De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TQ703R07 zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Christiaan Kooloos 13-04-2022

fantastisch!

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine voldoet zelfs beter dan verwacht!
Wat een geweldig apparaat is dit zeg. Werkelijk iedere koffieliefhebber kan eenvoudig op zijn of haar wensen verwent worden.
Ik voel me bij tijd en wijle een echte barista!

De Boer 18-02-2022

Wat een aparaat, wauw!

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 1 dag dit aparaat in huis te hebben is het in de ochtend hollend naar beneden voor koffie. Wat een aparaat zoveel mogelijkheden. Nu verschillende koffiebonen aan het uitproberen. Een echte aanrader!

Franki 05-02-2022

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine nu maand in bezit, geweldig apparaat en ziet er mooi en mmodern uit met mooi display, heerlijke koffie en veel verschillende te kiezen, de kinderen zijn helemaal dol op latte macchiatto, gemakkelijk schoon te maken , nu nog wat experimenteren met verschillende merken koffiebonen, gewoonweg super ding !!

Anoniem 02-02-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn superblij met onze Siemens TQ703R07

Eric 30-01-2022

Mooie koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nieuwste model van Siemens. Ziet er erg mooi uit, een aanwinst in de keuken. Nog bezig alle instellingen te ontdekken. Zeker een aanrader!

Erik 25-01-2022

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijke koffie (bonen Douwe Egberts) worden goed gemalen. In de ochtend met een sprint uit bed om thuis te werken en te beginnen met een heerlijk bakje koffie. Makkelijk schoon te maken en de overgebleven melk kan weer in de koelkast. Erg blij mee.

Echt een aanrader ondanks de wat hoge prijs.

Rob vd W 21-01-2022

Genieten van een heerlijke bak koffie

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Elke dag genieten van de koffiegeur en pure smaak. Ieder gezinslid zet zijn/haar eigen favoriet. En dat op zo'n eenvoudige manier. Een echte aanrader.

K.E. Pool 21-01-2022

Keuken pronkstuk

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastisch mooi koffiemachine. Voldoet aan de eisen die ik mij zelf gesteld had. Het is een pronkstuk voor iedere keuken. Zie er naar uit om nog meer te ontdekken van deze koffiemachine met zijn talrijke mogelijkheden.

Janet 20-01-2022

Ik ben er zo blij mee Het is heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben erg blij met mijn Siemens home Connect volautomatische koffie machine . De koffie wordt goed gemalen heerlijk van smaak en zo uitgebreid met verschillende koffie keuzes . Voor mij was dit de beste keuze die ik gemaakt heb van koffie machine Mvg Janet

Wilfred 13-01-2022

Fijn apparaat heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Duidelijke bediening, heerlijke koffie. Alle onderhoud / schoonmaak is goed en duidelijk uit te voeren door de aanwijzingen op het scherm van het apparaat te volgen

Leeuwenkamp 09-01-2022

Siemens eq700

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een keuze heeft dit apparaat! wat je keuze ook is ,het is eenvoudig in te stellen en op je eigen smaak te krijgen. Nog leuker dat het ook mogelijk is via je telefoon via HomeConnect.

Mario64 07-01-2022

Mooiste koffiemachine ooit!

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtige, stille koffiemachine met heel mooie afwerking!

Wilfred 06-01-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne koffiebonen machine, lekkere koffie. Makkelijke bediening!

Nicole 01-01-2022

Fantastische machine

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie machine met voor iedere koffiedrinker wat wils!

Jeroen 26-12-2021

Prachtige machine met gemiddelde koffie-ervaring

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

Het design van deze koffiemachine is modern en, naar mijn mening, helemaal bij de tijd. Het touchscreen werkt erg prettig.
De machine maakt gemiddeld geluid bij het malen van bonen en het zetten van de koffie.
De koffie die deze machine levert vind ik zelf wat minder lekker dan uit de EQ6.
Bijzonder vind ik de diversiteit aan koffiespecialiteiten, deze kan je online verder uitbreiden. In feite niets minder dan een andere combinatie van melk(schuim) en koffie(sterkte). Ik vind dit erg weinig toevoegen. Het meest valt mij de 'Wiener Melange' tegen: hier hoort natuurlijk gewoon chocolade bij die de machine helemaal niet kan leveren.

j**r@m**e.com 26-12-2021

Prachtige machine met een gemiddelde koffie-ervaring

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

Pluspunten

• Design is modern
  • Home Connect (WiFi)
  • eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• waterreservoir aan rechterzijde

Jeroenpuntcom 26-12-2021

Prachtige machine met matige koffie-ervaring

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een prachtige machine, aangekocht ter vervanging van mijn EQ6. Het schoonmaken van de zetunit gaat stukken makkelijker bij deze machine wat een groot pluspunt is.

Sandra 23-12-2021

Super lekkere koffie en meer

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een heerlijk en makkelijk te bedienen apparaat voor elk wat wils qua koffie soorten en allemaal aan te passen naar eigen smaak maar ook warm water melkschuim en gewonen warme melk. Via de app en WiFi op koffiewereld extra soorten koffie. Makkelijk in onderhoud. Kortom een heerlijk apparaat echt een super aankoop kan hem iedereen aanraden

g**y@n**r.nl 19-12-2021

Fantastisch en veelzijdig apparaat

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

Wat een ongelooflijk fijne machine is dit. Oneindig veel koffie variaties mogelijk en hoewel de smaak ook afhankelijk is van de koffieboon durf ik wel te stellen dat deze machine het beste uit je boon weet te halen. Heerlijk hete koffie en prachtig opgeschoonde melk. Wat mij betreft een aanwinst in huis.

Pluspunten

• Hete koffie
  • Oneindig veel variatie
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

Joost 11-12-2021

Fijn apparaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens TQ703R07 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat voldoet aan de verwachtingen, zet lekkere koffie en voor ieder wat wils. De melk temperatuur had iets hoger mogen zijn, hoe meer melk een koffie bevat hoe sneller deze gedronken moet worden.