De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips SM8889 titanium op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Arjan S 12-06-2022

Mooi apparaat, werkt intuïtief.

Geschreven voor: Philips SM8889 titanium

Het is een fijn apparaat, het is inmiddels wel de 2e die we hebben. Want de 1e versie had wat kinderziektes.
Alle koffie specialiteiten kun je naar smaak aanpassen en de melk word perfect opgeschuimd.
Het vergt allemaal wel wat onderhoud, maar dat is het zeker waard.
Ik hoop dat de volgende update Alexa compatibiliteit ontgrendeld, dat is nu nog niet beschikbaar.

s_t1984 14-04-2022

Prima product maar niet zo goed als de oude versie

Geschreven voor: Philips SM8889 titanium

Heb sinds 1,5 maand deze nieuwe Saeco Xelsis Surprema Deluxe in het bezit! Helaas voldoet het niet helemaal naar verwachting zoals ik het van Philips gewend ben!
De software op het apparaat is van tijd tot tijd ontzettend traag wat erg irriteert !
Tot slot het melkopschuimsysteem werkt niet altijd goed naar behoren! De melk spettert alle kanten op en zuigt de melk niet goed op uit de bijbehorende melkbeker.
Inmiddels al ruim 20 koppen cappuccino weg kunnen gooien!
Met mijn vorige Philips Saeco had ik hier nooit last van, maar met deze Xelsis Suprema Deluxe voldoet het helaas niet aan de verwachting!
Kortom niet helemaal tevreden jammer genoeg en dat voor een relatief dure aanschaf prijs!

JurBur88 13-04-2022

Eenvoudig en maakt top koffie!

Geschreven voor: Philips SM8889 titanium

Stevige machine en zeer eenvoudig in gebruik. Biedt veel verschillende soorten koffiespecialiteiten, maar maakt ook een zeer goede zwarte koffie. Alles is in te stellen, van temperatuur tot sterkte. Wij hebben heel lang gezocht naar het juiste apparaat en zijn heel blij met onze keus tot dusver!

mensfort 17-01-2022

Ons beste koffie apparaat

Geschreven voor: Philips SM8889 titanium

Mooi apparaat in onze nieuwe keuken. Hiervoor hadden we de andere Xelsis, die was net binnen 2 jaar defect en we hebben ons geld terug gekregen. Handig in gebruik en reinigt het slangetje bij elk kopje. Het nadeel is dat die stoom terugkomt in het pak melk, waardoor het eerder bederft. Dus geen heel pak melk erlangs zetten in de zomer. Schoonmaken is supersimpel, binnenkant alleen koud water gebruiken en geen warm water anders moet je opnieuw insmeren met vet.

Pluspunten

• Snel
  • Lekker
  • Veel water past erin
  • Veel koffiebonen passen erin
  • Kopjes soorten programmeerbaar

Minpunten

• Veel ruimte nodig
  • Maakt wat geluid
  • Suiker apart toevoegen

Reusje 17-11-2021

Volledige volautomatisch espressomachine

Geschreven voor: Philips SM8889 titanium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat geeft lekkere vers gemalen koffie. Wij hebben dit product ontvangen als product tester. Wij wonen maar met 2 personen en daar is deze koffieautomaat net iets te groot voor. Het apparaat is gemakkelijk om in gebruik te nemen, alle stappen bij het instellen staan duidelijk beschreven. Het touchscreen doet het goed, maar is soms wat lastig om bijvoorbeeld de hoeveelheid van je koffie in te stellen. De profielen die je in kunt stellen op het apparaat zijn erg handig, hierdoor heb je in één druk op de knop een kopje koffie hoe je het zelf lekker vindt. De melkbeker kan je gemakkelijk losmaken van het apparaat waardoor je de melk na gebruik weer in de koelkast kan zetten.
Het onderhoud is goed te doen, het apparaat geeft zelf aan wanneer er iets moet gebeuren zoals: lekbak legen of water bijvullen. Het is nu wel al 2 keer gebeurd dat het apparaat uit zichzelf uitschakelde terwijl wij een kopje koffie probeerde te zetten, daarnaast gaat de verlichting soms aan van het apparaat zonder dat er iets mee gebeurd.
Kortom een fijn apparaat wat makkelijk is in gebruik en onderhoud, touchscreen soms wat lastig te bedienen door de kleine knopjes. Net te groot apparaat voor 2 personen, maar bij grote koffieliefhebbers kan deze niet ontbreken.

