De'Longhi La Specialista Prestigio zwart, roestvrijstaal

• Best Reviewed feb 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi La Specialista Prestigio zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tom 05-07-2022

Bevalt erg goed

Het zelf kunnen instellen van de sterkte van de koffie, uitstraling apparaat en gebruiksvriendelijk is erg prettig

d**d@o**k.com 17-06-2022

bevalt goed

Heel tevreden met het koffiezetapparaat. De koffie is heerlijk. Het onderhoud gemakkelijk. Zet ook heerlijke cuppucino. Zou niet meer zonder willen.

Koffie liefhebber 05-06-2022

Lekkere koffie

We houden van goede koffie. Hiervoor hadden we ook een delonghi koffiemachine naar tevredenheid. De comments waren overwegend positief over deze machine en hij voldoet meer dan verwacht aan onze verwachtingen. Enigste puntje van kritiek is een instructie film zal makelijk zijn voor de exacte hoeveel koffie er in de portafilter moet en hoe de optimale druk te bereiken op de nanometer.

Pluspunten

• Heerlijke koffie

Minpunten

• Hoeveelheid gemalen koffie in filter

b**s@h**l.com 30-05-2022

Fijne pistonmachine met mooie look!

Fijne pistonmachine met veel opties. Bevat ook een goede melkopschuimer. Erg blij met m'n aanschaf!

Pluspunten

• Mooie look
  • Veel opties
  • Goede melkopschuimer

Minpunten

• Geen hendeltje om piston te vergrendelen

a**n@g**l.com 14-04-2022

Eindelijk ook thuis hele goede koffie.

Eindelijk thuis hele goede koffie, zonder veel handelingen en schoonmaken. Apparaat ziet er ook nog fraai uit.

Pluspunten

• Weinig handelingen
  • Weinig schoon maken tov een volautomaat

f**n@l**e.nl 07-04-2022

Prima machine

Product gekozen vanwege goede beoordelingen en de vele opties. Groot voordeel zijn de ingebouwde bonenmaler en tamper. Maalgraad en optimale bereiding kost wat tijd maar dan krijg je ook een heerlijke kop espresso. Melkschuim systeem vergt wat oefening maar geeft zalig melkschuim. Je moet wat doen voor een bakkie maar dat is het dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Ingebouwde tamper
  • Ingebouwde bonenmaler
  • Prima melkschuim
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Afstellen hoeveelheid koffie en maalgraad

Kees 06-04-2022

Aanrader!

Mooie machine, wel wat werk om schoon te houden, maar dat weet je voordat je zo'n machine koopt. Even zoeken naar de juiste afstellingen, maar dan heb je ook een lekkere kop koffie.

murf 05-04-2022

Prachtig apparaat

Een prachtig apparaat met veel opties. Ontzettend lekkere koffie zonder te veel moeite. Ik raad het product erg aan!

Pluspunten

• Mooi voor het oog
  • Warme koffie
  • Goed schuim door stoompijp

Minpunten

• Goed oefenen met sterkte: vergt tijd

k**r@O**k.com 03-04-2022

Bevalt goed

Heel mooi, veelzijdig apparaat die lekkere espresso's maakt. Ook heel handig dat er een keuze knop voor espresso, americano en koffie op zit. De melkschuimer werkt erg handig, maar heeft naar mijn mening net iets te weinig kracht. Verder kan je er wel, met wat meer moeite, een heerlijk melkproduct mee maken.

Verder oogt het apparaat heel mooi. Het is een pronkstuk in de keuken die een prominente plek verdient. De grinder grind de koffie ook op een fijn tempo en alles oogt en voelt stevig en gebruiksvriendelijk aan.

Al met al erg blij met deze machine en raad deze zeker aan aan de thuisbarista's.

Pluspunten

• Lekkere espresso
  • gebruiksvriendelijk
  • Pronkstuk in de keuken

Minpunten

• Stoompijpje niet zo krachtig

o**n@g**l.com 01-04-2022

Tevreden klant

Prachtig robuust apparaat voor in de keuken. Even het apparaat goed leren kennen, daarna maak je een heerlijke koffie.

• Smaak van de koffie
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Kost even tijd om het apparaat te leren kennen

Bert 19-03-2022

Espressomachine

Uitstekende machine. Makkelijke bediening, veel instelmogelijkheden, en lekkere koffie. Machine ziet er ook goed uit, zowel qua vormgeving als gebruikte materialen.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Vormgeving

Minpunten

• Houder voor kopjes zou beter mogen

r**s@t**2.nl 19-03-2022

Een aanrader!

Na lang zoeken naar de perfecte espressomachine uitgekomen bij Delonghi La Specialista Prestigio. Niet alleen vanwege de naam maar ten eerste de uitstraling van dit apparaat is geweldig. Hij staat nu te ronken in mijn keuken. Ik nodig iedereen uit om te komen kijken naar het apparaat en hoe de koffie wordt bereid. Naast dat de smaak bijna perfect is (er moet altijd ruimte zijn voor verbetering), is een ieder zeer uitgesproken over de uitvoering van het totaalplaatje.

