Inventum GF350HLD

Best Reviewed - juni 2020
Regelbare thermostaat
Kleuren
zwart, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 44 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum GF350HLD op Kieskeurig.be.

Met de GF350HLD van Inventum zet je gemakkelijk en snel een volledige maaltijd op tafel. De heteluchtfriteuse is namelijk uitgerust met acht automatische programma’s, die je bedient via een digitaal display. Denk daarbij aan opties als frietjes, taart en diverse vleesgerechten. Naast frituren kun je met dit apparaat namelijk ook grillen, roosteren en bakken tot een temperatuur van 200°C. Ook fijn: de baktijd is op het display in te stellen, zodat je lekker kunt ontspannen terwijl de Inventum GF350HLD het werk doet. Ook de afwas is kinderspel, aangezien je de onderdelen gewoon in de vaatwasser schoon kunt maken.

Willem 30-10-2019
  • Product gekregen

Mooi design en compact formaat.

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Gemakkelijke digitale bediening door middel van voorgeprogrammeerde menu's van frites, vlees vis etc. maar ook persoonlijke instel mogelijkheden. Hierdoor een lekker en krokant eind product wat veel minder vet is dan uit een gewone friteuse. Voldoende inhoud (1500 gram friet) voor een doorsnee gezin van vier personen.Makkelijk in onderhoud omdat pan en mandje in de vaatwasser kunnen. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Frituurmand 3,5 liter
  • Digitale bediening & display
  • Regelbare temperatuur
  • 8 automatische programma's
  • Makkelijk schoonhouden

Kool 03-11-2019

Luxe uitstraling en voldoende capaciteit voor 4 personen

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

De digitale bediening werkt erg prettig en is duidelijk. Je kunt kiezen uit verschillende voorgeprogrammeerde menu's en daarnaast kun je ook je eigen instelmogelijkheden kiezen. De RVS vinden wij een luxere uitstraling geven en het onderhoud is heel fijn omdat de onderdelen in de vaatwasser kunnen. Wij gebruiken hem vooral voor ons tweeën, maar heeft ook voldoende inhoud en capaciteit voor 4 personen. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• RVS uitstraling
  • Inhoud ca. 3,5 liter
  • Voorgeprogrammeerde programma's
  • Onderdelen kunnen in vaatwasser

I. Stevens 12-12-2019

Inventum airfryer

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Een mooi vormgegeven airfryer en gemakkelijk digitaal te bedienen. Het hoekige mandje is prettig voor het garen van bv. vis. De pan is gemakkelijk schoon te maken en de prijs is heel goed voor de kwaliteit die je krijgt. Een geweldige aankoop.

Pluspunten

• Bedienings
  • Hoekige mandje
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Mooie RVS vormgeving

Anne 29-10-2019

Mooi design

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

het design van de airfryer sprak mij in eerste instantie aan. Door de RVS heeft het een luxere uitstraling dan bijvoorbeeld de Philips airfryer.
Het apparaat is gemakkelijk in gebruik en kan gemakkelijk een maaltijd voor ongeveer 3 personen klaarmaken.
Goede prijs/kwaliteitverhouding.

• prijs/kwaliteit

Minpunten

• veiligheidsmechanisme van het handvat

Trezie Steinbusch 17-05-2020

Inventum,mooie vorm eenvoudig in te stellen.

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Ik heb hem aangeschaft omdat hij een groot mandje heeft.hij is mooi van vorm en eenvoudig in te stellen.En dat voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Groot mandje
  • Eenvoudig in te stellen

R van Rossum 30-10-2019

Heerlijke frietjes en snacks

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Wisselende verhalen over gebruik Airfryer in onze omgeving. Wij waren meteen na eerste gebruik overtuigd, heerlijk! Prima apparaat voor het bereiden van verschillende producten. Geen stinkend frituurvet meer en schoonmaken frituurpan. Echte aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • ziet er mooi uit
  • Heerlijk krokante snacks

Mieke 22-10-2020

Inventie GF350HLD

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Grote mand is ideaal voor bakken van b.v quiche of kip e.d.
De frites worden goed knapperig.
Je kunt er ook kastanjes mee poffen die zijn heerlijk.

