisloos

emstelon 16-12-2016

Inmiddels ook de Iconsole+ app gebruikt en ik moet zeggen: geweldig, maakt het nog leuke, uitdagender om visueel op een willekeurige plek in de Wereld te fietsen. Je ziet via Iroute je route zoals op Maps, maar je kunt er ook voor kiezen om het straatbeeld te zien in de desbetreffende stad.

bertfri 29-03-2016
  • Product maand in bezit

Goede prijskwaliteit

Na een maand in mijn bezit toch maar een review.
Fietst net zo soepel als hometrainer van de sportschool. Niet zo robuust maar wel zo prettig. Heb hem ook zonder stroom geprobeerd en dan met eigen hartslagmeter en dat fietste ook soepel.

Iconsole app heb ik me niet in verdiept omdat ik liever tv kijk via tablet op de tablethouder.

Niek 18-05-2018

Duidelijk beschrijving en opzet

De installatie was duidelijk. Moet wel zeggen dat de riemen op de padelen wel even ingetrapt moeten worden voordat ze flexibel en confortabel zitten. Voor de rest is die wel makkelijk afstelbaar en verplaatsen. Een geweldige trainer!

Pluspunten

• Afstelbaar
  • Installatie
  • Variaties

Minpunten

• Pedalen infietsen

Henrie 11-05-2018

Prima hometrainer!

Fijn apparaat voor een eerlijke prijs. Het apparaat beschikt over vele verschillende trainingsprogramma wat zorgt voor veel afwisseling tijdens het trainen. Ben zeer blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Trainingsprogramma

Mick 11-05-2018

Ik zou hem weer kopen

Ik zou dit apparaat zo nog een keer kopen, prettig verstelbaar en trapt ook soepeltjes. Hou mijn conditie er mooi mee op peil. Via routes van google maps ksn ik ook grappige en leuke trainingen doen.

Tinus 05-05-2018

Stil en vriendelijk

Zeer gebruiksvriendelijk en simpel. Door het zware vliegwiel train je heerlijk en hij is geruisloos. Kortom heerlijk sporten thuis, een aanrader

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Simpel
  • Geruisloos

Jelmer 25-04-2018

7 kilo verloren

Ben inmiddels al 7 KG kwijt die ik door een valpartij er bij had gekregen. Revalideren kan dus goed door de lage weerstand en ook op hartslag trainen met een borstband erbij en het is leuk door de mogelijkheden. Monteren ks niet leuk, kan de hometrainer niet kant en klaar geleverd worden, was 30/45 minuten bezig

Pluspunten

• Borstband
  • Weerstand
  • Hartslag trainen

Minpunten

• Monteren

Aretha 23-04-2018

Voldaan

Voldoet aan de verwachting. Makkelijk in elkaar te zetten en er zitten veel mogelijkheden op die ik nog niet allemaal geprobeerd heb. Hij voldoet ook aan de verwachting omdat die stil is en alles heeft wat online staat en daarom een goede keuze

• Mogelijkheden

Poppe 21-04-2018

Zeer tevreden!

Makkelijk te monteren en mooi/stevig design. Veel mogelijkheden qua programma's en de iConsole app maakt het trainen extra leuk. Fijne fietshouding door verstelbaar zadel en handgrepen.

Sleebos 18-04-2018

Aan te raden voor beginners

Zeer gebruiksvriendelijk en afstelbaar. Mis alleen een lage instap. Met de ergometer zie ik de wattage waarop ik train, erg makkelijk. Aan te raden voor beginners omdat ik dat zelf ook ben en ik geniet van het trainen

Gerben en Jeanette 16-04-2018

Samen trainen en allebei tevreden

Samen trainen we en zijn allebei tevreden. Beweging is erg belangrijk voor ons en daarom hebben we besloten om de htr 2.1 te kopen. Het is soms moeilijk om de tijd voor beweging te vinden en een hometrainer in huis halen is daarom een mooie oplossing. De hometrainer werd gebracht en gemonteerd en zo konden we snel trainen. Na het uitzoeken van alle trainingen vonden we snel onze draai en afwisseling in de programmas en hoe hard we fietsen. Als we de belangrijkste pluspunten moeten benoemen zijn dat de trapbeweging en het scherm wat er allemaal opstaat. Hartslag meten we al fietsend wat ook motiverend werkt echt bezig zijn en dat zien.

