Philips MoistureProtect HP8280

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MoistureProtect HP8280 op Kieskeurig.be.

lmc86 05-08-2014

Sinds 3 weken heb ik mijn goedkope föhn ingewisseld voor de hp8280 van Philips, en ik ben er enorm blij mee! Het is even een investering maar het verschil is enorm. Behalve het mooie design is mijn haar sneller droog dankzij de 3 verschillende warmte en blaasstanden. Daarnaast voelt het zelfs zachter en fijner aan na het föhnen. Dit komt doordat de hp8280 beschikt over ionen technologie, wat er ook voor zorgt dat je haar niet statisch wordt.

Het enige nadeel is dat de föhn vrij zwaar in de hand ligt, en vrij groot is. Ik ben hier echter ondertussen aan gewend en vind dit niet storend meer.

Al met al, een zeer goede föhn die ik iedereen aan zou raden!

yvonne3107 02-08-2014

Heb de fohn nu 2 weken in het gebruik en merk direct het verschil met andere fohns die ik voor heen gebruikte. De infrarood sensor die de vochtigheid van mijn haren meet doet echt wat het apparaat beloofd. Mijn haar voelt minder droog en pluizig aan. Mijn hoofdhuid wordt ook niet meer zo pijnlijk warm. Ik gebruik de fohn dagelijks omdat ik veel sport en mijn haar voelt na ieder gebruik erg zacht aan en valt soepel in model. Echt aanrader....... Er zit verder een lang snoer aan. Hij is misschien ietwat zwaar...

vdleegtel 21-07-2014

Sinds twee weken gebruik ik deze föhn (HP8280/00) en het product bevalt mij erg goed! In de föhn zit een infraroodsensor die de vochtigheidsgraad meet in het haar en daar automatisch de temperatuur op aanpast waardoor het haar beter te stylen zou zijn. Gezien het feit dat ik over het algemeen erg droog en pluizig haar heb en al tig shampoos heb gebruikt die niet het gewenste resultaat leveren vond ik het zeker eens waard om dit te proberen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Mijn haar pluist namelijk veel minder erg en glanst ook meer.

Klein minpuntje vind ik dat de föhn vrij zwaar is in verglijking met mijn vorige föhn (die wel dezelfde grootte had). Design maakt wel weer veel goed!

shabraken 17-07-2014

De Philips HP8280 fohn bevalt mij zeer goed. De eerste paar keer wel moeten wennen dat het een vrij grote fohn is, zeker omdat ik hiervoor een klein modelletje gewend was. Het is ook een wat zwaardere fohn, maar daardoor voelt hij ook wel heel degelijk en professioneel aan. Ik heb zelf behoorlijk lang haar en moet altijd erg lang fohnen voordat mijn haren droog zijn. Na het drogen met deze fohn lijkt het alsof mijn haren ook echt veel zachter zijn en soepeler vallen. Voorheen werd het toch wat droger en pluiziger. Het apparaat lijkt dus waar te maken wat het beloofd.

Daarnaast is het ook een zeer mooi apparaat qua design.

Bervoets 28-08-2021

Functioneert prima maar is een beetje zwaar!

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Werkt perfect, echt! Maar mijn vrouw grijpt nog altijd naar het oude toestel omdat hij gewoonweg te zwaar is om lang en goed te manipuleren gedurende de droogtijd.

Frum 19-06-2021

Fijne haardroger

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Deze föhn is eenvoudig in gebruik. Ik heb fijn haar en het geföhnde haar is in model te brengen zonder dat het springerig/statisch wordt. Ben er blij mee en kan het product aanbevelen.

Melawel 29-04-2021

Fijne fohn snel droog

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Deze fohn is wel wat zwaarder maar droogt prima!
Niet te warm.
Tijdens het fohnen druk je wel vaak op de knopjes die snel reageren.
Fohn ziet er prima uit, luxe uitstraling.

