Inventum HN5211L

2 personen
Type deken
onderdeken
Schakelaar afneembaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HN5211L op Kieskeurig.be.

Annemarie Harthoorn 23-12-2018

Lekker warm, zachte stof

Geschreven voor: Inventum HN5211L

Prima kwaliteit. Goede prijs. Voldoet aan de verwachting. Je hebt geen koude nachten meer in bed. 3 warmte standen dus zelf instellen naar eigen behoefte. Werkt makkelijk. Ook voor ouderen makkelijk te installeren. Slaapt zacht door extra dikke stof.

Pluspunten

• makkelijk instelbaar
  • prima warmte

Minpunten

H. Hulst 20-12-2018

Een echte warmhouder

Geschreven voor: Inventum HN5211L

Vanaf dag 1 dat we hem in huis hebben zijn we om. We wouden er niet aan beginnen, maar hebben hem Iedere avond een paar minuten aan en dan is hij al warm. De keuze uit 3 standen waarmee wij ruim voldoende opties hebben die aan onze wensen voldoen (2 afstandsbedieningen). We hebben een 2 persoons variant voor een bed van 180 bij 210 en die bedenkt hem zoals het hoort. Wij willen hem niet meer missen, een echte aanrader tegen een acceptabele prijs.

Pluspunten

• veiliger dan andere varianten
  • goede afmeting en voldoende standen

grietje luik 31-10-2018

elektriche deken

Geschreven voor: Inventum HN5211L

ik heb deze elektrische onderdeken 4 jaar geleden gekocht en heb er nog steeds plezier van, beide kanten afzonderlijk verwarmen en beide kanten doen het nog.ik vind het ook fijn dat het 3 standen heeft lekker simpel.

D. ter Schure 29-04-2015

Super blij met deze elektrische deken. Vind het ook fijn dat je hem kunt wassen. En dat hij lekker groot is. Onze vorige deken was smaller en het hele bed werd toen niet warm. Nu wel. Geweldig !!!. Hij word ook lekker snel warm. Wij zijn erg tevreden over deze deken. TOP !!!

Toine 12 07-04-2015

eindelijk een deken wat aan de verwachting voldoet heerlijk warm goed regelbaar en betaalbaar
na div. andere dekens nu de echte gevonden

IrisLars 10-02-2015

De deken wordt heerlijk en snel warm, is gemakkelijk in gebruik en als mijn man een iets minder warm bed wil dan zet hij hem gewoon lager.
Kortom een super elektrische 2 persoonsdeken....

Vanina 10-02-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Een fantastische en comfortabele elektrische deken.
Vandaag een nieuwe gekocht. Ik gebruik deze deken al jaren.ik ben zeer tevreden met dit product.

Cath64 04-02-2015

De elektrische deken is snel warm. Het fijne van deze 2-persoons deken is dat het afzonderlijk instelbaar is. Een aanrader voor iedereen die het niet erg vindt om in een koude slaapkamer te slapen maar wel in een te koud bed.

Imke Teerink 11-01-2015
  • Product maand in bezit

De verschillende temperaturen vind ik erg fijn, wanneer het kouder is, kan je hem warmer zetten. Ook heb ik een veilig gevoel wanneer ik de deken op stand 1 zet, durf ik rustig even de deur uit te gaan.
Een groot voordeel vind ik dat je alle twee kanten op verschillende temperaturen kunt instellen.
De duurzaamheid heb ik geen antwoord op, heb het nog niet vergeleken bij de vorige.

Tommetjee1992 04-01-2015

Echt een geweldige aankoop vooral als je last hebt van je rug en niet in een koud bed wilt stappen! wel op stand 2 of hoger zetten, stand 1 merk je vrijwel niks van :)

Doeterniettoe 03-01-2015

De deken had in het midden een scherpe vouw die er niet uit wilde. Een tweede exemplaar had dat ook. Waarschijnlijk het gevolg van de manier van opvouwen en in doos drukken. Ligt niet prettig en daarom teruggebracht.

Dylona 12-02-2013
  • Product half jaar in bezit

1,8
Binnen een jaar 1 deed 1 kant het niet meer en van de andere kant was na 1 maand de schakelaar al stuk. Dan voel je de bedrading van de deken erg goed, niet echt comfortabel en de deken stroop op. Absoluut geen aan rader.

Elly2011 14-02-2011

Doet precies wat ik er van verwacht had. Is lekker warm en goed te regelen (3 standen).

naam235 09-12-2010
  • Product jaar of meer in bezit

Lekker warm (alleen op stand 3, stand 2 is lauwig, stand 1 is nutteloos).
Formaat is helaas wat krap: iets te smal en iets te kort voor de meeste bedden, dus koude tenen.