Siemens EQ500 Classic TP503R0P zwart

Kleur(en)
zwart
Fabrikant kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EQ500 Classic TP503R0P zwart op Kieskeurig.be.

Noekie 18-11-2019

Mooie machine met super melkschuim

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P zwart

Mooie strakke machine, met voldoende ruimte voor verse boontjes. Met drie malings mogelijkheden even zoeken naar wat de beste maling is voor het boontje, en daarna nog machinaal een scala aan mogelijkheden voor de koffie sterkte en het aantal mm uitgifte.

Met drie verschillende melksoorten (jersey, volle en geitenmelk) drie keer prachtig melkschuim! Double shot is superhandig in de latte, wel even wachten want tussen de shots zit wat tijd.

Met verschillende bonen goede espresso, al is de temperatuur niet heel erg hoog, dus voor meerdere mensen espresso maken en gelijk delen en de kopjes goed voorverwarmen!

minpuntjes: erg aanwezig qua geluid en door tussendoor reinigen behoorlijk veel watergebruik en snel
Volle lekbak, die wel afdoende groot is en makkelijk te verwijderen.

Pluspunten

• Mooi melkschuim
  • Veel instellingsmogelijkheden
  • Snel verschillende goede koffiesoorten

Minpunten

• Qua geluid goed aanwezig

Leida 18-11-2019

koffiemachine

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P zwart

Mooi design er kunnen veel verschillende koffie's automatisch mee gezet worden en zelfreinigend systeem is ook heel fijn omdat iedere keer na het maken van een koffie alles schoon te moeten maken voor mij geen optie is. In vergelijking met andere volautomatishe machines is dee zeer edelijk geprijsd

Pluspunten

• mooi
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• uit de doos halen was een drama

EddwinnC 16-11-2019

Good coffee, good day

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P zwart

Erg lekkere koffie, mooi design en ook veel mogelijkheden in koffie. Persoonlijk vind ik het jammer dat de temperatuur niet heel hoog is. Verder heb ik wel de indruk dat dit apparaat veel melk gebruikt voor het opschuimen van de melk. De cappuccino mag van mij een iets grotere schuimlaag hebben. Ik vind het verder een ideaal apparaat. Je kan inhoud zelf instellen, net als de sterkte.

Pluspunten

• Koffiebonen
  • Reinigingssysteem
  • Inhoud in te stellen
  • Sterkte in te stellen
  • Veel keus in koffiesoorten

Minpunten

• Temperatuur mag warmer
  • Geen warmhoudmogelijkheid van kopjes

Roadrunner19 15-11-2019

Fijne Volautomaat

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P zwart

Het is een moderne volautomaat. Veel mogelijkheden om verschillende koffies mee te zetten.
Het apparaat is snel geïnstalleerd, makkelijk in gebruik, geschikt voor jong en oud.

- Makkelijk schoon te houden
- Weinig geluid
- Groot waterreservoir
- Weinig onderhoud nodig

De koffie is heerlijk, en als hij nog niet naar wens is, is hij makkelijk bij te stellen, waardoor veel mogelijk is.
Je kunt het zo gek maken als je wilt, maar de standaard instellingen zijn ook ruim voldoende.

Melk instellingen zijn ook super makkelijk te gebruiken. Slangetje in het melkpak en klaar.
Hierna even schoonspoelen en het pak kan weer in de koelkast.

Het enige nadeel is de prijs. Ik vind het toestel toch wel aan de prijzige kant.
Er is best een grote markt, maar voor dit bedrag is er veel verkrijgbaar.

Conclusie:
Opzoek naar een makkelijk, snel, stil apparaat met lekkere koffie? Dan is dit een echte aanrader!

• Groot waterreservoir
  • Makkelijk in gebruik
  • Weinig onderhoud

• Geen melkreservoir

Simone 15-11-2019

Mooi apparaat / prijs kwaliteit vrij hoog

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P zwart

Nu al meerdere verschillende koffie's gezet. Gewone koffie, cappuccino, latte enz...