Daim 16-11-2021

Uitstekend product!

Geschreven voor: Philips SM8889 titanium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Xelsis Suprema is een uitstekend product. Dit komt omdat je de koffie precies zo in kan stellen zoals je dat wilt. Je kan de temperatuur instellen, de sterkte van de koffie, aantal ml in melk en koffie. En bovendien kan je 8 profielen instellen met daarbij de favoriete soort koffie.

Tvandert 15-11-2021

Prachtige koffiezetter voor de heerlijkste koffie!

Geschreven voor: Philips SM8889 titanium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een zeer gebruiksvriendelijk koffiezetapparaat.
Bij elke handeling komt een duidelijke instructievideo die stap voor stap laat zien hoe je het uitvoert.
Ook het aanvullen van het water of het legen van de koffiedikbak geeft hij aan.
Het reinigen gaat makkelijk,ook van de melkopschuimer.

De koffie is heerlijk! Helemaal in te stellen naar wens. Zo kun je warmte, hoeveelheid koffie of melk en sterkte instellen. Als het je favoriet is kan je deze opslaan en de volgende keer weer makkelijk aanklikken voor hetzelfde bakje vers gemalen koffie.

Deze koffiezetter heeft het allemaal, heerlijke koffie en een prachtig design.
Hij is niet heel groot en past dus in elke keuken.
Ik ben heel erg tevreden en raad hem echt aan!

Mitchel64 14-11-2021

Heel handig touchscreen!

Geschreven voor: Philips SM8889 titanium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips Xelsis Suprema is een zeer mooi ontworpen apparaat dat zeer premium aanvoelt door het gebruik van een geborstelde metalen behuizing en de led verlichting voor zowel de kopjes als de watertank.

Wat als eerste opvalt in het apparaat is het enorme touchscreen. Dit touchscreen maakt het apparaat enorm eenvoudig te gebruiken, het werkt in feite net als je smartphone. Je drukt gewoon op wat je wil. Ook voor mensen die nog nooit met een volautomaat hebben gewerkt is dit scherm een goede toevoeging, deze heeft mooie animaties die uitbeelden wat voor handelingen je moet doen voor bijvoorbeeld het installeren van een waterfilter of het stomen van het melkpijpje.

Als je dit apparaat koopt houdt er dan rekening mee dat het apparaat even moet inlopen, althans dat moest die van mij. De eerste bakken waren redelijk slap en hadden totaal geen aroma. Dit werd gedurende de eerste paar dagen snel beter. Na een dag of 4 begon de koffie echt goed te smaken. Het apparaat kan heerlijk sterke espresso's en daarmee ook sterke cappuccino's zetten.

Tevens heeft het apparaat iets wat ze beenmaestro noemen. Dit helpt met het instellen van de verschillende parameters van je koffie aan de hand van een smaakprofiel. Leuk idee maar voor mij niet echt interessant aangezien ik weet hoe ik mijn koffie wil.

Al met al een degelijk, mooi en gebruiksvriendelijk apparaat dat goede koffie zet.

M.Donkers 12-11-2021

Een genot voor in huis

Geschreven voor: Philips SM8889 titanium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijke te installeren voor gebruik , met een ruime keuze aan koffie variaties
Die je geheel naar eigen smaak kunt aanpassen.
heel fijn is ook jou persoonlijke koffie variatie op te slaan zodat je direct jou eigen koffie kunt maken.
Echter vind ik het een minpunt dat je de melk niet op temperatuur kunt instellen
die zou voor mij persoonlijk wat warmer mogen

SerH 12-11-2021

Prachtig design, heerlijke koffie.

