La Pavoni Europiccola Lusso EL - Reviews

espresso

6,6

• Slecht

Ikke 06-01-2016 Product paar weken in bezit

Espresso machine voor de ervaren koffie (espresso) maker. Volledig hand bediend. Automaat voor cappuccino volledig overbodig. Als je met de hand de koffie gaat bereiden, doe je dat ook met de melk.
Kwaliteit: hoe beter je het onderhoud, hoe mooier hij blijft. En als defect, zelf te herstellen. Onderdelen goed on-line te verkrijgen.
Aanrader voor de liefhebber, afrader voor de Senseo fanaten.

Tillerman 27-09-2013 Product paar dagen in bezit

Twee jaar in bezit. Je kunt er vreselijk lekkere espresso mee zetten, en het is een sieraad in je keuken. Maar.... de degelijkheid laat te wensen over. We hadden twee jaar garantie, en in die tijd moest het apparaat 3 keer terug voor allerlei lekkages. Net na de garantie begon het apparaat wederom te lekken, te roesten en nu ook stoom af te blazen door het overdrukventiel. Het is toen op coulance-basis nog eens gratis gerepareerd. Maar de mankementen bleven terugkomen, en steeds sneller. Vandaar dat wij nu in het proces zitten om bij de verkoper ons geld, minus 2 jaar gebruik, terug te vragen. Want dat mag echt niet voor een apparaat waar wij 600 euro voor betaald hebben.