Het is de investering echt waard!

Pluspunten

• alles

Minpunten

• nog niet gevonden

Gerbert 11-03-2022

Ziet er goed uit, is sollide en zet lekkere koffie.

Na een volautomatische koffiemachine nu maar gegaan voor deze piston halfautomaat. Het kost iets meer werk om koffie te zetten, maar het onderhoud is een stuk minder. We hopen dat deze langer mee gaat als de vorige (ander merk). Hier zit in ieder geval geen zetgroep in. Het apparaat voelt stevig aan. Daar zal het dus niet aan liggen. De koffie smaakt na een paar keer uitproberen al een stuk lekkerder. Wij zijn thuis allemaal enthousiaste cappuccino drinkers.

Pluspunten

• Lekkere cappuccino
  • Ziet er goed uit
  • Makkelijk in onderhoud
  • Sollide

Minpunten

• Het lekbakje is van plastic
  • De waterbak zit aan de achterkant.

Edwin 05-03-2022

Bevalt mij erg goed

Gisteren na mijn aankoop gelijk de De'Longhi La Specialiste gekocht en uitgeprobeerd.
Wat een verademing qua koffiesmaak met deze machine t.o.v. mijn oude Senseo machine.
Dat ik dit niet eerder heb gedaan.
Heb nog niet alle mogelijkheden geprobeerd, maar dit zal wellicht beter smaken dan mijn oude Senseo machine.
Prijs vind ik wel redelijk hoog, maar dat is ook omdat mijn eerste dure aankoop is voor een koffiemachine.

• Lekker hete bak koffie
  • Makkelijk in gebruik

d**5@h**l.com 25-02-2022

Mooi design en lekkere koffie!

We hebben voor de machine gekozen omdat de reviews goed waren en we ook het design erg mooi vinden. Het melk opschuimen met het stoompijpje vinden we nog wel lastig, hier moeten we nog even op oefenen maar we hebben de machine ook pas sinds gisteren. De instelling voor een lekkere koffie/espresso hebben we inmiddels wel al gevonden.

r**s@o**k.com 23-02-2022

Voor het genieten van een fijn moment van koffie

Was lang opzoek naar een koffiemachine voor een fijne kop koffie.
De machine kwam plots voor mn neus
Het is even uitvogelen wat jezelf lekker vind.
Maar het geeft veel verschillende smaken pure koffie..
Prachtige machine voor in je interieur
Erg blij mee

r**2@i**d.com 16-02-2022

Voor de thuisbarista

De beste en de mooiste voor de lekkerste koffie thuis. Ontkalk knopje zit wel gevaarlijk dichtbij het koffieknopje dus even aandacht daarvoor

• Redelijk gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Ontkalkknopje

brink 16-02-2022

bevalt goed en mooi apparaat

vind het een super mooi apparaat om te zien en ook erg
gebruiks vriendelijk, melkschuim moet ik nog wat oefenen

Pluspunten

• goed in te stellen
  • erg makkelijk met aanstampen koffie

Minpunten

• koffie maler beetje fragiel was defect in 3 dagen

h**e@g**l.com 29-12-2021

Een aanrader

Prachtig apparaat om je eigen espresso te zetten. Met de ingebouwde tamper super gemakkelijk in gebruik. Het was even puzzelen met de instellingen maar nu zetten we een Heerlijk kopje koffie en espresso.

Pluspunten

• Smarttamper
  • Makkelijk schoon te houden
  • Weinig geluid

Sylvia 27-12-2021

Maak tijd voor de perfecte kop

Ik schrok van de enorme doos die werd geleverd. Had ik me in de maat vergist? Het kwam goed. Eenmaal uitgepakt had ik al snel mijn eigen knusse koffie-corner helemaal ingericht. Direct de laptop erbij en hop, op naar mijn eerste kop! Met de informatieve De'Longhi video's kreeg ik de machine eenvoudig klaar voor gebruik en vulde binnen slechts 5 minuten na levering mijn keukentje zich met de geur van koffie. De video's zijn perfect om je opgang te helpen met deze machine en de kunst van het perfecte kopje. Je moet er wel echt plezier aan beleven om de handelingen die ervoor nodig zijn ook allemaal zelf te willen doen. Met een hele kamer vol visite duurt het hierdoor iets langer om iedereen van een bakkie te voorzien. Maar voor mij is er niets leukers dan het serveren van mijn eigen koffie-creaties aan familie en vrienden! En iedereen vind het het wachten waard!

Pluspunten

• uitstraling
  • Eigen smaak combinaties maken
  • Begeleidende instructie video's aanwezig
  • Echte beleving van koffie