Virtufit iConsole HTR 2.1 Ergometer Hometrainer - Inclusief Gratis DVD - Reviews

Aantal weerstanden
Gewicht vliegwiel
20 kg
Remsysteem/weerstand
magneet

Emstelon 13-12-2016 Product paar dagen in bezit

Compact, geruisloos en mooi design

Na lang zoeken voor vervanging van mijn oude Tunturi uitgekomen bij dit merk. Vandaag ontvangen. De montage was vrij eenvoudig met de duidelijke stappenplan. Hij is lekker compact en geruisloos. Verder heeft het een mooi design. Duurzaamheid weet ik natuurlijk niet maar ik heb er de volste vertrouwen in met de 3 jaar service aan huis.
De app Iconsole+ moet ik nog gaan uitproberen.

Pluspunten

• Compact
  • Geruisloos

emstelon 16-12-2016

Inmiddels ook de Iconsole+ app gebruikt en ik moet zeggen: geweldig, maakt het nog leuke, uitdagender om visueel op een willekeurige plek in de Wereld te fietsen. Je ziet via Iroute je route zoals op Maps, maar je kunt er ook voor kiezen om het straatbeeld te zien in de desbetreffende stad.

bertfri 29-03-2016 Product maand in bezit

Goede prijskwaliteit

Na een maand in mijn bezit toch maar een review.
Fietst net zo soepel als hometrainer van de sportschool. Niet zo robuust maar wel zo prettig. Heb hem ook zonder stroom geprobeerd en dan met eigen hartslagmeter en dat fietste ook soepel.

Iconsole app heb ik me niet in verdiept omdat ik liever tv kijk via tablet op de tablethouder.

Terhalle 01-09-2016 Product paar weken in bezit

Super om te trainen via de ipad

Voelt erg robuust aan en de vele programma's die je kan kiezen zijn erg fijn.
Duurzaamheid moet nog blijken, heb het apparaat net een paar weken in bezit

AKMP1968 29-02-2016 Product paar weken in bezit

door het mooie uiterlijk en de dingen die er allemaal op zitten (veel programma's, iConsole+, 32 weerstanden etc) zijn wij geinteresseerd geraakt in deze hometrainer. We hebben hem daarna geprobeerd in de winkel en toen waren we helemaal overtuigd! Het zadel zit heerlijk en hij fierst ook fijn. Het display is makkelijk te bedienen maar ook erg mooi met de verlichting en ipadhouder. iConsole hebben we een gezien in de winkel maar nog niet geprobeerd thuis. Wij zijn heel blij met deze aanschaf! (goede prijs- kwaliteit verhouding)