Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Best Reviewed 4 keer aug 2020 Virtufit Krachtstation Homegym KH1
Best Reviewed - augustus 2020
Gewicht
112 gr of kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Krachtstation Homegym KH1 op Kieskeurig.be.

Aliciaesmee 26-04-2019

Summerbody

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Ik hoef nu niet meer naar de sportschool maar kan lekker thuis aan de slag! Dankzij deze mooie homegym heb ik straks een strakke summerbody! De gewichten verstelling loopt soms wel stroef, maar met een beetje handigheid gaat dit prima. Ook de installatie was een uitgebreide klus maar uiteindelijk helemaal geslaagd

Pluspunten

• Top

Pieter-jan 19-05-2018

Alles in één thuisgym

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Met deze VirtuFit homegym haal je alles in huis wat je nodig hebt wat betreft fitness! Alle spiergroepen zijn te trainen met deze gym en ik heb de afgelopen maanden al mooie progressies geboekt! 12 kg afgevallen!! En dit alles voor een betaalbare prijs!

Pluspunten

• Kwaliteit

Bart 17-04-2019

Goede, compacte homegym

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Ik heb jarenlang een homegym gehad die werkte met losse halterschijven en dumbells en was op zoek naar iets compacter en gebruikersvriendelijker en dat is deze KH1 absoluut. De levering was supersnel: dinsdag besteld en woensdag keurig bezorgd. Het in elkaar zetten id even werk, maar als je hier even de tijd voor neemt en de (Nederlandse) montagehandleiding goed volgt, is dat geen enkel probleem. Ik kan nu diverse spiergroepen trainen en hoef alleen maar het juiste gewicht te kiezen d.m.v. het steken van een pen in de gewichtenstapel achterop het apparaat. Kortom, ik ben er erg tevreden over.

Carolien 14-05-2018

Veelzijdige homegym

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Deze Homegym was niet duur vergeleken de mogelijkheden van dit apparaat. Hij voelde ook steviger aan dan ik verwacht had. Daarnaast kan ik mijn hele lichaam trainen met deze homegym. Ook omdat er genoeg accessoires bij deze homegym worden geleverd waardoor ik meer variatie in mijn trainingen heb. Al met al raad ik deze homegym aan voor anderen. Het neemt wel wat ruimte in beslag maar dan heb je ook echt wat!

Pluspunten

• Genoeg accessoires

Vrielink 03-05-2018

Goede prijs

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Mooi goedkoop en kan er alles mee trainer wat ik wil. Voordat je de homegym volledig hebt staan ben je wel even bezig met de handleiding erbij. Deze is wel duidelijk dus je komt er wel. Ik vind het prettig dat ik makkelijk kan switchen van gewicht want niet al mijn spieren zijn even sterk en ik hoef gelukkig niet meer naar de sportschool heen en weer

rick 16-12-2017

Soepele beweging en veel (zware) oefeningen mogelijk

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Net in bezit en ben uiterst tevreden. Had eerst mijn twijfels gezien de prijs, maar die zijn inmiddels weg. Full bodywarmer training kan en hoef daarom niet meer zo vaak naar de sportschool. Dit moet ik alleen voor de e benen, die train ik wat zwaarder dan mogelijk op deze homegym.

Pluspunten

• veelzijdig
  • zwaar te trainen
  • mooi
  • oefeningen gaan fijn

Minpunten

• benen niet boven de 130 kilo te trainen

Ronnie 14-09-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Het apparaat is zeer duurzaam en er zijn ook veel oefeningen mogelijk. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Niet alle oefeningen zijn mogelijk voor lange mensen (boven 1.85m). In dat geval kan niet de volledige beweging gemaakt worden.

Pluspunten

• Duurzaam
  • Veel mogelijkheden
  • Goede handleiding
  • Eenvoudige montage

Minpunten

• Minder geschikt voor lange personen

500167219 25-08-2020

Top aparaat

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Wel ff uitzoeken bij het monteren, bent er wel een dag zoet mee.

Maar zodra hij eenmaal staat werkt het perfect!

Pluspunten

• Veel opties
  • Soepel

Enschede 22-08-2020

Afwerking onder de maat, frame solide

UPDATE 25-09-2020:

VirtuFit heeft op eigen initiatief contact opgenomen. De zelf aangeschafte polsband is vergoed, en er is een monteur langsgekomen om de problemen op te lossen.

