Dyson Supersonic

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Supersonic op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Homie79 02-10-2021

Aangenaam in gebruik

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik gebruik de Dyson Supersonic op halflang en fijn haar. Ik ben geen stylingswonder met kapsels en was dus op zoek naar een efficiënt en krachtig toestel dat doet wat het belooft.
Ik ben zeer tevreden van het toestel en aangenaam verrast van enkele opzetstukken.
Als het zeer snel moet gaan dan gebruik ik het opzetstuk voor zachte luchtstroom. Als ik iets meer tijd heb vind het nu al een succes om met het flyaway opzetstuk te werken en opzetstuk voor glad haar in combinatie met een ronde borstel.
Hier ga ik nog een beetje op moeten oefenen, maar ik zie zeker het potentieel erin en vond het resultaat alvast geslaagd.

De Dyson Supersonic ligt goed in de hand en heeft een soepel en lang snoer.
Ik ben absoluut fan van het design en de kleur. Ik zoek nog wel naar een opbergsysteem. Hiervoor moet ik de website van Dyson eens grondig bekijken.

Ik vind het prettig dat de kracht en de temperatuur apart kunnen worden ingesteld.
Nu ik nog aan het oefenen ben met de opzetstukken is het aangenaam om de kracht iets lager te zetten.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • magnetische hulpstukken
  • krachtig
  • mooi design
  • doet wat het beloofd

Minpunten

• prijs

SofieR 27-09-2020

Pure luxe

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Het eerste wat opvalt bij het uitpakken van de Dyson Supersonic haardroger is natuurlijk de luxe. De verpakking is mooi, alles zit mooi verdeeld in de doos, het deed me een beetje denken aan de luxe uitstraling van de verpakking van Apple producten hebben. Buiten de verpakking is de haardroger ook in één woord wauw. Wat een prachtig design! Hij is strak en ligt goed in de hand. De pluizenfilter is geweldig en super eenvoudig om zuiver te maken waardoor de haardroger ten alle tijden zuiver blijft. Ook de blaaskracht is wauw, echt wat je van Dyson verwacht. Wat mij wel opviel is dat er een deel van de kracht lijkt te verzwakken eens je de opzetstukken gebruikt maar deze is nog steeds krachtiger dan de meeste andere haardrogers. Als ik hem moet vergelijken dan is de blaaskracht iets sterker dan mijn vorige haardroger. Wel droogt hij veel sneller, het lijkt wel alsof de lucht die uit de Dyson Supersonic komt, je haar sneller droogt. Verder laat hij je haren mooi glanzen en is het heel erg eenvoudig om je haren te stijlen. Het enige wat me deed twijfelen was de kostprijs. Als je deze vergelijkt met de andere producten van Dyson is deze vrij hoog voor een haardroger maar omdat ik elke dag een haardroger gebruik besloot ik de knoop toch door te hakken en ik heb nog geen minuut spijt gehad.

Pluspunten

• Mooi design
  • Haren drogen en stijlen is erg eenvoudig
  • Krachtige luchtstroom
  • Eenvoudig te onderhouden

Minpunten

• Vrij hoge prijs

Kristien 27-09-2020

sublieme haardroger

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Sinds enkele weken heb ik de Supersonic haardroger in mij bezit. Hij oogt niet alleen erg mooi, maar is ook uitermate handig in gebruik. De magnetische opzetstukken wissel je in een handomdraai. Aangezien ik erg veel haar heb duurt het drogen normaal erg lang, met deze haardroger gaat het opmerkelijk sneller. Hij ligt goed in de hand en is vrij licht. Wat voor mij een zeer groot pluspunt is, is dat je haren niet in het aanzuigrooster achteraan kunnen gezogen worden. Wij zijn fan

Pluspunten

• design
  • effectiviteit
  • gebruiksgemak

Minpunten

• geen

Xtel 26-09-2020

Zalig toestel

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Een lichtgewicht in de hand, een zwaargewicht in het resultaat. Leuk design en de magnetische hulpstukken zijn een geniale uitvinding, daardoor kan je in alle richtingen föhnen. Geen knopjes op vervelende plaatsen die 'per toeval' aanraakt en/of indrukt. Een prima 'investering' !

