Remington D5706

Aantal warmtestanden
Aantal blaasstanden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Remington D5706 op Kieskeurig.be.

Chantal 11-11-2019
  • Product gekregen

Fijne Föhn!

Geschreven voor: Remington D5706

Super fijne föhn! Haar droogt snel en beschadigd niet.
Door de bijgeleverde borstel krijg je je haar snel en goed in model met glans.

Pluspunten

• Droogt het haar snel
  • Pluist niet
  • bijgeleverde borstel!

Skort 06-11-2019

Krachtig

Geschreven voor: Remington D5706

Zeer krachtige fohn. Mijn haar is zo droog. Ideaal door de verschillende warmte standen en snelheden.
Er zit een opzet stuk bij, waar de bijgeleverde borstel precies in past. Hiermee krijg ik een mooie slag in mijn haar of krul mijn punten om.
Door het lange snoer is er voldoende bewegings vrijheid.

Pluspunten

• Krachtig
  • Lang snoer
  • Verschillende warmte standen

Gabje10 03-11-2019

Top product!

Geschreven voor: Remington D5706

Dit is echt een aanrader voor iedereen die nog een föhn zoekt.
Ik heb vaak te weinig tijd om mijn haar droog te föhnen voordat ik de deur uitga, maar dat is nu anders.
Binnen 10 min is mijn haar droog en het pluist niet.
Deze föhn heeft 2 snelheden met 3 warmtestanden, dus je kunt zelf je warmte bepalen. Met de turboboost kan je het zelfs nog sneller drogen. Daarna gebruik ik altijd nog even de cool shot om mijn haar nog even in model te brengen.
Deze föhn word geleverd met een extra opzetstuk, dit vind ik erg handig omdat je haar gelijk mooi stijl kunt föhnen, en de stijltang daarna niet meer nodig hebt.
Deze föhn kun je ook gebruiken om krullen mee te creëren, dit door middel van een apart opzetstuk en een ronde meegeleverde borstel. Na een paar keer oefenen had ik het onder de knie. Erg leuk om eens een andere coup te creëeren met dezelfde föhn.
Hij is ook erg licht en maakt niet veel geluid.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Niet duur
  • geleverd met meerdere opzetstukken
  • Snel droog
  • Cool shot

Minpunten

• Krullen maken kost even wat oefening
  • Geen opbergtas

NvanW85 03-11-2019

Top föhn

Geschreven voor: Remington D5706

Een stijlvolle föhn. Vanwege mijn krullende haar is het lastig om een föhn te vinden die mijn haar niet te pluizig of statisch maakt. Het fijne van deze föhn is de makkelijke manier waarop je de temperatuur en de blaaskracht kan instellen. Er zit een diffuser opzet stuk bij die de lucht goed door het haar verdeeld. Als je erg lang haar hebt is het opzet stuk misschien net wat klein, maar tot iets over je schouders is het prima. Verder zit er een speciale knop op de föhn die ervoor zorgt dat je haar niet/veel minder statisch wordt. Er zit een lang snoer aan en de föhn is makkelijk in de hand te houden en niet zo zwaar. De opzetstukken zijn makkelijk te verwisselen.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Meerder opzetstukken
  • Lang snoer

Anna90 02-11-2019

Fan van de ronde borstel

Geschreven voor: Remington D5706

Zelfs ík kan hiermee een mooie slag in mijn haar creëren! Ik gebruik hem vooral zonder opzetstuk om mijn haar te drogen (voordat ik met een krultang aan de slag ga), maar als ik wat meer tijd heb pak ik de ronde borstel erbij voor een slag en (als je er wat handigheid in krijgt) werkt dat perfect. Met alle opzetstukken heb je nog veel meer opties. Het lange snoer en het feit dat de föhn zo licht is zijn ook prettig. De föhn is nog serieus mooi ook.

• Licht

stephie3219 29-10-2019

Aanrader

Geschreven voor: Remington D5706

Super product! Ik heb zeer lang haar en was niet heel erg fan van föhnen. Dit met name omdat het altijd zoveel werk is en in mijn beleving toch niet werkt. Deze föhn heeft toch mijn verwachtingen overtroffen en heeft de fijne moderne technieken dat je haar niet statisch wordt. Het is even wennen om de Borstel met speciale borstel mond te gebruiken maar als je het handigheidje te pakken hebt gaat het super. De diversiteit aan modellen in je haar die je kan bereiken is super, stijl slag of krul alles is mogelijk. De föhn maakt relatief weinig geluid.

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Handig ook bij lang haar

Minpunten

• Even wennen aan de hulpstukken