Inventum HN5211L

Cresta KTS 101 Elektrische Deken

• Geschikt voor 1 persoon
  • Lengte 150 cm
Cresta KTS 101 Elektrische Deken

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

D. ter Schure 29-04-2015 Product paar weken in bezit

Super blij met deze elektrische deken. Vind het ook fijn dat je hem kunt wassen. En dat hij lekker groot is. Onze vorige deken was smaller en het hele bed werd toen niet warm. Nu wel. Geweldig !!!. Hij word ook lekker snel warm. Wij zijn erg tevreden over deze deken. TOP !!!

Toine 12 07-04-2015 Product paar weken in bezit

eindelijk een deken wat aan de verwachting voldoet heerlijk warm goed regelbaar en betaalbaar
na div. andere dekens nu de echte gevonden

IrisLars 10-02-2015 Product paar dagen in bezit

De deken wordt heerlijk en snel warm, is gemakkelijk in gebruik en als mijn man een iets minder warm bed wil dan zet hij hem gewoon lager.
Kortom een super elektrische 2 persoonsdeken....

Vanina 10-02-2015 Product jaar of meer in bezit

Een fantastische en comfortabele elektrische deken.
Vandaag een nieuwe gekocht. Ik gebruik deze deken al jaren.ik ben zeer tevreden met dit product.

Cath64 04-02-2015 Product paar dagen in bezit

De elektrische deken is snel warm. Het fijne van deze 2-persoons deken is dat het afzonderlijk instelbaar is. Een aanrader voor iedereen die het niet erg vindt om in een koude slaapkamer te slapen maar wel in een te koud bed.

Imke Teerink 11-01-2015 Product maand in bezit

De verschillende temperaturen vind ik erg fijn, wanneer het kouder is, kan je hem warmer zetten. Ook heb ik een veilig gevoel wanneer ik de deken op stand 1 zet, durf ik rustig even de deur uit te gaan.
Een groot voordeel vind ik dat je alle twee kanten op verschillende temperaturen kunt instellen.
De duurzaamheid heb ik geen antwoord op, heb het nog niet vergeleken bij de vorige.

Tommetjee1992 04-01-2015 Product paar weken in bezit

Echt een geweldige aankoop vooral als je last hebt van je rug en niet in een koud bed wilt stappen! wel op stand 2 of hoger zetten, stand 1 merk je vrijwel niks van :)

Doeterniettoe 03-01-2015 Product paar dagen in bezit

De deken had in het midden een scherpe vouw die er niet uit wilde. Een tweede exemplaar had dat ook. Waarschijnlijk het gevolg van de manier van opvouwen en in doos drukken. Ligt niet prettig en daarom teruggebracht.

Dylona 12-02-2013 Product half jaar in bezit

1,8
Binnen een jaar 1 deed 1 kant het niet meer en van de andere kant was na 1 maand de schakelaar al stuk. Dan voel je de bedrading van de deken erg goed, niet echt comfortabel en de deken stroop op. Absoluut geen aan rader.

Elly2011 14-02-2011 Product paar weken in bezit

Doet precies wat ik er van verwacht had. Is lekker warm en goed te regelen (3 standen).

naam235 09-12-2010 Product jaar of meer in bezit

Lekker warm (alleen op stand 3, stand 2 is lauwig, stand 1 is nutteloos).
Formaat is helaas wat krap: iets te smal en iets te kort voor de meeste bedden, dus koude tenen.