Pluspunten

• Goed schoon te maken

Ajvangelder 10-10-2020

Inventum

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Zolang hij werkt een uitstekend apparaat. Na 1 maand doorgebrand of iets dergelijks. Een misser of bedenkelijke kwaliteit ?

Ria v. Leuven 19-09-2020

Mooie vormgeving en handige bediening

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Een mooi apparaat dat een vaste plaats in mijn keuken heeft, zodat ik die dagelijks kan gebruiken. Broodjes bakken, gehaktballen, aardappeltjes, frites, alles komt er heerlijk uit. Heb het drie maanden in bezit en wil het niet meer missen.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • handige bediening
  • kan in de vaatwasser

Minpunten

• snerpende signaal
  • handvat van mandje bevestigen aan de pan

Robert van den Dool 17-09-2020

Makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Ik wilde graag verantwoord gaan frituren. Koos daarom voor een Airfryer en dat werd deze Inventum.
Ik ben zeer gelukkig met deze aankoop en raad hem iedereen aan. DE losse onderdelen kunnen in de vaatwasser en de gerechten die je eruit haalt zijn heerlijk!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen en een mooi design
  • Losse onderdelen kunnen in de vaatwasser

Marja Brouwer 15-09-2020

Inventum Airfryer GF350HLD

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Bij veel airfryers moet je producten doorsnijden. Bij deze Inventum kunnen veel van die producten er zo in de mand, omdat hij vierkant is.
De tiptoetsbediening werkt uitstekend en is eenvoudig in gebruik. Ook de voorgeprogrammeerde programma's zijn erg makkelijk.
Ik ben zeer tevreden over dit apparaat en blij dat ik ben overgestapt van mijn vorige.

Pluspunten

• vierkante vorm
  • tiptoetsbediening

jala46 10-09-2020

Vieze smaak friet

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Werkt totaal niet zoals we verwacht hadden, de friet heeft een vieze smaak die overeenkomt met de reuk van de warme lucht die uit de airfryer komt.

Minpunten

• Friet heeft een vieze smaak.

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 14-09-2020

Wat vervelend om te vernemen dat de friteuse niet naar wens functioneert. Het is niet de bedoeling dat de friet een andere smaak krijgt door dit apparaat, dus het lijkt zo dat uw aangekochte friteuse defect is. U kunt hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij zijn per e-mail te bereiken via service@inventum.eu of telefonisch: 088-4583688. Zij helpen u graag!

Team Inventum

Typisch een gevalletje RTFM lijkt me! VOOR HET EERSTE GEBRUIK
Controleer of de spanning overeenkomt met die vermeld is op het typeplaatje en steek de stekker in een geaard stopcontact.
Het verwarmingselement is voorzien van een beschermlaag die voor het eerste gebruik verwijderd dient te worden. Dit doet u door
de hetelucht friteuse ongeveer 10 minuten op de maximumstand aan te zetten zonder voedsel in het apparaat. Er kan een lichte
rookontwikkeling ontstaan door de beschermlaag die nu van het verwarmingselement brandt. Zorg daarom voor goede ventilatie
in de ruimte. Na het verwijderen van de beschermlaag kunt u de hetelucht friteuse uitschakelen.

Wilma Leeuwenburgh 14-08-2020

Makkelijk te bedienen en mooi design hete lucht friteuse

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Het is een juweeltje in mijn keuken,die niet in een kastje wordt gestopt.
Werkt fantastisch en ga er van alles in bereiden.
Super blij mee!!

• Mooie maat

Dick 30-06-2020

Display onleesbaar

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Aangeschaft vanwege de mooie vormgeving, het formaat en gunstige prijs.
Bij ingebruikname viel op dat de programma-symbolen op het display niet oplichten en het onmogelijk is om het apparaat in te stellen. Airfryer daarom teruggebracht en Inventum helpdesk om hulp gevraagd. Zij bevestigden dat het betreffende programma-symbool pas oplicht als je een programma hebt geselecteerd.
Vreemde redenering want de symbolen zijn niet leesbaar/zichtbaar dus het is dan erg lastig om een keuze te maken.
Dus voor mij geen Inventum airfryer.