Pluspunten

• Krachtig
  • Lichtgewicht
  • Mooi design
  • Zacht voor de haren
  • Magnetische opzetstukken

Minpunten

• Prijs/kwaliteit
  • Garantie mag langer (is duur toestel)

Katrien R 25-09-2020

Topfohn voor krullen!

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik heb lang getwijfeld, maar eindelijk de Dyson Supersonic aangeschaft. Wat een topaankoop! Mijn krullen zijn veel sneller droog, glanzen meer en je voelt dat ze minder te lijden hebben onder de warmte. De fohn zelf voelt ook super kwalitatief aan en je haar kan niet vast komen te zitten in de ventilator, dat is ook heel fijn. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Kwalitatief
  • Hoog vermogen
  • Geen pluis meer

Minpunten

• Dure accessoires

Liesbeth De Schepper 25-09-2020

Mooie fohn, licht en makkelijk hanteerbaar

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik vind de Dyson Supersonic een heel erg mooie föhn, hij is zeer makkelijk in gebruik want hij weegt zeer weinig en maakt ook niet zoveel geluid. De magnetische accessoires zijn zeker een pluspunt en de werking wijst helemaal zichzelf uit. Het is een dure aankoop, maar ik kan wel zeggen dat je hiervoor prijs-kwaliteit krijgt.

Pluspunten

• stil
  • compact
  • lichtgewicht
  • mooi design

Minpunten

• prijzig

Inge Brusselmans 25-09-2020

Een musthave

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik spendeer zelf niet graag enorm veel tijd aan het brushen van mijn haar, met deze haardroger is dit een enorm verschil.
In no time is het droog en zit mijn haar boordevol volume.
De extra opzetstukken zijn ook erg handig, makkelijk te veranderen aangezien deze magnetisch zijn.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Niet te warm
  • Super snel droog haar

Jessica DB 25-09-2020

Super die Supersonic

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Mijn ervaring? In 1 woord: wauw! Ik had al veel goede reviews online gezien van dit product en was dan ook heel blij dat ik het kon uitproberen. Andere haardrogers verbleken naast deze Dyson. Zoveel kracht in zo een compact model overtrof mijn grootste verwachtingen. Je voelt aan alles dat je kwaliteit in je handen hebt en daarvoor ben ik zeker bereid om meer geld te spenderen. Alles is heel handig te monteren en perfect naar wens in te stellen. Ik had nooit verwacht dat de Dyson Supersonic zo snel zó onmisbaar zou worden in m'n leven. Ik voel dat m'n haar nu veel beter in model blijft en niet meer beschadigd wordt zoals bij andere haardrogers. Vroeger vielen opzetstukken regelmatig van m'n oude haardrogers maar dit kan dankzij de magneten bij Dyson gelukkig niet gebeuren. Het is een plezier om met alle opzetstukken te kunnen afwisselen en je haar naar wens te stylen met de hoogste kwaliteit. Het was wel even wennen aan de plaats van de knop om af te koelen maar dat lukte vrij snel. Een echte aanwinst voor gezonder haar met volume dan van wortel tot in de puntjes perfect gestyled kan worden.

Pluspunten

• Krachtige luchtstroom
  • Magnetische hulpstukken
  • Strak design
  • Gemakkelijk in te stellen
  • Cool-knop

gaelledemeyere 23-09-2020

de investering waard

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Na uitgebreid testen vind ik dit de investering waard. Het is duur maar als je je het kan veroorloven moet je het doen, het spaart je tijd uit en je haar blijft gezonder want hij blaast minder heet dan een gewone haardroger.

Pluspunten

• lichter
  • minder heet
  • sneller droog

Minpunten

• prijs

Sophie1975 20-09-2020

Top toestel maar duur in aankoop

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik ben de gelukkige die deze fohn mocht uittesten via "The Insiders". Na meerdere malen deze gebruikt te hebben, ben ik nog steeds onder de indruk van deze haardroger. Hij droogt supersnel, voelt helemaal niet warm aan bij gebruik. De 2 opzetstukken die ik gebruik voor een gladder resultaat en betere styling zijn echt uitstekend. Ook dat deze magnetisch zijn, is een pluspunt. Echter vind ik het nogal duur in aankoop, daarmee dat mijn keuze qua aankoop moeilijk zal worden. Ga er zeker nog een nachtje over slapen.

