Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TP705R01 grijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Robeco 05-06-2022

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijke verschillende soorten koffie te bereiden, in aan te passen sterktes. Eenvoudige bediening, duidelijke handleiding.

Milad 02-06-2022

Temperatuur koffie

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De temperatuur van de koffie mocht wel iets heter zijn. Ondanks dat op de maximale stand is de koffie niet bepaald heet te noemen! Voor de rest een mooi en makkelijk bedienbare koffieautomaat.

dit is 'm 17-05-2022

Slimmer dan z'n voorganger

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vergelijk mijn nieuwe EQ700 met mijn vorige model uit de EQ9 serie: het maalwerk maakt veel meer geluid en een waarschuwing dat de koffiebonen op zijn ontbreekt. Wat dat laatste betreft ben ik, na een paar kopjes te slappe koffie weggegooid te hebben, eraan gewend regelmatig bonen bij te vullen.
Wat ik fijn vind is dat het apparaat "slim" is: je kunt het bedienen met een app. Het zal niet voor iedereen gelden maar ik vind het geweldig. Al met al ben ik blij met deze nieuwe aanwinst, ook al omdat het leuk is te experimenteren met allerlei koffievarianten via de app.

MartinH 14-04-2022

fantastisch apparaat

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb dit apparaat nu een paar weken in huis en gebruik hem iedere dag. Ik heb de classic genomen omdat ik geen melk gebruik in m'n koffie. Prima bediening, heerlijke koffie (gebruik goede bonen) Ik ben zeer tevreden over dit apparaat.

Stefan 09-04-2022

Super kwaliteit

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben er super blij mee dat deze koffie apparaat goed werk lekker koffie drinken

MartinH 06-04-2022

fantastische Espressomachine

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Siemens EQ700 espresso volautomaat is een heel slimme en gebruikersvriendelijke koffiemachine met veel mogelijkheden om een heerlijke kop koffie te zetten. Ik heb deze machine voor een heel mooie prijs gekocht en ben er zeer tevreden mee. Een echte aanrader voor iedere koffieliefhebber.

Chris 30-03-2022

Top koffiezetapparaat

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi om te zien ,zet perfecte koffie home connect zeer makkelijk vooral door melding wanneer ontkalkt of reiniging uitgevoerd moet worden. koffie menu op beeldscherm zeer duidelijk uitgebreid keuze menu.ben er zeer tevreden over een aanrader

Massai 21-02-2022

Heerlijke koffie(s)

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Buiten het feit dat echt een heel mooi apparaat is zet ie gewoon echt heerlijke koffie(s).

Ja4Cro 08-02-2022

Super machine

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine nu een aantal weken in ons bezit en we zijn nog steeds laaiend enthousiast. De koffievariaties zijn uitstekend. Op sommige reviews wel gelezen dat de melk niet warm zou zijn. Maar dit hebben we nooit ervaren, ook niet wanneer melk direct uit de koelkast komt.

Denmen76 04-02-2022

Siemens Espresso volautomaat

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben een Siemens Espresso volautomaat gekocht. Dit is een fantastische apparaat die via wifi ook een lekker bakje koffie kan maken.

Tommy 22-01-2022

Heel fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg blij met mijn apparaat, werkt goed, makkelijk in te stellen. Zelfs met Alpro soya light word een fijne schuimlaag gecreëerd.Ik vind 2 minpuntjes. Ik kan hem met de app bedienen maar als ik s' ochtens vanuit bed koffie wil zetten en ik 's avonds een kopje er onder heb gezet er eerst gespoeld wordt waardoor er al water in mijn kopje zit. En dat de droesbak zo snel vol zit!

Eddie kok 07-01-2022

SQ7 klasiek

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super machine sQ 7 klasiek super lekkere koffie en hele makkelijke bediening.

Marco 04-01-2022

Geweldig!

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Siemens EQ700 is een geweldig apparaat. Simpel te bedienen en heerlijke koffie in vele varianten.

