Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 68 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EQ.6 plus s100 zwart op Kieskeurig.be.

8,9

Koffie liefhebber 10-12-2020

Handige bediening

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Perfect apparaat , is stiller als de eerdere machine , je kan veel instellen , het is handig om direct uit het pak melk te tappen hierdoor geen extra schoonmaak werk

• Makkelijk in te stellen

Minpunten

• Na verloop moet je weer een waterfilter kopen

k**e@o**k.com 01-12-2021

Prima makkelijk bedienbare machine

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Dit apparaat heb ik een paar weekjes mogen testen. Het is een mooi compact model. Dit omdat er geen melkkan aan zit. Dit betekent dus wel dat je zelf nog een melkbeker/melkpak aan de slang moet toevoegen als je gebruik wilt maken van melk. Maar ik denk dat dit gewoon wennen zal zijn. Het schuimt goede melk. Leuk dat je de sterkte van je koffie als ook de grootte van je kopje kan instellen. Wel vind ik de temperatuur snel wat koud, ook al staat die het hoogst ingesteld. Nu geloof ik dat dit wel bij alle machines het probleem is. Je kunt dit oplossen door vooraf je kopje even te verwarmen onder de warme kraan, bij deze uitvoering zit er geen warmhoud plaatje bij. Ik vind het al met al een fijn apparaat, makkelijk bedienbaar en zegt duidelijk wat het nodig heeft(waterreservoir vullen, lekbak legen etc.)

Pluspunten

• design compact
  • goede melkschuim
  • duidelijk bnedienbaar

Minpunten

• temperatuur mag warmer

Ariekast 26-11-2021

Een alleskunner op koffiegebied.

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Mooi apparaat, stekker in het stopcontact en zonder enig probleem aan de slag. Het touch scherm is overzichtelijk en eenvoudig te bedienen. Een espresso, kopje koffie of cappuccino is zo gemaakt! De hoeveelheid melk is eenvoudig aan te passen.
Het water bijvullen is een makkie en de ruime lekbak legen ook!!
Het apparaat heeft ontzettend veel mogelijkheden en variaties.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Veel variaties

Minpunten

• Formaat (aan de grote kant)

Ariekast 26-11-2021

Alleskunner.

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Mooi apparaat, stekker in het stopcontact en zonder enig probleem aan de slag. De touchscreen is overzichtelijk en eenvoudig te bedienen. Meteen de eerste Espresso is lekker! Een cappuccino voor mijn vrouw is zo gemaakt en smaakt prima. De hoeveelheid melk is eenvoudig aan te passen. Ook na ruim een week blijft het een fijne machine! Het water bijvullen is een makkie en de lekbak legen ook!!
Kortom een mooi apparaat waar heerlijke koffie uitkomt.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Formaat

Noetsjie 22-11-2021

Wat een spetter in de keuken

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een spetter in de keuken deze machine! Hij ziet er erg bling bling uit en maakt heerlijke koffie. Als je hem tenminste lekkere koffiebonen geeft, maar je kan ook gemalen koffie gebruiken hiervoor is er een apart klein bakje aanwezig aan de zijkant van het apparaat.
Deze machine kan verschillende soorten koffie zetten waaronder: expresso, expresso macchiato, cappuccino, latte macchiato, melkschuim, heet water en normale koffie. Je kunt de boonsterkte bepalen en de hoeveelheid ml er in je kopje moet komen per koffietype en grootheid. Ideaal! Hij kan ook nog een paar favorieten opslaan voor je. Hij reinigt zichzelf na elk kopje koffie. Niet alleen aan de voorkant maar ook binnen in dus je moet wel geregeld het waterlek bakje schoonmaken en uiteraard de bak waarin de gebruikte koffiebonen komen te vallen. De melk opschuimen doe je middels een slangetje dat je in het pak melk doet. Deze slang spuit hij ook schoon voor je met heet water. Hij geeft op zn scherm aan hoe en wat. Je kan verschillende talen kiezen wel zo fijn. Echt een aanrader!

h**r@i**d.com 09-11-2021

Na 2 jaar

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Het apparaat werkt perfect en is gebruiksvriendelijk.
Doch na 2 jaar begint de eerste ellende. Versleten maalwerk, koffiebonensensor, dure reparatie kosten.
Kijk je links en rechts bij kennissen dan doen zij jaren met hun apparaat, wij nemen na 2,5 jaar afscheid van de eq6

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk.

Minpunten

• Na 2 jaar gebruik begint de elende

Eduard 31-10-2021

Lekkere koffie en snel opgeruimd schoom

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met deze machine zet je snel een lekkere kop koffie, geheel naar eigen smaak en sterkte, automatisch in allerlei varianten. Het enige dat je moet doen in water bijvullen en het pak melk klaarzetten. En mocht je dat vergeten, dan helpt de tekst op het overzichtelijke display jou eraan herinneren.
O ja, schoonmaken moet je ook zelf doen, maar dankzij de slimme vormgeving is dat zo gebeurt!

