Philips HX9691 wit, goud

Laadstation
Snelheid instelbaar
Elektrische flosser

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips HX9691 wit, goud op Kieskeurig.be.

Hans Oosterhout 10-10-2020

Prima elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Al jarenlange ervaring met Philips Sonicare elektrische tandenborstel, poetsen schoon, goed voor je tandvlees en gemakkelijk schoon te maken en zijn geruisloos. Ik gebruik geen ander merk meer dan deze omdat ik nooit meer last heb gehad van ontstoken tandvelees.

Pluspunten

• poets schoon
  • geruisloos
  • eenvoudige mee te nemen
  • snel opgeladen

Minpunten

Excellent-Antep27 08-10-2020

Super geen woorden voor*****

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Stom van me dat ik niet eerder voor ben gegaan voelt telkens na poetsen bij de tandarts ben geweest zo schoon is het raad iedereen echt aan

Quatrebois 12-09-2020

Super schone tanden

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

De tandenborstel reinigt uitstekend en herkent welke borstel je erop zet.
Dat je een app kan gebruiken om je poetsresultaten in kaart te brengen , vind ik niet nodig.
Verder heeft Philips kleine borsteltjes , voor een klein gebit ook prettig

Berend104 06-03-2020

Super eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Een prettige niet te grote tandenborstel die prettig in de hand ligt zodat je overal goed bij kunt [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frank0801 28-02-2020

Zeker aanrader, altijd een schoon gebit!

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Na de Philips Expertclean nu een paar maanden in gebruik te hebben kan ik nog steeds zeggen dat ik zeer tevreden ben. Na iedere poetsbeurt voelen mijn tanden weer super schoon. Ik ben overigens ook erg blij met de reiskit en de accuduur: na een week vakantie een volle batterij. Met een elektrische tandenborstel zijn de opzetstukken nooit goedkoop, maar ik heb het er graag voor over bij de Sonicare. Sinds ik de Sonicare gebruik heb ik geen last meer van gevoelige tanden/tandvlees.

Ik raad dit product aan! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

dunia2013 18-02-2020

Gewildig Elektrische Tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Ik heb super goed ervaring met Philips Sonicare ExpertClean 7500, omdat mijn tanden 10x beter dan tandenborstel die ik voorheen heb gebruikt.
ik gemerkt dat ik weinig tandplak en gezonder tandvlees heb na aantal dagen.
Doordat de ExpertClean 7500 verbonden is met de Sonicare app krijg ik beter inzicht in mijn poets gedrag, ik krijgt bijvoorbeeld inzicht hoe lang, wanneer en hoe hard je poets.
Hij heeft daarnaast mooie andere snufjes zoals een poetsdruk sensor, 4 verschillende poetsstanden, 3 intensiteitsniveaus en een USB-oplaad-reisetui. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JoepV 16-02-2020

Super tevreden

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Na jarenlang met een elektrische tandenborstel met ronde borstelkop te hebben gepoetst ben ik nu overgestapt naar de Philips Sonicare. Ik ben zeer tevreden. Ik had altijd veel last van tandsteen. Nu ik de sonicare gebruik is dit veel minder geworden. Ook de tanden zijn witter geworden binnen een paar weken en ik heb een schoner mondgevoel. Ik ben zeer tevreden over deze tandenborstel. Het is heel anders dan de bekende elektrische tandenborstels. De app is makkelijk in het gebruik en geeft aan of je goed poetst en of je te hard drukt. De accu van het apparaat gaat lang mee, en is handig te herladen met de USB. Ik raad dit product aan. De prijs van het toestel is het waard. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

ManonD 14-02-2020

Luxe tandenborstel, voor schone tanden!

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Deze elektrische tandenborstel is net een beetje luxer dan andere tandenborstels. De borstel is gemakkelijk in gebruik en door de verschillende functies/ standen is hij goed af te stemmen op je eigen wensen. Op de borstel zit een waarschuwingslampje, als je te hard drukt met poetsen, dit kan je niet zien tijdens het poetsen. Wel kan je het waarnemen in de app, maar zou eerder iets als een piep toevoegen. Er zit een meeneemhoesje bij, waardoor de tandenborstel gemakkelijk mee op reis kan (niet de nieuwe usb c). Dit hoesje is ook gelijk nodig om de tandenborstel op te laden. Dat is een beetje ongebruikelijk, maar het werkt prima. Tevens zit er ook een losse lader bij, zoals we van andere borstels gewend zijn. De tandenborstel kan worden gelinkt met de app, waardoor je meer inzicht krijgt in je poetsgewoontes. Op zich een leuke toevoeging, maar niet iets wat ik blijf gebruiken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

plakpot1 11-02-2020

Fantastisch tandenborstel met superhandige app

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Deze tandenborstel heeft me inzicht gegeven via de app en de sensoren dat ik niet lang genoeg poets en eigenlijk ook te hard! Ik poets nu beter dankzij de app!

