Inventum HN135 - Reviews

onderdeken
Schakelaar afneembaar

reinatouw 17-10-2016 Product paar dagen in bezit

Valt erg tegen

Door de vele positieve revieuws op Kieskeurig gekozen voor de Inventum HN135. Maar wat een tegenvaller. De deken warmt zelfs na een uur nauwelijks op. Het bed is net van de kou af maar is zeker geen behaaglijk warm voorverwarmd bed, zoals ik gewend was van mijn vorige deken. Gevolg van slecht opwarmen is dus ook dat na het uitzetten m'n bed in notime weer helemaal afgekoeld is. Deze deken is echt een miskoop.

Pluspunten

Minpunten

• Warmt zeer slecht op en geeft erg weinig warmte af
  • Harde deken

Gemma 09-10-2016 Product paar dagen in bezit

Waar voor je geld!

Ik heb deze deken gekocht vanwege de goede recensies. Het klopt. De deken is binnen een half uur op stand 3 op de voor mij juiste temperatuur. Heerlijk wanneer je zoals ik, last hebt van artrose. De deken bedekt voldoende het matras tot en met het voeteneinde. De deken is niet echt zacht, maar voelt toch aangenaam. Fijn dat hij te wassen is. De prijs is in verhouding tot de kwaliteit prima. Bovendien twee jaar garantie. Voor mij tot nu toe een prima koop.

Pluspunten

• in korte tijd warm
  • zelf wasbaar
  • groot genoeg voor matras
  • betaalbaar

Minpunten

• kan hem niet vastbinden aan matras

G.A.Schalk 25-02-2015 Product paar dagen in bezit

Een geweldig product. Geeft genoeg warmte, je ligt niet op een hobbel zoals bij sommige andere elektrische dekens, door de afmetingen wordt het grootste deel van het matras verwarmd en de drie warmtestanden maken het plaatje compleet.

Tjar 24-02-2015 Product maand in bezit

Hij ligt lekker, brengt veel warmte en werkt makkelijk.
Ik slaap veel beter sinds ik mijn elektrische onderdeken heb gekocht.

K.Schot 22-02-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een fijne deken, maar het is lastig beoordelen want ik heb er niet eerder een gehad. Deze is eenvoudig maar doet wat ie moet doen. De duurzaamheid kan ik niet aangeven omdat ik de deken pas enkele dagen gebruik.

Yolanda65 06-02-2015 Product paar weken in bezit

Fijne deken, makkelijk in gebruik en voelt zacht aan. Er ligt toch iets extra's tussen laken/molton en de matras, maar daar merk je nauwelijks iets van. Enige minpunt:groot verschil in temperatuur tussen stand 2 en 3. Stand 2 vind ik iets te koel en 3 te warm. Ik los het op door een uurtje voor het slapen de deken aan te zetten op stand 2,het laatste kwartiertje schakel ik nog even naar stand 3,daarna zet ik de deken uit. Echt een aanwinst, het in een ijskoud bed stappen behoort tot het verleden.

jesjojes 04-02-2015 Product maand in bezit

Super blij mee en ik wil nooit meer zonder en ga dit aanbevelen aan veel mensen die ik ken met atrose of andere gewrichts klachten

Moooo84 29-01-2015 Product paar dagen in bezit

5,2
De deken is pas lekker warm als je hem echt ren half uur voordat je naar bed gaat aan zet. Verder is de deken niet soepel en/of zacht, waardoor het een beetje voelt alsof je op karton ligt.

Fliepster 25-01-2015 Product paar weken in bezit

lekker om naar bed te gaan heerlijk warm geen koud meer lijden en binnen een half uur is de deken al lekker warm.

bertito 16-01-2015 Product paar dagen in bezit

In 2006 kwamen wij te wonen in een arteliergebouw zonder centrale verwarming. Alleen de woonkamer was te verwarmen met een electrische luchtverwarmer. U kunt zich voorstellen hoe koud de slaapkamer was. Zo koud dat zelfs het beddegoed klam was. Ik heb toen meteen een electrische deken besteld van Inventum. 6 jaar lang heeft de electrische onderdeken ononderbroken in de winter aangestaan, overdag op stand 1 en 's-nachts meestal op stand 2. We sliepen heerlijk comfortabel, en de kat lag ook altijd op bed. Inmiddels woon ik weer op mezelf. Gisteren ging mijn eigen electrische deken stuk, van een onbekend merk, en vandaag heb ik weer een Inventum aangeschaft. Ik lig nu te typen in bed met fijne warme voeten, zo vertrouwd! Inventum is een Nederlands bedrijf dat zijn sporen heeft verdiend op het gebied van alles wat met verwarming heeft te maken, en dat al honderd jaar! Inventum is een merk waar Nederland trots op kan zijn.

Hanky Panky 31-12-2014 Product paar weken in bezit

De HN 135 E-deken is voor mij dé comfortabele en meest gebruiks- vriendelijkste deken. Geen poespas, makkelijk bedien -en wasbaar. Voor deze deken heb ik geen duurzaamheid ingevuld, maar mijn 2 vorige dekens van Inventum gingen zo'n 25 jaar mee.

Talleke77 29-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ik wil het echt iedereen aanbevelen die koude voetjes hebben..ik wou dit al lang, maar had er eigenlijk wat schrik van, elektriciteit in je bed, terwijl je slaapt, maar nee, niet gevaarlijk, maar heerlijk om te hebben, ik zeg niet makkelijk kon ik de tijd maar terugdraaien, maar hiervoor wel, had het al veel langer moeten kopen....

alkaline 14-12-2014 Product paar dagen in bezit

al 45 jaar ben ik gebruiker van de inventum onderdeken en ben meer dan tevreden heerlijk warm en zo gemakkelijk in gebruik gaat zelfs mee op vakantie in de winter,voorheen konden ze niet gewassen worden en hadden ze een zware zwakstroomregelaar,maar nu is het een kleine handzame regelaar en kan de deken gewoon na een ongelukje gewassen worden.
mijn eerdere dekens gingen heel lang mee 15-20jaar dus zijn ze hun geld meer dan waard.