Siemens TP501R09

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 57 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TP501R09 op Kieskeurig.be.

Marinus De Kievit 18-01-2021

Koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TP501R09

We hebben de machine nog maar net uitgepakt. Maar voor de ingewikkelde cash-back-actie moest ik via dit scherm.
Geen goede info wie nu levert. Gekocht bij Bol.com, maar dat zou gaan via Gezamenlijk Voordeel BV, maar die staat weer niet op de verplichte invoerlijst voor de CashBack

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • ziet er goed uit

Minpunten

• ingewikkelde cash-back
  • zie boven

Walter 17-08-2021

Zeer goed

Geschreven voor: Siemens TP501R09

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Duidelijke bediening en makkelijk schoon te maken
Koffie temperatuur prima

Anne 06-08-2021

Prima koop

Geschreven voor: Siemens TP501R09

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een veelzijdige koffie zet apparaat waarmee je een heerlijke kop koffie zet. Makkelijk in gebruik en onderhoud. geeft wel vaak aan dat je de lekschaal moet legen. Maar dat is misschien iets waar je even aan moet wennen. Wij zijn er in ieder geval heel erg blij mee

Klomp 03-08-2021

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TP501R09

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De melk in de cappuccino is vol schuim, beter als ons vorige Siemens koffie apparaat. Ook het schoonmaken is een stuk eenvoudiger. Niet alleen van de zetgroep, maar ook het melkschuim gedeelte is een stuk eenvoudiger en daardoor beter schoon te houden.
Ik hoop wel dat hij het langer volhoudt dan ons vorige apparaat (6.5 jaar).

Adwd 26-07-2021

Top apparaat, zoals we van Siemens gewend zijn

Geschreven voor: Siemens TP501R09

Heel eenvoudige installatie en bediening, met heerlijke koffie als resultaat. Net wat ik zocht in een espressoapparaat. Alsook de melkbereiding is heel eenvoudig te bereiden. En heerlijk melkschuim

Anoniem 26-07-2021

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TP501R09

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Samen met goede koffiebonen zet dit apparaat elke koffie die je wenst. Of het nu een gewoon kopje koffie is tot een cappuccino met heerlijke stevige schuim! Ook een espresso of latte machiato is in een handomdraai gezet! En het schoonmaken van het melksysteem gebeurt door een paar drukken op de knop! Ook de wekelijkse reiniging is zeer eenvoudig om uit te voeren. Kortom ik ben zeer blij met deze volautomatische koffiemachine!

g**5@g**l.com 22-07-2021

Zeer goede machine, raad ik aan

Geschreven voor: Siemens TP501R09

We hebben deze koffiemachine nu 10 dagen en zijn erg tevreden. De hitte van de koffie is perfect. De melkschuim is precies hoe het moet zijn. Wij zijn erg blij met deze machine en raden het zeker aan!

lmsliepen@gmail.com 10-07-2021

Grote aanrader!

Geschreven voor: Siemens TP501R09

Het is makkelijk in gebruik en je kunt je soort koffie instellen zoals jij wilt! Omdat ik veel thuis werk is het voor mij een mooie uitkomst. Ik heb geen seconde spijt van mijn aankoop! Het staat mooi, je krijgt waar voor je geld en het is heerlijk.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Elk soort koffie in te stellen naar jouw wens
  • Luxe voor relatief weinig geld
  • Gemakkelijke, duidelijke handleiding
  • Lekkere verschillende koffie

Marlinda 05-07-2021

Mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens TP501R09

Super blij met deze aankoop.
Mooi apparaat. Duidelijke display, makkelijk in gebruik. En zelfs heet water. Ik kan m'n oude koffieapparaat, melkopschuimer en waterkoker in de kast zetten. Nu dus 3 in 1 . En de smaak is perfect. Genieten dit apparaat!

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Makkelijk in gebruik
  • Goede prijs
  • Heerlijke koffie
  • Voldoende variatie

Anoniem 30-05-2021

Super machine

Geschreven voor: Siemens TP501R09

Super machine erg lekker cappuccino en espresso alleen staat er bij specificaties dat hij ook warm water serveert maar dat kan hij niet of is wel erg verborgen optie

Pluspunten

• Groote water bak

Minpunten

• Geen warm water

Paul 25-05-2021

Compacte volautomaat espresso machine

Geschreven voor: Siemens TP501R09

Ik heb voor dit product gekozen omdat er meer mogelijkheden opzitten dan vergelijkbare apparaten in dezelfde prijscatagorie. Machine is makkelijk schoon te maken, en geeft aan wanneer er ontkalkt moet worden. Maakt ook capucino, latte, enz.

