Dyson Supersonic

Aantal warmtestanden
Aantal blaasstanden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 53 reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Supersonic op Kieskeurig.be.

Fabienne 29-03-2017

Verliefd op de Supersonic

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik heb zelf erg lang (tot de onderrug) en dik haar. Fohnen deed ik liever niet, maar ik moest wel anders was mijn haar de volgende dag nog vochtig. De belofte die dyson maakte klonk mij daarom ook als muziek in de oren. Ik heb de fohn nu 1,5 week en ik moet zeggen, hij maakt de beloftes meer dan waar! Ik heb zojuist de timer aangezet en de fohn gebruikt. Ik was in 4 minuten klaar! Mn haar kwam uit een handoek. Normaal doe ik hier minstens 25 minuten over.
Ik merk ook dat mijn haar veel gladder en zachter is, vooral als ik van boven naar beneden fohn met een borstel of mijn handen.
Het is veel geld, vooral vergeleken met andere fohns, maar daar vind ik de supersonic niet mee te vergelijken! Ik hoef minder haarolie te gebruiken en ben gewoon veel minder tijd kwijt terwijl mijn haar er tien keer beter uit ziet. Ook merk ik dat ik mijn stijltang niet meer hoef te gebruiken, wat natuurlijk ook veel beter is voor mijn haar.
Al met al, een echte aanrader die het sparen zeker waard is geweest!

Pluspunten

• Snel droog
  • Glanzend haar
  • veel opzetstukjes

Joyce 03-03-2017

Geweldig

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik ben kapster en deze fohn is geweldig, Als je het fijne mondstuk gebruikt wel een beetje minder warm en iets zachter laten blazen anders verbrand je je en het haar vliegt weg

Pluspunten

• Warmte standen
  • Machnetische mondstukken

Minpunten

• Soms wat vertraging met aanzetten dat lucht geeft.

Farida Adjiembaks 22-04-2017

Super Sonic Hairdryer

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik heb de resultaten gezien tijdens mijn werk en ..
ik ben er helemaal weg van!

Het is gewoon het beste dat je voor je haar kunt gebruiken om te drogen en om te stylen.
Geluid is gedempt .. niet zo lawaaiig en makkelijk om mee aan de slag te gaan.
Stylen voor vele malen leuker!

Ik moet eerlijk toe geven, dat ik helemaal enthousiast ben!
Alles waar het voor staat ervaar ik ook echt.

Thanks Dyson .. mijn haar zal nog mooier worden.

Pluspunten

• Snelheid
  • Geluid
  • Vorm/Design
  • Power
  • Prettig vast te houden

Minpunten

• Beperkt kleurkeus ( zwart )

Bart-Jeroen 19-03-2017

Stil, snel en prachtige vormgeving

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Mijn bezoek aan de Bijenkorf in Amsterdam kreeg een ietwat andere wending. Daar was namelijk een demonstratrice de Supersonic aan het demonstreren. Mijn dochter werd waarschijnlijk aangetrokken door de prachtig roze achterkant, ik vond vooral het design heel mooi. Omdat ik overtuigd werd van hoe stil de Supersonic is en hoe snel je het haar droogt besloot ik er een te kopen. Vooruit, niet echt goedkoop maar was ook niet van plan elk jaar een nieuwe haardroger te kopen. Zojuist het badderritueel met mijn dochter gehad en dat eindigt altijd met het fohnen van haar lange bos haar. En ik ben echt enthousiast. Naast het feit dat het een prachtig ontworpen product is, ben ik vooral onder de indruk van hoe stil de haardroger is. Met een reguliere fohn is communicatie met mijn dochter nauwelijks mogelijk, nu is dat geen probleem. Ook de snelheid waarmee het haar droog is, is ook een enorm pluspunt. Ik ben enthousiast over de Supersonic. De stevige prijs ben je snel vergeten, de voordelen niet!

