Braun Silk-épil 9

Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden
Afspoelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 32 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 op Kieskeurig.be.

Sandradeg 11-04-2018
  • Product gekregen

Een goed apparaat die doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

De Silk epil 9-880 wordt geleverd met verschillende opzetstukken ook voor de gevoelige haartjes. De extra brede kop op het apparaat zorgt dat in 1 beweging veel meer haartjes verwijderd, zelfs de kortste haartjes worden meegenomen en blijven tot wel 4 weken weg. Ideaal voor de zomer. De kop is flexibel en daardoor voelt het lekker aan op de huid omdat hij met de rondingen mee gaat. Ook het lichtje is heel handig omdat je dan goed kan kijken. Het apparaat is zowel nat als droog te gebruiken . Ik mocht het de Silk Epil 9-880 gratis uitproberen en ik heb mijn scheermesjes inmiddels weggedaan. Bij de verpakking zat ook een gezichtsborstel die zorgt voor het verwijderen van make-up en andere onzuiverheden. Heerlijk om smorgens in de douche te gebruiken.

Pluspunten

• mooi apparaat die flexibel over de huid gaat
  • Handig opbergtasje
  • diverse opzetstukken en handige gezichtsborstel

Mkaya 14-05-2018

Super

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

Ik ben uiterst tevreden over het apparaat. Hij is beter dan mijn vorige. Dat was van een ander merk. Ik had geluk dat ik deze apparaat gratis mocht testen. Een minpunt is echter dat wanneer je het onder water gebruikt, het niet effectief werkt. Maar al met al een ideaal product!

LianneKM 08-01-2019

Aanrader

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

Tot nu toe heb ik alleen scheermesjes gebruikt bij het ontharen. Toen ik een Braun Silk Epil9 kreeg om te proberen, was ik dus erg benieuwd. Kort gezegd: ik ben om! Het resultaat is veel mooier en blijft langer. Ik was bang dat het pijn zou doen en eerlijk gezegd voel je het wel. Maar minder dan bijvoorbeeld wenkbrauwen epileren.

Pluspunten

• gebruikersgemak
  • duidelijke instructie

Minpunten

• het is wel even wennen

Nadia 17-05-2018

Super handig

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

Al jaren onthaar ik met verschillende methodes, maar nooit iets gevonden waar ik echt blij van werd. Recent kreeg ik de mogelijkheid om de Braun Silk-épil 9 SensoSmart gratis te testen en ik was verrast. Ik was wat huiverig om te epileren, maar het valt me alles mee. De eerste keer voelt niet fijn, maar na een paar weken zijn er veel minder haartjes en valt het heel erg mee.

Pluspunten

• Draadloos
  • Handzaam
  • Haartjes blijven steeds langer weg

Emilie s 06-05-2018
  • Product gekregen

Handig met de verschillende koppen

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

De eerste keer ik de Braun epilator SE9/880 gebruikte vond ik het persoonlijk redelijk pijnlijk. Ik had dan ook nog nooit een epilator gebruikt maar volgens de gebruiksaanwijzing was dat volkomen normaal. Gelukkig heb ik volgehouden want het boekje dat zegt dat het elke keer minder pijnlijk is liegt niet. Zelf heb ik het product gratis gekregen om het uit te testen wat het nog eens zo leuk maakt natuurlijk. Het is zo een zalig gevoel te weten dat je de volgende dagen niet moet piekeren over stoppels. Voor je oksels raad ik jullie de speciale kop voor oksels aan eerst tegen en daarna mee met de haargroei om alle haartjes mee te krijgen. Ook Minder pijnlijk dan die voor de benen. Bikinilijn heb ik zelf nog niet aangedurfd....

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Cleansing brush

Minpunten

• Redelijk pijnlijk

Sophie71 05-05-2018

Handig apparaat, maar erg pijnlijk

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

Het apparaat werkt zoals verwacht, maar doordat de haartjes tegen de groeirichting in worden uitgetrokken, vind ik het erg pijnlijk. Vooral op de wat gevoeliger lichaamsdelen als knieën en liezen, vind ik het niet te doen. Omdat ik het product gratis heb gekregen om te testen, na drie weken nog een keer geprobeerd, maar veel haartjes breken af en het is te pijnlijk om er je hele been mee te ontharen.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Haartjes blijven lang weg