De tandenborstel zelf is stijlvol en degelijk en komt met een hele handige reisetui. Op te laden met usb kabel, dus op lange reizen ook geen extra lader bij, al heb ik in 3 weken de tandenborstel nog niet op hoeven laden.

De verschillende poetsstanden gebruik ik zelf minder, maar de ingebouwde druksensor zorgt er wel voor dat ik nu gezonder tandvlees heb! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

bkipje 11-02-2020

Tanden veel schoner met deze luxe tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

De Philips ExpertClean heeft niet alleen 3 snelheden maar ook 4 reinigingsopties: clean, white, gum health en deepclean. Er zit een normale oplader bij en een luxe doosje waar je de tandenborstel met twee losse borsteltjes in kan bewaren, maar ook opladen met een mini usb kabel. Tijdens het borstelen voel je 6x een zachte alternatieve trilling waarmee aangegeven wordt dat je de borstel naar het volgende deel van het gebit (6 delen dus) kan verplaatsen. Na 120 seconden stopt de borstel automatisch. Er zit ook handige app bij waarmee je dmv bluetooth de tandenborstel kan verbinden. De app houdt bij hoe lang je borstel nog mee gaat, hoe vaak je poetst en of je niet te veel druk op je tanden uitoefent met de borstel. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Resat75 11-02-2020

Eindelijk een echte elektrische tandenborstel.

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

De tandenborstel is enorm sterk...je voel de kracht en de nut er van.
Het is zeker een monster...geweldig.
Eindelijk voel ik dat een elektrische tandenborstel daadwerkelijk ook wat doet.
Ik kan tevens mede een app de gebruik bijhouden en inzien. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Eefelien 10-02-2020

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Het is heel even wennen aan de tandenborstel. Ik vond hem in eerste instantie kietelen, maar zoals gezegd went dat dus. De tandenborstel poetst fijn en goed. Enige nadeel ten opzichte van een elektrische tandenborstel met ronde borstelkop is dat bij een tandenborstel met rechte kop (zoals deze Philips Sonicare) de verstandskiezen lastiger te bereiken zijn. Verder poetst ie prima!

De app is een leuk extraatje. Houdt handige dingen bij (tijdsduur poetsen, druk waarmee je poetst, frequentie waarmee je poetst) en geeft daar feedback op (zoals wanneer je je borsteltje moet vervangen). Er worden overigens twee borstelkopjes bij de tandenborstel geleverd, maar pas na het gebruik van de app begreep ik dat deze borstelkopjes een verschillende functie hebben (eentje is voor plak en eentje is voor je tandvlees).

De batterij is echt fantastisch. Ik gebruik de tandenborstel dagelijks en heb hem in twee weken tijd nog geen een keer opgeladen. Erg fijn!

Het reisetui is erg handig voor als je een weekendje weg gaat. De tandenborstel past er makkelijk in, inclusief twee opzetborsteltjes. Het is een stevig doosje, waardoor je niet bang hoeft te zijn dat je je tandenborstel beschadigt of vies wordt. Tandenborstel kan in de reisdoos worden opgeladen met het bijbehorende kabeltje, dus ook erg handig als je langer op reis gaat. Grote plus!

Het verschil tussen de standen is me niet helemaal duidelijk (clean, deep clean, white plus and gum health). Heeft iets te maken met wijze van trillen en duur poetsen geloof ik, maar had van mij duidelijker ergens vermeld mogen worden.

Verder klikken de opzetborsteltjes niet zo fijn op de tandenborstel, waardoor het wisselen van een opzetborsteltje wat minder makkelijk verloopt. Geen ramp, maar had wel wat makkelijker gemogen.

