Philips MoistureProtect HP8280

Aantal warmtestanden
Ionische functie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MoistureProtect HP8280 op Kieskeurig.be.

lmc86 05-08-2014

Sinds 3 weken heb ik mijn goedkope föhn ingewisseld voor de hp8280 van Philips, en ik ben er enorm blij mee! Het is even een investering maar het verschil is enorm. Behalve het mooie design is mijn haar sneller droog dankzij de 3 verschillende warmte en blaasstanden. Daarnaast voelt het zelfs zachter en fijner aan na het föhnen. Dit komt doordat de hp8280 beschikt over ionen technologie, wat er ook voor zorgt dat je haar niet statisch wordt.

Het enige nadeel is dat de föhn vrij zwaar in de hand ligt, en vrij groot is. Ik ben hier echter ondertussen aan gewend en vind dit niet storend meer.

Al met al, een zeer goede föhn die ik iedereen aan zou raden!

yvonne3107 02-08-2014

Heb de fohn nu 2 weken in het gebruik en merk direct het verschil met andere fohns die ik voor heen gebruikte. De infrarood sensor die de vochtigheid van mijn haren meet doet echt wat het apparaat beloofd. Mijn haar voelt minder droog en pluizig aan. Mijn hoofdhuid wordt ook niet meer zo pijnlijk warm. Ik gebruik de fohn dagelijks omdat ik veel sport en mijn haar voelt na ieder gebruik erg zacht aan en valt soepel in model. Echt aanrader....... Er zit verder een lang snoer aan. Hij is misschien ietwat zwaar...

vdleegtel 21-07-2014

Sinds twee weken gebruik ik deze föhn (HP8280/00) en het product bevalt mij erg goed! In de föhn zit een infraroodsensor die de vochtigheidsgraad meet in het haar en daar automatisch de temperatuur op aanpast waardoor het haar beter te stylen zou zijn. Gezien het feit dat ik over het algemeen erg droog en pluizig haar heb en al tig shampoos heb gebruikt die niet het gewenste resultaat leveren vond ik het zeker eens waard om dit te proberen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Mijn haar pluist namelijk veel minder erg en glanst ook meer.

Klein minpuntje vind ik dat de föhn vrij zwaar is in verglijking met mijn vorige föhn (die wel dezelfde grootte had). Design maakt wel weer veel goed!

Curly Girl 21-01-2020

Ideale haardroger voor Curly girls!

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Ik heb van nature krullen die ik niet te baas kon. Jarenlang stijlde ik mijn haar dus met een stijltang. Mijn haren zagen er van af. Ik begon me te verdiepen in de Curlsys methode (CG - Curly Girl) om het stijlen achter me te laten. Ik besloot mijn oude haardroger vaarwel te zeggen. Klein, goedkoop ding van al ontelbare jaren oud met enkel een gewoon mondstukje - ik had een diffuser nodig voor die krullen!
Ik kocht de Philips DryCare Prestige MoistureProtect na wat research te doen op internet. Gezien krullenharen droger zijn dan gewone haren leek mij dit de ideale haardroger.
Ik heb hem nu voor de eerste keer gebruikt. Het is nog even wennen aan het formaat. Hij ligt wat groter, en zwaarder in de hand dan mijn vorige, maar vooral het gebruik van de diffuser is een openbaring. Af en toe afwisselen van hand is wel aan te raden. Hij weegt redelijk wat waardoor je het na eventjes te gebruiken wel begint te voelen. Ik ben in ieder geval heel tevreden van mijn aankoop!

