Philips HPS920

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HPS920 op Kieskeurig.be.

WW193 03-01-2019

Krachtige föhn met chique uitstraling

Geschreven voor: Philips HPS920

Ik föhn mijn haar doordeweeks bijna elke dag, en dan is het in de ochtend wel fijn als dat een beetje snel gaat. Met deze föhn zit ik helemaal goed: hij is krachtig én dus snel. Een hele verbetering ten opzichte van mijn vorige föhn (ander merk). Dat hij minder schade toebrengt aan het haar is natuurlijk geweldig, ook daar had ik met mijn vorige föhn meer last van.

Ik heb redelijk lang haar en gebruik de föhn voornamelijk om mee te drogen, maar vanwege de flinke blaaskracht kan ik me voorstellen dat deze föhn iets te veel van het goede is als je er korter haar in model mee wilt brengen. Ook moet je er vanwege de grootte van de föhn goed op letten dat je hem niet te dicht op je hoofd/haar houdt, armen ver strekken dus. Voor in een kapsalon zou deze erg geschikt zijn, het föhnen van een ander gaat hiermee uitstekend en hij oogt erg professioneel.

De föhn heeft een erg mooi design: strak zwart met goudkleurige randen. Het is een mooi item om te bezitten. Hij heeft duidelijke knoppen die goed te bedienen zijn onder het föhnen. Lange snoer en prima opzetstukken die je er met 1 klik op kunt zetten.

Als ik een minpunt moet noemen, dan zou dat het gewicht/formaat zijn. De föhn ligt inderdaad wat zwaar in de hand, maar als je hem een paar keer in de week gebruikt, dan went het heel snel. En omdat ik veel sneller klaar ben in vergelijking met mijn vorige föhn, hoef je hem ook niet lang omhoog te houden. Ben je op zoek naar een kwalitatief goede föhn voor het vlug drogen van je haar zonder dit te beschadigen, dan zou ik deze zeker aanrader.

Pluspunten

• Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Veel blaaskracht (dus snel klaar)
  • Brengt minder schade toe aan het haar

Minpunten

• Gewicht/formaat is redelijk fors

VDB X 07-09-2021

Satijn zacht haar

Geschreven voor: Philips HPS920

Het is een zeer handige föhn, die mits extra (als je echt met de kwaliteit/gezonbdheid van je haren bezig bent) verzorging wekelijks 1x masker/ conditioner en heatbeschermer. Geeft dit toestel je echt satijn zachte haren. Je stelt de föhn naargelang de temperatuur in en een van de 2 monden die erbij zijn! Haren zijn vlugger droog (qua snelheid föhnen) als het voorkomen van droogheid haren en kleur te behouden (kleuring blijft zo mooi).
Echt een gezonde glans,net alsof je van bij de kapper komt!
Weegt klein beetje meer,als mijn oude (die ik jaren gebruikte,maar niet voldeed zoals deze) .
Enige nadeel kan niet dat goed föhnen, bij mezelf lukt het, bij andere waarschijnlijk door geen handeling erin te hebben,schakel je vlug op andere modus of hem uit..
Maar dat weegt niet op tegen de kwaliteit, dat dit toestel je geeft!
Het was een lange zoektocht, prijs/ kwaliteit... maar zeker de moeite waard

QueenYasmine 12-06-2021

Krachtige haardroger

Geschreven voor: Philips HPS920

De professionele haardroger doet wat het belooft. Mijn haren zijn snel droog en mooi in model. Enige minpunt is dat de opzetstukjes er regelmatig afvallen...

J.B. Varwijk 20-05-2021

Geweldige fohn

Geschreven voor: Philips HPS920

De producten Philips koop ik al jaaaaaaren. Het enige wat niet voldeed was de stofzuiger. In verhouding heb ik daar kort plezier van gehad.

JCM van Gerwen-Vingerhoet 10-05-2021

is goed.

Geschreven voor: Philips HPS920

mijn ervaring met dit product is dat het zwaar in de hand ligt en te hard blaast voor een goede styling; het is meer een product voor het drogen van het haar.

J Kl N 14-01-2021

Kappers haardroger

Geschreven voor: Philips HPS920

Wat een geweldige droger is dit je bent in een mum van tijd klaar. Lekkere krachtige luchtstroom die je in warmte kunt regelen en ben je klaar met de warme lucht dan ga je nog even na met de koude knop en krijg een mooie glans op je haar.
Kan alleen maar zeggen”geweldig apparaat “

Elle22B 24-08-2020

Zware haardroger met voldoende opties

Geschreven voor: Philips HPS920

De haardroger is te zwaar om lang comfortabel te föhnen. Opties koude en warme lucht met 2 snelheden geeft goede mogelijkheden om af te wisselen.

b1angel 10-07-2020

Fijne föhn

Geschreven voor: Philips HPS920

Föhn ligt lekker in de hand. De lucht wordt minder heet dan mijn vorige Philips föhn, waar ik 20 jaar mee heb gedaan. Deze droogt erg goed en snel. Hopelijk wordt dit echt een goede vervanger en kan ik hier ook lang van genieten. Heel fijn ook dat deze een lekker lang snoer heeft.