Pluspunten

• Geen extreme hitte
  • Heel licht in gebruik
  • Magnetische opzetstukken
  • Mooi desing

Minpunten

• Duur

elli_ex 18-09-2020

Overtuigde Supersonic gebruiker

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik heb even moeten zoeken welke instellingen voor mijn pluizige haar met extensions erin de juiste combinatie was, maar eens ik dat ontdekt had, kan ik maar 1 ding zeggen: wauw!
Mijn haar is zeker minder pluizig en voelt erg glad en zacht aan na het drogen ipv stug en droog.
Het extra lange snoer vind ik geweldig alsook de magnetische opzetstukken. Dat is gewoon een handig extraatje! Voor mij deed de Supersonic exact wat hij beloofde: je haar snel drogen op een gezonde manier zonder het kapot te breken. Het is een krachtige droger, die aangenaam licht in de hand aanvoelt. Ik ben fan!

Pluspunten

• Extra lang snoer
  • Magnetische opzetstukken
  • Krachtig en dus snel
  • Maakt je haar glad en zacht

Minpunten

• Het is geen stille haardroger
  • Prijzig

Anja1978 18-09-2020

Topproduct

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Leuke haardroger, heel goede kwaliteit, mooi product en groot gebruiksgemak.
Mijn haartjes liggen heel mooi :)

Pluspunten

• Snel droog
  • Bescherming haar

Minpunten

• Prijs

Lins1983 16-09-2020

Handige, degelijke föhn

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Bij het uitpakken viel me allereerst zijn mooi design op. Ook voelt hij ook nog eens aangenaam in de hand zowel qua ligging als gewicht. Hij föhnt ook nog eens heel fijn. Krachtig zonder extra geluid waar ik wat schrik voor had. Mooi resultaten bij haren die een slag hebben (dochter) als bij mijn steilere haren !

Pluspunten

• Handig
  • Ligt goed in de hand
  • Makkelijk om te bedienen

Minpunten

• Duur

Otella 15-09-2020

Terug glad en gezond haar

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik ben eigenlijk echt verrast door de Dyson Supersonic. Vroeger zag mijn haar er behoorlijk ploffy uit toen ik het gedroogd had. Ook erg droog. Puntjes gingen snel kapot. Met de Supersonic is mijn haar veel gezonder na het drogen. Het valt mooi. En het gaat ook wel veeeel sneller! Nog een pluspunt dus. De Supersonic ligt ook erg goed in de hand en is een echt lichtgewichtje. Ik ben fan!

Pluspunten

• gezond haar
  • geen kapotte punten door hitte
  • gaat snel

Svetlana 11-09-2020

Dyson Supersonic

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Voordat ik deze haardroger kon testen had ik al andere producten van Dyson, mijn verwachtingen waren dus al hoog.
De Dyson Supersonic ziet er futuristisch uit en levert fantastische prestaties. Het toestel is goed gebalanceerd en ligt makkelijk in het hand.
De opzetstukken zijn magnetisch, makkelijk te verwisselen en komen niet los tijdens het drogen. De motor van de haardroger bevindt zich in het handvat van het toestel en voorkomt dat het haar kan vastzitten in de ventilatie rooster. De luchtstroom is opmerkelijk hoger dan bij een standaard haardroger. Terwijl ik met mijn vorige haardroger 10 minuten nodig had om mijn haar wat droog te krijgen is dat met de Dyson Supersonic binnen 3 minuutjes klaar.
Bovendien zorgt de Dyson Supersonic ervoor dat jouw haar superzacht en extra glanzend wordt.
Ik ben zeker tevreden met de Dyson Supersonic, een echte aanrader!

Pluspunten

• Zeer aantrekkelijke design
  • Ligt goed in het hand
  • Gecontroleerde temperatuur
  • Magnetische opzetstukken
  • Lange snoer

Minpunten

• Prijs

Marino 25-12-2018

TOP

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Als kapper was ik altijd gewoon om met "gewone haardrogers" te werken. Maar Dyson Supersonic is een level of 3 hoger. ik kan me geen andere haardroger meer voorstellen om mee te werken.

Pluspunten

• snel
  • design
  • gewicht
  • Weinig geluid