Alecto BW-700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto BW-700 op Kieskeurig.be.

Remco P 27-08-2019

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Alecto BW-700

De flessenverwarmer is gemakkelijk in gebruik en werkt ook met de brede Avent flesjes.
Ivm het opwarmen van borstvoeding is het handig dat dit langzaam opgewarmd kan worden. Het sterileseren van speentjes is ook gemakkelijk.

Pluspunten

• Ook voor brede flesjes
  • Multifunctioneel

Minpunten

• Geen maatbeker

Mik 13-06-2019

Eenvoudig in gebruik, multifunctioneel

Geschreven voor: Alecto BW-700

De flessenwarmer is eenvoudig te gebruiken. Na slechts paar minuten is de melk perfect op temperatuur. Ontdooien, opwarmen en steriliseren met één apparaat. Apparaat is niet heel goedkoop, maar doet wat het moet doen.

Pluspunten

• Eenvoudig te gebruiken
  • Multifunctioneel

Bas 04-06-2019

Slecht bw700

Geschreven voor: Alecto BW-700

Na de vele goede reviews hebben wij ook gekozen voor de alecto bw700.. De snelle opwarmfunctie werkt echt perfect.. binnen 2,5 minuut heb je een flesje warm. De ontdooifunctie waren wij in eerste instantie wat minder enthousiast over.. De melk wilde gewoon niet echt ontdooien.. Toch maar terug gegaan naar de prenatal. Daar werd totaal niet moeilijk gedaan en kregen we gelijk een nieuwe! Nu werkt de ontdooifunctie veel beter.. melk is niet compleet ontdooit, maar daarna draai je het snelwarm programma en de melk is op de goede temperatuur.

Nadeel vind ik wel dat er geen maatbeker bij zit voor het vullen met water.

En vind ik het niet zo handig dat het water niet in een aparte bak zit. Je moet nu het apparaat uit het stopcontact halen om hem leeg te kunnen gooien.

Pluspunten

• Snelle opwarming functie
  • Langzame opwarmfunctie voor behoud vitamines

Minpunten

• Geen maatbeker
  • Water weggooien is niet handig

Anoniem 31-05-2019
  • Product gekregen

Fijn product, eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Alecto BW-700

Ziet er mooi uit. Fijn dat opwarmen zowel snel als langzaam kan. Prettig dat hij vanzelf uitgaat bij de digitaal ingestelde temperatuur. Ook heel fijn dat hij ook een sterilisatie functie heeft. Al met al erg tevreden, zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Digitale instelling
  • Sterilisatie functie
  • Ontdooi functie
  • Voorgeprogrammeerde waarden

Minpunten

• Instellingen kwijt bij stekker uit stopcontact
  • Niet alle flessen passen onder de deksel

Stephanie 07-01-2019

Alecto BW 700

Geschreven voor: Alecto BW-700

Deze flessenwarmer gekocht bij Prénatal. De reden dat ik deze flessenwarmer wilde kopen is omdat ik snel de fles warm wilde hebben en geen magnetron kan gebruiken omdat het borstvoeding is. Fles is super snel warm in de tabel kan je zien hoe lang je de fles moet opwarmen. Hier houden ze rekening met of het uit de koelkast komt of kamertemperatuur is. En het werkt zo fijn dat de fles zo snel warm is zeker met een meisje die honger heeft. Verder heeft het nog functies om uit te koken wat ook perfect werkt!

Pluspunten

• Snel warm, piep als het klaar is schakelt zelf uit
  • Kan ook langzaam op laten warmen
  • Steriliseren

Minpunten

• Officieel niet om flessen uit te koken, doe ik wel

David456 27-10-2018

Snel opgewarmd

Geschreven voor: Alecto BW-700

Snelle flessenwarmer, flesje na opwarmen direct klaar voor gebruik. Duidelijke display. Tot op heden nog geen ervaring met speenreiniger.

Pluspunten

• Snel
  • Gebruiksvriendelijk