Siemens EQ.6 plus zwart

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EQ.6 plus zwart op Kieskeurig.be.

Ron 12-01-2020

Overzichtelijk en gemakkelijk te bedienen.

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus zwart

Het is een flinke aanschafprijs maar daar krijg je een mooi en degelijk apparaat voor. Gemakkelijk te bedienen en schoon te maken. Erg stil in het gebruik.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Stil in gebruik
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Uitgebreide mogelijkheden
  • Gemakkelijk(e) (zelf)reinigen

Minpunten

• Aanschafprijs
  • Lekbak snel vol

Ralph 11-01-2020

Veel mogelijkheden, stil en ... lekkere koffie!

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus zwart

Ik heb de EQ6 extra klassen gekocht vanwege de RVS bouw, de melkcontainer en de vele mogelijkheden. Het apparaat voldoet volledig aan de verwachtingen. De bouwkwaliteit is erg goed. De koffie is goed van temperatuur (ik heb de temperatuur op hoog gezet), het melkschuim is dik en de cappuccino's smaken goed. De vele mogelijke koffiespecialiteiten (waaronder flat white, cortado (kleiner brauner)) vind ik achteraf niet veel toevoegen aangezien je dezelfde bonen en melk gebruikt zit het verschil voornamelijk in de verhouding koffie en melk en de volgorde hiervan. Het apparaat is makkelijk schoon te maken door de uitneembare zetgroep. Het roestvrijstaal is wel wat gevoelig voor vlekken. Het product ziet er luxe uit en ik ervaar dat ook zo maar ik merk wel dat we voor dezelfde dranken kiezen. Watertank is niet groot maar dit merk je in het dagelijks gebruik niet zo. Vooral op feestjes is dat wat lastiger. Handig is dan dat er een kan koffie mee gezet kan worden. Klein nadeel is wel dat er alleen te kiezen is voor standaard instellingen. De exacte hoeveelheid water kun je niet instellen (alleen klein, middel en groot). Kortom ik ben erg tevreden met dit apparaat.

Pluspunten

• Lekkere warne koffie zelf met melkspecialiteit
  • Kinderen vinden warme melk met melkschuim lekker
  • Degelijke bouwkwaliteit
  • kopjesverlichting
  • makkelijk in onderhoud

Minpunten

• waterreservoir klein
  • extra dranken voegen weinig toe
  • geen goedkoop apparaat
  • Hoeveelheid alleen klein, groot etc

familie van der Linden 10-01-2020

Heel mooi stralende koffie machine

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus zwart

Een koffie machine, die vele verschillende koffie smaken, door middel van een makkelijke tiptoets bediening heerlijke ,aromatische koffie bereid ! daarbij de machine zelf, stralend voor het oog. Dus in een woord, een aanrader

Pluspunten

• Heerlijke aromatische koffie
  • vele koffie assorti
  • makkelijke bediening
  • automatische cleaning

Minpunten

• nvt
  • nvt

Petra1964 05-01-2020

Siemens Espresso volautomaat is een topper.

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus zwart

Wij hebben dit koffiezetapparaat nu ongeveer een maand in gebruik en zijn zeer tevreden met de keuze mogelijkheden en gebruikersgemak. Echt pure verwennerij !!! Wij genieten nu iedere dag, gezellig thuis van heerlijke cappuccino, latte, koffie verkeerd, espresso of een gewoon kopje koffie. Dit apparaat heeft veel mogelijkheden voor het instellen van smaak sterkte en ook de grootte van je koffie mok of glas. We vinden het idiaal dat het apparaat zichzelf reinigt en hij alles aangeeft. Bijvoorbeeld dat je de koffiebonen of het water dient bij te vullen of dat de lekbak moet worden geleegd. De koffiebonen worden bij iedere kop versgemalen, dit geluid en de geur van het bereiden deze echte verse koffie is iedere keer weer een geluks momentje, even tijd voor jezelf of met elkaar. Mmmm, even echt genieten....! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Onno 04-01-2020

Goede aankoop

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus zwart

We gebruiken de koffieautomaat nog maar een paar dagen en zijn heel enthousiast. Temperatuur, hoeveelheid en sterkte zijn eenvoudig in te stellen en de sneltoets voor 4 favorieten is erg handig. Een cappuccino is snel gemaakt en heeft een heerlijke schuimlaag en de melktoevoer is daarna eenvoudig te reinigen.

