TP-LINK PA411KIT

PowerLAN Adapter Inter-Tech PLA-200 Powerline 88885176

PowerLAN Adapter Inter-Tech PLA-200 Powerline 88885176

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

josklijn 01-04-2015 Product paar dagen in bezit

6,5
Zoals de meeste powerline adapters is het een kwestie van inprikken en draaien maar. Ik had voor een klant een dubbele set gekocht om de huidige set (Netgear XAV2001 200Mbit) te vervangen. Uitgaande van enkele jaren nieuwe techniek én 500 ipv 200mbit. Eenmaal aangesloten heb ik een speedtest gedaan: in zelfde stopcontact 100mbit (maximum internetverbinding ter plaatse). Toen op de eerste verdieping: 4 mbit max. Toen op eerste verdieping, andere groep: 25 mbit.

Toch wilde ik de oude Netgear ook even testen. Deze set deed bijna 20 mbit ipv 4, en 60 mbit ipv 25. Conclusie is dat de snelheid op enige afstand van elkaar bij lange na niet gehaald wordt. Ik heb de set retour gestuurd en heb gekozen om de bestaande set te behouden.

lucaspetrus 03-07-2013 Product paar dagen in bezit

playstation 3 staat in een kamer die 10 meter verwijderd is van de router, dus is dit een perfecte oplossing!
goed advies van pc top Alkmaar

dubversion 21-06-2013 Product paar dagen in bezit

Hele simpele installatie, met beveiligd netwerk en goede snelheid. Ik heb hem pas heel kort, maar dit is een verbetering op het kopen van een (duurdere) wireless router. Aan te raden als je wireless beneden is en je op een andere etage werkt. Hangt natuurlijk wel af hoe goed je electriciteitsbekabeling is. Ons huis is minder dan 12 jaar oud en daarmee prima bekabeld.

dubversion 09-10-2013

UPDATE: ik heb het apparaat nu een paar maanden. Als de magnetron aan is, verlies ik contact. Ik ben er minder tevreden mee dan bij aankoop. Gelukkig kun je ht ding simpel resetten door snel uit het stopcontact te trekken en weer terug te zetten. De snelheid is wel prima, maar elke dag moet ik het wel een keer resetten.