Braun FaceSpa Pro 911 Gezichtsepilator Wit/Brons Met 3 Extra’s

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun FaceSpa Pro 911 Gezichtsepilator Wit/Brons Met 3 Extra’s op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

anndek 10-05-2018

zalige epileerfunctie!

Al jaren twijfel ik of ik de 'schaduw' boven mijn bovenlip zou weghalen. Met een pincet geraak ik niet verder dan een paar haartjes omdat het zo pijnlijk is. Toen ik de kans kreeg om dit toestel gratis te testen twijfelde ik geen minuut. het ontharen gaat supervlot, niet geheel pijnloos maar het is wel in 1-2-3 achter de rug.

Het scrubben van de huid met het zachte borsteltje voelt als een échte schoonheidsbehandeling!

Ik zou dit toestelletje aan iedereen aanraden: ik geef het nu al aan de vrienden mee als dé moederdagtip!

Pluspunten

• oplaadcapaciteit
  • snelheid
  • efficiëntie
  • gebruiksgemak

Deborah 08-05-2018

Een aanrader

De faceSpa Pro gebruik ik zo’n viertal weken. Ik ben voornamelijk tevreden van de reinigingsborstel en de gezichtsepilator! Mijn huid wordt grondig gereinigd maar is toch niet agressief. Dus zeker geschikt voor een gevoelige huid. De epilator werkt zeer goed en snel, maar het is wel een beetje pijnlijk. Het is een mooi design en zeer compact. Ik heb dit product gratis mogen testen en ben er erg tevreden van!

Wendy 23-04-2018

Aanrader

Het is de eerste keer dat ik de FaceSpa gebruik. Ik verschrok even toen ik het epileergedeelte gebruikte.. Maar na een tijdje ben je het wel gewoon en doet het niet meer zo veel pijn! De reinigingsborstel is aangenaam om te gebruiken, het vraagt wel wat tijd, maar je huid voelt erna zacht en fris aan! Het stuk om de creme aan te brengen gebruik ik minder vaak daar het voor mij toch snel moet gaan. Maar dat ligt aan mij. Ik ben dan ook heel blij dat ik dit product gratis heb gekregen om het uit te testen! Een aanrader!