Philips MoistureProtect HP8280

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MoistureProtect HP8280 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sofiya12 02-08-2022

Very like this hair dryer

Very nice and stylish hair dryer! I have long hair, and it is totally managing to dry it gently. I am amazed by the moisture protection feature!

Johanna B 03-05-2022

Niet statische krullenbol

Op de sportschool lag deze fohn voor algemeen gebruik en de eerste keren dacht ik "toeval" maar ... niet statische mooi glanzende krullen telkens weer. Nu zelf thuis deze fohn en nu apetrots en tevreden. De andere fohn ligt klaar voor de kringloop.

Smith123 23-04-2022

Goed product!

Heel zacht voor het haar, na het föhnen blijft het haar heel zacht. Lucht is op hoogste stand niet te heet.

Bervoets 28-08-2021

Functioneert prima maar is een beetje zwaar!

Werkt perfect, echt! Maar mijn vrouw grijpt nog altijd naar het oude toestel omdat hij gewoonweg te zwaar is om lang en goed te manipuleren gedurende de droogtijd.

Frum 19-06-2021

Fijne haardroger

Deze föhn is eenvoudig in gebruik. Ik heb fijn haar en het geföhnde haar is in model te brengen zonder dat het springerig/statisch wordt. Ben er blij mee en kan het product aanbevelen.

Melawel 29-04-2021

Fijne fohn snel droog

Deze fohn is wel wat zwaarder maar droogt prima!
Niet te warm.
Tijdens het fohnen druk je wel vaak op de knopjes die snel reageren.
Fohn ziet er prima uit, luxe uitstraling.

HAHL 17-03-2021

Tevreden

Ik ben zeer tevreden over de fohn. Ondanks dat die wat aan de zware kant is, kan ik er prima mee overweg.

Koopster 10-02-2021

Goede aankoop

Ik vind het een heel makkelijke en niet te zware haardroger.
Het is ook fijn dat hij verschillende standen heeft en 2 opzet stukken.

Laura1995 06-01-2021

Topper!

Hij droogt super snel, past de temperatuur zelf aan en laat mijn haar er prachtig en verzorgd uitzien. Ligt makkelijk in de hand en weegt niet zo veel. Top!

JanineR 01-12-2020

Fijne föhn maar ....

Het is een heel fijne haardroger, krachtig genoeg om je haar snel te drogen en te stylen. Verschillende standen en koude stand ook erg prettig om je haar niet te beschadigen
Maar....heb de föhn nu denk ik zo’n 4-5 jaar en het stylingsmondstuk (dat doorzichtige ) is stuk. Niet na te bestellen bij Philips terwijl de föhn nog gewoon te bestellen is. Omdat ik dit hulpstuk altijd gebruik heb ik dus een andere föhn nodig omdat het mondstuk kapot is. Niet echt duurzaam!

Anoniem 08-11-2020

Mooie uitvoering en functioneel

De föhn maakt zijn eigenschappen volledig waar. Vooral voor gekruld haar geeft de föhn volume en stevigheid. De beste föhn die ik tot nu toe gekocht heb. Zou alleen iets lichter kunnen zijn.

Katootje13 15-10-2020

Fohn

Fohn ligt fijn in de hand het langere snoer is erg handig in gebruik. Föhn werkt er fijn en is makkelijk te gebruiken

oma van 5 25-05-2020

prachtige vormgeving

Het is een slanke beauty met een antistatische functie die mijn haar snel droogt en mooi in vorm brengt

cedricj 13-05-2020

haardroger

Ben zeer tevreden van dit product. We hadden er geen idee van dat je je haar zo snel droog kan krijgen zonder dat het statisch wordt.
Ook een mooie haardroger!

BiancaS73 25-04-2020

Mooi design

Mooie robuuste föhn die er echt goed uit ziet. Wat ik voornamelijk fijn vindt is dat de föhn niet super heet wordt. De föhn hoeft hierdoor niet constant uitgezet te worden. Ben het wel met vele eens dat ie aan de grote kant is. Mijn pony stylen gaat amper daar gebruik ik mijn oude föhn voor die helaas wel te heet wordt. Ik heb hem al dus ik hou hem maar ik zou hem niet opnieuw kopen vanwege het formaat.

Anoniem 10-04-2020

Droogt snel, lekker lang snoer!

Gekocht voor de vrouwen in mijn huishouden. Zijn tevreden over de droogsnelheid en het lekker lange snoer. Uiterlijk werd ook gewaardeerd alsmede het accentueren van krullen met de diffuser.

Petra 08-03-2020

Fijne fohn

Na tig jaar stopte mijn oude fohn er mn ee en toen deze gekocht. Fijne fohn! Mijn haar pluist niet, heb krullen. Fijne diffuser erbij. Ik ben een blije gebruiker...

Pluspunten

• Fijne diffuser

Minpunten

Vlierem 16-02-2020

Fijne föhn die snel droogt

Fraai design. Föhn droogt snel. Hij heeft veel knopjes, maar ze zijn redelijk duidelijk. Zonder het lezen van de gebruiksaanwijzing kom je er ook wel uit. De föhn wordt nauwelijks warm aan de buitenzijde bij langer gebruik. Is wel wat luid, maar ik ben gevoelig voor geluid, dus dat kan aan mij liggen.

Desirée 12-02-2020

Stijlvol design en makkelijk in gebruik

Een mooi en stijlvolle föhn met uitgebreide mogelijkheden. De bijgeleverde accessoires zijn ook heel handig om je haar in het gewenste model te krijgen

Curly Girl 21-01-2020

Ideale haardroger voor Curly girls!

Ik heb van nature krullen die ik niet te baas kon. Jarenlang stijlde ik mijn haar dus met een stijltang. Mijn haren zagen er van af. Ik begon me te verdiepen in de Curlsys methode (CG - Curly Girl) om het stijlen achter me te laten. Ik besloot mijn oude haardroger vaarwel te zeggen. Klein, goedkoop ding van al ontelbare jaren oud met enkel een gewoon mondstukje - ik had een diffuser nodig voor die krullen!
Ik kocht de Philips DryCare Prestige MoistureProtect na wat research te doen op internet. Gezien krullenharen droger zijn dan gewone haren leek mij dit de ideale haardroger.
Ik heb hem nu voor de eerste keer gebruikt. Het is nog even wennen aan het formaat. Hij ligt wat groter, en zwaarder in de hand dan mijn vorige, maar vooral het gebruik van de diffuser is een openbaring. Af en toe afwisselen van hand is wel aan te raden. Hij weegt redelijk wat waardoor je het na eventjes te gebruiken wel begint te voelen. Ik ben in ieder geval heel tevreden van mijn aankoop!