Japol 14-01-2020

Fijne temperatuur en luchtstr.,maar groot en zwaar

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

De temperatuur en de luchtstroom van deze föhn is echt fijn. Maar om je eigen haar ermee te föhnen zoals ik doe, daarvoor is de föhn te groot en te zwaar. Zeker met de diffuser erop kan ik de föhn niet hanteren: de afstand van mijn hand tot aan mijn hoofd is dan veel te ver en het is me te zwaar. Dus stylen met föhn en losse borstel lukt me niet meer, om te stylen gebruik ik nu een krulborstel naderhand. Wel jammer want daarmee doe ik de thermo-protect van de föhn weer teniet eigenlijk

MarloesV87 12-12-2019

Handzame föhn

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

De föhn heeft een mooie kleur en ligt goed in de hand. Er zit een lang snoer aan, handig als je geen stopcontact in de buurt hebt. De föhn droogt mijn haar snel, fijn als je snel de deur uit moet. Er zitten twee verschillende koppen bij die je er makkelijk op kunt zetten. De bediening is eenvoudig. Zo kun je ze uitvinden wat bij je haar past.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Ligt fijn in de hand
  • Verschillende standen
  • Koude stand

Minpunten

• Losse onderdelen die snel kwijt kunnen raken

Chantal kiers koster 10-12-2019

Fantastische fohn

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Echt een fantastische fohn hij droogt goed en snel zonder dat je haar pluizig of droog aanvoelt. Mijn haar is na gebruik van de fohn zelfs zacht en glanzend.

Pluspunten

• Mooi disign
  • Glanzend en zacht haar

Minpunten

• De fohn is wat zwaar

Rainbowred 10-12-2019

Fijne föhn

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Kwalitatief goede fohn met veel mogelijkheden. De föhn komt met 2 opzetstukken, een diffuser voor meer volume en een smalle opzetstuk waarmee je je haren mooi glad en stijl kan föhnen.. Ik föhn dagelijks mijn haar en het is snel droog en ook mooi glanzend zonder enige pluis. Een minpuntje is dat de föhn wat groot in de hand ligt.

Pluspunten

• Mooie föhn
  • Droogt het haar snel
  • Lange snoer

Minpunten

• Groot

Irina 10-12-2019

Zou de fohn iedereen aanraden.

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Dit is zonder twijfel de beste haardroger dat ik ooit gebruikt heb. Geen fluffy haar na het drogen, nooit te warme lucht (dus verbranden kan niet) en droogt je haar snel. Ik heb zelf behoorlijk lang haar en moet altijd erg lang fohnen voordat mijn haren droog zijn. Ik gebruik de fohn dagelijks en wat ook een pluspunt is, is dat mijn hoofdhuid niet meer zo warm (verbrand) gevoel heeft tijdens het fohnen. Doordat de infraroodsensor de vochtigheid meet in mijn haar voelt het minder droog en pluizig aan. Mijn haar valt verder heel soepel in model en heeft een mooie glans. Behalve het mooie design is mijn haar sneller droog dankzij de 3 verschillende warmte en blaasstanden. Dit komt doordat de hp8280 beschikt over ionen technologie, wat er ook voor zorgt dat je haar niet statisch wordt. Na het drogen met deze fohn lijkt het alsof mijn haren ook echt veel zachter zijn en soepeler vallen. Voorheen werd het toch wat droger en pluiziger. Zeker een aanrader en de investering waard.Zou de fohn iedereen aanraden.

Nataschatv 10-12-2019

Ideale föhn

Ideale föhn
Met veel functie zowel je haren warm als koude lucht te droge
Pluizig en statische haar is verleden tijd met deze fohn

Pluspunten

• Koud als warm je haar dorgen
  • Geen pluizig haar meer
  • Statische haren behoort te het veleden
  • Robuust
  • Veel standen en opties

Minpunten

• Vrij zwaar

Kiers 08-12-2019

Fantastische fohn

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Ik heb deze fohn nu een paar weken ik heb vrij dik haar en de fohn die ik had was veel meer tijd nodig om mijn haar droog te krijgen het scheelt me tijd mijn haar glanst mooi en word niet droog van het gebruik van deze fohn, het voelt zelf lekker zacht aan en geen pluizig haar meer! Een top fohn en ziet er ook nog eens fantastisch uit. Ik raad dit product zeker aan het is wat duurder maar je krijgt zeker waar voor je geld.