Minpunten

• Pijnlijk

Frederikaa 05-05-2018

Zeer fijn epileerapparaat met handige extra's

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

Dit is het eerste epileerapparaat dat ik heb gebruikt en na een maand ben ik er zeer tevreden over. Eerder gebruikte ik altijd een scheerapparaat, en hoewel ik deze nog steeds prettiger vind voor onder mijn oksels te gebruiken, ben ik voor mijn benen zeer tevreden over de silk-épil. De eerste keer in gebruik was het apparaat wat oncomfortabel, maar na een maand twee keer per week er gebruik van te maken kan ik zeggen dat het epileren met behulp van de silk-épil zeer prettig en handig is. Ik gebruik hem altijd onder de douche voor de meeste comfort en ik merk dat hij de haartjes goed verwijderd. Mijn benen voelen zeer fijn zacht aan. Over de scheerkop ben ik iets minder enthousiast, maar hij doet goed genoeg zijn werk voor mijn oksels bij te houden.

Pluspunten

• Makkelijk in het gebruik
  • Fijn voor onder de douche te gebruiken

Minpunten

• Scheerkop is minder prettig

Simon G 02-05-2018

Epilator die doet wat het moet

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

Ik heb het apparaat gratis ontvangen om te testen. De Braun silk-épil epilator is eenvoudig in zijn gebruik en hoef je slechts 1 maal op te laden om meerdere keren te kunnen gebruiken. De aan/uitknop is een draaiknop die zeer handig is om te gebruiken. Het toestel kent 2 standen die variëren tussen midden-snel en snel, persoonlijk was voor mij het enige verschil dat het meer lawaai maakte. Bij het toestel werden 3 opzetstukken bijgeleverd (opzetstuk voor massage, extra huidcontact en voor het gezicht), een borsteltje en beschermhoes. De epilator gebruik je best in een warm bad of onder de douche zodat je huid minder last heeft van het epileren. Wanneer je alle haartjes wil epileren ben je toch al gauw even bezig, zeker wanneer je dit heel precies wil doen. Je moet langzaam met het toestel over je benen bewegen zodat het de tijd krijgt om alle haren te epileren. Er is ook een extra lampje voorzien zodat je makkelijk kan zien waar je nog moet epileren. Om een optimaal resultaat te krijgen trek je best je huid zo strak mogelijk wanneer je wil epileren.

Pluspunten

• Extra lampje
  • Waterbestendig
  • Batterij gaat lang mee
  • Epileert korte haartjes

Minpunten

• Voor een optimaal resultaat, langdurig in gebruik

Sophia 02-05-2018

Handig in gebruik

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

DE Silk-épil 9 Sensosmart is een apparaat dat zijn werk doet, en hoe! Ik was om eerlijk te zijn wat sceptisch, want wees eerlijk, haartjes uittrekken, wie staat daar nu voor te springen?! Maar ik moet mijn vooroordelen wegstoppen want ik ben helemaal weg van dit apparaat. De eerste keer epileren deed helemaal geen pijn dankzij het opzetstuk met een soort van massagerollertjes en dat in combinatie met het warme water onder de douche, maakte het nog fijner in gebruik. Hij heeft ook een lichtje dat het gemakkelijker maakt om kleine haartjes te vinden in een donkere badkamer. Gelukkig mocht ik dit apparaat uittesten, want als kers op de taart bij al die extra opzetstukken (die telkens vergezeld zijn van een goede uitleg in de uitgebreide handleiding) zat er ook nog een elektrische reinigingsborstel voor het gezicht bij! Hoe leuk is dat?! Een echte aanrader. Ik wil wel als tip meegeven om echt de instructies op te volgen en te scrubben voor gebruik, dat zorgt ervoor dat ingegroeide haartjes geen kans maken.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Veelzijdig

Minpunten

• Tijdrovend

Cynthia 01-05-2018

Makkelijk in gebruik, niet echt optimaal

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

Ik heb deze epilator 4 weken lang gebruikt. Ik merkte dat het de haartjes goed verwijderde maar dat het heel erg lang duurde voordat ik klaar was. Eerst zorgde ik ervoor dat ik geen ingegroeide haartjes had door goed te scrubben en een dag daarna pas te epileren. Ik was met een stukje van 5 cm ongeveer een halfuur bezig om het haar vrij te maken. Dit was niet omdat het pijnlijk was, integendeel zelfs, de epilator pakte niet alle haartjes mee waardoor het nog langer duurde.
Overall is het een goede epilator zonder pijn en makkelijk in gebruik te nemen maar voor mij duurde het te lang. Ik heb dit product mogen ontvangen om te testen.