Geschreven voor: Philips SM8889 titanium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een heel fijn en gebruiksvriendelijk koffie apparaat. Het in gebruik stellen is erg makkelijk mede door de video's op het display.
Het apparaat bied veel verschillende koffie mogelijkeden, welke elk geheel naar eigen wens uitgebreid aan te passen zijn, hierdoor is er echt voor iedereen de perfecte koffie te maken.
In het waterreservoir kan een waterfilter geplaatst worden, waardoor het ontkalkingsproces langer op zich laat wachten en er dus meer koppen koffie gedronken kunnen worden.
De Xelsis suprema blinkt echt uit in het maken van elke soort koffie, waar de meeste koffie apparaten te snel de koffie bereiden wat je helaas erin terug proeft, is dat bij de Xelsis Suprema niet het geval. Lekkere koffie zetten kost eenmaal wat tijd en deze tijd neemt de Xelsis Suprema waardoor je dus echt een heerlijk bakkie krijgt om van te kunnen genieten.
Door de vele sensoren valt er weinig verkeerd te doen en word alles op tijd aangegeven, o.a. het nodige onderhoud en het schoonmaken van het apparaat. Ook dit is erg gemakkelijk en door een ieder uit te voeren, doordat alles duidelijk via het display word aangegeven ook hoe je het moet doen.
Het mooie van de Xelsis Suprema is naar mijn mening het spoelprogramma welke geactiveerd wordt bij het aanzetten en uitzetten, zodat er geen resten achterblijven in het apparaat.
Doordat het apparaat met Wi-Fi verbonden is word de koffiemachine altijd up to date gehouden. En heb je zelfs de mogelijkheid om bestellingen te doen via het display voor het koffieapparaat.
Het is een zeer goed apparaat erg gebruiksvriendelijk, vele koffiemogelijkheden en alles is in te stellen naar eigen wens. Een dikke pluim en zeker een aanrader voor een ieder wie graag koffie drinkt.

Mvr. Jansen 11-11-2021

Een super gebruiksvriendelijk apparaat

Geschreven voor: Philips SM8889 titanium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een super gebruiksvriendelijk apparaat wat heerlijke koffie zet. Bij elke handeling die gedaan moet worden, wordt er een fijn instructiefilmpje getoond. Denk hierbij aan het aanvullen of reiniging van onderdelen. Het instructiefilmpje zorgt er dus voor dat hij makkelijk in gebruik is, tevens is het wel dat het filmpje telkens blijft terugkeren als je de handeling moet of gaat uitvoeren. Verder is het fijn dat het apparaat ook zelf aangeeft wat er nog moet gebeuren, bijvoorbeeld het aanvullen van het water, het leeghalen van de koffiebak of het reinigen van de melkschuimer. En het reinigen van de melkschuimer gebeurd door te klikken op maar één knopje. Naast dat het fijn is in gebruik, zet hij ook erg lekkere koffie en is de keuze reuze. Ook het bezoek wat komt staat versteld van de mogelijkheden en komt dus nu regelmatig over de vloer. Of dit een voor- of nadeel is laat ik graag aan jou ;). Als laatste, watt ook nog erg leuk aan dit apparaat is, is dat hij na elke bereiding het volgende aangeeft: Geniet van u drankje. Echt waar, dit zorgt ervoor dat je bij elk drankje er nog meer van geniet.

Oli.vL 11-11-2021

Overcomplete professionele espressomachine.

Geschreven voor: Philips SM8889 titanium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze espressomachine in één woord: Fantastisch!

Er is keuze uit vele (20) verschillende soorten koffie, maar ook heet water en warme melk. Elke soort kun je zelf aanpassen naar smaak. Wil je meer melk en minder koffie, een sterke bak koffie of gebalanceerde smaak. Je kunt het allemaal zelf instellen! Deze instellingen kun je opslaan onder je eigen profiel. Erg handig!
Deze machine is voorzien van een touchscreen. De touchscreen is niet alleen mooi om te zien, maar werkt fijn en reageert erg vlot.

Het systeem geeft zelf aan wanneer de waterbak bijgevuld moet worden en wanneer de bak met koffiedik geleegd moet worden. Op het prachtige scherm verschijnt een filmpje als geheugensteun.

Het zelfreinigend systeem is super fijn! Zo wordt je melkopschuimer met stoom gereinigd. Bij elke keer opstarten wordt het apparaat gereinigd. Erg hygiënisch!

Dit apparaat is ook erg mooi om aan te zien en heeft een prima formaat. En vergeleken met mijn oude koffiezetapparaat maakt deze machine minder geluid. Ondanks het malen van de bonen.

Al met al is dit een overcomplete espressomachine. Je bent je eigen barista in huis!

