De'Longhi Magnifica S Smart ECAM 250.23.SB - Espressomachine - Zwart/Zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi Magnifica S Smart ECAM 250.23.SB - Espressomachine - Zwart/Zilver op Kieskeurig.be.

Rob B 05-12-2019

Heerlijke koffie en geur

Geschreven voor: De'Longhi Magnifica S Smart ECAM 250.23.SB - Espressomachine - Zwart/Zilver

Heerlijke koffie en geur en alles voelt stevig aan en een sieraad voor op de aanrecht! wel goede bonen gebruiken

Pluspunten

• smaak
  • uiterlijk

Minpunten

• veel schoonmaken
  • geluid

EppoM 28-11-2019

Goed formaat

Oude apparaat was versleten en was toe aan een nieuw apparaat en daarom nu een DeLonghi. Waarom moet ik 100 karakters schrijven voor mijn cashback?

Pluspunten

• Klein formaat
  • Goede koffiesmaak

Minpunten

• Aluminium plaatje krast snel

Marja 28-11-2019

Mooie machine en gemakkelijk in gebruik

Vorige machine van ander merk was al snel defect. Deze keer vanwege de goede recensies voor een De'Longhi gekozen. Het uiterlijk is voor ons ook heel belangrijk. Deze machine is niet al te groot en staat mooi in onze keuken.
Hebben hem slechts één dag dus over de levensduur kunnen wij niets zeggen.
Het instellen kost wat tijd maar dan heb je ook heerlijke koffie.
Vergeleken bij onze vorige machine zijn er minder functies maar die gebruik uiteindelijk maar weinig. Deze machine heeft voor ons voldoende mogelijkheden.

Pluspunten

• Erg stil
  • Koffie en waterreservoir zijn royaal
  • Compacte en mooie machine

Minpunten

• Kort snoer

jan 27-11-2019

Koffie espresso apparaat

Mooie uitstraling, lekkere koffie, snel geleverd door Bol.com.
Hopelijk kunnen we lange genieten van dit mooie apparaat.

Pluspunten

• eenvoudige bediening

Martin uit Varik 20-11-2019

Heerlijke koffie, goed te doseren.

De prijs—prestatie verhouding is werkelijk prima. Makkelijk onderhoud en goede service van de verkoper.

Pluspunten

• Instellingen bsaic maar zeer efficiënt

Arts 18-11-2019

Koffieautomaat

We hebben dit product een paar dagen in huis en zijn nu al super tevreden. Het apparaat is heel gemakkelijk te bedienen. Binnen een half uur is alles ingesteld. De smaak van de koffie is prima. Daarnaast ziet het apparaat er heel mooi uit.

Guido 17-11-2019

Eenvoudig in gebruik

Gekocht bij lokale winkel die ook het onderhoud verzorgd en goede tips geeft. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zetgroep en waterreservoir zijn bij vervanging veel goedkoper dan bij vergelijkbare modellen van andere merken.

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • goedkope onderdelen

Minpunten

• Nog niet gevonden

Raca 09-11-2019

Koffiezetapparaat

De eerste resultaten waren goed van een heerlijk gezet kopje koffie.Overzichtelijk display.Goede handleiding en vooral heel wat instel mogelijkheden

Pluspunten

• display,symbolen
  • bediening