Philips EP2231 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP2231 zwart op Kieskeurig.be.

michael almelo 17-09-2021

slechte kwaliteit voor dat geld

bediening werkt slecht
hoeveel heden koffie scheelt. steeds
afvalbak geeft soms storing terwijl die leeg is
geen sensor bij de bonnen dus je moet maar gokken of er nog genoeg bonnen in zitten
deze problemen al binnen een maand
al met al veel geld voor deze machine
opsturen en na kijken kan wel ben je alleen je machine 3 weken kwijt

Carans 03-09-2021

Wat een service

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Na een jaar lekkage hebben jullie het perfect opgelost hij lekt niet meer en de service was geweldig ,top weer lekkere koffie

KOLLI 02-09-2021

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Heerlijke warme koffie, zoals je zelf wenst (voorkeuren heel eenvoudig in te stellen).
Het apparaat is makkelijk te reinigen/onderhouden en eenvoudig in gebruik.

Eve_Nck 02-09-2021

Het perfecte kopje koffie naar mijn wensen

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

U kan de sterkte van de koffie aanpassen naar uw eigen behoefte. Er is keuze tussen espresso, koffie en cappuccino. Vooral de keuzetoetsen koffie en cappuccino werden bij ons al regelmatig gebruikt. De machine maakt bij het malen van de bonen wel wat lawaai maar als je de geur van de vers gemalen bonen in je neusgaten krijgt, maakt dit het 'lawaai' alweer lang goed. Het apparaat vergt wel wat onderhoud maar dit valt al bij al heel goed mee. De controlelampjes geven ook heel goed weer, wat er dient te gebeuren (water bijvullen, waterfilter vervangen, afvalbakje ledigen,...). Conclusie: een zeer fijn apparaat aan een correct prijs.

mnrandre 29-08-2021

Koffie in een handomdraai

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Perfect als koffiemachine voor in huis. Redelijk stil bij het zetten van de koffie. Voor de koffieliefhebbers, heeft de machine aardig wat instellingen. 1x per week schoonmaken, dus makkelijk in onderhoud.

Jorris 27-08-2021

Fijn koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Handig in gebruik.Wel zorgen dat je voor de goeie/naar jou smaak koffiebonen zoekt.Dit maakt echt veel uit .
Wel vaak schoonmaak nodig.
Maar elke keer weer ,lekker kopje koffie,

Simons-83 23-08-2021

Na 7 maanden al naar reparateur

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

In het begin lekkere koffie, handig in gebruik. Na 7 maanden gaf het apparaat een storing aan welke we niet opgelost kregen. Apparaat moet nu al opgestuurd worden. Voor een apparaat van ruim €400 moet dit niet kunnen!

Rte66 05-08-2021

Top machine

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Ik heb de machine aangeschaft omdat ik een een betaalbare vol-automatische machine wilde die in elk geval een koffie, een espresso en een cappuccino kon maken. De machine produceert heerlijk koffie met een mooie cremalaag en een mooie cappuccino met een stevige melkschuimlaag. Het onderhoud vraagt wat werk maar is goed te doen. Hierdoor gaat de machine (ga ik vanuit) langer mee.

Nick013 23-07-2021

Matig

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Zo tevreden ben ik niet, na 1,5 week kon hij al terug voor reparatie en hij geeft niet altijd gelijk matig hoeveelheid koffie.

Bakkiezwart 09-07-2021

Held van de lockdown.

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Ben wel een koffie fanaat. En Senseo vind ik wel oke. Maar dan zo’n koffieapparaat met versgemalen bonen. Ik vind het een topoplossing. Zeker als je niet de deur meer uit hoeft voor een degelijk bakje koffie.

Paarse koe 08-07-2021

Product is al na 1 maand gebruik kapot

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Product is na ruim 1 maand gebruikt te hebben. Normaal gebruik 4 tot 6 kopjes per dag al kapot. Moest opgestuurd worden waardoor we 3 weken zonder hebben gezeten. Van ellende weer het oude koffie filter apparaat moeten gebruiken. Dacht een dure aankoop zal weg goed zijn maa reit valt vies tegen. Verder is de koffie die het apparaat zet wel lekker en goed hoor echter jammer dat hij zo snel de brui eraan gaf.

mostsecur 22-06-2021

prima apparaat

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

gemakkelijk koffie en cappuccino maken, houder is makkelijk in gebruik en doorzichtige zijkant is makkelijk te zien hoeveelheid water nog aanwezig.
nog niet duidelijk of bij cappuccino maken men de hoeveelheid koffie kan aanpassen want lijkt me dat er meer bij kan

Koffiegenieter? 12 21-06-2021

Valt tegen

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Valt erg tegen had er veel meer van verwacht. Als er koffie uitkomt is die wel lekker maar ik zou hem niet aanraden dit apparaat. Heel veel onderhoud wat niet erg is als het daarna weer oke is. Maar blijft weinig koffie geven.

indianaruud 08-06-2021

heerlijk bakkie koffie

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

had eerste een saeco 6 jaar gehad nu een philips schoonmaak stukken makkelijker en de koffie is heerlijk

Een genieter 30-05-2021

Dit apparaat hadden we veel eerder moeten hebben

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Wij zijn erg blei met dit apparaat, we drinken heerlijke koffie die met gemak wordt bereid Het apparaat werkt perfect en is eenvoudig te onderhouden, de snelheid zou ik graag sneller zien maar ik begrijp dat deze wijze van koffie zetten tijd nodig heeft. Wij hopen er nog lang plezier aan te hebben.

Anoniem 30-05-2021

Is het niet helemaal

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

All in all een voldoende, maar wat mij stoort is de temperatuur vooral de cappucino wordt amper 60 graden, dat vind ik te laag. Alleen koffie ie ok de temperatuur. Zu daarom het product niet echt aanraden, vooral vanwege lage temp bij Cappucino

Walpro 27-05-2021

Fijn koffieapparaat

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

heerlijke koffie, verschillende mogelijkheden van sterkte en temperatuur,ook gewoon gemalen koffie te gebruiken naast de koffiebonen.
Lees wel goed de gebruiksaanwijzing, dan leer je het apparaat goed te bedienen en volg de maak ook regelmatig schoon volgens de regels, dan is het een superapparaat.

Antoontje 27-05-2021

Gemaakt voor de beste koffiesmaak

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

Het resultaat: een prima koffie, verdient een dikke 10. Daarbij gebruikt Philips ook een handig systeem voor het opschuimen van de melk.
Minpuntje: opvangbakje voor spoelwater is klein en het mechanisme voor het wegnemen van de brouwunit is echt ondermaats.

Xyllie 25-05-2021

Series 2200 Volautomatische espressomachines EP223

Series 2200 Volautomatische espressomachines EP2231/40
Heeft heerlijke koffie makkelijk in te stellen naar smaak.
Maakt geen overdreven lawaai.
En geeft op tijd aan wanneer er iets op is.
Ook 1 minpunt
Jammer dat erop de bodem van je kopje losse koffie ligt

????????? 21-05-2021

Een fijne, veelzijdige espressomachine

Geschreven voor: Philips EP2231 zwart

We zijn even bezig geweest met het instellen van de koffiesterkte, hoeveelheid schuim e.d. maar zijn nu zeer tevreden met het apparaat.