Anoniem 10-11-2021

Super luxe en elegant koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips SM8889 titanium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te reinigen.
Het touchscreen is haarscherp en het model heeft een luxe uitstraling.
Hierdoor is elk kopje koffie een genot!

Mr. Rijkers 10-11-2021

Heel mooi apparaat met vele opties!

Geschreven voor: Philips SM8889 titanium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Xelsis Suprema SM8889 is een heel mooi apparaat waarbij allerlei soorten koffie mee gezet kan worden. Het apparaat is zeer handig in het gebruik doordat er gebruik wordt
gemaakt van instructie video's via het touchscreen scherm, en dit is ook zeer fijn tijdens het installeren. Wel moet je rekening houden met dat het apparaat wat aan de grote kant is wanneer je hem wil aanschaffen. Al met al is het een super apparaat die ik zeker zou aanraden aan anderen.

Koffie liefhebber 2021 10-11-2021

Dit product is echt een aanrader

Geschreven voor: Philips SM8889 titanium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik zou dit product zeker aanraden bij de koffieliefhebbers. Het apparaat heeft vele soorten koffie geprogrammeerd staan, door middel van het touchscreen kun je swipen door de verschillende soorten. Wanneer je een keuze hebt gemaakt kun je kiezen hoe warm je de koffie wilt hebben, hoe sterk je de koffie wilt hebben en of je eerst de melk of eerst de koffie in je kopje wilt. Het apparaat reinigt zich van zelf, zelfs het melkslangetje kun je door het apparaat laten doorstomen, waardoor het weer schoon is. Je kunt het licht in je waterbak laten schijnen, wat er mooi uitziet! Wij zijn erg tevreden over dit apparaat. Het is zeer makkelijk te bedienen, kunnen bonen/filterkoffie in, kortom je zet makkelijk een heerlijk bakje koffie!

Kai4Yoe 10-11-2021

Topklasse simpel bedienbare expressomachine

Geschreven voor: Philips SM8889 titanium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel makkelijk bedienbaar, instelbaar, vulbaar en schoonmaakbaar apparaat.
Zelf ingesteld, op wifi, en tijd.En voor de gehele familie hun eigen persoonlijke profiel. Ik als digibeet vind het knap van mijzelf.
Heerlijk is ieder kopje koffie met of zonder "schuimbare" melk. Voor de cappucino liefhebber een must.
Ik heb nog nooit zo gemakkelijk een of twee goede koffie gezet. Zelfs iedere keer andere bonen gebruikt. Het blijft keer op keer een lekker goed kopje koffie.

Natuurlijk zijn er verbeter / minpuntjes maar eigenlijk zijn die te verwaarlozen. Iedereen komt graag op visite om bij mij een ,,super koffie" te drinken.

Van Nistelrooi 10-11-2021

Een mooi koffie apparaat met heerlijke bonenkoffie

Geschreven voor: Philips SM8889 titanium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat ziet er mooi uit. Het display is verfijnd en geeft heldere instructiefilmpjes. De koffie wordt vers gemalen en is erg lekker. Fijn dat er een functie opzit om de melkslang te reinigen.
Je kunt veel verschillende soorten koffie zetten. Daarnaast kun je iedere koffie naar smaak aanpassen. Denk aan temperatuur, sterkte, hoeveelheid, extra schuim, etc. Je kunt je favoriete koffie opslaan onder 8 verschillende profielen, zodat je dit niet opnieuw hoeft in te stellen. Apparaat geeft duidelijk aan wanneer er onderhoud vereist is, denk hierbij aan nieuw water, koffiedrap verwijderen, opvangbakje leeg gieten, melkslang reinigen.
Enige nadeel is dat zodra je op het knopje start klikt er diverse stappen gezet worden voordat de koffie in je kopje zit. Het malen van de bonen maakt ook wel wat geluid.

Cappuccino leut 10-11-2021

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips SM8889 titanium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een super Apparaat, direct bij het opstarten wordt er op het scherm heel duidelijk uitgelegd wat je moet moet doen. De waterhardheid strip zou van betere kwaliteit mogen zijn.
De Beanmaestro werkt super en kiest de beste aroma.
favoriete koffies keuze opslaan is super.
Bij de keuze van 2 cappuccino krijg je wel minder inhoud. het opstart proces duurt wel lang maar voor de rest een fantastisch apparaat.