Pluspunten

• design
  • stil
  • snel

Minpunten

• prijs

Daisy 03-03-2017

Snel droog, glad haar

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Bij het eerste gebruik leek het een zelfde ervaring als met mijn oude föhn. Ik had bijna spijt van deze aanschaf. Na ongeveer twee weken gebruik merkte ik echter dat mijn haar zachter en gladder werd. Het pluist ook veel minder tijdens en na het drogen. Geen grote bos pluishaar meer, maar handelbaar en zacht haar.
Design van het apparaat is ook erg mooi. Jammer dat er geen ophangsysteem voor in de badkamer te verkrijgen is. Dit apparaat mag namelijk best gezien worden!

Kortom: ik wil geen andere föhn meer en ben nu meer dan overtuigd.

Pluspunten

• Korte droogduur
  • Glad en glanzend haar
  • Makkelijk in de hand

Minpunten

• Geen ophangbeugel verrkrijgbaar

Helga 08-05-2019

Dyson fohn

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik heb de fohn zn 4 mnd en al 3 keer kapot geweest !!
Ik heb een kapsalon waar veel geföhnd wordt ! Telkens houd de fohn er mee op !!
Dan krijg je telkens de vraag , gebruikt u haarlak 🙃
Gek hè in een kapsalon ik heb de professional gekocht speciaal voor in een kapsalon en dan zn vraag stellen !
Ik maak telkens de filter schoon na een fohn beurt dus daar ligt het niet aan !!
Ik heb nu 3 dagen geleden weer gebeld en ze zouden me terug bellen maar nog steeds niks gehoord ! Ik baal hier enorm van heb alleen maar ellende met dat ding ! Telkens een half uur aan de telefoon en hetzelfde verhaal vertellen pffff ... ben er klaar mee ! Ik ben 32 jaar kapster en dit met een andere fohn nog nooit meegemaakt !!!
Wat een mis koop !!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Maakt minder geluid

Minpunten

• Filter vaak schoonmaken
  • Constant kapot

Jeanette 30-08-2018

Na een paar maanden kapot

Geschreven voor: Dyson Supersonic

De fohn op zich beviel goed. Sinds een paar dagen haperde hij en vandaag stopte hij er helemaal heen. Bizar natuurlijk. Heb mij rot gezocht naar de bon, maar tot nu toe niet gevonden. Dus we gaan zien hoe dit afloopt.

Minpunten

• gaat binnen paar maanden kapot
  • als je een beetje stoot, valt het hulpstuk er af

Fhon 20-08-2017

Fijne föhn ligt goed in de hand

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Een fijne föhn , maakt weinig lawaai , ligt goed in de hand erg tevreden over . Goed voor het haar ik gebruik hem dagelijks

Senna 12-11-2018

Niet bijzonder

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik heb de Dyson föhn aangeschaft vanwege de positieve reviews, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem niet zo geweldig vond als ik had verwacht.
Een mooi design, maar verder voor mijn krullen niet beter dan een andere föhn en dus heb ik hem na een aantal weken verkocht.
Ik had voor zo’n prijs echt meer verwacht.

Minpunten

• Maakt hoge verwachting niet waar

Anita 04-03-2017

Verliefd op m'n fohn

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Echt een top aankoop, per dag minimaal een kwartier eerder klaar met fohnen en m'n haar zit geweldig.

Marino 25-12-2018

TOP

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Als kapper was ik altijd gewoon om met "gewone haardrogers" te werken. Maar Dyson Supersonic is een level of 3 hoger. ik kan me geen andere haardroger meer voorstellen om mee te werken.

Pluspunten

• snel
  • design
  • gewicht
  • Weinig geluid

VanMarco 30-06-2017

Prima Fohn

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Wij van VanMarco in Amsterdam (www.vanmarco.nl) werken met de nieuwe Dyson Supersonic Prof. En we kunnen niet meer zonder. Service van Dyson is geweldig. na een klein probleempje hebben we snel een nieuwe gekregen. Top fohn en top service.
Heb je het geld er voor over dan zeker kopen.

Tine 26-06-2017

SUPER

Geschreven voor: Dyson Supersonic

De naam supersonic is zeer goed gekozen, hij is inderdaad SUPER. Bij mijn kapper werd deze gebruikt en was ik reeds aangenaam verrast door het design. De Supersonic droogt zeer snel, zonder het gevoel van "over"verhitting te hebben. Aangenaam geluid en ligt heel aangenaam in de hand. Ik raad de Supersonic aan iedereen aan.

