Philips MoistureProtect HP8280/00 - Reviews

Best Reviewed augustus 2014
Aantal warmtestanden
Ionische functie

Marc 6969 01-05-2015 Product paar dagen in bezit

eerste indruk is positief maar net aangeschaft. Met betrekking tot duurzaamheid heb ik werkelijk geen idee.

Ben meestal tevreden over Philips producten dus ga ervan uit dat dit nu ook goed zit.

miakp 18-11-2014 Product paar weken in bezit

Hoe ze het doen weet ik niet, maar het werkt. Van alles geprobeerd voor mijn pluizige, droge haar, niets werkt echt goed. Het leek me een onzinnig verkoop-verhaal: met ionen en vochtsensor, maar met deze fohn heb ik soepel, zacht en glanzend haar en toch droogt hij snel. Goede ervaringen in het verleden met fohn's van Philips qua duurzaamheid en gezien de prijs hoop ik dat deze ook lang meegaat. Ik had afgelopen voorjaar een goedkope Babybliss gekocht bij de Blokker maar die is nu al doorgebrand. Daarom toch maar weer een Philips.

lmc86 05-08-2014 Product paar weken in bezit

Sinds 3 weken heb ik mijn goedkope föhn ingewisseld voor de hp8280 van Philips, en ik ben er enorm blij mee! Het is even een investering maar het verschil is enorm. Behalve het mooie design is mijn haar sneller droog dankzij de 3 verschillende warmte en blaasstanden. Daarnaast voelt het zelfs zachter en fijner aan na het föhnen. Dit komt doordat de hp8280 beschikt over ionen technologie, wat er ook voor zorgt dat je haar niet statisch wordt.

Het enige nadeel is dat de föhn vrij zwaar in de hand ligt, en vrij groot is. Ik ben hier echter ondertussen aan gewend en vind dit niet storend meer.

Al met al, een zeer goede föhn die ik iedereen aan zou raden!

yvonne3107 02-08-2014 Product paar weken in bezit

Heb de fohn nu 2 weken in het gebruik en merk direct het verschil met andere fohns die ik voor heen gebruikte. De infrarood sensor die de vochtigheid van mijn haren meet doet echt wat het apparaat beloofd. Mijn haar voelt minder droog en pluizig aan. Mijn hoofdhuid wordt ook niet meer zo pijnlijk warm. Ik gebruik de fohn dagelijks omdat ik veel sport en mijn haar voelt na ieder gebruik erg zacht aan en valt soepel in model. Echt aanrader....... Er zit verder een lang snoer aan. Hij is misschien ietwat zwaar...

vdleegtel 21-07-2014 Product paar weken in bezit

Sinds twee weken gebruik ik deze föhn (HP8280/00) en het product bevalt mij erg goed! In de föhn zit een infraroodsensor die de vochtigheidsgraad meet in het haar en daar automatisch de temperatuur op aanpast waardoor het haar beter te stylen zou zijn. Gezien het feit dat ik over het algemeen erg droog en pluizig haar heb en al tig shampoos heb gebruikt die niet het gewenste resultaat leveren vond ik het zeker eens waard om dit te proberen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Mijn haar pluist namelijk veel minder erg en glanst ook meer.

Klein minpuntje vind ik dat de föhn vrij zwaar is in verglijking met mijn vorige föhn (die wel dezelfde grootte had). Design maakt wel weer veel goed!

shabraken 17-07-2014 Product paar dagen in bezit

De Philips HP8280 fohn bevalt mij zeer goed. De eerste paar keer wel moeten wennen dat het een vrij grote fohn is, zeker omdat ik hiervoor een klein modelletje gewend was. Het is ook een wat zwaardere fohn, maar daardoor voelt hij ook wel heel degelijk en professioneel aan. Ik heb zelf behoorlijk lang haar en moet altijd erg lang fohnen voordat mijn haren droog zijn. Na het drogen met deze fohn lijkt het alsof mijn haren ook echt veel zachter zijn en soepeler vallen. Voorheen werd het toch wat droger en pluiziger. Het apparaat lijkt dus waar te maken wat het beloofd.

Daarnaast is het ook een zeer mooi apparaat qua design.