BaByliss Le Pro Digital - Reviews

Aantal warmtestanden
Ionische functie

8,9

tres0r 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

De föhn waar je altijd op gewacht hebt!

+ Lange snoer (ik loop het liefst de hele kamer door)
+ Koude functie is écht koud
+ Prachtige krul met de diffuser
+ Diffuser is van zacht materiaal, dus geen kans op irritatie op je hoofdhuid
+ Krachtige motor die niet snel oververhit raakt
+ Lichtgewicht, het snoer voelt zwaarder aan

- Het geluid is redelijk aan de luide kant. Als je je ogen sluit lijkt het alsof je bij de kapper zit (Luide stand lijkt meer op vliegveld).
- Dit is qua grote wel wat anders dan het kleine prulapparaat dat ik eerst had. Waar ga ik het opbergen? Keuzes... keuzes...

Ik ben niet echt een frequente gebruiker cq liefhebber van een föhn. Enerzijds vanwege gemak (ik ben het gewend mijn krullen au naturel te laten drogen), anderzijds omdat ik een goedkope prul föhn had die helemaal niets voorstelde. Dat veranderde allemaal toen ik de BaByliss Pro Digital cadeau kreeg! Er is werkelijk waar een wereld voor mij open gegaan. Mijn krullen pluizen soms vanwege de verschillende producten die ik erin gooi. Ik noem het "krul met een eigen leven", en het was altijd afwachten hoe ze er, eenmaal droog, uit zouden zien. Met deze föhn merk ik dat het niet uitmaakt wat ik erin gooi. In plaats van te pluizen, krult het per aparte krul op. Ik heb eindelijk weer een bol met herkenbare krul in plaats van pluis. Volgens mij komt het vooral door de "warm/koud" functie van de föhn. Waar andere apparaten altijd lauwwarm worden, krijg je hier namelijk echt koude lucht (ook erg fijn als je een heethoofd bent/hebt).

Het enige wat ik mis is een nét iets lagere blaasstand. Het lijkt alsof hier middel/hard de keuze is, terwijl zacht ontbreekt. Dit merk je vooral als je hem op warm hebt staan, maar het fijne is dat de koude stand binnen 2 seconden koel is.

Ik weet niet wat ik verder kan zeggen, ik ben onverwacht verrast door dit apparaat en ik wil hem niet meer kwijt. Oprecht je geld waard!

sarah 26-03-2016 Product maand in bezit

snelle en fijne föhn

Je haar wordt super snel droog met deze föhn. Je hebt meerdere handige opzetstukken en handige turbofunctie. Tevens is er een cool air functie om je haar te fixeren. Erg handig!!

w.akkerman 24-03-2016 Product paar weken in bezit

Fijne fohn

Deze fohn is echt heel fijn voor mijn dikke haar. Door de kracht, instellingen en opzetstukken kan ik van alles met mijn haar. Het is snel droog en lang in volume.

Lori 21-03-2016 Product maand in bezit

Een comfortabele föhn!

Wat me als eerst opviel is dat de föhn erg licht is, wat met mijn lange dikke haar erg fijn is. Geen lamme armen meer. Daarnaast is mijn haar sneller droog en wordt de föhn niet te warm, dus geen droog stro haar als resultaat.
Het enige minpuntje vind ik dat er maar twee snelheden opzitten, ik had graag nog een lager standje erbij gehad om goed te kunnen modelleren met de borstel.
Verder een top product dus!

Sanne E. 10-02-2016 Product maand in bezit

Hele mooie föhn! Ik vind het snoer wel erg lang, wat ik zelf wat lastig vind met opbergen. Maar de föhn bevalt me heel goed. Mijn haar is supersnel droog en het blijft langer in model zitten dan met mijn vorige föhn.

JudithB 05-02-2016 Product paar dagen in bezit

Als je deze fohn hebt gebruikt wil je nooit meer iets anders. Mijn haar heeft veel meer glas en volume en is super snel droog. Echt een super aankoop dus!

esmee 27-01-2016 Product maand in bezit

Allereerst WOW! Deze fohn is alles wat het zegt, mijn haar is echt veel sneller droog, fohn wordt niet te warm. Hij is duur, maar is elke euro waard. De fohn is licht, veel lichter dan mijn oude fohn scheelt heel veel als je lang en dik haar hebt.
En zoveel makkelijker om je haar te stijlen dan met andere fohn's. Ik zou hem iedereen aanraden