Minerva van der Geest 08-06-2017

Mevrouw

Geschreven voor: Dyson Supersonic

De dyson supersonic is in een woord gewelding.Ik heb natuurlijk heel goed over nagedacht alvorens het aan te schaffen ivm de prijs.
Ik heb van nature krullend haar en föhn het altijd.Met de dyson ben ik sneller klaar en mijn haar is minder droog,glanzender en gladder.Enige kennis van haarfohnen is altijd welkom om het mooier en gladder gefohnd te krijgen.Een mooie bijkomstigheid is de vorm echt een design föhn.
Helaas niet voor iedereen weggelegd ivm de prijs.

Pluspunten

• Haar Snel droog
  • Glanzender
  • Gladder haar

Magali 23-03-2017
Geschreven voor: Dyson Supersonic

Het product zit gemakkelijk in de hand waardoor brushen een kinderspel wordt! Daarnaast droogt het je haar letterlijk op 10min tijd zonder het uit te drogen!

Er is misschien wel een hoge prijs aan verbonden maar ik zie het eerder als een investering, dit is een product waar ik nog jaren mee voort kan! Ik heb héél tevreden

Pluspunten

• Look
  • Verschillende niveau warmte
  • Sneldrogend

Diana 04-03-2017

Krachtig en makkelijk

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Geen last meer van mijn pols door een andere gewichtsverdeling dan mijn oude fohn. Krachtig en makkelijk in gebruik. Erg tevreden!

Caroline 02-03-2017

super haardroger !

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Je haar is effectief sneller droog. Stiller dan een andere haardroger. Zelfs op de warmste stand, heb je niet het gevoel dat het te warm is. Mooi design. Minder zwaar in de hand.
Ik geef een 9 en geen 10 omwille van de prijs. Toch wel duur, maar anderzijds toch waar voor je geld ! Ben heel tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• sneller droog
  • stiller
  • licht
  • design

Minpunten

• prijs

Miriam 02-03-2017

Super fohn

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Gekregen van mijn man voor kerst en wil nooit meer een andere fohn. Super snel mijn lange dikke haar droog en daarnaast is mijn haar superzacht na het fohnen. Het aanbrengen van de hulpstukken is ook ideaal door de magneten. De conditie van mijn haar is enorm verbeterd volgens mijn kapster. In verhouding met andere fohns is hij natuurlijk erg duur, maar ik vind het het zeker waard en zal hem zeker aanbevelen.

B. Hendriks 02-03-2017

Handzaam, lichtgewicht, gebruiksvriendelijk.

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Was aan een nieuwe föhn toe en heb gewacht totdat deze op de markt kwam. Mede door goede ervaring van dit merk! Betrouwbaar, uiterst goede kwaliteit en mooie vormgeving. De föhn bevalt prima en maakt beloftes waar. Handzaam, minder lawaai, veel lichter in gewicht. Het föhnen en stylen van mijn haar is een feestje geworden. En wrs voor jaren!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Minder lawaai
  • Gebruiksvriendelijk
  • Compact

anoniem 02-03-2017

Supersnelle haardroger

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Supersonisch uiterlijk en zeer fijn in gebruik; compact, licht en de opzetstukken doen waar ze voor dienen. Opzetstuk voor stijl haar maakt mijn haar ook echt stijl zonder gehannes met borstels, iets wat mij eerst alleen met een stijlstang lukte maar mijn haar futloos maakte. De diffuser is geweldig en ook hier een snelle droogtijd en geen pluis. Haardrogen doe ik nu in de helft van de tijd (15 min) en ik vind het ook geen straf meer. Fohn is zeer prijzig, maar met alle haarbeschadigende tools en borstels, die inmiddels ongebruikt in de lade liggen, kom ik ook aan een aardig bedrag. Ik ga er vanzelfsprekend vanuit dat ik er jaren plezier van heb ;) Zelf hoop ik op uitbreiding van opzetstukken.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • snelle droogtijd
  • wordt niet heet
  • minder lawaai

Minpunten

• de aanschafprijs