De'Longhi La Specialista Prestigio zwart, roestvrijstaal

Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi La Specialista Prestigio zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.be.

s**s@h**l.com 16-11-2021

Prachtig apparaat dat staat te pronken op mijn aanrecht. Geeft erg lekkere koffie en schuimen gaat ook top. De machine is makkelijk schoon te maken. Ik vind het apparaat gebruiksvriendelijk, maar ik heb mij er in verdiept en merk wel dat anderen niet makkelijk even een kopje koffie maken voor zichzelf. Geeft niet, want ik vind het geen straf om koffie te zetten. Aanrader!

m**s@h**l.com 28-10-2021

Gebruiksvriendelijk machine voor koffie liefhebbers

Geschreven voor: De'Longhi La Specialista Prestigio zwart, roestvrijstaal

Mooi apparaat, neem wel de ruimte op je werkblad voor een mooie uitstraling maar ook zeker voor de bediening , werkt lekker als je de ruimte hebt . Maar dat hebben alle piston machines denk ik . Verder nu 1 week in gebruik alles werkt voor mij prima , zolang je zelf netjes werkt heb je geen extra troep van een kopje zetten mede door de auto tamper . Verder lekker aan het experimenteren want de juiste smaak zul je zelf moeten vinden uiteraard .

Noor 26-10-2021

Eyecatcher!! (nog in afwachting van het perfecte bakkie)

Geschreven voor: De'Longhi La Specialista Prestigio zwart, roestvrijstaal

Prachtig apparaat!!! Net aangeschaft. Kleine teleurstelling in mezelf dat ik de cappuchino niet perfect krijg, wat me bij eerdere apparaten wel lukte, dus even afwachten op de goede service/barista workshop van De'Longhi en dan elke dag van een heerlijke cappu genieten! Zin in!

Pluspunten

• Prachtapparaat
  • past onder hoge keuken kastjes
  • heerlijke espresso

Minpunten

• Melk opschuimen lukt mij nog niet goed