De'Longhi ECAM 550.65.SB zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi ECAM 550.65.SB zwart, zilver op Kieskeurig.be.

k**0@u**l.nl 11-09-2021

Top machine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.65.SB zwart, zilver

Na wat goedkope volautomaten die het na twee jaar begaven. Nu eens wat meer geld uitgegeven. Maar wat een verschil zeg, dit is het geld waard. Werkelijk alles is aan te passen en ook kunnen er een aantal gebruikers profielen met ieder zijn eigen smaak. Nu ook gelijk goede koffiebonen direct van de brander (brandzaak) gekocht. Tjonge wat hebben wij de afgelopen jaren wat gemist. Dit is pas koffiedrinken en genieten.

Pluspunten

• veel instellingen.
  • 4 gebruikers profielen

f**p@z**t.nl 25-07-2021

De longhi ECAM 550.65.SB

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.65.SB zwart, zilver

Een zeer fijne koffiemachine met een simpel gebruik. En vele koffie keuzes mogelijk

Bert en Anja 07-06-2021

Fantastische machine!

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.65.SB zwart, zilver

Na twee machines van Philips die na resp. 2 weken en de ander na 1 maand niet meer naar behoren werkten, nu een apparaat van De Longhi aangeschaft. Wat een verademing, alleen het geluidsniveau is al fantastisch!
Verder (nu na een aantal weken in gebruik) tappen wij heerlijke koffie in alle varianten, tot nu toe zijn wij dik tevreden met deze koffiemachine!

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • Groot waterreservoir
  • Heerlijke koffie
  • Duidelijk display
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Tot nu toe niet ervaren

Anthony 29-05-2021

Heel erg makkelijk te bedienen ook door middel van de app

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.65.SB zwart, zilver

Het is een geweldig apparaat zeer gemakkelijk om snel een cappucino te zetten of latte macchiato echt een aanrader voor de lief hebber

Pluspunten

• Keuze
  • Makkelijk in onderhoud
  • Mooi scherm

Minpunten

• Dat ik hrm niet eerder heb gekocht

Maarten 11-05-2021

Topmachine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 550.65.SB zwart, zilver

Onze vorige volautomaat van De'Longhi meer dan 7 jaar met volle tevredenheid gebruikt. Deze gaf helaas de geest en hebben geen moment getwijfeld om een nieuwe volautomaat van De'Longhi aan te schaffen. Deze nieuwe is nog mooier en makkelijker in gebruik. Al hebben we nog niet alles helemaal uitgevogeld. Leuk ook dat er een app bij zit waarin je meerdere koffiesoorten aan kan maken.

Pluspunten

• Volautomaat
  • Gebruiksgemak
  • App-bediening

Minpunten

• Nog geen 1 ontdekt