De'Longhi ECAM 23.460.B - Reviews

Type
espresso machine
Soorten koffie
cappuccino, espresso

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Kees 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Perfekt koffiezet apparaat Ecam 23.460 B

Mijn zus heeft al jaren dit soort apparaat en is zeer tevreden, vandaar dat ik zelf nu ook de Ecam 23.460 B gekocht heb.

Pluspunten

• Herelijke cappuccino
  • Melkschuur zeer goed

Minpunten

• Niet aan te wijzen

Scanny 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Lekker koffie , veel mogelijkheden mooie design

Onze eerste koffie machine ,voorheen Philips Senseo en Dolce Gusto gehad , ik ben een cappuccino en espresso liefhebber en mijn vrouw latte macchiato en koffie lungo, na veel reviews gelezen te hebben,kozen we het merk De'Longhi en ook vanwegen z`n prijs , compact formaat en makkelijk te bedienen.Momenteel zijn we bezig met uitzoeken naar de juiste koffie bonen .... warme koffie , goede melkschuim zijn voor ons heel belangrijk.

Pluspunten

• warme koffie
  • goede melkschuim
  • compact design

Minpunten

• maak iets te veel lawaai
  • Melk bakje snel leeg moet vaker bijvullen

Monique 31-05-2017 Product paar dagen in bezit

hete heerlijke smakelijke koffie

Na lang wikken en wegen, zoeken, lezen, min en pluspunten uitgekomen bij de DeLonghi Ecam 23-460B. Een makkelijk te bedienen en te begrijpen machine, die heerlijke hete koffie geeft en prachtige cappucino

Pluspunten

• heerlijke hete koffie
  • makkelijke bediening

Minpunten

• nog niet gevonden

Koffie leut 02-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Lekkere koffie

Goed apperaat ,Alleen jammer dat hij na 4 jaar de geest geeft.maal systeem kapot.te duur om te laten maken.

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Veel geluid met malen
  • Korte levens duur

Marcel 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Compact en stil

Mooie machine, die prima koffie maakt en ook nog stil zijn werk doet. De automatische capucino functioneert uitstekend.

• Smaak espresso

Minpunten

• Kon nog heter
  • Tamelijk prijzig

joop559 26-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Heerlijke kodfie uit een super mschine

9,4
We hebben deze machine nu bijna 2 jaar en hij maakt nog steeds geweldige koffie en capacino. Ook de betrouwbaarheid is heel hoog. Gemakkelijk onderhoud en veel goedkoper dan mijn vorige nespresso. Net zo lekker als je ernmasl de goede kpffie hebt gevonden.

Poppekbk 13-08-2014 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie. Sterkte in te stellen, heel handig. Ook melkschuim in paar varianten.
Lichte domper: de mediamarkt die laagste prijsgarantie verkoopt heeft typenummer Sb er van gemaakt. Is nergens te vergelijken. Trap hier niet in, boekje meldt gewoon 23.460. Dus s, b of Sb is gewoon aanduiding retailkanaal.....

mvdb93 27-08-2015

Je stelling over dat s,b of sb een aanduiding van retailkanaal is, is niet correct. Deze letters staan simpelweg voor de kleur. S=silver B=black & SB= silver black (SB bij dit specifieke model niet van toepassing maar aantal andere modellen van delonghi is dit wel het geval; bijv 22.110SB).

michael_76 05-03-2014 Product paar weken in bezit

Zeker een aanrader deze machine met heerlijke warme koffie en kopjes thee.

Alleen bij het maken van een cappuccino dienen wij wel het kopje te verplaatsen om alles goed in het kopje te krijgen.

ingridbr68 28-02-2014 Product paar dagen in bezit

Qua duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar de koffie is heerlijk. Apparaat is ook heel gemakkelijk te bedienen. Erg blij met deze aankoop.