Nataschatv 06-12-2019

Geweldige fohn met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Zowel warm als koud je haren fohnen
Door deze fohn te gebruiken heb je geen pluizig haar meer en het is veel minder statische

Huo73 14-06-2018

goed bescherming voor mijn haar

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

De functie moisture protect geeft me veilig gevoel. Het is heel fijn voor mijn twee daughters om te gebruiken.

k.m. 18-08-2017

super goed!

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Ik ben er erg blij mee. Mijn haar glanst veel meer en ziet er gezond uit.
Word niet warm aan de buitenkant, een makkelijke bediening.
Een super snelle levering!
Een aanrader voor elke vrouw met half lang haar tot lang haar.
Dus mannen verras je vrouw met deze style tang van Philips.
Of je mag jezelf ook eens verwennen, en jezelf dit gunnen! Dat heb ik gedaan!

Pluspunten

• snel op temperatuur
  • ligt goed in de hand
  • makkelijk in gebruik
  • elegante uitstraling
  • snoer dat meedraaien erg handig

Nataliia 02-05-2016

Haardroger HP8280

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Met deze haardroger bereikt je snel en moeiteloos resultaat. Hij combineert een optimale droogtemperatuur met een groot luchtvolume voor een snelle afwerking. Hij is krachtig maar elegant. Mooie kleur ook

Marc 6969 01-05-2015

eerste indruk is positief maar net aangeschaft. Met betrekking tot duurzaamheid heb ik werkelijk geen idee.

Ben meestal tevreden over Philips producten dus ga ervan uit dat dit nu ook goed zit.

miakp 18-11-2014

Hoe ze het doen weet ik niet, maar het werkt. Van alles geprobeerd voor mijn pluizige, droge haar, niets werkt echt goed. Het leek me een onzinnig verkoop-verhaal: met ionen en vochtsensor, maar met deze fohn heb ik soepel, zacht en glanzend haar en toch droogt hij snel. Goede ervaringen in het verleden met fohn's van Philips qua duurzaamheid en gezien de prijs hoop ik dat deze ook lang meegaat. Ik had afgelopen voorjaar een goedkope Babybliss gekocht bij de Blokker maar die is nu al doorgebrand. Daarom toch maar weer een Philips.

yvonnedL 02-08-2014

Ideale fohn!

Geschreven voor: Philips MoistureProtect HP8280

Gebruik de fohn (Philips HP8280/00) nu sinds 2 weken en merk al direct het verschil. Doordat de infraroodsensor de vochtigheid meet in mijn haar voelt het minder droog en pluizig aan. Ik gebruik de fohn dagelijks en wat ook een pluspunt is, is dat mijn hoofdhuid niet meer zo warm (verbrand) gevoel heeft tijdens het fohnen. Mijn haar valt verder heel soepel in model en heeft een mooie glans. Zou de fohn iedereen aanraden.

De föhn is wat zwaar maar na een aantal keren te hebben gebruikt ben ik ook hier aan gewend.

shabraken 17-07-2014

De Philips HP8280 fohn bevalt mij zeer goed. De eerste paar keer wel moeten wennen dat het een vrij grote fohn is, zeker omdat ik hiervoor een klein modelletje gewend was. Het is ook een wat zwaardere fohn, maar daardoor voelt hij ook wel heel degelijk en professioneel aan. Ik heb zelf behoorlijk lang haar en moet altijd erg lang fohnen voordat mijn haren droog zijn. Na het drogen met deze fohn lijkt het alsof mijn haren ook echt veel zachter zijn en soepeler vallen. Voorheen werd het toch wat droger en pluiziger. Het apparaat lijkt dus waar te maken wat het beloofd.

Daarnaast is het ook een zeer mooi apparaat qua design.