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Onleesbaar display

watchme2 23-10-2020

Nee, de programma symbolen lichten één voor één op via de toets 'Menu' die telkens aangeraakt dient te worden zoals in een review op YouTube is te zien en de handleiding ('Druk op de menu toets om de volgende functies te selecteren:') duidelijk aangeeft. Ik vind het echt schandalig dat U een dergelijke negatieve review afgeeft zonder eerst de handleiding even door te nemen. Het is betreurenswaardig dat ik er nog meer van weet dan u terwijl ik het apparaat (nog) niet eens bezit!

Marianne 18-06-2020

Gezins airfryer

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Een fijne airfryer die gelijk makkelijk in gebruik is zonder al teveel knopjes en toch een hoop functies. Makkelijk te begrijpen en in gebruik. Goed schoon te maken. Ik kan hem zeker aanraden.

bert2004 12-06-2020

Voortreffelijk snel warm

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Gekocht bij de Aldi voor 60 Euro.
Mooi design en snel warm.
Voorheen hadden we een instap philips Airfryer, maar deze is een stuk sneller met iets warm maken. Nu zal dat bij de duurdere Philips apparaten wel meer watt zijn, maar aan deze prijs kunnen ze nooit komen. Nadeel bij aanvang was door hem voor de eerste keer te gebruiken dat de lade moeilijk tot niet meer inging door het uitzetten en heb hier tot 3x toe contact gezocht met Inventum 3x een automatisch mailtje teruggehad dat ze binnen 3 dagen zouden reageren en 3x gewoon niet reageren. Waardeloze klantenservice.
Gelukkig doet hij het nu we hem langer hebben een stuk beter.
Nadelen?
Ja, de schelle piep die te veel repeteert.
De voorkeuze toetsen onvoldoende verlicht t.o.v. het tijd/baktemperatuur display.

Pluspunten

• Snel warm
  • design
  • grote mand

Minpunten

• pieptoon
  • voorkeuze verlichting

debbie 08-06-2020

fijne, makkelijke airfryer

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

ziet er goed uit, maakt makkelijk schoon, bereid eten goed, makkelijk te bedienen, past veel in. ben erg tevreden met deze aankoop/

Pluspunten

• makkelijk
  • lekker
  • mooi

Minpunten

• erg luide piep

Guido Hardies 05-06-2020

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Goede prijs/kwaliteit verhouding , eenvoudig in gebruik en ziet er ook nog eens goed uit. Doet perfect wat je ervan verwacht

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Gebruiksgemak

A. Heddes 28-05-2020

Zeer gebruiksvriendelijk, modern display met touchscreen

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

De GF350HLD is een zeer gemakkelijk bedienbare hetelucht friteuse. Het digitale display is zeer modern en het is makkelijk af te lezen. De touchknoppen zijn gebruiksvriendelijk waardoor je snel uit een van de 8 programma's kan kiezen. Momenteel hebben we de friteuse 2-3 weken in gebruik en hebben we gebruik gemaakt van de friet (heerlijk Vlaams), snacks (kipcorn (wat veel lekkerder is dan uit een reguliere friteuse)) en vlees stand (kip). Daarnaast is het mandje groter dan verwacht, makkelijk los te koppelen en kan deze zonder moeite schoongemaakt worden. Wij zijn tevreden met de aanschaf van deze hetelucht friteuse die toevallig ook nog eens precies bij het matchende RVS uiterlijk van onze Inventum oven past.

Pluspunten

• Zeer gebruiksvriendelijk
  • Modern digitaal display
  • 8 voorgeprogrammeerde progmma's
  • Grote frituurmand (3,5L)
  • Luxe RVS afwerking

Minpunten

• Zoals elke hetelucht friteuse veel geluid

Anne 20-05-2020

mooie vormgeving

Geschreven voor: Inventum GF350HLD

Mooi product. Heb hem nu 1 week en 3x gebruikt. Resultaat voor frites, kroketten en rösti zijn prima. Makkelijk schoon te maken. Grote nadeel is dat de display niet te lezen is. Je moet gokken waar je moet drukken. Ik kijk steeds op de sticker die er op plakte. Daarom raad ik dit product niet aan aan anderen. Werkt dus prima, maar zeer irritant dat je de display niet kunt lezen.

Pluspunten

• vormgeving
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• display niet te lezen

watchme2 23-10-2020

@Anne: Zou het kunnen zijn dat het display niet goed te lezen was doordat de zon er op scheen? Het is wel opmerkelijk dat U voorlopig de enige bent met die klacht.