Harry Ruben 12-10-2021

Uitstekende keuze

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat van hoge kwaliteit net als zijn koffie

Dink 28-09-2021

Fijne machine, heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Na 11 jaar was de vorige Siemens versleten en wij kozen voor weer een Siemens. Hierdoor extra 2 jaar loyaliteitsgarantie gekregen op de nieuwe machine. Meer mogelijkheden, lekkere koffie, eenvoudig in gebruik

Lilian 28-09-2021

Lekkere koffie, eenvoudige bediening

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

11 jaar met de vorige Siemens gedaan dus wij kozen weer voor Siemens! Nog makkelijker bedienbaar, meer keus in verschillende soorten koffievarianten. Heel tevreden met onze aankoop

Suijkerbuijk 10-09-2021

Eenvoudige bediening, heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Vorige Siemens 11 jaar meegegaan en na overleg met Siemens gekozen voor een nieuwe B-keus machine. Geen idee waarom B-keus, geen krasje te zien en werkt perfect! Eenvoudige bediening en heerlijke koffie, cappuccino enz

Marco 13-08-2021

Mooie degelijke koffiemachine

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Mooie machine, makkelijk in bediening en schoonmaken. De machine is niet erg uitgebreid, maar wat je kiest, maakt de Siemens zonder veel inspanning klaar

Pluspunten

• Vormgeving/design
  • Bedieningsgemak, ook onderhoud
  • Smaak koffie

Minpunten

• Instelling temperatuur te laag
  • Machine gebruikt veel water
  • Geen mogelijkheid om melkschuim in te stellen
  • Iets aan de prijzige kant t.o.v concurrentie

t**e@x**l.nl 15-07-2021

Top machine

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Top machine. Doet wat hij moet doen. Makkelijk in gebruik. Zeer goede prijs.

• Makkelijk in gebruik

a**s@h**l.com 13-07-2021

Een aanrader

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

We waren op zoek naar een luxere koffiemachine die qua vormgeving ook nog mooi bij de keuken en het interieur past. Toen kwamen we al snel uit bij de Siemens EQ.6 plus S100 (en dan de full black variant). Heerlijk warme verse koffie, tot dusver zijn we erg tevreden ook door de vele mogelijkheden die je kan instellen.

Pluspunten

• Verschillende koffiemogelijkheden
  • Geluid valt reuze mee

Minpunten

• Het is een groot apparaat

Siemens EQ 6 plus 04-07-2021

Prima

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We waren al bekend met het merk Siemens alleen hadden we een voorloper van dit model. Nu wilden we een koffieautomaat met externe melkfunctie. Dit type is het geworden omdat we ook precies wisten dat we een automaat wilde die helemaal zwart is.

ROSIE MEYS 24-06-2021

Overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

We hebben al meer dan 10 jaar een siemens koffiemachine gehad die hadden we gekregen nu besloten een nieuwe te kopen best wel uitzoeken met dat digitale allemaal wij zijn ook niet zo jong meer maar het is ons gelukt en wij zijn zeer tevreden ermee

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Stap voor stap het boekje doorgenomen
  • Lekkere warme koffie
  • Het geluid zacht
  • Makkelijk te reinigen

N D 21-06-2021

Mooi en heerlijke koffie. Goed in gebruik.

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Fijn apparaat, mooi in de keuken. Daarbij heerlijke koffie wat natuurlijk het belangrijkste is. Verschillende sterkte en koffie smaken te maken

Wilma Kemp 02-06-2021

Mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Volautomaat, de melk apart, 2 kopjes tegelijk, veel keuze, latte cappuccino, expresso enz. je kunt alles zelf instellen. Prettig in gebruik.
Gemakkelijk om schoon te maken. Lekkere warme koffie

Pluspunten

• veel keuze
  • zelf instellen

Dees 02-05-2021

Wat een fijne koffiemachine

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

Wat een heerlijke machine. Verschillende koffie mogelijk. Smaakt heel goed. Makkelijk schoon te maken. Onze vorige koffiemachine had het na 9 jaar begeven. Die koffie was totaal niet lekker. Op advies van de winkel deze gekocht. Goede keuze.

Pluspunten

• Fijn display
  • Makkelijk schoon te maken
  • Heerlijke koffie
  • 2 kopjes koffie tegelijk

Minpunten

• Eigenlijk geen minpunten.
  • Als ik er 1 moet verzinnen: druppelt iets na

Patricia 15-04-2021

Geweldig

Geschreven voor: Siemens EQ.6 plus s100 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijn apparaat. Lekkere koffie en wat ook erg prettig is dat het apparaat op tijd aangeeft als iets gevuld of leeg gemaakt moet worden.