Post 01-01-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben sibds kort eigenaar van deze koffiemachine en ik ben heel te vrede ook al ben ik nog in de test fase met uitproberen wat de lekkerste verhoudingen zijn voor diverse soorten koffie

Kempers 01-01-2022

Mooie Luxe koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben nu sinds enkele weken de Siemens EQ.700 in gebruik. Wat een mooi koffieapparaat is dit. Het is echt een mooie aanvulling in de nieuwe keuken. Maar eerlijk gezegd weet ik niet of we zoveel geld zouden uitgeven aan een koffiemachine als we geen nieuwe keuken hadden met Siemens apparatuur. De keuze voor het merk Siemens stond daardoor eigenlijk al vast. Daarna verder gaan kijken naar de mogelijkheden van de verschillende apparaten. Ik drink normaal voornamelijk zwarte koffie, en mijn vrouw houdt meer van de melkspecialiteiten. Deze machine kan het beide. Ik moet zeggen dat ik nu in de ochtend vaak een Café Grande, Café Creme of Americano neem, en dan toch in de avond ook kies voor een melk specialiteit, de keuze is reuze en vooral de Kaapi, Flat White of Galao vallen in de smaak. De temperatuur van de koffie met melk bereiding valt op de hoge stand toch nog wat tegen, dit lossen we op door eerst even heet water in de kopjes te doen, dan is het prima, echter wel een extra handeling en opzich zonde dat het nodig is bij zo een duur apparaat. Helaas heeft dit model dus geen kopjesverwarming. Iets anders wat jammer is en beter had gekund (het zit wel op nog duurdere modellen) is de mogelijkheid om verschillende bonen soorten in de machine te bewaren, normaal gesproken is het gebruikelijk om toch voor zwart of melk koffie andere bonen te gebruiken.

Het apparaat helpt je stap voor stap door de verschillende reinigings methoden heen, dus dat is erg makkelijk. Een nadeel kan zijn dat de lekbakken na ongeveer 5 dranken geleegd moeten worden, echter wanneer je dat langer zou laten staan gaat het toch stinken/schimmelen etc. Dus hier is niet zo gek veel aan te doen denk.

De home connect app werkt goed, is makkelijk met het bepalen van de koffiekeuze door de extra uitleg. De wachtrij werkt ook goed met een paar bestellingen, maar hebben we nog niet voor een grote groep kunnen proberen ivm Corona en de beperking op visite.

Al met al een paar punten waardoor je zou kunnen twijfelen over het apparaat, maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door de vele goede koffie specialiteiten en design.

Han Overweg 29-12-2021

Mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ziet er mooi uit, stil, veel functies en het allerbelangrijkste...lekkere koffie. We hebben gekozen voor een externe melkkan en dit bevalt ons prima. Geen gedoe met schoonmaken.

Annelies 29-12-2021

In 1 woord Geweldig

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onlangs dit apparaat aangeschaft. Ik ben er zo ontzettend blij mee. Lekkere warme koffie en veel variatie!

André 26-12-2021

Siemens

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne koffiemachine. Door deze machine ga ik vaak graag naar huis want de koffie thuis is lekkerder dan elders. De prijs is best hoog. Alleen de wifi-functie voegt niets toe. Eerst kopje plaatsen daarna via WiFi "aanzetten ". En zelf de koffie ophalen !?

Berkers 24-12-2021

Super Machine

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het oude model hebben wij 14 jaar gehad en deze was al top, maar dit nieuwe model is echt een aanrader. Zeer uitgebreide koffie keuze, makkelijk in onderhoud en zeker op veel punten verbeterd t.o.v. het oude model.

i**t@g**l.com 23-12-2021

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Siemens TP705R01 grijs

Ik was al een tijdje toe aan een nieuw koffie apparaat dus deze test kwam als geroepen. Na wat vertraging kwam eindelijk het koffieapparaat aan bij het pakketpunt. Helaas was er wel erg ruig met de doos om gegaan dus met angst de doos los gemaakt. Gelukkig was het apparaat in orde, maar bij installatie bleek er een onderdeel los in te liggen. Na veel zoekwerk eindelijk erachter gekomen waar deze teruggeplaatst kon worden. Installatie verliep dus wat minder. Nu een aantal dagen het apparaat kunnen testen en het werkt zeer prettig. De menu's zijn helder en duidelijk en alles is gemakkelijk naar wens aan te passen. Ook smaakt de koffie erg goed! De melkvariaties zijn ook erg lekker, maar mogen iets warmer op zich. Qua reiniging is het apparaat tot nu toe erg gemakkelijk. Wel is de lekbak/afvalbak snel vol, maar opzich niet verkeerd om deze snel te legen om geen schimmel te krijgen. Kortom; tot nu toe erg tevreden!

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak

Minpunten

• kleine lekbak