Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JURA ENA 8 full nordic white op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

n**i@h**l.com 26-01-2022

Lauwe melkproducten, zonde van de hoge aanschafprijs

Na jarenlang plezier te hebben gehad met van mijn Jura C9, wilden we een nieuwe aanschaffen. Gekozen voor de Ena 8.
De koffie (zwart) is heerlijk, maar de cappuccino en latte macchiato zijn lauw. Zelfs via instellingen de temperatuur op hoog gezet. Ik verwarm de kopjes voor, maar niets. Het blijft lauw. Met een temperatuur de cappuccino gemeten en we komen uit op 45 graden. Voor de prijs van dit apparaat, verwacht je geen lauwe koffie

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • goede zwarte koffie

Minpunten

• lauwe cappuccino en latte
  • te duur voor de koffie die je krijgt

p**2@h**l.nl 23-12-2021

Complimenten voor JURA

Geschreven voor: JURA ENA 8 zwart

Complimenten voor Jura!! Erg blij met onze aankoop Jura Ena 8. Heerlijke verschillende koffie's, gemakkelijk in de bediening, alles naar wens in te stellen, etc. etc... Door een menselijke fout was er van binnen een klepje afgebroken. Toen ik daarvoor belde wist de telefoniste direct wat er aan de hand was na mijn uitleg en trad hun voortreffelijke service direct in werking: Per koeriersbedrijf werd mijn kapotte apparaat opgehaald, zorgvuldig in een krat verpakt. Ik kreeg een leenapparaat voor de tijd dat onze machine in reparatie was, na een aantal dagen werd er weer door het koeriersbedrijf een afspraak gepland om de machines weer om te ruilen. Deze communicatie verliep ook uitstekend met een app waarmee je de route van de koerier kon volgen. Ons adres is best lastig te vinden, maar de koerier belde op en na mijn instructies is het allemaal goed gekomen. De reparatie viel in de garantie, dus er waren geen enkele kosten aan verbonden.
Daarom wil ik graag aan iedereen vertellen dat ik de apparaten en de geweldige service van JURA TOP vind!!!

Pluspunten

• Prachtige machine om te zien. Heerlijke koffie!
  • Veel verschillende keuzes voor koffievariaties.
  • Alle instellingen simpel naar wens aan te passen.
  • Onderhoud en schoonmaken is een kleine moeite.
  • Geweldige service !!!

Edwin 10-06-2019

Goed apparaat met wat eigenaardigheden

Apparaat zet heerlijke koffie maar heeft wel wat eigenaardigheden.
Na 10 kopjes koffie moeten de afval en lekbak geleegd worden.
Als je een dubbele Espresso maakt en de eerste portie is toevallig kopje nr. 10 dan stopt het apparaat, vraagt om de afval en lekbak te legen en is dan vergeten dat de dubbele Espresso nog niet klaar was.
Het melksysteem moet gereinigd worden na ieder gebruik.
Er wordt een speciale beker meegeleverd voor deze reiniging die je tot aan de streep dient te vullen.
Tijdens de reiniging wordt gevraagd deze beker nogmaals te vullen terwijl hij niet voor de helft leeg is. Zelfs als je niet bijvult en gewoon de knop verder indrukt blijft er nog water over.
Bovenstaande gemeld bij Jura en ik werd teruggebeld.
In de showroom zijn deze punten gedupliceerd maar er is geen oplossing.
Ons apparaat is nu in reparatie omdat er na iedere 10 kopjes ongeveer een eetlepel versgemalen koffie op op de lekbak is gevallen.