Rene Jans 25-05-2021

Geschreven voor: Siemens TP501R09

Na vele jaren mijn oude siemens kofiemachine vervangen. Zelf repareren van de oude was net iets te lastig. Deze maakt wel lekkerdere koffie. De oude koffiemachine.. tja das toch we zonde, ook na 10 jaar trouwe dienst.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • Goed op temperatuur
  • Apparaat is degelijk gebouwd

Minpunten

• nee geen minpunten

Marie 24-05-2021

Koffieapparaat

Geschreven voor: Siemens TP501R09

Goed koffiebonen apparaat. Zet lekkere koffie. De warmte en sterkte van de koffie kun je zelf instellen. Je hebt in een handomdraai een latte macchiato. Reinigt zichzelf na het zetten van koffie en maakt niet veel lawaai. Alleen het malen van de bonen hoor je.
Ik wilde dat ik dit eerder had gedaan!

Pluspunten

• Zowel voor bonen als snelfiltermaling
  • Weinig herrie
  • Mooi uiterlijk

Edward 17-04-2021

Geschreven voor: Siemens TP501R09

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te bedienen, makkelijke keuze variatie, redelijk stil, temperatuur capaccino mag wel wat warmer

Ria 20-03-2021

Mijn geweldige koffiemachine

Geschreven voor: Siemens TP501R09

Ik heb deze machine nu al een poosje en vindt hem nog steeds geweldig. Lekkere koffie, goed op temperatuur, lekkere verwenbakjes, makkelijk schoon te houden. Gebruiksvriendelijk. Een puntje is wel dat de opvangbak wat klein is, maar een voordeel hieraan is weer dat hij schoner blijft omdat de prut vaker eruit gehaald wordt. #lovethismachine#

Pluspunten

• Heerlijk koffie
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Opvangbak mocht wel iets groter

Gerben 05-03-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens TP501R09

Het is een mooi apparaat om te zien en zeer makkelijk in gebruik. Het geluid is in vergelijking met andere apparaten minder (ceramisch maalwerk). Ik vind het het geluid van een vers bakje koffie. Het apparaat is snel gebruiksklaar en schakelt zich zelf uit (instelbaar). Het maken van cappuccino of latte macchiato is kinderspel, het slangetje in een melkpak hangen en klaar. Daardoor hoef je niets schoon te maken. (Alleen buitenkant van het slangetje afvegen). Het pak melk zet je gewoon terug in de koelkast. De machine doet de rest. De maalgraad is instelbaar. De sterkte van de koffie is instelbaar. Het aantal ml. Is instelbaar. De temperatuur is instelbaar. Alle instellingen in jip en Janneke taal!

Deze tekst heb ik geschreven toen ik hem gekocht had en sta daar nog volledig achter. Nu naar drie maanden gebruik kon ik er achter dat de koffie na het opstarten niet heet is. Ik heb Siemens gebeld en ze zeiden dat dan de leidingen nog koud zijn. Het tweede kopje is wel warm. Ik vind dat dat niet moet kunnen bij een machine van €550'-. Maar goed, ik heb dat opgelost door de machine twee keer te laten opstarten. ( Duurt niet lang)
De klantenservice van Siemens kon geen oplossing bedenken, dat vind ik wel vreemd.

Al met al een hele fijne machine maar met een minpuntje.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Redelijk stil

Minpunten

• Temperatuur van de koffie

Marco 26-02-2021

Koffie

Geschreven voor: Siemens TP501R09

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een mooi koffie apparaat en werkt bijna perfect
Handig qua instellingen alleen jammer dat de koffie niet erg warm / heet terwijl hij ingesteld staat op Max temperatuur

Bart 28-01-2021

Mooi Disign

Geschreven voor: Siemens TP501R09

Na 2 apparaten weer een Siemens gekocht. De vorige Siemens ook 10 jaar mee gedaan.
Apparaat is overzichtelijk en makkelijk in het gebruik

Pluspunten

• Handig design
  • Grote waterinhoud

Minpunten

• Spoelt relatief veel water weg

Koffie plus 26-01-2021

Top systeem

Geschreven voor: Siemens TP501R09

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geschreven recensies is niets mis mee. Makkelijk te installeren, lekkere koffie (zoeken naar de juiste bonen natuurlijk).
Gewoon top apparaat

Chiel 25-01-2021

Handige koffiezetautomaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens TP501R09

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koffiezetautomaat heeft veel instelmogelijkheden en een grote watertank. Het scherm geeft duidelijk aan als er iets geleegd of gevuld moet worden. De zetgroep is makkelijk schoon te maken. Het apparaat maakt veel minder lawaai dan mijn vorige apparaat van een bekend Nederlands merk. Dus: aanrader!