Pluspunten

• grootte waterreservoir
  • voorkeursinstellingen/favorieten
  • eenvoudig te bedienen
  • weinig geluid

Gerda 03-01-2020

tip toets

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus zwart

na 10 jaar plezier te hebben gehad van de Siemens EQ 7 plus besloten om een nieuw exemplaar aan te schaffen.
het apparaat bevalt ons prima, gemakkelijke bediening, heerlijke koffie en vooral dat we nu tegelijk kunnen genieten van een heerlijke cappucino bevalt ons erg.

Pluspunten

• 2 kopjes tegelijk klaar
  • tiptoetsen

Roy.Ramadhin 30-12-2019

groot scherm goede keuze om koffie te keizen

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus zwart

Wat een lekkere koffies maakt dit apparaat. De machine is eenvoudig te bedienen, echt een kind kan de was doen zullen we maar zeggen. Zorg dat er water in zit, zorg dat er bonen in zitten, zet je kopje er onder, maak je keuze en geniet van een heerlijke kop koffie.

Het enige minpuntje wat ik heb kunnen vinden wat hier al eens vaker genoemd wordt, de lekbak is snel vol. Ondanks dat ik een kopje onder de uitloop plaats na koffie zetten of met schoonmaken van het melksysteem loopt er blijkbaar toch water de lekbak in, zal wel een bepaald systeem in zitten maar goed dat mag de pret niet drukken!

Schoonmaken is overigens ook een fluitje van een cent, via het keuzemenu reinigen melksysteem en op geregelde tijden even de koffie uitloop en zetgroep afspoelen

Pluspunten

• ruime product keuze
  • ruime keuze koffie sterkte
  • makkelijke te bedienen scherm
  • makkelijke schoon te maken
  • minder geluid

Minpunten

• lekbak snel vol
  • warme melk is niet warm maar lauw

Petra en Jan 28-12-2019

Siemens EQ.6 plus zwart Rvs

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus zwart

Deze Super mooie en makkelijk te bedienen verse bonen koffiezetapparaat van Siemens, voor alle lekkere koffie opties is een topper. Denk hierbij aan een lekker vers kopje koffie of Espresso, cappuccino, koffie verkeerd, een latte macchiato en thee. Het apparaat heeft tevens een automatische reiniging. Wij zijn erg tevreden en vinden deze machine een super goede aankoop.

Pluspunten

• Makkelijke bediening.
  • Koffieafbeelding vingertip bediening.
  • Heerlijke koffie, pure verwennerij.
  • Mooi design.
  • Met waterfilter en ontkalk melding.

PdR 27-12-2019

Geweldig apparaat, voldoet aan al mijn verwachtingen

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus zwart

Onze oude koffiemachine was aan vervanging toe. Gekozen voor dit apparaat, ongekend veel mogelijkheden, makkelijke bediening en ziet er mooi uit!

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • mooi uiterlijk

Familie Holter 23-12-2019

Veelzijdige machine

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus zwart

Altijd een Solac koffie machine gehad tot tevredenheid. Maar, hij was al niet zo stil en ging steeds meer herrie maken.
Deze keus voor de Siemens is bewust want al onze apparaten zijn van Siemens, dat zegt genoeg over het vertrouwen. Dit apparaat is heerlijk stil en maakt voor iedereen zijn favoriete koffie. Alles uit 1 apparaat. Latte Machiatto, cappucino, espresso en gewone koffie en zelfs thee. De melkbeker wordt erbij geleverd bij deze Q 6 serie. Hij geeft aan dat melk systeem gereinigd wordt na gebruik. Ziet er mooi uit. Als we 1 nadeel moeten noemen dan is dat de grip op het deksel van het koffiebonen reservoir. Dat is nogal glad daar had anders gekunt. Simpel op te lossen. Maar we zijn tevreden over het apparaat. En wat opvalt bij deze Siemens! hete koffie! Dat is een enorme plus veel apparaten moet je eerst half uur aanzetten voor warme koffie. Deze dus niet. Een Topper ! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Peer 20-12-2019