Het te dunne hout onder de pads bleek een bekend probleem, en de monteur had al vervanging bij zich.

De schuimrubber rol voor de leg extension is vervangen door een dikkere versie.

Review 22-08-2020:
De stootdoppen zijn vervangen.
Met een paar aanpassingen en extra accessoires een prima apparaat. Jammer dat het er daardoor nu uitziet als een tien jaar oude opknapper.
Na vijf weken redelijk intensief gebruik zijn zowel het curlkussen als de zitting volledig van het frame afgebroken. Gelukkig eenvoudig te herstellen door het waaibomenhout onder de kussens te vervangen door echte planken.
De afgebroken stootdoppen van de butterfly zijn verder niet wezenlijk voor de functionaliteit.
De schuimrubber rol voor de leg extension is te dun en doet pijn aan de schenen. Op te lossen met een badhanddoek en wasknijpers.
De meegeleverde pols/enkelband scheurde na 1 setje al uit. Vervangen door een robuuster en comfortabeler exemplaar.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Elastieken meegeleverd als extraatje

Minpunten

• Ondeugdelijke kussens/zitting
  • Stootdoppen butterfly afgebroken
  • Padding leg extension te dun voor de schenen
  • Meegeleverde pols/enkelband na 1x uitgescheurd
Team VirtuFit 28-08-2020

Beste Enschede,

Hartelijk dank voor uw review over de Virtufit Krachtstation Homegym KH1!

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de extra meegeleverde elastieken en de veelzijdigheid van het toestel!

We hebben uw review doorgestuurd naar onze klantenservice. In dit geval hebben wij helaas geen service aanvraag van u ontvangen waar we normaal gesproken zo spoedig mogelijk contact opnemen om service aanvragen naar alle tevredenheid op te lossen.

We vinden het vervelend dat u problemen ondervindt met dit toestel. U kunt altijd contact met ons opnemen via https://virtufit.nl/service/service-formulier/. We hebben een eigen service afdeling en zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

We hebben kwaliteit van onze toestellen en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en komen dan ook graag met u in contact om het op te lossen en u naar alle tevredenheid te helpen. Mocht u er niet uitkomen met het formulier dan mag u ook contact met ons opnemen via klantenservice@virtufit.nl.

We zien uw reactie graag tegemoet.

Heel veel trainingsplezier gewenst met uw homegym!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit

Ruben 21-08-2020

Krachtstation

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Degelijk station. Kan zwaar genoeg en veel variatie mogelijk. Zitten accessoires bij zoals een touw en een enkelband! Kortom een prima station voor thuis.

Pluspunten

• Degelijk station
  • Variatie

Minpunten

• Nog niets tegengekomen

John Pieterse 28-07-2020

Mooi en degelijk apparaat

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Een degelijk fitness apparaat waarbij je veel oefeningen met hetzelfde apparaat kan doen.
Simpel te verstellen en voor iedereen te gebruiken.

Pluspunten

• degelijk apparaat
  • meerdere trainingsmogelijkheden
  • snelle levering

Minpunten

• slechte/verkeerde handleiding t.b.v. montage
  • zitting niet verstelbaar
  • enkelband werkt niet en gaat snel los.

sam 28-07-2020

Kwaliteit voor een goede prijs

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

De KH1 is een basic krachtstation dat voldoende mogelijkheden voor de beginnende en gemiddelde sporter biedt. Het apparaat is redelijk makkelijk in elkaar te zetten waarbij 2 man handig is. De bijgeleverde handleiding is niet overal even duidelijk, de gedownloade versie van Internet biedt uitkomst, daarmee was monteren een makkie. De KH1 biedt veel mogelijkheden om thuis te sporten en was voor ons een juiste keuze.

Pluspunten

• variatie en mogelijkheden
  • voldoende gewicht

Minpunten

• bijgeleverde handleiding

Toon 27-07-2020

Homegym kh1

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Het is een mooi , degelijk toestel waarop veel oefeningen mogelijk zijn.
Prijs / kwaliteit top.
Voldoende gewichten
Makkelijk zelf te monteren.
De montage gebeurt ook met degelijke bouten en moeren ( formaat)

Pluspunten

• Degelijk toestel
  • Mooi afgewerkt
  • Voldoende gewicht
  • Voldoende oefeningen

Minpunten

• Scherpe rand waar de kabel door de buis gaat.
  • torsie van de kabels
  • Niet verstelbare leuningen