Al met al een prima tandenborstel waarmee je goed kan poetsen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Willem231 10-02-2020

Hele fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Poetst erg schoon. Ligt fijn in de hand. Komt overal goed bij ook achterin de mond. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Momlife 10-02-2020

Mooie tandenborstel, poetst grondig, weinig geluid

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Mooie tandenborstel met weinig geluid. Poetst grondig, erg schoon gevoel! Je kunt verschillende standen en de intensiteit zelf instellen. Wel even wennen aan het langwerpige borsteltje. In vergelijking met een ronde borstelkop is het soms wat lastig om bepaalde plekken (achter voortanden) te bereiken. Batterij gaat erg lang mee! Gebruiksaanwijzing zou handig zijn, dan weet je meteen wat de seintjes betekenen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RicharddeRichard 09-02-2020

Geweldige poets ervaring, zeer schoon gebit!

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Wat een verschil met een gewone electrische tandenborstel. Met de subtiele kracht van Sonicare komt er veel meer vuil los en voelt het gebit schoner. Nooit meer terug. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kerstman 2020 08-02-2020

Luxe, effectieve tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Deze tandenborstel is net een beetje exclusiever dan andere. Dit maakt dat het 'doornormale' tandenborstel net een beetje luxer wordt. De borstel is gemakkelijk in gebruik, en door de verschillende functies is hij goed af te stemmen op je eigen wensen. Er zit een meeneemhoesje bij, waardoor de tandenborstel gemakkelijk mee op reis kan. Dit hoesje is ook gelijk nodig om de tandenborstel op te laden. Dat is een beetje ongebruikelijk, maar het werkt prima. De tandenborstel kan worden gelinkt met de app, waardoor je meer inzicht krijgt in je poetsgewoontes. Op zich een leuke toevoeging, maar niet iets wat ik zal (blijven) gebruiken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

PIeter61 06-02-2020

Fijne tandenborstel, merkbaar schonere tanden

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

De elektrische tandenborstel van Philips bevalt erg goed. Hij is makkelijk in gebruik (ondanks dat een handleiding ontbreekt), poetst heel goed en is fluisterstil.

Voorheen poetste ik met een tandenborstel van een ander merk, met roterende borstelkop. De Sonicare borstelkop van Philips maakt voelbaar beter schoon. Wat ook fijn is, zijn de verschillende programma's die je kan kiezen om zo de verzorging van je tanden en tandvlees nog beter te kunnen af stemmen op je behoefte. De bijbehorende app voegt niet veel toe aan het gebruikersgemak, maar geeft wel een beter beeld van hoe vaak en hoe goed je je tanden poetst. De meegeleverde reisetui is eveneens een plus. Enige aandachtspunt is het ontbreken van een goede handleiding. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Brouwerr 06-02-2020

Geweldige tandborstel met verschillende opties

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Erg tevreden met de verschillende standen en sterktes. Dat je verschillenden opzetborsteltjes hebt die je kunt gebruiken voor verschillende delen in je mond, zoals je tandvlees vind ik erg prettig.. Erg lange batterijduur en voelt erg krachtig en sterk aan.

Verder kun je verbinding maken met de Sonicare-app te verbinden, waardoor je een gepersonaliseerd voortgangsrapport krijgt die je kan helpen met je poetsgewoontes vast te houden.Ook kun je hierdoor een overzicht krijgen van je verbeteringen.

Ook geeft ie aan wanneer je te hard drukt, wat erg fijn is, zodat je niet te hard poetst. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Daphnes 06-02-2020

Woow wat een fantastische tandenborstel!

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Woow wat een fijne tandenborstel is dit! dat was mijn eerste reactie. Hij ziet er mooi uit maar nog veel belangrijker is hoe goed je tanden voelen na het gebruik van deze tandenborstel. poets al jaren elektrisch maar het resultaat van deze tandenborstel is echt een wereld van verschil. Daarnaast is het super fijn dat de tandenborstel verschillende opzetstukjes heeft en de APP registreert precies je poetst gedrag met tips. De batterij gaat ook lang mee, zeker een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fruithof 05-02-2020

Ultiem poetsgemak

Geschreven voor: Philips HX9691 wit, goud

Met dit apparaat heb ik echt het gevoel van een schoon en fris gebit. De diverse opzetkoppen met allen een andere functie zorgen er voor dat het gebit goed schoon blijft. Daarnaast is de koppeling met de app een leuke toevoeging. Hier kan je je poetsstand bijhouden en zien hoe lang je nog moet. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]