Philips 4300 series HX6807 wit

standaard/clean
Timer
Laadstation
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 4300 series HX6807 wit op Kieskeurig.be.

G Lie 13-08-2020

ervaar het als een heel prettig product

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

Is prettig in de hand tijdens poetsen. Voelt schoon en goed aan na het poetsen.
Het opladen gaat goed. Je hoeft na het poetsen niet meteen op de oplader te zetten zelf tot 48 uur. De Indicatie lamp voor de batterij vind ik niet duidelijk maar is wel te doen.
Het uitschakelen tijdens het poetsen na 2 minuten vind ik niet prettig maar raak eraan gewend. Ik heb meer tijd nodig dan 4 maal 30 seconden per kwadrant.
Ik vind het een prettig product....

Lssm29 08-10-2018

Valt heel erg tegen

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

Helaas, valt heel erg tegen,
Geen fris gevoel en geen schone tanden.
Batterij gaat wel lang mee
Ik ga terug naar oral b

Pluspunten

• Batterijduur

Minpunten

• Geen fris gevoel
  • Geen schone tanden
  • Geen fijne borstel, te groot

lrnz 20-09-2020

Eindelijk een goede elektrische tandenborstel!

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

Na jarenlang goedkope elektrische tandenborstels te gebruiken, heb ik de stap gezet om een duurdere te gebruiken en wat een verschil het maakt! Mijn tanden zijn merkelijk beter gereiningd en mijn tandvlees bloedt tot op heden niet meer ! Verbazend goed product!

Poetsmiep 08-09-2020

Niet zo goed als de borstel met ronde kop

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

Vind m minder goed schoon poetsen dan mijn vorige met een klein rond borsteltje. Boe na het poetsen nog viezigheid op kiezen dat was niet zo bij de ronde borstelkop

Almira 03-09-2020

Product is wat het ook beloofd

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

Ik vind het heel fijn tandenpoetsen, de 2 standen zijn ook erg handig. Zou het iedereen aanbevelen, ik heb deze gekozen omdat een vriendin deze ook gebruikt. En sinds ik het gekocht heb, heb ik het nog niet opgeladen ook ideaa.

Ruijg 31-08-2020

Wij ervaren een schoner en witter gebit.

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

Je merkt dat je geen aanplak meer rondom je gebit voelt en dat de borstel goed tussen de kiezen en tanden kan komen. Klein nadeel is het geluid in de 2e stand dat gaat toch wel luid en je moet gespetter zien te voorkomen!

Leeman 30-08-2020

De 2 standen zacht of harder poetsen is prima.

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

Blij met de 2 standen, zacht en harder. Onze vorige had wel nog de functie om na de 4x30 sec. nog 2x 15 sec. erbij te poetsen.

Jonkers96 01-08-2020

Super tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

Erg fijne electrische tandenborstel zeker een verbetering ten opzichte van mijn oude sonicare die na 4 jaren trouwe dienst op begon te raken. Superieure reiniging alsof je net bij de tandarts vandaan komt, goede accuduur en poetst prettig. Fijn dat je zelf kan kiezen wat harder of zachter zeker een aanrader!

Anoniem 17-07-2020

Fantastisch!!

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

Goede kwaliteit, met alle basisfuncties. Poetst fantastisch schoon met uitgebalanceerde borsteltjes. Top.

JPTV 13-07-2020

Top tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

Tegen alle verwachting in poetst deze net zo fijn en sterk als de vorige die alleen €150.00 duurder was. Deze mist een paar functies die ik nooit heb gebruikt want we zetten hem toch altijd in de zwaarste stand en poetsen maar. Dat werkt hier hetzelfde en met hetzelfde fijne resultaat. Een keer drukken is normaal en twee keer drukken sterke trilling. Druk je te hard krijg je een signaal. Werkt met timer en de batterij is snel opgeladen en gaat nu weken lang mee! Echt heel fijn!

AmhG 08-07-2020

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

Voorheen had ik een Oral B en was toe aan een nieuwe. Ik heb gekozen voor een Philips omdat ik daar goede berichten over had gehoord. Super fijne tandenborstel! Weinig druk, zodat je tandvlees beschermd is, bijna geen geluid en poetst echt super schoon. Absoluut geen spijt van mijn aankoop!

JWvS 31-01-2020

goede poets eigenschappen

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

Goede poetseigenschappen, poets merkbaar beter, vindt ook de mondhygiëniste. Mooie kleine borstel die overal kan komen. En natuurlijk de langdurige oplading is fijn

E2019 26-12-2019

Tandenborstel Philips Sonicare

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

De poetsintensiteit is voor mij te hevig. De borstel is te smal waardoor ik met de borstelhouder soms tegen mijn tanden bots met een pijnlijk gevoel tot gevolg en soms zelfs bloeding van het tandvlees. Trilt te hevig. Ik zou het willen retourneren maar beschik niet meer over de verpakking en ruilen voor een Oral B.

Andrévdw 25-11-2019

Fijne manier om gebit te poetsen

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

vergeleken met de andere elektrische tandenborstel die ik had vind ik deze prettiger en schoner poetsen

Daalmans 29-10-2019

Ongeëvenaarde batterijduur

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

Mijn Oral B sonicare tandenborstel raakte steeds sneller leeg. Op het laatst al na 3 dagen. Via test Consumentenbond bij Philips Sonicare uitgekomen. Poetst (ook) prima. Maar na ruim 3 weken hoeft die nog steeds niet te worden opgeladen!

Groningen 17-09-2019

Enorm lange gebruiksduur

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

Mijn oude elektrische tandenborstel moest ik om de haverklap opladen. De nieuwe gaat opgeladen ruim twee weken mee. Ik moest wel erg wennen aan het geluid dat de tandelborstel maakt. En het plaatsen en loshalen van het opzetstuk gaat stroever dan bij mijn oude tandenborstel. Verder spat het ding enorm en is de houder glad waardoor hij soms lastig is vast te houden. Ondanks dit heb ik de tandenborstel toch gehouden, omdat ik hem dankzij een actie voordelig kon aanschaffen en hij mijn gebit goed schoonpoetst en de lange gebruiksduur is een weldaad.

Treesje 08-07-2019

Uitstekend resultaat

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

Nadat ik het apparaat enkele weken gebruik zijn mijn tanden schoner dan ooit. Om te wennen zit er een wat mildere poetsstand op. Ook ben ik blij met de tijdsindicatie, al blijk ik in de praktijk twee minuten toch wat kort te vinden.

Eend 31-01-2019
  • Product gekregen

Supergoed tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

Wat poetst deze borstel schoon, de batterij gaat lang mee en de 30 seconden indicator is ook heel fijn. Mijn tanden voelen na iedere poetsbeurt superschoon.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Schone tanden

Kimm9276 26-12-2018

Goed product

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

De Philips sonicare is zeker een aanrader als je gevoelig tandvlees hebt.
En de baterij gaat echt super lang mee ook een pluspunt

Eendje 13-10-2018
  • Product gekregen

Superfijne borstel!!!

Geschreven voor: Philips 4300 series HX6807 wit

Wat een fijne tandenborstel. Ligt goed in de hand. De timer is perfect en mijn tanden zijn schoner dan ooit. Ik ben er superblij mee!

Pluspunten

• Materiaal
  • Timer