Marc Braeckmans 27-07-2020

Degelijke homegym met goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Teneinde thuis mijn krachttraining in Coronatijden op punt te kunnen houden zocht en vond ik deze Virtufit KH-1 homegym.
De montage ervan kostte me als niet-techneut wel de nodige moeite en tijd temeer daar de bijgeleverde Nederlandstalige instructies niet altijd even duidelijk waren. Uiteindelijk kwam alles toch nog in orde dankzij de hulp van mijn technisch meer onderlegde neef.
De KH-1 is een basic homegym met al bij al voldoende mogelijkheden voor thuistraining. De stabiliteit van het toestel is goed te noemen. De "butterfly" kan goed geoefend worden doch de chest press valt tegen door de veel te korte slag van de hendels. Ook de max. instelbare belasting is slechts zo'n 67 kg en bijgevolg te gering voor een toch ietwat geoefende krachtsporter. Voor biceps- en tricepstraining is er geen enkel probleem. De overige oefeningen verlopen trouwens ook allemaal vlot ondanks wat piepjes en kraakjes her en der, inherent aan dit soort toestellen dacht ik.
Kortom: Een aanvaardbaar homegym toestel voor een al even aanvaardbare prijs. Zonder meer.

Pluspunten

• Diverse oefeningen mogelijk
  • Compact en goede stabiliteit
  • Concurrentiële prijsstelling

Minpunten

• Montage niet altijd even duidelijk aangegeven
  • Kraakjes, piepjes. Soms niet echt soepele werking
  • Niet optimale benchpress

Ter braak 29-07-2019

Perfect voor huis en tuin gebruik

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Fijne homegym met lekker veel oefeningen. Tip doe de montage met zijn 2en dan ben je zo klaar. In je eentje is dit best lastig. Verder een fijne homegym. Accessoires wordem meegeleverd dus hoef je niet los aan te schaffen. Had na in gebruikname wel een klein probleempje met de gewichten maar dit werdt zeer snel em zonder extra kosten opgelost.

Pluspunten

• Opties

Minpunten

• Niets

Simon 26-07-2019

Super krachtapparaat

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Een prima keuze voor simpel thuisgebruik. Apparaat is stabiel en makkelijk in gebruik. Wil je echt zwaar trainen dan raad ik aan naar een duurder toestel te kijken, voor deze prijs is dit voor mij de beste keuze geweest. Het apparaat heeft een zwarte coating wat er goed en kwalitatief uitziet. Het in elkaar zetten was wel een puzzel maar het resultaat mag er wezen!

Pluspunten

• Stabiel

Minpunten

• Installatie

Anita 16-07-2019

Uitstekend apparaat voor thuis!

Zeer goede homegym!
Ik kan veel oefeningen die ik normaal in de sportschool deed hierop uitvoeren. Met dit apparaat kan ik mijn hele lichaam trainen. Doordat er een zwaar gewichtenblok is kan ik elke keer mijn training verzwaren, hierdoor haal ik het maximale uit mijzelf naar boven. Ik ben klaar voor de zomer dankzij dit apparaat!

Pluspunten

• Veel oefeningen mogelijk
  • Zwaar gewichtenblok
  • Stevig/Stabiel

Maarten Beckers 20-04-2019

Krachtbank

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Naar mijn mening is dit zijn geld niet waard,voor dezelfde prijs heb ik in het verleden al een toestel gehad dat veel steviger is en stabieler is...
Een miskoop wat mij betreft.

Minpunten

• Instabiel
  • Pin bovenaan schiet los

Ravensberg 21-12-2017

Stevig en makkelijk op te bouwen

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Erg blij met hoe stevig deze homegym is. Verwachte geen sportschool kwaliteit maar deze is boven verwachting. Monteren is een eitje. Hij is wel groot, dus neemt die wel veel ruimte in beslag, maar kan daardoor wel veel oefeningen doen

Pluspunten

• Stevig
  • Veel oefeningen
  • Opbouwen

Minpunten

• Groot en ook wel zwaar

Jeroen 16-12-2017

Uitstekende homegym

Geschreven voor: Virtufit Krachtstation Homegym KH1

Na lang opzoek te zijn geweest naar een homegym ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij deze homegym van Virtufit. Gekocht bij fitwinkel met uitstekende service!! Mooie, stevige en moderne uitstraling en ben er zeer over te spreken.

Pluspunten

• Stevig
  • Kwaliteit