HAHL 17-03-2021

Tevreden

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Ik ben zeer tevreden over de fohn. Ondanks dat die wat aan de zware kant is, kan ik er prima mee overweg.

Koopster 10-02-2021

Goede aankoop

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Ik vind het een heel makkelijke en niet te zware haardroger.
Het is ook fijn dat hij verschillende standen heeft en 2 opzet stukken.

Laura1995 06-01-2021

Topper!

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Hij droogt super snel, past de temperatuur zelf aan en laat mijn haar er prachtig en verzorgd uitzien. Ligt makkelijk in de hand en weegt niet zo veel. Top!

JanineR 01-12-2020

Fijne föhn maar ....

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Het is een heel fijne haardroger, krachtig genoeg om je haar snel te drogen en te stylen. Verschillende standen en koude stand ook erg prettig om je haar niet te beschadigen
Maar....heb de föhn nu denk ik zo’n 4-5 jaar en het stylingsmondstuk (dat doorzichtige ) is stuk. Niet na te bestellen bij Philips terwijl de föhn nog gewoon te bestellen is. Omdat ik dit hulpstuk altijd gebruik heb ik dus een andere föhn nodig omdat het mondstuk kapot is. Niet echt duurzaam!

Anoniem 08-11-2020

Mooie uitvoering en functioneel

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

De föhn maakt zijn eigenschappen volledig waar. Vooral voor gekruld haar geeft de föhn volume en stevigheid. De beste föhn die ik tot nu toe gekocht heb. Zou alleen iets lichter kunnen zijn.

Katootje13 15-10-2020

Fohn

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Fohn ligt fijn in de hand het langere snoer is erg handig in gebruik. Föhn werkt er fijn en is makkelijk te gebruiken

oma van 5 25-05-2020

prachtige vormgeving

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Het is een slanke beauty met een antistatische functie die mijn haar snel droogt en mooi in vorm brengt

cedricj 13-05-2020

haardroger

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Ben zeer tevreden van dit product. We hadden er geen idee van dat je je haar zo snel droog kan krijgen zonder dat het statisch wordt.
Ook een mooie haardroger!

BiancaS73 25-04-2020

Mooi design

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Mooie robuuste föhn die er echt goed uit ziet. Wat ik voornamelijk fijn vindt is dat de föhn niet super heet wordt. De föhn hoeft hierdoor niet constant uitgezet te worden. Ben het wel met vele eens dat ie aan de grote kant is. Mijn pony stylen gaat amper daar gebruik ik mijn oude föhn voor die helaas wel te heet wordt. Ik heb hem al dus ik hou hem maar ik zou hem niet opnieuw kopen vanwege het formaat.

Anoniem 10-04-2020

Droogt snel, lekker lang snoer!

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Gekocht voor de vrouwen in mijn huishouden. Zijn tevreden over de droogsnelheid en het lekker lange snoer. Uiterlijk werd ook gewaardeerd alsmede het accentueren van krullen met de diffuser.

Petra 08-03-2020

Fijne fohn

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Na tig jaar stopte mijn oude fohn er mn ee en toen deze gekocht. Fijne fohn! Mijn haar pluist niet, heb krullen. Fijne diffuser erbij. Ik ben een blije gebruiker...

Pluspunten

• Fijne diffuser

Minpunten

Vlierem 16-02-2020

Fijne föhn die snel droogt

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Fraai design. Föhn droogt snel. Hij heeft veel knopjes, maar ze zijn redelijk duidelijk. Zonder het lezen van de gebruiksaanwijzing kom je er ook wel uit. De föhn wordt nauwelijks warm aan de buitenzijde bij langer gebruik. Is wel wat luid, maar ik ben gevoelig voor geluid, dus dat kan aan mij liggen.

Desirée 12-02-2020

Stijlvol design en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Een mooi en stijlvolle föhn met uitgebreide mogelijkheden. De bijgeleverde accessoires zijn ook heel handig om je haar in het gewenste model te krijgen