Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gardena PowerMax 1200/32 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jose 10-06-2022

Er zijn nadelen

Geschreven voor: Gardena PowerMax 1200/32

Deze maait goed daar kan ik niets negatiefs over zeggen.
Maar heeft voor mij ook nadelen die ik minder prettig vind.
Zoals
De voorkant is te ligt , als de opvangbak vol raakt en door dat de verlengkabel er aan hangt moet je de machine constant hoog houden
Wat zeer vermoeiend is , daarbij komt dat het hoog houden en het bedienen van hendel zo veel kracht vergt dat het zeer vermoeiend is om op den duur deze 2 dingen vol te houden .

Pluspunten

• Goed maaien

Minpunten

• Te licht
  • Bediening te zwaar

Herman 26-04-2020

Sterke motor

Geschreven voor: Gardena PowerMax 1200/32

De "messen" van mij Flymo Minimo waren afgebroken en reparatie leek me economisch niet zinvol. Op basis van Kieskeurig en Consumentenbond deze Gardena Power Max 1200/32 gekocht bij Hornbach. Wat een machine. De eerste keer, dat ik maaide dit jaar, dus gras was lang. Echt lang. Met blauwe druifjes er tussen. De machine lustte het rauw. 240 liter gras weggemaaid. Als hij het meer dan 10 jaar volhoudt en topproduct (daarom oordeel voldoende nu). Wil je sneller maaien, koop dan een 38 0f 40 cm machine. Voor mij is 32 genoeg.

Emte 19-03-2020

Niet duurzaam

Geschreven voor: Gardena PowerMax 1200/32

Grasmaaier nu bijna 7 jaar in bezit. Tot afgelopen jaar was ik tevreden. Toen ik vorig jaar ermee maaide begaf de motor het na een tijdje: ging langzamer draaien en stinken. Gebeurt nu al gelijk bij het opstarten. Niet duurzaam dus en beveel de maaier daarom niet aan.

Pluspunten

• Gebruikergemak
  • Maairesultaat

Minpunten

• Duurzaamheid

Bjornd 10-05-2017

Goede grasmaaier

Geschreven voor: Gardena PowerMax 1200/32

Voor het geld zeker een goede grasmaaier. Zeer makkelijk in elkaar te zetten. Gras hoogte makkelijk te verstellen met 1 knop.
Beste te gebruiken met droog gras en niet te groot stuk gras.
Goed schoonmaken na gebruik en je hebt er jaren plezier van.

• Kwaliteit
  • Gebruik
  • Handig
  • Krachtig genoeg

Minpunten

• Voor weinig gras
  • Niet zelfrijdend