Bosch ARM 34 - Reviews

34 cm
Maaimethode
cirkel
Inclusief opvangbak

Beoordeling op basis van 1 review

MartyM 27-06-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb deze grasmaaier gekocht omdat ik het ook belangrijk vind dat hij weinig ruimte inneemt. Mijn gazon is niet groot dus een 34 cm is ruim voldoende. Maar ik heb de grasmaaier in de garage en wil dat hij zo min mogelijk ruimte inneemt.
De Bosch ARM grasmaaier is daar precise voor ontworpen. De beugel is zo geconstrueerd dat je deze eenvoudig kunt inklappen door de handles en knoppen los te draaien.
Wil je nog een stap verder, voor de winterstalling, dan is de opvangbak in twee delen uit elkaar te halen, delen in elkaar plaatsen en vervolgens over de maaier leggen. Je houdt ongeveer zoveel over als de oorspronkelijke doos waarin hij werd geleverd (en die was al niet groot).
Maar: hij is er ook om te maaien. En dat doet hij probleemloos en erg makkelijk en netjes (mooi afgesneden gras).
Hij is licht in de bediening en de opvangbak is erg eenvoudig te plaatsen en te verwijderen. De maaier vult de bak heel goed op. deze vult netjes van achteren tot voor en is dan, wanneer hij geleegd moet, ook goed vol. maar wel zonder dat hij onderhand de helft op de grasmat laat liggen. Ergo, hij 'zuigt' het gemaaide gras goed in bak in, zelfs als deze 80% vol is.
Wat ik er zo nu van kan beoordelen echt een prima maaier.
Gekocht bij Amazon waar de prijs, inclusief verzending, toch nog aanzienlijk lager lag dan bij de goedkoopste vermelding hier.