Braun Silk-épil 3-420 Epilator voor Langdurige Ontharing, Bikinistyler

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 3-420 Epilator voor Langdurige Ontharing, Bikinistyler op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Xana Coppens 11-04-2018

Leuk apparaatje met een zachte werking

Ik heb dit apparaatje gratis ontvangen om te kunnen uittesten en ik ben zeer tevreden over de resultaten! In het begin is het pijnlijk om te gebruiken, maar naarmate je het product langer gebruikt, is het aangenamer en zijn de resultaten ook langer zichtbaar. De haartjes blijven langer weg en worden dunner. Het ingebouwde lichtje is ook handig om het te scheren oppervlak goed te kunnen zien. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Massageroller
  • Ingebouwde lichtjes

Minpunten

• Pijnlijk in het begin

Sarah 05-04-2018

Silkepil 3 goede prijs/kwaliteit verhouding, super resultaat

Ik heb met de Silk-epil3 420 voor het eerst een degelijke epilator gebruikt. Zoals bij velen was de eerste maal een beetje pijnlijk maar eens je het toestel enkele keren gebruitk en dit zeker met de massagekop erop, deze verzacht de pijn van het uittrekken van de haartjes. Het fijne ontharingstoestelletje is ideaal voor de bikinilijn, ideaal! Ik kreeg het toestel als test toestel toegezonden en ben een zeer tevreden testpersoon. Een aanrader voor vrienden/famillie en kennissen!

Pluspunten

• Massage kop verzacht ontharing
  • lichtje verlicht haartjes
  • goed resultaat

Minpunten

• geen batterijen
  • niet waterbestendig

Piteke vd M 04-04-2018

Super glad scheer resultaat

Het apparaatje ligt fijn in de hand dankzij de anti slip puntjes op de achterzijde. Het scheer resultaat is prima, mooie gladde benen. Er zitten twee snelheden op en een lichtje waarmee je alle haartjes goed in beeld kunt krijgen. De bijgeleverde bikini trimmer is ook erg handig in gebruik. ook voor haartjes op je gezicht is de trimmer prima te gebruiken en effectief. Ik mocht het apparaat testen en ben erg zeer tevreden over. Een aanrader.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • mooie vormgeving

Minpunten

• niet draadloos
  • niet waterdicht