Krups EA 8160 - Reviews

Type
espresso machine

Rebecca 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

(Bijna) geluidloos

Eindelijk een koffiezetapparaat waarbij je niet de televisie harder moet zetten of een gesprek moet staken vanwege de herrie van het malen van de bonen. Super mooi display met duidelijke bediening van de vele mogelijkheden. Een kind kan nu koffie zetten.

Pluspunten

• weinig herrie
  • veel mogelijkheden en keuzes
  • de temperatuur in stellen is super
  • mooi strak en compact design

GGeudens 19-11-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig, compact apparaat

Na vele jaren een Saeco machine gebruikt te hebben, wilde ik overstappen naar een meer betaalbaar espresso machine. Na wat googelen viel mijn keuze op de Krups EA8160.Ik vind het belangrijk dat de koffie goed heet is en het apparaat makkelijk schoon te houden is. Er moet ook goed gevarieerd kunnen worden in smaakintensiteit en sterkte.
Ik heb dit apparaat sinds een paar weken in gebruik en ben er heel blij mee. De koffie is goed heet, ik gebruik de espressobonen van de Jacqmotte, erg lekker! Door middel van een toets op het display is het heel eenvoudig de sterkte en het aantal milliliters in te geven. Zo kom je tot een ideale mix. Een compleet en compact apparaat. Het bijgeleverde melkkannetje is leuk voor de cappuccino liefhebbers. Heel makkelijk te gebruiken en geeft een mooi resultaat. Ik zou het apparaat absoluut absoluut aanbevelen. Een hele scherpe prijs, zeker met de cash-back van Krups!

Pluspunten

• Hete koffie
  • Compact
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Nog geen gevonden