Siemens EQ500 Classic TP503R0P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 68 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EQ500 Classic TP503R0P op Kieskeurig.be.

Sacha 29-07-2021

En weer een Siemens...

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat mijn oude S2 12 jaar perfecte koffie heeft gezet met echt 0 problemen was het toch tijd voor een nieuwe vanwege niet meer zo hete slappe koffie. Dus nu deze nieuwe: stiller, zuiniger en met een display. Alleen de watertank vond ik bij de vorige beter te bereiken maar dat is dan ook alles.

F.J.C. van der Boor 26-07-2021

Espresso volautomaat TP503R09 van Siemens

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geeft heerlijke koffie, de bonen moet je wel zelf selecteren. Enige minpunt vinden wij dat het apparaat veel schoenspoelt waardoor veel water verloren gaat.

Geen 06-07-2021

Handig in gebruik

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geeft iets te snel aan lekschaal te legen

Peter 03-07-2021

Bonenkoffiemachine

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super apparaat. Echt lekkere koffie en zeer gemakkelijk in gebruik.

Kees 30-06-2021

Prima bak koffie, goed instelbaar en stil

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

Blij met dit nieuwe apparaat. Na verschillende andere merken nu een Siemens en wat vooral opvalt is hoe weinig herrie deze maakt. apparaat is makkelijk schoon te houden maar vooral: er komt een lekkere bak koffie uit. Veel instelmogelijkheden om de bak koffie net aan je smaak aan te passen. Heel tevreden!

Pluspunten

• weinig geluid
  • prima lekkere bak koffie

Jelierse 27-06-2021

Makkelijke bediening voor jong en oud, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik een veelzijdig koffiedrinker ben en iedere ochtend voor het werk een glas Latte neem.
Elke dag genieten van koffie uit een gebruiksvriendelijk apparaat van siemens en ook nog eens goede koffie.
Wie wil dat nou niet.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk display
  • makkelijk schoon te maken

Jolanda 19-06-2021

Alle lekkerste koffie

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

Wat een bijzonder goed en makkelijk te bedienen apparaat. Heerlijk warm en voor elk in te stellen sterkte. Ook snel klaar. Ik ben zeer tevreden!!

Pluspunten

• Hete koffie
  • Mooie vormgeving
  • Makkelijk schoon te maken
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Richard 22-02-2021

Goede koffie machine, maar vreemde te kortkomingen

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

Ondanks dat het een goede koffiemachine is, die makkelijk is in het onderhoud en bovenal goede koffie maakt, heeft hij wel rare tekortkomingen. Zo geeft hij niet aan dat de koffiebonen op zijn en is al na een klein aantal bakken koffie de lekbak vol, ondanks dat er altijd een kopje onder de automaat staat, die het vele water van het automatisch reiningen opvangt.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • duidelijke keuze mogelijkheden / instellingen

Minpunten

• geeft niet aan dat de bonen op zijn
  • lekbak snel vol

m.a v nieuwkerk 22-01-2021

aanwinst

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] perfect apparaat voor een heerlijke koffie ga zo door Siemens

Eric 20-01-2021

Foutieve meldingen

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

Apparaat werkt prima, vrij stil alleen vaak melding van lekbak vol terwijl er weinig in zit. Klep open dicht en dan is het goed.

H.K 20-01-2021

TOP APPARAAT VAN SIEMENS

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

hoop mogelijkheden voor het instellen van de verschillende soorten koffie die deze machine kan maken zoals sterkte maar ook hoeveelheid en de maling van de bonen
en met het automatische op schuim systeem werkt ook perfect gewoon slangetje in melk pak en de rest gaat vanzelf

Anne 16-01-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nog nooit zo'n geweldig koffieapparaat gehad. Geen spijt van aankoop! Makkelijk in bediening en heerlijke keus in koffie.

Madeleine 12-01-2021

Duidelijk, gebruik is gemakkelijk.

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

Gemakkelijk in gebruik en fantastische koffie! Heel makkelijk schoon te maken en groot reservoir qua water en aparte mogelijkheid om koffie te zetten met gemalen koffie. Heel erg blij mee.

Pluspunten

• 2 kopjes per keer zetten
  • Gemakkelijk qua schoonmaken

Bart 10-01-2021

Stil, lekbak snel vol, koffie mag heter

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

Onze vorige maakte veel herrie met het malen van de bonen. Deze speciaal uitgezocht op een laag geluidsniveau en dat klopt (het mag natuurlijk altijd stiller.) Door het veelvuldig en ruim spoelen is de lekbak heel snel vol, wij zetten hier een beker onder de uitstroomopening om dit op te vangen. Werkt ook goed. Na een melkproduct komt er altijd bij het volgende nog een heel klein beetje melk uit. Als je dan net thee wilt nemen is dat vervelend. Nu dat we dat weten doen we eerst het hete water en dan het melkproduct.

Pluspunten

• Lekkere Latte en Cappuccino

Minpunten

• Lekbak snel vol door ruim spoelen
  • Iets melk in een volgende na een melkproduct

T503R09 10-01-2021

Espresso volautomaat

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooi ogende koffiemachine en een fijne koffiemachine die nadat hij goed is ingesteld heerlijk en ook verschillende soorten koffie zet. De cappucino en latte machiato zijn met volle melk bereid erg smakelijk. Hij verbruikt bij het spoelen wel relatief veel water. De lekbak is erg snel vol. Ook jammer dat hij geen heet water geeft voor thee.

Roza 10-01-2021

Siemens EQ serie

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

Altijd sceptisch geweest over een bonenapparaat in verband met lagere temperatuur van de koffie. Bij de TP503R08 is dit heel goed op temperatuur. Wij zijn erg tevreden. Het apparaat zelf ziet er strak uit, maakt weinig lawaai zowel met malen als met zetten van de bonen en koffie. Wij raden deze machine aan!

Ron 06-01-2021

Prima product!

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

Prima product! Mooi en makkelijk bedienbaar apparaat en maakt bovendien heerlijke koffie, espresso, Latte, Cappuccino etc
Lekbakje moet wel vaak geleegd worden, kwestie van wennen. Tip: zet een bakje onder de uitstromers, scheelt wellicht!

Pluspunten

• Mooi Design
  • Makkelijk bedienbaar
  • Maakt heerlijke koffie

Minpunten

• Lekbak gauw vol

Eduard 03-01-2021

geweldige machine

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] espresso is goed heet en het melkschuim os prima

R. Monteban 02-01-2021

Espresso machine

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

Het apparaat geeft heerlijke koffie als je even de tijd neemt hem goed in te stellen. Verbruik bij spoelen een beetje veel water. Ook de lekbak zit snel vol.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Duidelijke gebruiksaanwijzing

Minpunten

• Lekbak snel vol
  • Veel water bij spoelen. (half kopje)

Maud 31-12-2020

Handig in gebruik!

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P

lekker makkelijk apparaat! Weinig onderhoud en veel keuze wat betreft koffievarianten! Echt een aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Keuze genoeg

Minpunten

• Aan twee kanten gebruiksklepjes, das jammer!