Siemens TE657F03DE koffiemachine

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus zwart

Deze Siemens koffie machine EQ.6Plus TE657F03DE gekocht na het lezen van veel reviews want wilde weten hoe goed hij is.
Heerlijke echt hete koffie in diverse soorten en een super mooi design met RVS, deze machine is echt een aanrader voor iedereen.

Pluspunten

• duidelijke en eenvoudig display
  • meerdere keuzes diverse dranken
  • Melk reiniging systeem super handig
  • Heerlijke koffiesmaak

Paul sterck 19-12-2019

Super apperaat

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus zwart

Wij hebben de Siemens koffie automaat EQ.6Plus TE657F03DE gekocht op advies van mijn Duitse collega.
Deze machine voldoet aan onze wensen, mooi design goede koffie zeer warm en de diverse keuze aan koffies gewoon super!!!
Ik kan deze machine aanraden voor alle mensen die van een goede kop koffie houden. SUPER!!!

Pluspunten

• Disign
  • Touchscreen
  • Diversietijd koffie variante
  • Warme koffie
  • Makelijk schoonmaken

Mike 11-12-2019

Mijn koffie....

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus zwart

Heerlijk om elke dag te genieten van alle soorten koffie die ik met mijn machine kan maken! Even wennen aan een nieuw apparaat maar super tevreden en weer helemaal happy met mijn kopjes koffie en cappuccino!

Pluspunten

• mooi apparaat
  • makkelijk in gebruik
  • perfecte temperatuur
  • prima melkschuim

Minpunten

• reinigen en ontkalken (wel belangrijk!)

Pien hardijzer 09-12-2019

Prachtig apparaat goed en duidelijk aangegevenop display

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus zwart

Ik vind het makkelijk te bedienen,goed schoonste maken,heerlijke koffie goed warm ik ben heel tevreden met mijn aankoop vr gr pien

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Vlug gezet

Schouten 29-11-2019

Zeer practische koffie totaal machine

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus zwart

Koffiemachine met zeer veel koffievarianten tot warme melk- en heetwater mogelijkheid.
Practische schoonmaakvoorziening, via duidelijke tiptoetsen en menustructuur alles in een handomdraai in te stellen en naar wens te kiezen.
Weinig geluid bij vermalen van de bonen en snel het lekkerste kopje koffie !

Pluspunten

• Gemak
  • Kwaliteitsbeleving

Siemens 25-11-2019

Siemens

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus zwart

Super fijn espresso volautomaat van het merk Siemens.
Wij zijn heel blij met onze aankoop.
Daarom adviseren wij deze prachtige automaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rosa 13-11-2019

Mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus zwart

Lekker koffie, cappuccino, latte, snel bereid en zelfs heet water voor thee (of bouillon voor de kinderen)

hacabala 08-02-2019

Spijt van aankoop

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus zwart

Deze pas gekocht en ingesteld, dit gaat erg gemakkelijk,en het apparaat is redelijk stil.
Maar dat is dan ook het enige
Lekbakje is erg snel vol. iedere keer moet er gereinigd worden en doorgespoeld ook vooraf, dus even hup snel een kop er onder en drukken maar: niet mogelijk.
dus te veel geld voor dit te dure apparaat. misschien ben ik verkeerd voorgelicht maar dit is niet wat ik verwachte na het zien van de tv reclame. tevens zou het Siemens sieren door het jaar van uitkomst bij zijn ( teveel het zelfde producten) neer te zetten.