Pluspunten

• Onder de douche
  • Geen pijn
  • Lange levensduur
  • Extra opzetstukjes

Minpunten

• Langdurend

Jannemieke 25-04-2018

Aanrader

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

Geweldig product. Ik heb dit product sinds enkele weken in huis en ben er zeer blij mee. De epilator werkt heel goed, ligt lekker in de hand en ziet er bovendien ook nog leuk uit. Bij de epilator krijg je 7 verschillende opzetstukken, waardoor je het product op verschillende lichaamsdelen is te gebruiken. Je kunt de epilator ook onder water gebruiken, het epileren doet daarom geen pijn. Verder zit er een etui bij, ideaal voor op reis. Ik heb dit product gekregen om te testen.

Pluspunten

• Pijnloos epileren
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Draaiwieltje werkt niet altijd goed

Mirjam 19-04-2018

Prima epilator

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

Ik heb de Silk-épil nu meer dan een maand in huis en heb hem dus al meerdere keren geprobeerd. Het epileren deed in het begin best veel pijn, maar na een tijdje nam deze pijn af en nu voel ik het zelfs bijna niet meer. Het product doet wat het moet doen, alleen bij mij duurde het best wel lang voordat alle haartjes ook daadwerkelijk verwijderd waren. Ook waren mijn benen veel minder glad dan wanneer ik ze scheer, hierdoor moest ik soms alsnog mijn benen scheren nadat ik ze geëpileerd had. Maar ondanks dat, werkt deze epilator beter dan de andere epilators die ik geprobeerd heb. Wanneer je op zoek bent naar een goede epilator zou ik deze Silk-epil dan ook aanraden. Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen.

Pluspunten

• doet na een tijdje bijna geen pijn meer
  • onder de douche te gebruiken

Minpunten

• verwijderd niet alle haartjes
  • duurt lang voordat alle haartjes verwijderd zijn

Beer 17-04-2018

Vrijwel pijnloos!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

Vroeger had ik een oud model Silk épil, maar omdat het toch een vrij pijnlijke behandeling was ben ik na een aantal jaren toch weer teruggevallen op het ‘normale’ scheren met scheermesje. Wat een verademing dit apparaat! Vrijwel pijnloos door de opzetstukken en zowel op de natte als droge huid aan te wenden:) eindelijk niet meer dagelijks scheren! Mij is gevraagd dit apparaat gratis te testen, maar kan hem iedereen aan bevelen!

Esanie 16-04-2018

Fraai uiterlijk, echter niet bijzonder enthousiast

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

De Braun Silk-épil 9/880 epilator wordt geleverd met een passend hulpstuk voor het epileren voor ieder lichaamsdeel. Naast een epileerkop, wordt er ook een scheerkop bijgeleverd. Je kan de koppen schoonmaken met een borsteltje of onder de kraan afspoelen. Ook is er een gezichtsborstel meegeleverd, waarmee je je gezicht extra diep kan reinigen. Op het apparaat zit een lampje wat continue brandt terwijl je onthaart, ofwel het te ontharen lichaamsdeel wordt continue belicht.

Zoals ik al aangaf, is het apparaat waterbestendig. Je kan dus hiermee ook onder de douche epileren. Een fijne en welkome optie, welke ik nu na jaren epileren voor het eerst probeer. Epileren blijft zelfs na jaren epileren nog een enigszins gevoelige aangelegenheid. Bij het epileren onder de douche is dit onprettige gevoel een stuk minder. Bij gebruik op de droge huid vind ik dit epileer apparaat echter veel meer pijnlijk. Daarnaast, en hier komt mijn grootste bezwaar tegen dit epileerapparaat, vind ik de Braun Silk-épil 9/880 droog veel minder effectief in het haren verwijderen. Zowel kleine als langere haartjes blijven achter. Ik heb dit artikel gratis gekregen om te testen. Indien dit niet het geval was, was ik niet bijzonder tevreden geweest over mijn aankoop.

Pluspunten

• Nat te gebruiken
  • vele extra opzetstukken

Minpunten

• niet effectief in het haren verwijderen
  • met droog gebruik, gevoelig

mariavl70 14-04-2018
  • Product gekregen

Makkelijk ontharen voor langdurig effect

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

Het apparaat komt in een vrij uitgebreid en heeft accessoires en opzetstukken, afhankelijk van welke regio je wilt ontharen. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het alleen voor mijn benen gebruik. Voor de oksels en bikinilijn vind ik het te pijnlijk. Al is dit apparaat wel een stuk minder pijnlijk als mijn oude apparaat.
Het apparaatje met gezichtsborsteltje dat erbij zit, snap ik niet zo. Is mij nogal onduidelijk wat dit met het epileren te maken heeft en m.i. een accessoire die niet echt wat toevoegt.
De haartjes gaan er heel goed af, eigenlijk ook wel als ze nog wat korter zijn.
Heel handig is het lampje om ook in iets minder licht goed te kunnen zien of je alle haartjes hebt gehad.
Nadeel wel is dat ook dit apparaat niet gebruikt kan worden tijdens het opladen. Hij geeft dan wel aan of hij bijna leeg is, maar als je daar (zoals ik) wat laks in bent en het apparaat halverwege leeg is, kun je niet verder.
Al met al ben ik erg blij met dit apparaat , dat ik gratis heb gekregen en ik heb mijn oude dan ook meteen weg gedaan.