Mart 07-04-2018

Amazing service en product

Mede doordat het slechte weer aanhielt kochten we in februari deze mooie hometrainer. Levering was binnen een dag en het advies in de winkel was op en top. Wat ik zo prettig vind is dat ik flink door kan trappen aangezien ik buiten normaal ook hard wandel. Met verschillende trainingsschemas kom ik heel snel aan mijn wekelijks beweging want het is leuk. Daarbij nog een lekker zadel en het is rond. Kan mezelf zo geen minpunten bedenken

Joke 03-04-2018

De beste!!

Schitterend ontwerp en beste functies. Simpel te transporteren na gebruik want we hebben niet zoveel ruimte in huis. Tegenstand is makkelijk in de stellen evenals de hoogtes. Kortom voor deze prijs de beste die we hebben gevonden!!

Pluspunten

• Functies
  • Ontwerp
  • Verplaatsen
  • Instellen van tegenstand en hoogte

Jordy 29-03-2018

Gebruiksvriendijk

Instelmogelijkheden zijn gebruiksvriendelijk en dat was de montage ook met een fijne handleiding. Het materiaal en de stabiliteit voelen ook degelijk aan en heb daarom geen spijt. Alle functionaliteiten die nodig zijn zijn aanwezig

Zwierink76 28-03-2018

Aanrader!!

Via de review wil ik de htr 2.1 aan iedereen aanraden omdat die makkelijk te monteren is, stil is en goed en stevig zit. Ik vind de hometrainer dus geschikt voor iedereen die heerlijk thuis wil fietsen voor de televisie. De programma’s via ap werken mooi gemakkelijk. Instellen is wel even wennen en dat zit die wel goed.

Carola 26-03-2018

Fijne hometrainer

Na een zware knieblessure en operatie ben ik begonnen met fietsen om te revalideren. Tot nu toe fiets deze hometrainer erg fijn. Ik kan rustig opbouwen en dat is het belangrijkste voormij.het brede zadel zit ook fijn en er zittennvoldoende programmas op. De kabel vind ik wel lastig

Pluspunten

• Zadel
  • Rustig opbouwen en programmas

Minpunten

• Kabel nodig voor stroom

Alinda 26-03-2018

Stevige en uitgebreide htr

Toen ik mijn bestelling had ontvangen kon er binnen een half uur getraind worden. De hometrainer was al bijna helemaal in elkaar gezet in de doos. Met de handleiding erbij ontdekte ik alle functionaliteiten en de hometrainer is zeer uitgebreid. Hij voelt solide aan tijdens de training, dit was ook een van de belangrijkste redennen dat ik koos voor dit product, het vliegwiel. Het verstellen van het zadel is makkelijk,
Maar piepte eerst wel. Beetje wd40 loste het op.

Gijsbert 20-03-2018

Geweldig

Fietsen is geweldig op deze hometrainer. Veel variatie met de programmas, kan mijn energie er goed in kwijt. Heb een behoorlijke tijd online gezocht en met al het aanbod is de keuze wel erg moeilijk. Was ook blij met jullie advies Kieskeurig. De reviews hebben mij goed geholpen met de keuze.

Pluspunten

• Geweldig trainen
  • Verplaatsbaar
  • Programmas

Rik Stenvers 16-03-2018

Bevestiging van goed product

Eens met de reviews online. Na flink wat zoekwerk kan ik stellen dat de htr 2.1 een goede keuze voor mij is geweest. Het is kwalitatief gewoon een uitstekende hometrainer en dat voor een goede prijs. De prestaties en persoonlijke gegevens worden ook opgeslagen, dit maakt het voor mij wat leuker en toegankelijker

Pluspunten

• Opslaan gegevens
  • Kwaliteit prijs

Lars 14-03-2018

Hometrainer vermakelijk

Vermakelijke hometrainer. 2 per week revalideren gaat goed en hoef niet naar de sportschool. Licht trainen is vooral wat het trainen vermakelijk maakt, dit is goed in te stellen. Het zadel zit ook lekker en is verstelbaar naar wens

Pluspunten

• Zadel, licht trainen, verstelbaar, revalideren