Persoonlijk vind ik de cappuccino of latte véél te lauw/koud... Erg jammer. Ik houd van erg warme / hete koffie. De koffie is wél lekker heet. Op verschillende manieren getest maar dat de cappuccino of latte te lauw is vind ik een ongelooflijke afknapper. Vooral bij zo een duur apparaat. Vind het daarnaast een beetje onhandig om een melkpak naast het apparaat te zetten en dat slangetje te gebruiken. Vind ik best knoeien zo... Ook vind ik dat de waterbak vrij snel volraakt. Moet dus echt vaak leeggemaakt worden. Voor elk los kopje koffie spoelt hij voor en na de tijd. Want meestal drink ik ff snel een kopje alleen.

Onze kinderen vinden dit apparaat ook vrij veel lawaai maken. Als ik erachter sta en praat met onze kinderen versta ik ze amper.

Wat trouwens wel handig is dat je aan kan geven hoe groot je de koffie of cappuccino wil. Kopje of mok. De gewenste ml kan je aangeven. Heerlijk. Dit heb ik niet op mijn oude vertrouwde nespresso machine. 😅

Ik vind het een mooi apparaat, maar zou hem persoonlijk niet kopen tegen dit grote bedrag, puur omdat ik de té lauwe cappuccino / latte niet lekker vind. Echt gemiste kans. Want het melkschuim is subliem 🥰

Voor mensen die dit prima vinden om direct de cappuccino of latte te willen opdrinken mooi en ideaal apparaat.

Pluspunten

• Verschillende koffiesoorten
  • Heerlijke melkschuim
  • Lekkere koffie
  • Het aantal ml kunnen kiezen / grote van kop

Minpunten

• Lawaai
  • Te koude cappuccino / latte
  • Los pak melk naast het apparaat vind ik onhandig

Eddy 14-11-2019

Goede koffie

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P zwart

Hiervoor ook een Siemens gehad, ondanks de relatief korte levensduur toch weer een nieuwe Siemens gekocht vanwege bedieningsgemak en smaakvolle koffie.

Pluspunten

• Duidelijk display

Minpunten

• Kleine opvangbak voor water

Arjan 09-11-2019

Altijd Hherlijke koffie met fantastisch gebruiksgemak

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P zwart

Ultiem balans in prijs/prestatie verhouding. Ik hou echt van gadgets, gebruiksvriendelijkheid, betrouwbaarheid en genot. Nou als er ergens deze zaken voor een reële prijs bij elkaar komen is het deze Siemens Espresso machine. Ik vindt het echt onzin om meer dan 1000 euro uit te geven voor een goede Espresso machine maar wilde ook geen concessies doen aan bovenstaande. Nou in deze machine heb ik het toch bij elkaar gevonden. Echt top en ook nog redelijk eenvoudig e gebruiksvriendelijk in schoonmaak.

Pluspunten

• Degelijk, bertrouwbaar, Modern
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• tja 700+ is toch serieus geld
  • not connectet

Peter Driessen 16-07-2019

Klasse apparaat uitvoering mocht wel iets kleiner

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P zwart

Dit apparaat van siemens gekocht op aanbeveling van Familie die ook een koffiemachine bezitten.
Alle keukenapparatuur is ook van siemens en zijn we zeer tevreden over, Nieuwe machine past goed bij de andere apparatuur

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Automatische reiniging

Minpunten

• Dure aanschaf

Wouter 11-07-2019

Koffie zetten!

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P zwart

Ons vorige apparaat ging kapot. Zonder koffie kunnen we niet en we zagen dit apparaat. We waren gelijk verkocht voor de vele mogelijkheden. Bij het proeven van de heerlijke koffiesmaak waren we overtuigd. Absoluut een goede keuze!

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • lekkere smaak
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• nog niet ervaren

'Yvon 04-07-2019

HEERLIJKE KOFFIE

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P zwart

Eerste koffiezetapparaat gekocht waar de koffie met verse bonen wordt gemaakt. Goed onderzoek gepleegd en vooral aan veel mensen om advies gevraagd. We zijn blij met onze keuze en hopen nog heel veel lekkere bakjes te mogen nuttigen.

Pluspunten

• lekkere koffie

Minpunten

• nog niet op kunnen betrappen

Yvonne 18-06-2019

Mooi apparaat en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens EQ500 Classic TP503R0P zwart

Dit apparaat pas kort geleden aangeschaft en de eerste indruk is goed, zet heerlijke koffie met goede temperatuur. Bediening van het apparaat is eenvoudig en ziet er erg mooi uit.

Pluspunten

• zet goede koffie
  • eenvoudig te bedienen