Pluspunten

• Handig lampje
  • Werkt ook goed bij korte haartjes

Minpunten

• niet te gebruiken tijdens opladen

An89 14-04-2018

Uitproberen epilator

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

Normaal scheer ik mijn benen altijd, dus ik was heel benieuwd hoe het zou zijn om mijn benen te epileren. In het begin was ik een beetje ‘bang’ om het uit te proberen omdat het de haartjes eruit trekt. De eerste keer dat ik de epilator heb gebruikt moest ik wel even wennen aan het gevoel, het doet niet echt pijn maar het is wel even een gevoel waar je aan moet wennen. Na het meerdere keren te hebben gebruikt wen je aan het gevoel. De haartjes blijven wel langer weg dan wanneer je je scheert dus dat is een groot pluspunt. Het minpunt vind ik wel dat je vaak over hetzelfde stuk huid moet om ervoor te zorgen dat alle haartjes weg zijn. Ik mocht dit product gratis testen en ben er wel tevreden over, ik zou alleen willen dat het meteen alle haartjes weg zou halen en niet dat je vaker over de huid heen moet om alle haartjes te verwijderen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Haartjes blijven lang weg

Minpunten

• Verwijderd niet alle haartjes

Rox123 14-04-2018

Top product!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

Ik ben echt razend enthousiast over dit product! Voorheen gebruikte ik de Silk épil 3, dit nieuwe model is echt een onwijs goede verbetering ten opzichte van de SE3. De verschillende opzetstukken maken het epileren minder pijnlijk in gebruik. Ook vind ik het prettig dat hij draadloos is en zowel op de droge als op de natte huid gebruikt kan worden. Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen en ik kan hem iedereen van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Prettig in gebruik
  • Draadloos
  • Zowel op de natte als droge huid
  • Verschillende opzetstukken

Celine De Coninck 13-04-2018

Fijn toestel voor gladde benen

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

De Silk Epil 9/880 is een zalig toestel. De pijn bij het epileren is veel minder dan ik verwachtte, zeker onder de douche. De haartjes blijven ook lang weg. De trimmer voor gevoelige plekken is ook erg gemakkelijk. Verder is het toestel relatief klein, wat het opbergen vergemakkelijkt. Ik heb geen negatieve opmerkingen. Dat ik het toestel gratis mocht uittesten, maakt het alleen maar leuker!

Pluspunten

• Minder pijnlijk dan verwacht
  • Veel accessoires
  • Zowel nat als droog
  • Haartjes blijven lang weg
  • Gemakkelijk op te bergen

Gertie 13-04-2018

Fijn apparaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

Dit is de eerste keer dat ik een ontharingsapparaat heb gebruikt maar ik ben eigenlijk best heel positief. Ik kreeg de vraag of ik aan een test mee wilde doen waarbij ik het product gratis zou ontvangen en was wel nieuwsgierig. Mijn verwachting was dat het vrij pijnlijk zou zijn maar dat was het niet. Je voelt wel iets maar dat viel mij heel erg mee. Hij is handig, niet te groot, je kunt hem opladen wat ook erg handig is en meenemen onder de douche.
Al met al een aanrader!

Sonia 12-04-2018

Snoerloze epilator

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9

De Braun Epilator SE9/880 is een epilator die opgeladen kan worden en daardoor zonder snoer te gebruiken. Wat ik zelf een groot pluspunt vind. Ook doet de epilator beter dan mijn vorige epileer apparaat de haartjes verwijderen. Mijn huid voelt zacht en glad aan na de ontharing. De vele opzetstukken zijn handig in gebruik. De eerste paar keer is het wel wat lastig welk hulpstuk gebruik ik waar maar na een paar keer gaat dat vanzelf. Ook de gezichtsborstel is fijn om te gebruiken onder de douche. Ik heb dit product gratis gekregen om te testen.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Vele mogelijkheden
  • Goede vormgeving

Minpunten

• Veel losse onderdelen