Clien 17-06-2020

Krachtige Föhn

Geschreven voor: Philips HPS920

Fijn in de hand liggende fohn met precies de juiste standen en een krachtige motor, waardoor snel resultaat. Jammer dat het snoer zich niet goed laat oprollen en gaat krullen.

MBW75 12-03-2020

Fijne sterke föhn.

Geschreven voor: Philips HPS920

Eindelijk een föhn dieeen lekker motor heeft. Ik heb lang haar, dat was in 2 minuten droog. Warm is wel heel warm, de middelste stand is prettig. De föhn is wat zwaarder dan ik gewent ben, maar dat is alleen even wennen.

Josée09 17-02-2020

Rapidité parfaite

Geschreven voor: Philips HPS920

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] Bonjour,
Je suis ravie du sèche cheveux Philips Prestige Pro Sèche-cheveux. Habituellement, je n'ai pas beaucoup de temps dans la salle de bain donc il me fallait quelque chose d'efficace pour sécher et coiffer mes cheveux. Il est super rapide et le résultat est très satisfaisant. En plus de sa rapidité, il est très facile à utiliser dès sa première utilisation. Il y a également des conseils sur l'utilisation du sèche-cheveux pour avoir un bon résultat et c'est très pratique pour une novice comme moi.

Lynessia21 12-02-2020

Seche cheveux performant

Geschreven voor: Philips HPS920

Le sèche cheveux est léger et agréable à manipuler.
Le cordon est assez long ce qui est pratique. Le design est très sympa avec de belle finition.
Pour ce qui est du séchage il fait de beau cheveux bien brillant.
Je suis très satisfaite.

Dimde 11-02-2020

Très bien

Geschreven voor: Philips HPS920

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] Appareil qui respire la solidité. Il est suffisamment puissant, sèche très bien tout en laissant le choix de la température et de la vitesse de l'air chaud. J'apprécie également la souplesse du cordon d'alimentation. Le seul bémol est que sa qualité se ressent un peu dans poids, ce n'est pas un problème en soit mais il peut-être un peu moins facile à manipuler qu'un appareil de moindre qualité.

Poopidoo 10-02-2020

Ce sèche cheveux c'est de la bombe

Geschreven voor: Philips HPS920

il est hyper pratique pour les voyage vu son gabarit, après il a son poids, mais quand on le met en marche c'est une vrai petite bombe...
Il sèche vite les cheveux, comparer à d'autre sèche cheveux même avec plus de puissance.

poursam 07-02-2020

ce produit a tout pour lui , et nous le rend bien

Geschreven voor: Philips HPS920

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] J'ai mis cette note d'excellence car , ce produit est tout d’abord bien conçut ( peut encombrant , la puissance de ventilation , la chaleur qui peut être modifiée par un bouton stabilisateur de température qui permet une chaleur diffuse contrôlée .

Anoniem 04-02-2020

Test sèche cheveux Hps910/00

Geschreven voor: Philips HPS920

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] Séchage rapide et efficace donc gain de temps, maniabilité des boutons très aisée, le seul point négatif est le poids du sèche cheveux

Tam.ara 28-12-2019

the best hair dryer

Geschreven voor: Philips HPS920

It dries the hair in no time and is actually NOT heavy for me at all. Standard weight for a hair dryer. Very chique design and packaging. Feels and looks expensive.

Mamavan2dochters 19-12-2019

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Philips HPS920

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips Pro Dryer HPS920/00 is qua uiterlijk al een erg mooie fohn. Het kleurgebruik van de föhn spreekt me erg aan. Het geeft hem een chique uitstraling. Enige waar ik aan moest wennen was het gewicht maar dat was na een paar dagen al gewend.

Verder is de Philips Pro Dryer HPS920/00 een erg krachtige föhn waardoor mijn haar in twee minuten al droog is. Wat ook erg prettig is, is dat er een knop op zit om met koude lucht te föhnen wat toch beter is voor het haar.
Wat ook een een pluspunt is, is het langere snoer waardoor je wat meer bewegingsvrijheid hebt.

Cathelijne 18-12-2019

Een krachtige föhn voor mooi en gezond haar

Geschreven voor: Philips HPS920

De Philips HPS910 is een krachtige föhn die zorgt met een krachtige droogcapaciteit. Hierdoor is mijn haar sneller droog dat met mijn vorige föhn. Fijn zijn de verschillende snelheid-en temperatuursstanden, waardoor je kan föhnen en stijlen wat voor jou prettig is. De bijgeleverde blaasmonden zijn ook prettig voor het stylen.
Prettig aan deze föhn is dat mijn haar niet pluist. Na het föhnen ziet mijn haar en glad en gezond uit.

Daarnaast ziet de föhn er professioneel uit en heeft de föhn een lekker lang snoer.

Anoniem 14-12-2019

Ideale föhn!

Geschreven voor: Philips HPS920

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Blaast met flinke (verstelbare) kracht waardoor mijn haar in mum van tijd droog en vol volume is. Fijn dat de standen qua hitte ook kunnen verschillen, gebruik hem voor mezelf graag wat kouder. Ligt prettig in de hand, wel wat zwaar.