Inventum VFI5042RVS zwart, roestvrijstaal

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum VFI5042RVS zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

n**s@t**t.be 17-06-2022

zeker geen aanrader

Ik dacht een firma uit Nederland moet wel betrouwbaar zijn, niets is minder waar. Mijn fornuis had al na 3 maand een probleem. De klantenservice probeert het probleem eerst bij de gebruiker te leggen. Uiteindelijk heeft het 2 maand geduurd voor mijn fornuis gerepareerd is.
En het was wel degelijk kapot.
Verder in gebruik wel ok, toch een opmerking de tekentjes voor de oven zijn moeilijk zichtbaar, kan beter.

Pluspunten

• ziet er goed uit

Minpunten

• onduidelijke tekentjes voor oven

p**a@k**l.nl 31-05-2022
  • Product gekregen

Nog steeds zeer tevereden

Update: Wij gebruiken dit toestel nu ruim 10 maanden en zijn zeer tevreden, geen enkel probleem gehad

------------------------------------------------------------------------------
Review 10-02-2022
Wij gebruiken niet fornuis nu 4 maanden maar zijn nog steeds laaiend enthousiast vooral de vele instelmogelijkheden van de oven zijn enorm.

Pluspunten

• het toestel is eenvoudig te bedienen

Minpunten

• geen enkel minpunt

v**r@h**t.nl 21-10-2021

Mooi en compact fornuis.

Ik heb dit product gekozen omdat dit een mooi en compact apparaat is en bezuinig op gas omdat ik zonnepanelen op dak heb, ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Compact fornuis
  • Veiliger door geen gas verbruik.